London (easyjet)quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:06 schreef k_man het volgende:
Wat zou - vertrekkend vanaf Schiphol - nou het állergoedkoopste vliegticket zijn dat er voor het Pinksterweekend* nog te boeken valt?
* vertrek zaterdag 3 juni, terugkomst maandag 5 juni
Hmm, dat valt nog best tegen dan. Kan ik misschien toch beter naar Berlijn treinen ofzo.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:16 schreef DutchTrain het volgende:
Zie: http://www.skyscanner.net(...)6-and-june-2006.html
Het allergoedkoopste is dus heen naar Luton en terug van Gatwick voor ¤68,48 62,17
Met een beetje geluk kost dat maar 58 euroquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:24 schreef k_man het volgende:
Hmm, dat valt nog best tegen dan. Kan ik misschien toch beter naar Berlijn treinen ofzo.
Ah sorry, ik las tussen de 3 en 4 weken.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:57 schreef Blik het volgende:
[..]
is alleen geen 4 weken, en dat is toch wel een eis eigenlijk.
Denk niet dat dat onder 1400 euro uitkomst op de korte termijnquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Namens iemand:
Het was inderdaad China Airlines.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:13 schreef Douwe het volgende:
Jag: Bedoel je niet China Airlines (dus zonder Southern)? China Southern Airlines vliegt alleen direct naar Peking (en met een stopober naar Guanghzou).
Daarom.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:30 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Met een beetje geluk kost dat maar 58 euro
is nog maar 2.5 wekenquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah sorry, ik las tussen de 3 en 4 weken.
Vueling.com en transavia.com, maar Iberia is vaak ook niet veel duurder.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:59 schreef CleeJee het volgende:
Vraagje.....welke maatschappijen vliegen allemaal low cost naar Barcelona vanaf Schiphol?
Nee, Wizzair zal zeker de goedkoopste oplossing zijn. Met een beetje gepuzzel kun je uitkomen op 116 euro met de trein vanaf Amsterdam of Amersfoort, maar dat is niet aan te raden als je voor 100 euro kan vliegen vanaf Schiphol.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:57 schreef Jaguarized het volgende:
DT weet wellicht nog wat met het Wochenende ticket of via Wenen met de trein?
Het laagste tarief met IcelandAir is 310 euro incl, maar die is online niet meer te boeken. Dat kun je nog proberen direct bij het reisbureau. Op dit moment kun je online alleen nog voor 574 euro boeken.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:56 schreef jeoren het volgende:
Ik wil op woensdagavond 24 mei laat/donderdagochtend 25 mei vroeg naar Reykjavik vliegen en zondagavond 28 mei/maandagochtend 29 mei vroeg weer terug vliegen vanuit Nederland. Hoe kan dit het goedkoopst?
Hoezo online niet meer te boeken en wél via het reisbureau?!quote:Op zondag 12 maart 2006 21:46 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Het laagste tarief met IcelandAir is 310 euro incl, maar die is online niet meer te boeken. Dat kun je nog proberen direct bij het reisbureau. Op dit moment kun je online alleen nog voor 574 euro boeken.
In dat laatste geval kun je iets goedkoper kiezen voor een retourtje vanaf Stansted met https://booking.icelandexpress.com voor 299 euro incl. Een retourtje Stansted kost je 61,22 met Easyjet.
Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervanquote:Op maandag 13 maart 2006 19:09 schreef jeoren het volgende:
Hoezo online niet meer te boeken en wél via het reisbureau?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |