Meneer neemt het ervanquote:
Mja ach, waarom ook nietquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:08 schreef Hugster het volgende:
Koenig heeft zelf op de atmo V12 2 turbo's getieft
Mijn god wat een tifusherrie en dan bedoel ik niet alleen het volumequote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:35 schreef ook_gek het volgende:
http://home.wanadoo.nl/smek/MOV01282.MPG
denk niet dat de buren blij met mij zien![]()
F50quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
hij was al niet vooruit te branden dat hok
playerquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:10 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga die andere baguette er ook gewoon maar intiefen
Ganstah lifestylequote:
Zodat je harder kon remmen, en hem echt achterin je aars kon laten nemen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
jazekers![]()
ik had bijna een sjon in een tempra achterin de 205![]()
helaas zat ik niet in mijn 155![]()
tempra's zijn ook ultieme pimpbakkenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
jazekers![]()
ik had bijna een sjon in een tempra achterin de 205![]()
helaas zat ik niet in mijn 155![]()
nee zodat ik hem helemaal zoek kon rijden swaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zodat je harder kon remmen, en hem echt achterin je aars kon laten nemen?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:15 schreef Fugie het volgende:
[..]
tempra's zijn ook ultieme pimpbakken
zo'n smalle rot kop met krulletjes en zo'n groene bomberjack achtig iets, sjonnie stijl zitten. Echt zulke lui rij ik met plezier het kanaal inquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:15 schreef Fugie het volgende:
[..]
tempra's zijn ook ultieme pimpbakken
neequote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:13 schreef Fugie het volgende:
heb je niet meer filmpjes van dat ding hugo
valt me beetje tegen van je
Peu!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
zo'n smalle rot kop met krulletjes Echt zulke lui rij ik met plezier het kanaal in![]()
Zeg ehhhhh, kunnen jullie een stel turbo's op mn F50 bouten?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
nee
Er zijn niet eens goede foto's van, alleen maar scans zoals je ziet.
Het is een one-off, van een gozer die het niet relaxed vond dat zijn McLaren F1 sneller was, dus toen maar even een belletje gewaagd naar Koenig
quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
zo'n smalle rot kop met krulletjes en zo'n groene bomberjack achtig iets, sjonnie stijl zitten. Echt zulke lui rij ik met plezier het kanaal in![]()
jammer jammer jammer, even belletje naar die gozer doen andersquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
nee
Er zijn niet eens goede foto's van, alleen maar scans zoals je ziet.
Het is een one-off, van een gozer die het niet relaxed vond dat zijn McLaren F1 sneller was, dus toen maar even een belletje gewaagd naar Koenig
Klopt nogsteeds best aardigquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee deze had er zo'n "ik vind mezelf tha bomb pimpin gangstah maar baal dat ik blank het niet ben" kop![]()
quote:
zo zal het wel gegaan zijn iddquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zeg ehhhhh, kunnen jullie een stel turbo's op mn F50 bouten?
Kutquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
het spijt me maar peu is toch anders![]()
was blij dat het geen opa volvo wasquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:23 schreef BaraCuda het volgende:
die tempra had je alfa het nakijken gegeven dude![]()
lul nietquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
het spijt me maar peu is toch anders![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
was blij dat het geen opa volvo was![]()
ik heb vorige week net z'n nummer verwijderdquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:21 schreef Fugie het volgende:
[..]
jammer jammer jammer, even belletje naar die gozer doen anders
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:29 schreef Hugster het volgende:
wie dit toch in z'n verrote duitse kankerharses heeft gehaald?!![]()
![]()
als je telrekeningen 190 euro per maand waren ga aje dus over naar een duurder abbo voor lagere maand kosten. Maar helaas ik zit nu nog op de zelfde bedragenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:42 schreef Fugie het volgende:
waarom is het enige wat uit mark zijn mond komt: ik verveel me
ga dan gewoon met je vriendinnen bellen ofzo
Is dat een Ferrari? Nee, een Hamann!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:42 schreef Hugster het volgende:
en de rebadgen hem dus ook eh![]()
De paardjes eraf en Hamann badges er terug op![]()
ik blijf het proberenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:39 schreef Hugster het volgende:
wat vertel je toch een hoop wat ik al eerder heb gehoord Markie
van de 360 van Koenig of Hamann ?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:43 schreef B_BOY het volgende:
ist raar als ik van deze auto een stijve penis krijg?
Ja, hak 'm eraf!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:43 schreef B_BOY het volgende:
koenig.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
van de 360 van Koenig of Hamann ?![]()
iddquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:50 schreef Fugie het volgende:
met die spoilersZet hem tussen allemaal jappen en je ziet het verschil niet
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
idd
Behalve als de sleutel van het contact om gaat natuurlijk
Bill Gatesquote:
blijven jullie mij steunen danquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
we merken het
Je komt er ooit nog wel eens [afbeelding]
quote:
feest vanavond?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:01 schreef Mukie het volgende:
thuis en 100 euro lichter aan boodschappen
dan ben je wel errrrug luiquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:06 schreef BoJo het volgende:
pfff ik heb geen zin om me te scheren...
quote:
Van Chad Hedrick bedoel je?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:57 schreef Fugie het volgende:
zusjes/vriendin van die amerikaanse schaatser waren wel![]()
![]()
Zeg, doe jij eens rustig aan, ik heb ook echt een grafhekel aan scherenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
dan ben je wel errrrug lui
Met het mes flans je er zo overheen joh, wat doe je moeilijk
Ik heb geen TV kaartquote:
Neequote:
maar bij de appie is het nu feel good wekenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nee
door de week heb ik zowat nooit om naar de winkel te gaan.
Of ik moet naar de appie gaan en dat is op den duur iets te gortig en megaduur
ik ga zo naar een verjaardag en dat is wel leukquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:44 schreef PeuRac het volgende:
Weet iemand nog wat leuks?
Heb trouwens m'n dvd binnen: RAC British Touring Car Championship, Season Review 1994
Met op de cover een Alfa 155![]()
Die is in ieder geval slimmer als dr broerquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:14 schreef Mukie het volgende:
of met die zus van fwnk toch?
beter dan op de woonsdagquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:40 schreef Klonk het volgende:
ik ben er ook weer eens![]()
driemaal raden wat ik net gedaan heb, op zaterdagavond naar de ikea![]()
sterker nog. Je kan daar onwijs goed eten voor bar weinig geldquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:46 schreef Klonk het volgende:
nog nooit geweest, de schnitzels waren best te doen voor dat geld
dat is maar 1X betalen en dan de rest voor nop of zo iets toch? Of 2de bak koffie gratisquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:54 schreef Klonk het volgende:
dat bedoel ik, eerst die schnitzel en daarna een zooi gehaktballetjes en maar heen en weer blijven lopen naar die frisdrankhervulmachine
jawel, maar z'n ouders zijn op bezoekquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:56 schreef ook_gek het volgende:
je vriend is niet thuis merk ik?
1 x hervullen, maar ik ga rustig 5/6 keer als het druk isquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat is maar 1X betalen en dan de rest voor nop of zo iets toch? Of 2de bak koffie gratis
dat is best kansloos hequote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
1 x hervullen, maar ik ga rustig 5/6 keer als het druk is![]()
Ik ga ook gerust vaker hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, maar het zijn ook kleine kutglaasjes daar![]()
Jaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:43 schreef B_BOY het volgende:
zit dan niet zo te zeurenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:13 schreef PeuRac het volgende:
Heb morgen al een verjaardag
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:14 schreef Klonk het volgende:
ik heb morgen betalend bezoek
halve quote misbruikenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de rode TL buis al geïnstalleerd?
Op de fietsquote:
dat je niet ff een taxi belt men!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:17 schreef Sjoewe het volgende:
Even wachten tot de was droog is, voordat ik de 4 minuten durende barre tocht naar mn eigen stulpje maak
Takke eindquote:
Heb je nog wat aan je street skillsquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:23 schreef Hugster het volgende:
we kwamen er net ook achter dat we de sleutels kwijt waren van de magnetische skihouders voor op het dakGrote paniek hier
Dan kan je ze niet open klappen en dus de ski's er niet inleggen.
Dus ik heb net de sloten maar ff uitgeboord en ze met tie-raps vast gehengst![]()
beetje slaapgebrek ga je niet dood aan, kijk maar naar onze markiequote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:23 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik moet tot 07:00 naar belgie, dan terugrijden, is het half 9 en om half 10 er weer uit
Komen vaker van pas dan je denktquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Heb je nog wat aan je street skills![]()
Ik vind wel dat 'ie er slecht uit ziet, kijk de laatste pics maarquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:25 schreef Hugster het volgende:
[..]
beetje slaapgebrek ga je niet dood aan, kijk maar naar onze markie![]()
Vragen bij de garagequote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Iemand enig idee hoe te handelen als je een proefrit wilt maken in een jonge of nieuwe BMW M5? Is dit uberhaupt mogelijk?
Vetrel bij de BMW Dealer dat je Rob K.G. heet, en er gaan deuren vor je open die voor anderen gesloten blijvenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Iemand enig idee hoe te handelen als je een proefrit wilt maken in een jonge of nieuwe BMW M5? Is dit uberhaupt mogelijk?
Ook als je het met een stevig breekijzervraagt?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Die zijn meestal gesloten op zaterdagavond. Daar niet?
Pieter Stormsquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ook als je het met een stevig breekijzervraagt?
Je moet toch wel overkomen als iemand die wel degelijk serieuze interesse heeft. En ga er maar van uit dat als het al lukt je dan zeker een verkoper naast je hebt zitten.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:27 schreef Rietvaerder het volgende:
zo die had ik nog niet gezien, dat valt wel tegen jaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik vind wel dat 'ie er slecht uit ziet, kijk de laatste pics maar
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vetrel bij de BMW Dealer dat je Rob K.G. heet, en er gaan deuren vor je open die voor anderen gesloten blijven
Voor je pa lijkt het me geen probleemquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Youp bedoel je? Ja, die gast ken ik welVage kennis van me
Maar waarom zullen ze moeilijk doen? Neem aan dat ze goed verzekerd zijn? Ik ga zelf niet rijden natuurlijk, heb geen autorijbewijs, maar mijn pa wilt het ook erg graag. Misschien helpt het als je 30 jaar je rijbewijs hebt en al 30 jaar schadevrij auto- en motor hebt gereden?
Ik mag niet liegenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vetrel bij de BMW Dealer dat je Rob K.G. heet, en er gaan deuren vor je open die voor anderen gesloten blijven
En dan ff doorrijden naar de Nordschleifequote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
Voor je pa lijkt het me geen probleemLaat gewoon een offerte opmaken gelijk
![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:40 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Een Suzuki Bandit600S uit 2004.
met verkoper?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:38 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En dan ff doorrijden naar de Nordschleife
Ik had je ouder geschat.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Daarom.
Ik ben 2 jaar jonger dan jij
Stel, je mag kiezen: de hel dag in een loods op een industrieterrein koffie drinken en folders uitdelen, of met een klant een stukje racenquote:
Wat liet je dat denken?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:47 schreef Hugster het volgende:
ik dacht trouwens dat jij een ouwe lul was
Zelf naar de Ring in een M10quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Stel, je mag kiezen: de hel dag in een loods op een industrieterrein koffie drinken en folders uitdelen, of met een klant een stukje racenWat kies jij dan?
Dan neem ik het maar als een complimentquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk
Dat gevoel had ik gewoon
M10?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:50 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zelf naar de Ring in een M10Als ik die verkoper was dan hè.
190D Fanboy Gangstersquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Maare, lid waarvan eigenlijk?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
volgens mij ben je gewoon vanaf je 16e lid, en noemde je je scooter 'ducati' of zo
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Ayreon-fan?
Mwah, die bestaat nog niet zo lang.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Hij kon ook de "Fok MC" bedoelen.
Nop..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ook alle CD's en DVD's compleet, inclusief Ambeon, Star One en Stream of Passion?
2,5 jaar ongeveer, ik heb destijds de eerste meet georganiseerd en de route...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mwah, die bestaat nog niet zo lang.
Dat zijn ook wel de toppersquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:04 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nop..
Alleen Electric Castle, The Universal Migrator en The Human Equation.
2003 ja, dus nog niet zo langquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:04 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
2,5 jaar ongeveer, ik heb destijds de eerste meet georganiseerd en de route...
Eerste meet was in december 2003 als ik me niet vergis.
Tis weer relatief hequote:
Zaten je haren voor je ogen ?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Beroep: The Shooting Company of Captain Frans B. Cocq
WheheWaarom zie ik dat nu pas
Achterhoekerquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Arjen woont trouwens hier vlak in de buurt bij mijNou ja, vlakbij is weer relatief.. denk zo'n 20 minuutjes rijden.
Generaliseer maar weer hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
weet je eens hoe het voelt om mee te posten als jij samen met Sjoewe en herman online zijn
quote:
is niet te vergelijkenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
weet je eens hoe het voelt om mee te posten als jij samen met Sjoewe en herman online zijn
Ik dacht in Rijssen de achterhoekquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:16 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Of istie verhuisd? Volgens mij niet. Hij woont toch in Rijsbergen in Brabant? Laatst nog wel iig
quote:
En toch bedank ik je vriendelijk!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]De beste auto ooit! Hij is niet van 1979 tot 2005 in productie geweest omdat het zo'n baggerbak is hoor
Bevalt mn zus en zwager erg goed.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Een 307 SW, is dat wat?
Mja, moet ook wel een exclusief voertuig blijven natuurlijk. Ook al zijn er in Brabant meer dan in de rest van het land bij elkaarquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:13 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En toch bedank ik je vriendelijk!Ik zie mn ouders er niet in rijden eigenlijk
aanvulling: en op de bijrijdersstoel van een Seat Arosa zit, met een gestresste chauffeur die met ducttape aan elkaar hangt, en zsm naar het toilet moet om zijn stoma te legen.quote:
Leuke vrienden heb jijquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
aanvulling: en op de bijrijdersstoel van een Seat Arosa zit, met een gestresste chauffeur die met ducttape aan elkaar hangt, en zsm naar het toilet moet om zijn stoma te legen.
Die heb ik nog nooit bekeken bij hem.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:43 schreef Rietvaerder het volgende:
Je kan het ook zo zien: met een stoma heb je wel een schoon, mooi, roze aarsje!
dalijk in [V&A]: te koop diverse Ebay productenquote:
Nee duitsland.. weet t dorpk ff niet meer Willingenquote:
Altijd op pad om foto's te makenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:48 schreef lipje het volgende:
[..]
Nee duitsland.. weet t dorpk ff niet meer Willingen
als ie slim is wel jaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:47 schreef lipje het volgende:
[..]
dalijk in [V&A]: te koop diverse Ebay producten
was een weekendje weg en de digicam was meequote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Altijd op pad om foto's te maken
Ik heb altijd één of meer digicams bij mequote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:56 schreef lipje het volgende:
[..]
was een weekendje weg en de digicam was mee
ijsje?quote:
WTFF?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:57 schreef lipje het volgende:
Partij mag geen Friestalige lijst indienen
ik wil een kleintje voor erbij. eentje die in mijn broekzak/jaszak past en niet zo opvaltquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb altijd één of meer digicams bij me
heb je r geneukt, of alleen een huis van gekocht?quote:Op zondag 19 februari 2006 00:09 schreef BoJo het volgende:
ze was niet Russisch maar Armeens, wel leuke meid![]()
![]()
alleen de Peu uitgelaten dusquote:
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:12 schreef lipje het volgende:
[..]
heb je r geneukt, of alleen een huis van gekocht?
wow weer 1,5 meter afgelegdquote:
anders quote je jezelfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |