Je hebt hem compleet?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:30 schreef FireSea het volgende:
Echt zin in vanavond mensen! 21-22 uur is letterlijk het uur der waarheid. Eindelijk wordt het mysterie ontsluierd. Vanavond zullen we weten hoe het werkelijk zit!
En dan morgen nog ff afl. 12 online, en dan heb ik 'm compleet.
Ja, de RealMedia-versie van de streams kun je downloaden en de breedband-versie (Hi) daarvan is toppie!quote:
Wat heeft Deniz gedaan?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:50 schreef Monus het volgende:
Ik denk dat Deniz het gedaan heeft aangezien hij altijd een vriend bleeft van Sander terwijl alle bewijs en verdenkingen tegen Sander was (hij weet er in iedergeval meer van). Het kan ook zijn dat Yasmin gewoon leeft en is weggelopen.
Maar ik zie het morgen op internet wel...![]()
ooit van oprechte en goede vriendschap gehoord?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:50 schreef Monus het volgende:
Ik denk dat Deniz het gedaan heeft aangezien hij altijd een vriend bleeft van Sander terwijl alle bewijs en verdenkingen tegen Sander was (hij weet er in iedergeval meer van). Het kan ook zijn dat Yasmin gewoon leeft en is weggelopen.
Maar ik zie het morgen op internet wel...![]()
Ja, ik neem het op, en ga lekker om 2200 kijkenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:00 schreef NAF_NAF het volgende:
Errr blijven er hier nog mensen over?
Niks,... daarom verdenk ik hem ook.quote:
Dat was ook verdacht, ook kon hij op het feest heel gemakkelijk weg als iemand anders eventjes de camera had bedient.quote:Éen ding is wel vaag van dat toen Merel spoorloos was, toen hadden ze Deniz zijn nummer getraceerd daar in de buurt ofzo, maar hij zei toen dat Sander tegen Merel ging schreeuwen dat hun toen samen waren. Alleen toen wij zagen wat hij zag werd Deniz niet gebeld ofzo.
Zit in spanje...quote:Het begint over 7 minuten, waarom kijk je niet gewoon op TV?
Ik ga er lekker voor zitten, tot even voor tienenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:00 schreef NAF_NAF het volgende:
Nah ik denk niet dat hij het is,quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:02 schreef Monus het volgende:
[..]
Niks,... daarom verdenk ik hem ook.
[..]
Dat was ook verdacht, ook kon hij op het feest heel gemakkelijk weg als iemand anders eventjes de camera had bedient.
[..]
Zit in spanje...![]()
Ikke!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:00 schreef NAF_NAF het volgende:
Welles!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:53 schreef NAF_NAF het volgende:
Waa vette aflevering man, maar ja,
niemand had geraden dat Deniz gewoon dat geld had gejat!!
^^quote:Fucking grote anti-climax .
Heb ik hier nou 12 uur naar zitten kijken?!
Met d'r burka.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:58 schreef Agrippina het volgende:
Wat een suffe trut is die Yasmin, zeg!![]()
Dat had er best bijgemogen ja.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:58 schreef PeRi het volgende:
OMG wat een klote eind. Zo soft.
En waarom Osman de pacht niet kon betalen.
Vergeet de ultra-spannende muziek niet, dat maakt het genieten. Ik zat er net weer helemaal in tijdens een van die muziekdelen..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:58 schreef SCH het volgende:
Prachtige laatste aflevering. Natuurlijk zitten er veel ongeloofwaardige lijntjes en ontwikkelingen en afrondingen in maar het klopt wel.
En ik heb de laatste jaren geen Nederlandse drama-produktie meer gezien waarvan de scenaristen de moeite doen om originaliteit, spanning en surrealisme op zo'n goede manier te mengen. Prachtig geregisseerd: je wordt als kijker zo heen en weer geslingerd. Dan zit Yasmine weer in dat kleed en dan niet en alles kan en alles kan ook niet.
Bijna alle rollen waren goed gespeeld, op de rechercheur na dan.
Nietsdan lof. Boedzand forever.
^^quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:58 schreef Agrippina het volgende:
Wat een suffe trut is die Yasmin, zeg!![]()
Vooral de begintune is magnifiek.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:59 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Vergeet de ultra-spannende muziek niet, dat maakt het genieten. Ik zat er net weer helemaal in tijdens een van die muziekdelen..![]()
Zelfmoord, neem ik aan..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:00 schreef Chowi het volgende:
Maar wat is er nou precies met Merel gebeurd?
Precies dat wil ik ook nog weten.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:00 schreef Chowi het volgende:
Maar wat is er nou precies met Merel gebeurd?
Daar had wel iets meer aandacht aan besteed mogen worden.quote:
Rechter: Waarom vertelde u het niet aan uw moeder?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:00 schreef Raven_ het volgende:
[..]
^^
Als we het over 1 van de grootste anti-climaxen uit een nl serie ooit hebben is dit het wel.
Die hele rechtzaak scene sloeg als een lul op een drumstel. Volkomen ongeloofwaardig.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:02 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Rechter: Waarom vertelde u het niet aan uw moeder?
Yasmine: Ja ze vond me een leugenaar.
<--![]()
zwak
Dunya en Desie was ook een heel ander soort serie. Ze is denk ik meer op haar plaats in ietwat vrolijke series, niet in thrillers als deze.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:05 schreef Canisfire het volgende:
Hoevel ik Yasmine leuk vond in Dunya en Desie vond ik der hier zeker niet een van de beste.
Heb je wel eens een rechtszaak in een tv-serie gezien die wel geloofwaardig was?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:06 schreef Raven_ het volgende:
[..]
Die hele rechtzaak scene sloeg als een lul op een drumstel. Volkomen ongeloofwaardig.
Dat vond ik wel redelijk in deze serie, op die kolere-slotaflevering na.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb je wel eens een rechtszaak in een tv-serie gezien die wel geloofwaardig was?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:09 schreef Agrippina het volgende:
Wel slim van de VARA dat ze de DVD al verkopen voordat mensen weten hoe zwak het einde is.
Nope, maar het zorgde samen met de terugkomst van Yasmine voor de anti climax.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb je wel eens een rechtszaak in een tv-serie gezien die wel geloofwaardig was?
Het hysterische is ze anders heel goed in.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dunya en Desie was ook een heel ander soort serie. Ze is denk ik meer op haar plaats in ietwat vrolijke series, niet in thrillers als deze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |