die sturen ze zeker door naar spanjequote:Op donderdag 2 maart 2006 18:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Alle kranten behalve de Telegraaf (nou ja, er zijn inderdaad wel redenen die niet tot de kranten te rekenen) neem ik aan. Die moet terug, als je de niet verkochte kranten vergoed wilt hebben.
Die foto klopt niet! Dat been is los ofzo.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat zeg ik ook altijd
Ik heb zo'n lijstje als ik in mn fotoboek heb met pasfotos ( http://fotoboek.fok.nl/userpics/27682_ikkesklein.jpg ) ook van mijn vader gemaakt net na zn dood .. en idd mensen veranderen na hun 30ste niet veel meerquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:38 schreef dwerg het volgende:
'k Ben bezig om wat oude foto's (zeg maar gerust heel erg oude foto's) in te scannen, maar er zit er eentje tussen die ik toch wel heel leuk vind.
[afbeelding]
Ja, dat ben ik. Met mijn vader. Ergens aan het begin van de jaren 70. En wat jullie niet opvalt aan deze foto, maar mij dus wel, is dat mijn pa in die dertig jaar eigenlijk heel erg weinig veranderd is. Of was. Hij is nu bijna een jaar dood.
Ja, dat vond ik ook al, en zelfs toen wist onze dwerg al niet of hij kwaad moest kijken, of stiekem toch wel moest lachen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:41 schreef thaleia het volgende:
Wellicht beeld ik het me in hoor, maar je lijkt best op 'm!
Dan kan je dus maar het beste hopen dat je er op je 30ste nog een beetje toonbaar uitzietquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb zo'n lijstje als ik in mn fotoboek heb met pasfotos ( http://fotoboek.fok.nl/userpics/27682_ikkesklein.jpg ) ook van mijn vader gemaakt net na zn dood .. en idd mensen veranderen na hun 30ste niet veel meer
Mijn vader had geen platenkast .. en heeft ons alleen singletjes met mars muziek nagelaten ... waaronder de radetski mars ( en ik blijf maar aan de dikke lul band denken)quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:19 schreef Seborik het volgende:
Ik wel eentje van heel lang geleden, dat ik met m'n vader voor de platenkast zat.
Oh jee.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Mijn vader had geen platenkast .. en heeft ons alleen singletjes met mars muziek nagelaten ... waaronder de radetski mars ( en ik blijf maar aan de dikke lul band denken)
Je vader was idd niet veel veranderd!quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:38 schreef dwerg het volgende:
'k Ben bezig om wat oude foto's (zeg maar gerust heel erg oude foto's) in te scannen, maar er zit er eentje tussen die ik toch wel heel leuk vind.
[afbeelding]
Ja, dat ben ik. Met mijn vader. Ergens aan het begin van de jaren 70. En wat jullie niet opvalt aan deze foto, maar mij dus wel, is dat mijn pa in die dertig jaar eigenlijk heel erg weinig veranderd is. Of was. Hij is nu bijna een jaar dood.
Je bedoelt uit de tijd van de incompetente kutleraren, erm, de fantastische lagere school-leraren?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:19 schreef Liejannuh het volgende:
Je vader was idd niet veel veranderd!![]()
Als ik me verveel dit weekend, kan ik wel eens bij mijn ouders op zoek gaan naar foto's van Liejannuh toen ze nog lief en schattig en onschuldig was.![]()
Ik vind echt niet iedereen incompetent hoor!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:18 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Je bedoelt uit de tijd van de incompetente kutleraren, erm, de fantastische lagere school-leraren?
(ah, de tijd dat ik voor snoep de uitkomsten van m'n rekenopgaven doorschoof naar vriendjes tijdens de les.).
Natuurlijk! Ze moeten 't wel verdienen!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:25 schreef Liejannuh het volgende:
Ik vind echt niet iedereen incompetent hoor!Alleen bepaalde personen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |