het hele jaar door?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:25 schreef Bowny het volgende:
720 kan ook met Air France vanaf BRUMet de trein onder AF vluchtnummer naar CDG voor de vlucht naar GIG
Voor die combinatie kom ik zelfs op 707 euro uit.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:25 schreef Bowny het volgende:
720 kan ook met Air France vanaf BRUMet de trein onder AF vluchtnummer naar CDG voor de vlucht naar GIG
Transavia: Amsterdam - Lissabon 243 euro incl. tax (www.transavia.com)quote:Op zondag 5 maart 2006 14:16 schreef B_BOY het volgende:
ik wil goedkoop van nederland (vertrekplaats zo dicht mogelijk bij tilburg) met het vliegtuig naar portugal (lissabon) ik ben flexibel maar wel ergens in augustus.
Als je echt met de trein wil dan kan dat met de Zon Thalys:quote:Op zondag 5 maart 2006 18:32 schreef Skv het volgende:
Ik vraag me dus zo af, hé.
Als ik naar Montpellier wil.. hoe doe ik dat het snelst en goedkoopst?
Op tgv.com krijg ik alleen maar errors dat het niet kan, en als ik via www.ns.nl ga zoeken, kom ik ergens halverwege om 21.15 aan. En dan moet ik de volgende dag om 5.45 weer verder reizen
Ik wil gewoon in één keer door.
Het gaat om een retourtje trouwens, dus een enkele busreis ofzo schiet ook niet op.
Waar kan ik zoiets makkelijk, snel en goedkoop regelen?
Ohja, het moet rond 20 juli zijn.
Moet je dus wel op die tijdstippen in Amsterdam of Rotterdam kunnen komen. Je stapt in Avignon uit en dan is het nog 50 minuten met de TGV. Het eerste deel boek je via www.ns.nl, het tweede deel via www.sncf.fr. Als je nog op tijd bent kost een enkeltje Rotterdam - Avignon maar 63 euro.quote:Ook deze zomer kunt u per comfortabele Zon-Thalys naar Zuid Frankrijk reizen. Vanaf 1 juli t/m 19 augustus vertrekt Zon-Thalys elke zaterdagochtend om 5.32 uur vanaf Amsterdam Centraal. Na tussenstops in Schiphol, Den Haag HS, Rotterdam, Antwerpen-Berchem en Brussel Zuid wordt u rechtstreeks en op hoge snelheid naar Valence TGV, Avignon TGV en Marseille St. Charles gebracht. Vanaf deze plaatsen kunt u per aansluitende trein doorreizen naar het prachtige Alpengebied of de mooiste kustplaatsen van Zuid Frankrijk. De reis van Amsterdam naar Marseille duurt slechts 7,5 uur. Bij vertrek vanuit Rotterdam gaat daar nog eens een heel uur van af! Vanaf 8 juli t/m 26 augustus vertrekt Zon-Thalys elke zaterdagmiddag terug naar Nederland, zodat u even na 22.00 uur weer in Amsterdam arriveert.
Dat was de optie die ik nog zocht inderdaad: vertrek om 11.25 en aankomst om 17.05quote:Op zondag 5 maart 2006 20:11 schreef prenobe het volgende:
Montpellier is rechtstreeks te bereiken vanuit brusselmidi met de TGV. Jongerenretour kost 120 euro.
Is dat ook vanuit Amsterdam?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:11 schreef prenobe het volgende:
Montpellier is rechtstreeks te bereiken vanuit brusselmidi met de TGV. Jongerenretour kost 120 euro.
Waar haal ik die tijden vandaan? Ik moet een retourtje hebben.. op www.tgv.com krijg ik alleen foutmeldingen dat er teveel overstappingen zijn.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:47 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat was de optie die ik nog zocht inderdaad: vertrek om 11.25 en aankomst om 17.05
http://bahn.hafas.de voor al het grote treinplanwerkquote:Op maandag 6 maart 2006 02:15 schreef Skv het volgende:
Waar haal ik die tijden vandaan? Ik moet een retourtje hebben.. op www.tgv.com krijg ik alleen foutmeldingen dat er teveel overstappingen zijn.
Is dit 840 incl taxes, secu tax en de rest van de toeslagen? Een Delta tarief krijg ik namelijk niet lager dan 944 vanaf Amsterdam.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:36 schreef Henk-Wim het volgende:
Om te checken of vakantie naar Costa Rica betaalbaar is: wat gaat een retourtje kosten? Het gaat om 3 weken in Augustus. Vertrek vanuit NL, DE, BE of evt. Parijs, naar San Jose.
Goedkoopste optie so far is Delta: 840 euro, via vliegtarieven.nl. Kan het goedkoper? We zijn 18 + 24 jaar...
Van Valladolid naar Lissabon kan met de nachttrein via Salamanca. ZIe bahn.hafas.de . Het duur 8u20m. Niet echt een aanrader dus om op Valladolid te vliegen.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:20 schreef phaxyz het volgende:
ik wil in augustus naar lissabon
ik ben er al achter dat ik het goedkoopst met ryanair van Brussel naar Valladolid vlieg
hoe kom ik vandaar het goedkoopst in Lissabon en terug
Zie boven, en het kost 53,50 voor een enkeltje Valladolid - Lissabonquote:Op maandag 6 maart 2006 20:37 schreef phaxyz het volgende:
ik wil graag weten of ik met de trein van Valladolid naar Lissabon kan komen en wat dit kostwat de tre
Lager dan dat kom ik niet op uit. Martinair vliegt als enige rechtstreeks maar die zit op 1100.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:16 schreef Henk-Wim het volgende:
Sorry, ik had moeten zeggen dat dat vanaf Dusseldorf was, en exclusief tax. Inclusief tax 907 eu pp. My fault.
Waar vandaan? Op welke datum?quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:09 schreef leolinedance het volgende:
Iemand een idee voor een goedkope vliegreis naar Istanbul, met 3 personen?
31 maart - 7 aprilquote:
31-3 heen en 7-4 terug kost je 228 euro incl taxes vanaf Eindhoven met Corendon. Als je 6-4 teruggaat bespaar je 20 euro.quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
31 maart - 7 april
Waar vandaan is niet zo relevant. Het liefst Eindhoven, maar ergens anders maakt niet uit.
Hmm ik kan vanuit Brussel voor 180quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
31-3 heen en 7-4 terug kost je 228 euro incl taxes vanaf Eindhoven met Corendon. Als je 6-4 teruggaat bespaar je 20 euro.
Vanaf Amsterdam met Corendon 31-3 heen en 7-4 terug kost je 208 euro incl taxes.
Corendon vliegt niet terug naar Brussel krijg ik als mededeling.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hmm ik kan vanuit Brussel voor 180![]()
Hoogseizoen hèquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:54 schreef Blik het volgende:
Ik kan dus echt niks fatsoenlijks vinden naar Bangkok, ben zeer flexibel. Ik wil tussen 13 juli en 3 september 4 weken naar Thailand (2 personen)
Alles wat ik vind zit boven de 800 euro per persoon
Aangezien je voor een langere periode gaat, kom je niet in aanmerking voor de laagste tarieven. Je komt dan uit op ongeveer 1050 euro incl. tax. met KLM. Het laagste tarief van KLM is 400 euro goedkoper.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:14 schreef neggix het volgende:
Weet iemand iets te vinden behalve KLM naar Bonaire
Heb gepraat met iemand en die zei dat het rond de 500 euro was met asiantour, maar die ken ik niet vinden..
Ik wil dus naar Bonaire, van 23 Aug. tot eind januari 2007 of begin feb 2007...
Iemand nog tips?
Asiantour?quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:14 schreef neggix het volgende:
Weet iemand iets te vinden behalve KLM naar Bonaire
Heb gepraat met iemand en die zei dat het rond de 500 euro was met asiantour, maar die ken ik niet vinden..
Ik wil dus naar Bonaire, van 23 Aug. tot eind januari 2007 of begin feb 2007...
Iemand nog tips?
710 met China Southern Airlines incl taxes e.d. Rechtstreekse vlucht.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:54 schreef Blik het volgende:
Ik kan dus echt niks fatsoenlijks vinden naar Bangkok, ben zeer flexibel. Ik wil tussen 13 juli en 3 september 4 weken naar Thailand (2 personen)
Alles wat ik vind zit boven de 800 euro per persoon
Vanaf Maastricht kun je met bus 20A naar Hasselt. Voor 6 euro mag je vervolgens de hele dag alle bussen in Vlaanderen gebruiken.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:13 schreef got.rice het volgende:
Op vrijdag 28 april wil ik naar belgie voor een festival (groezrock) en ik als 17 jarige kan dus geen vervoer vinden daarheen (iedereen al gevraagd) en ik vroeg me af hoe je het goedkoopst dr heen kan.
Het festival ligt in Meerhout, vlakbij Geel, Diest en Hasselt
Ik heb al bij de NS geprobeert en het zal me dan 40 euro enkel kosten (dacht ik) en dat is alleen voor t treinkaartje, daarna moet ik ook nog een buskaartje naar meerhout kopen wat me denk ik wat centjes gaat kosten.. dus iemand! help me, ik wil dr namelijk heel graag heen
mag ik vragen hoe je hier aan komt?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
710 met China Southern Airlines incl taxes e.d. Rechtstreekse vlucht.
Hier mis ik even iets. Sinds wanneer gaat CZ rechtstreek naar BKK?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
710 met China Southern Airlines incl taxes e.d. Rechtstreekse vlucht.
Dat doen ze al een tijdje.quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:54 schreef Bowny het volgende:
[..]
Hier mis ik even iets. Sinds wanneer gaat CZ rechtstreek naar BKK?
www.vluchtzoeker.nlquote:
Weet je nog op welke data je gezocht had, want ik heb heel die site doorgespit en alleen veel duurdere tarieven gevondenquote:
16/8 heen en 3/9 terug.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:38 schreef Blik het volgende:
[..]
Weet je nog op welke data je gezocht had, want ik heb heel die site doorgespit en alleen veel duurdere tarieven gevonden
quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:08 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat je met de trein wil kost dat ¤38,40 voor een superdagretour Utrecht - Brussel (bij de automaat of via internet verkrijgbaar) en dan nog 2x ¤2,10 voor een enkeltje Brussel Noord - Diegem (www.b-rail.be).
De volgende keer dus met de lease auto van je nieuwe baanquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:01 schreef Mangoworks2002 het volgende:
9 uur reizen zwolle - utrecht - Diegem en terug
maar het werkte wel, thnx!
als ze het rijbewijs ook nog even mee sponsoren zekerquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:04 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
De volgende keer dus met de lease auto van je nieuwe baan
Of een chauffeurquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:12 schreef Mangoworks2002 het volgende:
als ze het rijbewijs ook nog even mee sponsoren zeker![]()
quote:van 17 maart tot ergens in mei of juni van Buenos Aires naar Milan zo goedkoop mogelijk
London (easyjet)quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:06 schreef k_man het volgende:
Wat zou - vertrekkend vanaf Schiphol - nou het állergoedkoopste vliegticket zijn dat er voor het Pinksterweekend* nog te boeken valt?
* vertrek zaterdag 3 juni, terugkomst maandag 5 juni
Hmm, dat valt nog best tegen dan. Kan ik misschien toch beter naar Berlijn treinen ofzo.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:16 schreef DutchTrain het volgende:
Zie: http://www.skyscanner.net(...)6-and-june-2006.html
Het allergoedkoopste is dus heen naar Luton en terug van Gatwick voor ¤68,48 62,17
Met een beetje geluk kost dat maar 58 euroquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:24 schreef k_man het volgende:
Hmm, dat valt nog best tegen dan. Kan ik misschien toch beter naar Berlijn treinen ofzo.
Ah sorry, ik las tussen de 3 en 4 weken.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:57 schreef Blik het volgende:
[..]
is alleen geen 4 weken, en dat is toch wel een eis eigenlijk.
Denk niet dat dat onder 1400 euro uitkomst op de korte termijnquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Namens iemand:
Het was inderdaad China Airlines.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:13 schreef Douwe het volgende:
Jag: Bedoel je niet China Airlines (dus zonder Southern)? China Southern Airlines vliegt alleen direct naar Peking (en met een stopober naar Guanghzou).
Daarom.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:30 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Met een beetje geluk kost dat maar 58 euro
is nog maar 2.5 wekenquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah sorry, ik las tussen de 3 en 4 weken.
Vueling.com en transavia.com, maar Iberia is vaak ook niet veel duurder.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:59 schreef CleeJee het volgende:
Vraagje.....welke maatschappijen vliegen allemaal low cost naar Barcelona vanaf Schiphol?
Nee, Wizzair zal zeker de goedkoopste oplossing zijn. Met een beetje gepuzzel kun je uitkomen op 116 euro met de trein vanaf Amsterdam of Amersfoort, maar dat is niet aan te raden als je voor 100 euro kan vliegen vanaf Schiphol.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:57 schreef Jaguarized het volgende:
DT weet wellicht nog wat met het Wochenende ticket of via Wenen met de trein?
Het laagste tarief met IcelandAir is 310 euro incl, maar die is online niet meer te boeken. Dat kun je nog proberen direct bij het reisbureau. Op dit moment kun je online alleen nog voor 574 euro boeken.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:56 schreef jeoren het volgende:
Ik wil op woensdagavond 24 mei laat/donderdagochtend 25 mei vroeg naar Reykjavik vliegen en zondagavond 28 mei/maandagochtend 29 mei vroeg weer terug vliegen vanuit Nederland. Hoe kan dit het goedkoopst?
Hoezo online niet meer te boeken en wél via het reisbureau?!quote:Op zondag 12 maart 2006 21:46 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Het laagste tarief met IcelandAir is 310 euro incl, maar die is online niet meer te boeken. Dat kun je nog proberen direct bij het reisbureau. Op dit moment kun je online alleen nog voor 574 euro boeken.
In dat laatste geval kun je iets goedkoper kiezen voor een retourtje vanaf Stansted met https://booking.icelandexpress.com voor 299 euro incl. Een retourtje Stansted kost je 61,22 met Easyjet.
Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervanquote:Op maandag 13 maart 2006 19:09 schreef jeoren het volgende:
Hoezo online niet meer te boeken en wél via het reisbureau?!
Je kan een zogenaamd open-jaw ticket kopen via bijvoorbeeld www.atp.nl, www.vluchtzoeker.nl of www.vliegtarieven.nl met als bestemming Delhi en met als vertrekplaats voor de terugreis Dhaka. Met Qatar Airways kost je dat ongeveer 836 euroquote:Op maandag 13 maart 2006 16:36 schreef Z het volgende:
Hoe kom ik goedkoop/überhaupt van Amsterdam naar Dehli, van Dehli naar Dhaca en van Dhaca naar Amsterdam?
Rondreizen met de trein in Italië is sowieso niet zo duur. Met een rondreisticket kwam je dus vrijwel altijd duurder uit als met losse kaartjes.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:53 schreef Klare het volgende:
Ik wil van de zomer naar Italië en daar rondreizen met de trein. Nu weet ik dat een Euro-Dominoticket( of zoiets) er niet meer is voor Italië. Heeft iemand andere tips voor een rondreisticket? Ik wil ongeveer 2 weken gaan.
Waarom niet?quote:Op maandag 13 maart 2006 22:05 schreef Z het volgende:
Dank u, ik had ook al een tip gekregen die Biman niet te gebruiken.
Ligt eraan wat je leuk vind. Wat voor soort reis zoek je dus?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:01 schreef mirannie het volgende:
Ik wil eind mei een weekje weg. Wat is nou een leuke en goedkope bestemming? Ik wil pertinent niet naar Turkije, verder zijn alle tips welkom, met wat prijzen erbij graag.
Een retourtje Liverpool voor 83 euroquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:01 schreef mirannie het volgende:
Ik wil eind mei een weekje weg. Wat is nou een leuke en goedkope bestemming? Ik wil pertinent niet naar Turkije, verder zijn alle tips welkom, met wat prijzen erbij graag.
De woorden van iemand die in Bangladseh werkt:quote:
[wannabe-mod]quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:14 schreef mirannie het volgende:
...
¤2,40 voor de trein naar Sants Estacio (gedeeltelijk nu vervangen door een bus wegens werkzaamheden) http://www.renfe.es/cercanias/barcelona/billetes_abonos.htmlquote:Op woensdag 15 maart 2006 08:29 schreef jeoren het volgende:
Hoe kom ik het goedkoopst van het vliegveld in Barcelona naar metrostation Liceu in Barcelona?
Ja! Incl alles! Bij united airlines via Cheaptickets.comquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:34 schreef Jaguarized het volgende:
407 euro! Das erg goedkoop voor die tijd van het jaar.Incl alle taxes e.d?
SLM zou inderdaad voor concurrentie gaan zorgen nu ze geen verbintenis meer hebben met de KLM. Helaas is één van hun toestellen laatst beschadigd waardoor ze nu ook nog eens met gehuurde toestellen moeten vliegen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:08 schreef ia het volgende:
SLM zou voor concurrentie zorgen waardoor de prijzen goedkoper zouden worden, maar ik zie geen goedkope prijzen:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:24 schreef Douwe het volgende:
SLM en KLM voeren hun vluchten naar Paramaribo toch nog steeds gewoon uit met een code-share?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |