Dude...serieus , een vriend van mij studeert japans op wo niveau , die (en ik) veracht dit soort zinnen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:57 schreef outcast-within het volgende:
Over hentai's gesproken. post van asap er weer bij pakt.
[..]
Asap klinkt trouwens wel als een wijze anime fokker
Voor dat laatste kan je misschien even kijken bij transformers, of een stijloze kloon daarvanquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:32 schreef McCarthy het volgende:
ik ken robotech. Die serie met die gast met dat blauwe haar in dat motor-robot pak.
Wat ook gaaf was waren die eenogige mensachtige robots.
Kennen jullie die scene dat een woestijn vlakte overpsoelt wordt door ene robot-sabeltandtijger zwerm. Als een soort sprinkhanenplaag. Erg mooi
Optimus Primequote:Op donderdag 23 februari 2006 17:50 schreef outcast_within het volgende:
Ik wou een plaatje posten van die middelmatige transformer voorlopers. Een kon volgens mij veranderen in een... Steen. De leider was grijs iig
Koop je die Grave Of The Fireflies blind of heb je die al eens gezien?quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:04 schreef MaxiTitan het volgende:
Zodan! Ik kijk eens een dag niet en er zijn al weer 2 paginas bij.
Mijn Ghost in the Shell 1&2 SE box is op de post gedaan vandaag, terwijl ik dacht dat deze pas de 27ste uit zou komen.Verder wacht ik ook op mijn Grave of the Fireflies exemplaar.
Nu weer even rustig aandoen met kopen totdat mijn stagevergoeding gestort is.
u heeft mailquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
weet iemand waar een torrent is te vinden van grave of fireflies? lijkt me een interessante film. ik zie alleen de "live action" file, wat is dit precies?
Sorry mate. Tis geen transformers waar ik het over had. Meer zo'n stijlloze kloon waarover jij het had. Alleen dan niet dat het een kloon is... Enzoquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:10 schreef Orealo het volgende:
[..]
Optimus Prime![]()
Megatron![]()
of denk ik nu heel verkeerd![]()
tering , 20 euro om de ergste musical allertijden mee te mogen zingen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:47 schreef outcast_within het volgende:
Ik moet weg.
Ga naar de sound of music
The Sound of Music Meezingbioscoop?
Maar die waren wel tofquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:18 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Sorry mate. Tis geen transformers waar ik het over had. Meer zo'n stijlloze kloon waarover jij het had. Alleen dan niet dat het een kloon is... Enzo
Momentje. FF een ander topic raadplegen.
Het was geloof ik mijn 2de "echte" animefilm die ik heb gezien (GITS was de eerste), 't is wel weer een paar jaar geleden toen een klasgenoot van mij hem gedownload had. Ik hield mij toen nog niet echt bezig met anime en heb hem toen gekeken. Man, wat een filmquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:13 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Koop je die Grave Of The Fireflies blind of heb je die al eens gezien?
Omgquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:16 schreef ThaBrain het volgende:
Hallo mensen!
Ik ben al een tijdje aan het lurken op fok, maar zag vandaag hoe gezellig het was in dit topic ^_^ dus ik heb me eindelijk maar een keer geregistreerd
Ben al een wat jaren een anime en manga fan. Heb al heel wat series gezien. Ook heb ik mensen aangestoken met het anime/mangaviruswaarvan mijn jongste telg: Qunix
![]()
Op het moment volg ik Naruto (baggerfillers), Bleach ( goede fillers
) en Blood + (
). Verder ben ik ook nog GTO voor de tweede keer aan het kijken...ik blijf het een topserie vinden
...ook moet ik maar eens verder gaan met Black Cat kijken en beginnen met Shakugan no Shana.
Ook ben ik de afgelopen 2 jaar naar de Abunai conventies geweest waarvan het eerste jaar als gopher. Ik ben zeker van plan dit jaar ook naar anunai te gaan. Acon trekt mij niet echt ookal ben ik daar nog nooit geweest. Acon vind ik een beetje te grootschalig en daardoor zo onpersoonlijk.
Yoroshiku onegaishimasu!![]()
Hey welkom, ik heb geen tijd om iets veels te tikken, maar hoiquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:16 schreef ThaBrain het volgende:
Hallo mensen!
Ik ben al een tijdje aan het lurken op fok, maar zag vandaag hoe gezellig het was in dit topic ^_^ dus ik heb me eindelijk maar een keer geregistreerd
Ben al een wat jaren een anime en manga fan. Heb al heel wat series gezien. Ook heb ik mensen aangestoken met het anime/mangaviruswaarvan mijn jongste telg: Qunix
![]()
Op het moment volg ik Naruto (baggerfillers), Bleach ( goede fillers
) en Blood + (
). Verder ben ik ook nog GTO voor de tweede keer aan het kijken...ik blijf het een topserie vinden
...ook moet ik maar eens verder gaan met Black Cat kijken en beginnen met Shakugan no Shana.
Ook ben ik de afgelopen 2 jaar naar de Abunai conventies geweest waarvan het eerste jaar als gopher. Ik ben zeker van plan dit jaar ook naar anunai te gaan. Acon trekt mij niet echt ookal ben ik daar nog nooit geweest. Acon vind ik een beetje te grootschalig en daardoor zo onpersoonlijk.
Yoroshiku onegaishimasu!![]()
OK dan maar een lijste met wat ik heb gezien:quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:20 schreef Zeurberus het volgende:
Welkom !
Maak ff een lijstje met wat je allemaal gezien hebt zodat we weten wat we evt kunnen aanraden of waar we over kunnen discussieren
Hahahahquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:25 schreef rew- het volgende:
Ik ga vanavond maar is een anime marathon houden met SureZal.
[afbeelding]
Links = SureZal, rechts is moi
Coolquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:25 schreef rew- het volgende:
Ik ga vanavond maar is een anime marathon houden met SureZal.
[afbeelding]
Links = SureZal, rechts is moi
quote:Seiji (Midori no Hibi) - Ichigo (Bleach)
I swear they're like the same person, in a different world. They both want to beat up people that annoy them, they both look alike except for the hair color, and they both have the same kind of fighting spirit. If Ichigo wasn't a shinigami, it'll be an interesting fight to see him fight Seiji.
Stijlloze "voorloper" kloonquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:44 schreef Orealo het volgende:
[..]
Voor dat laatste kan je misschien even kijken bij transformers, of een stijloze kloon daarvan
Many thanks!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:13 schreef rew- het volgende:
Nee heb geen linkje, maar gooi em wel even op mijn webspace. Even geduld
edit:
http://members.home.nl/jwsmelt/beck.jpg
Pff net alle zooi op lopen ruimen van gister... mijn fitness voor vandaag is wel weer gedaan
Haha, dat heb ik nooit gezienquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:51 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Stijlloze "voorloper" kloon [afbeelding]
Gobots
O, ik vond het wel redelijk goed te begrijpenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik heb de eerste 2 chobits gezien en ik vond het eerlijk gezegt nogal vaagde characters zijn wazig en het verhaal gaat óf veel te snel, óf ik volg het gewoon niet
![]()
of is het gewoon moeilijk op gang te komen
Die ken ikquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:42 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Trouwens, ik heb gisteren een gratis cursus Japans op internet gevonden en gedownload, van 25 weken (1 les per week, maar je kunt natuurlijk ook meer lessen per week doen).
Toch nog best leuk en interessant![]()
hm ja, misschien is het niet mijn soort humor maar ik zag niet in waar het hele underwear stukje op sloegquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:42 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
O, ik vond het wel redelijk goed te begrijpen![]()
Wat snap je niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |