gelukkig is dit inderdaad al vaker voorgekomenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:39 schreef rudedeltadude het volgende:
Op marktplaats kan je over het algmeen veel te veel geld vangen voor die spullen die je op e-bay hebt gekocht. Als je slim verkoopt aan een domme koper kan je er nog wel eens beter uitkomen dan dat je erin ging...
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:39 schreef rudedeltadude het volgende:
Op marktplaats kan je over het algmeen veel te veel geld vangen voor die spullen die je op e-bay hebt gekocht. Als je slim verkoopt aan een domme koper kan je er nog wel eens beter uitkomen dan dat je erin ging...
Gewoon weer op Ebay te koop zetten voor MEER.quote:Op maandag 20 februari 2006 02:08 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
geniaal
vooral dat er overal ongeopende pakketjes liggen!
Zo hoort het!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:14 schreef Dizer het volgende:
Ik kom regelmatig op eBay (eigenlijk elke dag) maar ik koop kleine dingen van 10 euro.. 15 euro. Vooral dvd's. Ben denk ik meer dvd verslaafd dan eBay verslaafd. Het is niet zo dat ik er elke dag wat koop of elke week. Maar gewoon zo nu en dan, alleen surf ik op eBay wel elke dag.
ja linksboven "alleen veilingen" aanklikkenquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:27 schreef outcast_within het volgende:
kun je die direct kopen dingen eruitfilteren?
Is er ook een manier om zogenaamd last minute te buyen? gewoon dat je van alles ziet maakt niet uit wat. Als het maar binnen een uur oid afloopt?quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:53 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
ja linksboven "alleen veilingen" aanklikken
ON-topic:quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:57 schreef outcast_within het volgende:
edit gevonden. een zoekopdracht met niks invullen dus
Doh. idd. heb het gister ontdekt. Nu wat geboden. over 12 uur loopt het af. Ik wil winnenquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:00 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
ON-topic:
Wie zoekt er nou "niets", dan ben je echt ebay-verslaafd![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |