hmm, ik herinner het me toch andersquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hm ja, misschien is het niet mijn soort humor maar ik zag niet in waar het hele underwear stukje op sloeg. en toen kwam er ineens een gevecht met een monster (ofzo) uit het niets, en dan moeten ze om vage reden in een hotelkamer zijn wat weer de verkeerde blijkt te zijn.
ik volg het gewoon niet ofzo
Ik mis mijn naamquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:54 schreef Orealo het volgende:
Super Vette Heel erg coole 5de start pagina post![]()
Hahahah, ik ga 'm ff aanpassenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:16 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik mis mijn naam
Underwear stukje?Wie wat waar hoe? episode download. Om mee te kunnen praten.
Huh, maar dat zit toch niet allemaal in de eerste 2 afleveringen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hm ja, misschien is het niet mijn soort humor maar ik zag niet in waar het hele underwear stukje op sloeg. en toen kwam er ineens een gevecht met een monster (ofzo) uit het niets, en dan moeten ze om vage reden in een hotelkamer zijn wat weer de verkeerde blijkt te zijn.
ik volg het gewoon niet ofzo
Precies...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:46 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Huh, maar dat zit toch niet allemaal in de eerste 2 afleveringen?![]()
Een monster komt volgens mij pas in aflevering 13, Chii Plays, en dat met die hotelkamer komt ook later dacht ik. Dat underwear stukje (dat Chii gaat winkelen bedoel je?) is pas in aflevering 5![]()
Of haal ik nu allemaal dingen door elkaar?![]()
volgens mij ligt het aan mijn files ofzo, dat hij telkens van alles overslaat ofzo, er klopt namelijk echt geen reet vanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:46 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Huh, maar dat zit toch niet allemaal in de eerste 2 afleveringen?![]()
Een monster komt volgens mij pas in aflevering 13, Chii Plays, en dat met die hotelkamer komt ook later dacht ik. Dat underwear stukje (dat Chii gaat winkelen bedoel je?) is pas in aflevering 5![]()
Of haal ik nu allemaal dingen door elkaar?![]()
Hoelang duurt je aflevering?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
volgens mij ligt het aan mijn files ofzo, dat hij telkens van alles overslaat ofzo, er klopt namelijk echt geen reet van![]()
ik ga vanavond normale files proberen te vinden
dat is correctquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:01 schreef outcast_within het volgende:
omg. heb de engelse dub versie gedownload. Baka! dacht gewoon de torrent pakken met de meeste seeds. Gaat het over een boer en zijn koe? die naar een tokio universiteit wilt?
Kick Ass Anime (oftewel KAA) , zoek maar ffquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:01 schreef outcast_within het volgende:
omg. heb de engelse dub versie gedownload. Baka! dacht gewoon de torrent pakken met de meeste seeds. Gaat het over een boer en zijn koe? die naar een tokio universiteit wilt?
Ben je trouwens al in een depressie geschoten of heb je nog geen tijd gehad voor Grave?quote:
Waarom vinden de meeste deze anime echt geweldig?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:40 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Kick Ass Anime (oftewel KAA) , zoek maar ff![]()
Die dvd-rips zijn wel japans![]()
de eerste keer kapte hij afquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:42 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ben je trouwens al in een depressie geschoten of heb je nog geen tijd gehad voor Grave?
(zag trouwens dat het downloaden geweldig ging , 3-4x overnieuw begonnen)
Leuk einde van je vakantiequote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik heb trouwens ook weinig tijd (ik heb vakantie) ik denk dat ik hem zondag ga kijken
Kan Final Fantasy kut zijn?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:54 schreef Orealo het volgende:
Final Fantasy Unlimited, iemand ervaringen mee?
Ik hoor dat ie echt kut iszelf heb ik alleen de eerste aflevering gezien, en die was niet echt cool
![]()
Vond hem niet waardig genoeg om hem zelfs via een bootleg te bekijken... jammer dat ze zo'n geweldige spel-reeks helemaal verknallen!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:54 schreef Orealo het volgende:
Final Fantasy Unlimited, iemand ervaringen mee?
Ik hoor dat ie echt kut iszelf heb ik alleen de eerste aflevering gezien, en die was niet echt cool
![]()
De eerste film was sowieso te jammerlijk om te bekijken.quote:
mja, ach... ik ben eerlijk gezegd meer benieuwd naar Advent Children ( http://www.animenfo.com/a(...)final_fantasy_v.html )quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:58 schreef rew- het volgende:
Spirits Within bedoel je?
Ik vond het best een zeer vermakelijke film... Misschien niet de Final Fantasy naam waargemaakt, geef ik je gelijk in, maar verder vond ik hem zeer prettig kijken
Ik vond de eerste film eigenlijk beter dan de tweedequote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:57 schreef blessed19 het volgende:
[..]
De eerste film was sowieso te jammerlijk om te bekijken.
alleen grafisch was het wel aardig gedaan
Grafisch gezien een toppertje, maar het verhaal was paardenbagger imoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:01 schreef blessed19 het volgende:
[..]
mja, ach... ik ben eerlijk gezegd meer benieuwd naar Advent Children ( http://www.animenfo.com/a(...)final_fantasy_v.html )
bij FF VII ging er bij mij een hemel open van geweldige spellen!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:12 schreef Orealo het volgende:
[..]
Grafisch gezien een toppertje, maar het verhaal was paardenbagger imo
Maar ja, gelukkig verschillen de smaken, ik was ook niet zo'n FF VII fan
RL versie van Grave of the fireflies? ik wist niet dat die bestondquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:19 schreef blessed19 het volgende:
[..]
bij FF VII ging er bij mij een hemel open van geweldige spellen!Vandaar dat ik wel benieuwd ben... Hoe is trouwens de real-life versie van fireflies?
Nog niet gezien? feest van herkenning als je het spel hebt gespeeld. En het ziet er nog goed uit ook nog (verhaal technisch wat zwak maar who cares)quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:01 schreef blessed19 het volgende:
[..]
mja, ach... ik ben eerlijk gezegd meer benieuwd naar Advent Children ( http://www.animenfo.com/a(...)final_fantasy_v.html )
Sterker nog, ik ben nu bezig om hem binnen te halen. met een download van 4,0 kb.secquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:22 schreef Orealo het volgende:
[..]
RL versie van Grave of the fireflies? ik wist niet dat die bestond![]()
thnx! ik zal mijn ogen open houdenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:25 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Nog niet gezien? feest van herkenning als je het spel hebt gespeeld. En het ziet er nog goed uit ook nog (verhaal technisch wat zwak maar who cares)
Die van 1.16gig van boxtorrents?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:29 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ben nu bezig om hem binnen te halen. met een download van 4,0 kb.sec
it comes with the jobquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:31 schreef Canisfire het volgende:
Zijn jullie ook van de J-rock?
ik heb hem via isohunt, maar volgens mij is dat hem, jaquote:
Ken ik niet, zal er eens iets van downloaden.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:37 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Visual Kei en Jrock: Steeds bekender in het westen?
Stukje doorspoelen , hij blijft nog wel een paar keer hangen helaasquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
godver, grave of fireflies blijft hangen op 15 min
tot nu toe viel het depressiegehalte wel mee, het was wel heel mooi tot nu toe
Maar hij's wel tof toch?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:00 schreef Qunix het volgende:
Ik heb net AIR uitgekeken.
Vind het een vaag verhaal. Maar jah
Vind hem wel leuk jaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:01 schreef Orealo het volgende:
[..]
Maar hij's wel tof toch?
In spanning gezeten?
Ik vond 'm helemaal geweldig
En whats next? welke ga je nu kijken?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:07 schreef Qunix het volgende:
[..]
Vind hem wel leuk ja
Spanning, niet echt
Het is niet helemaal mijn smaak. Daarom denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |