Een club als Haarlem heeft zeker wel bestaansrecht zolang Omniworld en Emmen ook nog altijd mogen meedoen.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:20 schreef TerroRobbie het volgende:
In de eerste divisie hebben ze al amper bestaansrecht.
En zo zijn er nog wel 10 te noemen in de Eerstedivisie....dom gezwets dus...quote:Op zondag 19 februari 2006 00:24 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Een club als Haarlem heeft zeker wel bestaansrecht zolang Omniworld en Emmen ook nog altijd mogen meedoen.
Het is nog steeds een club in de marge. 1 zwaluw (of in dit geval periode) maakt nog geen zomer.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:11 schreef Beschouw het volgende:
Ik vind het wel mooi, een clubje als Haarlem dat jarenlang in de marge speelt en plots een periodetitel pakt. Dan wordt er een topic geopend, verschijnen er meer mensen in het stadion en drijft iedereen op de wolken mee. Dat is toch de charme van voetbal?
Klinkt hier een beetje jalouzie in door?quote:Op zondag 19 februari 2006 17:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het is nog steeds een club in de marge. 1 zwaluw (of in dit geval periode) maakt nog geen zomer.
Haarlem is al 3 periodes lang met grote voorsprong de beste ploeg in de Eerstedivisiequote:Op zondag 19 februari 2006 17:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het is nog steeds een club in de marge. 1 zwaluw (of in dit geval periode) maakt nog geen zomer.
quote:Op zondag 19 februari 2006 17:44 schreef ultra het volgende:
[..]
Haarlem is al 3 periodes lang met grote voorsprong de beste ploeg in de Eerstedivisie![]()
Toen deed ie het ook, jij zat alleen toen op de verkeerde urlquote:Op zondag 19 februari 2006 17:57 schreef Yeahinho het volgende:
Hé verrek, www.stadionoostpoort.nl doet het zowaar!
Op de dag dat wij uit bij Haarlem speelden was dat niet het geval. Wat een kutsite ook zeg
.
Erik Heyblok vond ik in z'n Hollandia-tijd al een puike keeper. Weet nog wel dat we "Nostradamus" van Hans Teeuwen iets ombouwde: "Erik Heyblok, Erik Heyblok, Erik Heyblok in z'n korte zwarte broek, staat 'em goed!" Vond ie wel grappig.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:28 schreef methodmich het volgende:
Wat vinden de GGD-volgers hier zo ongeveer de beste spelers van Haarlem?
mooi gesproken beschouw!quote:Op zondag 19 februari 2006 14:11 schreef Beschouw het volgende:
Ik vind het wel mooi, een clubje als Haarlem dat jarenlang in de marge speelt en plots een periodetitel pakt. Dan wordt er een topic geopend, verschijnen er meer mensen in het stadion en drijft iedereen op de wolken mee. Dat is toch de charme van voetbal?
Waar heb jij het nou weer over... Zwets eens niet zo veel....quote:Op maandag 20 februari 2006 22:18 schreef Beschouw het volgende:
Misschien zijn ze al aan het vergaderen over een tweede ring? 8000 lijkt me een beetje weinig met al die toekomstige successen....![]()
Wat zeg je??? 1 of ander boertje van 3 turven hoog en 10 jaar oud heeft de afgelopen uren met z'n eindeloos getrommel mijn gehoor verneukt....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:30 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Als je ooit in Haarlem geweest bent dan kun je niet anders van mening zijn wat voor een pauperclub dat is. zelfde voor stormvogels / telstar uit, Dordt uit.
Geoffrey Verweij denk ik dan. Die gaat naar Emmen volgend seizoen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:22 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ken er geen één van naam, maar die donkere rechtsbuiten was niet verkeerd tegen onze FC.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |