abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35229565
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 18:56 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Formeel is het correct dat ie bij mij ligt, maar zoals ik al eerder zei, ik heb daar geen knipselarchief voor.
En zoals ik je al eerder zei, als je mij niet geloofd, jammer dan, het is een grote affaire geweest bij de SP
Dan moet die wel een hele tijd geleden hebben plaatsgevonden, want ik ben actief SP lid, en ik kom ook op partijcongressen ed. - maar van deze affaire heb ik nog nooit gehoord.

Kan niet ontkennen dat er affaires zijn geweest bij de SP - vooral mbt. de afdrachtregeling. Maar ach, in welke partij zijn geen interne strubbelingen zo nu en dan
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 18 februari 2006 @ 19:04:02 #102
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_35229727
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 18:59 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dan moet die wel een hele tijd geleden hebben plaatsgevonden, want ik ben actief SP lid, en ik kom ook op partijcongressen ed. - maar van deze affaire heb ik nog nooit gehoord.

Kan niet ontkennen dat er affaires zijn geweest bij de SP - vooral mbt. de afdrachtregeling. Maar ach, in welke partij zijn geen interne strubbelingen zo nu en dan
Vraag maar eens rond dan aan oudere leden.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_35230205
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 16:14 schreef Tobbes het volgende:
[afbeelding]

Ik heb even Fukuyama gespeeld.

Volgens mij is een linkse coalitie zeer goed in staat de tevredenheid op de korte termijn te vergroten, op de lange termijn echter, zal het alleen maar averechts werken, als dat burgergeknuffel.
haah
mag hopen dat je geen onderzoeker bent.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_35230280
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 16:42 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

zoals ik al aangaf was dat slechts een voorbeeld. kom eens terug met wat echte goede wapenfeiten zonder gehuil, want enz.
Jij stelt dat het met links niks wordt en dan vraag je een ander om te bewijzen dat je stelling niet klopt
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_35230402
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 19:16 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

haah
mag hopen dat je geen onderzoeker bent.
Nog niet
pi_35230455
in elk geval valt er in elk geval nog genoeg voor je te onderzoeken
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_35230477
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 19:21 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Nog niet

Mog hopen dat je weet dat je uit je plaatsjes geen enkele conclusie op dat gebied kan doen.
And that is the news.''
pi_35230533
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 19:23 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Mog hopen dat je weet dat je uit je plaatsjes geen enkele conclusie op dat gebied kan doen.
Ik voorspel dat over 30 jaar, na enkele oplevingen onder links, en opknapwerk van rechts, de democratie zijn dieptepunt bereikt.
  zaterdag 18 februari 2006 @ 19:26:59 #109
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35230625
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 19:24 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Ik voorspel dat over 30 jaar, na enkele oplevingen onder links, en opknapwerk van rechts, de democratie zijn dieptepunt bereikt.
Ik voorspel een mooie man aan je haard en een rijke kinderschaar.
pi_35230658
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 19:26 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik voorspel een mooie man aan je haard en een rijke kinderschaar.
Man?
  zaterdag 18 februari 2006 @ 19:29:50 #111
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35230734
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 19:27 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Man?
Yep.
In mijn koffiedik staat een latente aanleg voor homoseksualiteit en de niegin om naar de spermabank te gaan. Ik verwacht dit voor jou over dertig jaar.
pi_35233679
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 19:04 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Vraag maar eens rond dan aan oudere leden.
Volgens mij had het te maken met deze paljas uit Emmen: Lijsttrekker Leefbaar Emmen cel in na bedreiging

En ging het er vooral om dat er vanuit het landelijk partijbureau geen vertrouwen was dat deze man als wethouder wel een goed visitekaartje voor de partij zou zijn. Het is volgens mij niet zo dat de SP standaard de voorkeur gaf aan oppositievoeren boven bestuurlijke verantwoordelijkheid, in gemeentes als Oss en Doesburg waren er in die tijd (dit speelde volgens mij rond de verkiezingen van 1998) tenslotte ook al SP-wethouders.

Hij was voor zover ik me het herinner ook geen grote affaire in het nieuws, en de man is ook niet de partij 'uitgedonderd'. Hij was boos dat hij geen wethouder mocht worden, en is vervolgens als Leefbaar Emmen verdergegaan.
  maandag 20 februari 2006 @ 19:20:30 #113
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35298337
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 20:41 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Volgens mij had het te maken met deze paljas uit Emmen: Lijsttrekker Leefbaar Emmen cel in na bedreiging

En ging het er vooral om dat er vanuit het landelijk partijbureau geen vertrouwen was dat deze man als wethouder wel een goed visitekaartje voor de partij zou zijn. Het is volgens mij niet zo dat de SP standaard de voorkeur gaf aan oppositievoeren boven bestuurlijke verantwoordelijkheid, in gemeentes als Oss en Doesburg waren er in die tijd (dit speelde volgens mij rond de verkiezingen van 1998) tenslotte ook al SP-wethouders.

Hij was voor zover ik me het herinner ook geen grote affaire in het nieuws, en de man is ook niet de partij 'uitgedonderd'. Hij was boos dat hij geen wethouder mocht worden, en is vervolgens als Leefbaar Emmen verdergegaan.
Die gek heeft ook nog een greep uit de verkiezingskas gedaan: zesduizend euro.

Nou, vriend Verdriet, dit is toch heel iets anders, niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')