abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35242209
Geloof ik niks van.. Waarom? Wat moet hij erover zeggen?

En Haarlem in eredivisie? Het moet niet gekker worden.. In de eerste divisie hebben ze al amper bestaansrecht.
pi_35242374
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:20 schreef TerroRobbie het volgende:
In de eerste divisie hebben ze al amper bestaansrecht.
Een club als Haarlem heeft zeker wel bestaansrecht zolang Omniworld en Emmen ook nog altijd mogen meedoen.
pi_35250474
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:24 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Een club als Haarlem heeft zeker wel bestaansrecht zolang Omniworld en Emmen ook nog altijd mogen meedoen.
En zo zijn er nog wel 10 te noemen in de Eerstedivisie....dom gezwets dus...
pi_35253244
Ach dat blijft zo'n stomme discussie over bestaansrecht. Alsof aan het aantal toeschouwers op te maken is welke club bestaansrecht heeft en welke club niet. Als je daarnaast het criterium 'steun van de gemeente' zou gebruiken zou je amper clubs in de eerste divisie overhouden. Gewoon onzin dus, dat geroep dat een club geen bestaansrecht heeft.
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_35253380
Ik vind het wel mooi, een clubje als Haarlem dat jarenlang in de marge speelt en plots een periodetitel pakt. Dan wordt er een topic geopend, verschijnen er meer mensen in het stadion en drijft iedereen op de wolken mee. Dat is toch de charme van voetbal?
pi_35253555
Precies Beschouw, dat leuke voetbal trekt mensen naar een stadion. Is een groot compliment naar de club toe. Goede prestaties worden beloond, ook met meer supporters.
That's all folks!
pi_35255747

Zo leeg zal het de eerstkomende weken niet zijn
pi_35257922
Ik vind het erg leuk voor Gert Aandewiel, goede en sympathieke trainer.

Verder hebben ze met Achmed Ahahaoui een erg aardige aanvaller voorin lopen en zijn de Ten Heuvels ook niet slecht.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_35257953
Jawel hoor. Die tribune is afgekeurd. Hulde voor het meest verpauperde stadion van Nederland Nog 2 seizoenen aan de Kade...
pi_35258722
quote:
Op zondag 19 februari 2006 14:11 schreef Beschouw het volgende:
Ik vind het wel mooi, een clubje als Haarlem dat jarenlang in de marge speelt en plots een periodetitel pakt. Dan wordt er een topic geopend, verschijnen er meer mensen in het stadion en drijft iedereen op de wolken mee. Dat is toch de charme van voetbal?
Het is nog steeds een club in de marge. 1 zwaluw (of in dit geval periode) maakt nog geen zomer.
pi_35258819
quote:
Op zondag 19 februari 2006 17:10 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Het is nog steeds een club in de marge. 1 zwaluw (of in dit geval periode) maakt nog geen zomer.
Klinkt hier een beetje jalouzie in door?
pi_35259934
quote:
Op zondag 19 februari 2006 17:10 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Haarlem is al 3 periodes lang met grote voorsprong de beste ploeg in de Eerstedivisie
  zondag 19 februari 2006 @ 17:45:08 #43
67174 Dos37
Come on Twente
pi_35259953
Is Gullit hier niet begonnen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_35260344
quote:
Op zondag 19 februari 2006 17:44 schreef ultra het volgende:

[..]

Haarlem is al 3 periodes lang met grote voorsprong de beste ploeg in de Eerstedivisie
pi_35260398
Hé verrek, www.stadionoostpoort.nl doet het zowaar!

Op de dag dat wij uit bij Haarlem speelden was dat niet het geval . Wat een kutsite ook zeg .
pi_35260728
quote:
Op zondag 19 februari 2006 17:57 schreef Yeahinho het volgende:
Hé verrek, www.stadionoostpoort.nl doet het zowaar!

Op de dag dat wij uit bij Haarlem speelden was dat niet het geval . Wat een kutsite ook zeg .
Toen deed ie het ook, jij zat alleen toen op de verkeerde url

Maar erg up 2 date zijn ze niet nee

Haarlem tegen Den Bosch verplaatst
In de laatst verschenen Nieuwsbrief 'Oostpoort Nieuws' wordt een actie voor bewoners van de Zuiderpolder aangekondigd. Voor een aantal thuiswedsrijden van HFC Haarlem zijn gratis kaartjes beschikbaar. Die kaartjes kunnen worden aangevraagd via het invullen van de bon die in de Nieuwsbrief staat. De actie heeft ook betrekking op het duel tussen HFC Haarlem en Den Bosch. Die wedstrijd wordt echter niet vrijdagavond 13 januari maar zondagmiddag 15 januari om half drie gespeeld.

pi_35292076
Wat vinden de GGD-volgers hier zo ongeveer de beste spelers van Haarlem?
www.thuisuiteten.nl
pi_35293464
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:28 schreef methodmich het volgende:
Wat vinden de GGD-volgers hier zo ongeveer de beste spelers van Haarlem?
Erik Heyblok vond ik in z'n Hollandia-tijd al een puike keeper. Weet nog wel dat we "Nostradamus" van Hans Teeuwen iets ombouwde: "Erik Heyblok, Erik Heyblok, Erik Heyblok in z'n korte zwarte broek, staat 'em goed!" Vond ie wel grappig.

En natuurlijk Rodney Cairo, aardige gozer is dat.
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
pi_35293518
Ja. Patrick Lokken doet het er niet best trouwens.

De Ten Heuvels zijn ook cool!
www.thuisuiteten.nl
pi_35293828
Jee! Haarlem krijgt een stadion voor 8000 man terwijl er maar maximaal 2000 komen!!!
pi_35306989
quote:
Op zondag 19 februari 2006 14:11 schreef Beschouw het volgende:
mooi gesproken beschouw!

en ik vraag me ook af hoe er 8000 man naar oostpoort worden gelokt? als het zo door gaat misschien?
pi_35307113
Misschien zijn ze al aan het vergaderen over een tweede ring? 8000 lijkt me een beetje weinig met al die toekomstige successen....
pi_35313473
Ik ken er geen één van naam, maar die donkere rechtsbuiten was niet verkeerd tegen onze FC .
  dinsdag 21 februari 2006 @ 00:23:55 #54
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_35313520
Haarlem
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_35313614
quote:
Op maandag 20 februari 2006 22:18 schreef Beschouw het volgende:
Misschien zijn ze al aan het vergaderen over een tweede ring? 8000 lijkt me een beetje weinig met al die toekomstige successen....
Waar heb jij het nou weer over... Zwets eens niet zo veel....
pi_35313755
Als je ooit in Haarlem geweest bent dan kun je niet anders van mening zijn wat voor een pauperclub dat is. zelfde voor stormvogels / telstar uit, Dordt uit.
Bloed, zweet en tranen!
pi_35313859
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 00:30 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Als je ooit in Haarlem geweest bent dan kun je niet anders van mening zijn wat voor een pauperclub dat is. zelfde voor stormvogels / telstar uit, Dordt uit.
Wat zeg je??? 1 of ander boertje van 3 turven hoog en 10 jaar oud heeft de afgelopen uren met z'n eindeloos getrommel mijn gehoor verneukt....
pi_35317380
Hebben ze een keer een leuke groep mee naar een uitwedstrijd gaat het op de terugreis onderling niet helemaal goed

En clubs als Telstar en H'lem(beiden de laagste begroting in het betaalde voetbal) moeten gewoon blij zijn als ze om de paar jaar is een periodetitel halen of mogen meedoen aan de play-offs. Al was het bij H'lem wel jaren drama troef, sinds hun degradatie eind jaren 80 geen één succesje meer geboekt.

Helaas doen ze het op dit moment een stuk beter dan mijn clupje. Gert Aandewiel heeft het dus goed op de rails daar! Al moest hij in oktober nog oprotten van een aantal supporters daar.....
volgende wedstrijden:
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 februari 2006 @ 08:08:17 #59
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_35317422
Ik heb hier nog plakboeken vol over de 'goeie ouwe tijd' 0-3 winnen bij Ajax en zo, de Europacupwedstrijden Wat was dat mooi...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_35328253
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 00:22 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ken er geen één van naam, maar die donkere rechtsbuiten was niet verkeerd tegen onze FC .
Geoffrey Verweij denk ik dan. Die gaat naar Emmen volgend seizoen.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')