Je hebt hem compleet?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:30 schreef FireSea het volgende:
Echt zin in vanavond mensen! 21-22 uur is letterlijk het uur der waarheid. Eindelijk wordt het mysterie ontsluierd. Vanavond zullen we weten hoe het werkelijk zit!
En dan morgen nog ff afl. 12 online, en dan heb ik 'm compleet.
Ja, de RealMedia-versie van de streams kun je downloaden en de breedband-versie (Hi) daarvan is toppie!quote:
Wat heeft Deniz gedaan?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:50 schreef Monus het volgende:
Ik denk dat Deniz het gedaan heeft aangezien hij altijd een vriend bleeft van Sander terwijl alle bewijs en verdenkingen tegen Sander was (hij weet er in iedergeval meer van). Het kan ook zijn dat Yasmin gewoon leeft en is weggelopen.
Maar ik zie het morgen op internet wel...![]()
ooit van oprechte en goede vriendschap gehoord?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:50 schreef Monus het volgende:
Ik denk dat Deniz het gedaan heeft aangezien hij altijd een vriend bleeft van Sander terwijl alle bewijs en verdenkingen tegen Sander was (hij weet er in iedergeval meer van). Het kan ook zijn dat Yasmin gewoon leeft en is weggelopen.
Maar ik zie het morgen op internet wel...![]()
Ja, ik neem het op, en ga lekker om 2200 kijkenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:00 schreef NAF_NAF het volgende:
Errr blijven er hier nog mensen over?
Niks,... daarom verdenk ik hem ook.quote:
Dat was ook verdacht, ook kon hij op het feest heel gemakkelijk weg als iemand anders eventjes de camera had bedient.quote:Éen ding is wel vaag van dat toen Merel spoorloos was, toen hadden ze Deniz zijn nummer getraceerd daar in de buurt ofzo, maar hij zei toen dat Sander tegen Merel ging schreeuwen dat hun toen samen waren. Alleen toen wij zagen wat hij zag werd Deniz niet gebeld ofzo.
Zit in spanje...quote:Het begint over 7 minuten, waarom kijk je niet gewoon op TV?
Ik ga er lekker voor zitten, tot even voor tienenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:00 schreef NAF_NAF het volgende:
Nah ik denk niet dat hij het is,quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:02 schreef Monus het volgende:
[..]
Niks,... daarom verdenk ik hem ook.
[..]
Dat was ook verdacht, ook kon hij op het feest heel gemakkelijk weg als iemand anders eventjes de camera had bedient.
[..]
Zit in spanje...![]()
Ikke!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:00 schreef NAF_NAF het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |