Dan moet die wel een hele tijd geleden hebben plaatsgevonden, want ik ben actief SP lid, en ik kom ook op partijcongressen ed. - maar van deze affaire heb ik nog nooit gehoord.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Formeel is het correct dat ie bij mij ligt, maar zoals ik al eerder zei, ik heb daar geen knipselarchief voor.
En zoals ik je al eerder zei, als je mij niet geloofd, jammer dan, het is een grote affaire geweest bij de SP
Vraag maar eens rond dan aan oudere leden.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan moet die wel een hele tijd geleden hebben plaatsgevonden, want ik ben actief SP lid, en ik kom ook op partijcongressen ed. - maar van deze affaire heb ik nog nooit gehoord.
Kan niet ontkennen dat er affaires zijn geweest bij de SP - vooral mbt. de afdrachtregeling. Maar ach, in welke partij zijn geen interne strubbelingen zo nu en dan![]()
haahquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:14 schreef Tobbes het volgende:
[afbeelding]
Ik heb even Fukuyama gespeeld.
Volgens mij is een linkse coalitie zeer goed in staat de tevredenheid op de korte termijn te vergroten, op de lange termijn echter, zal het alleen maar averechts werken, als dat burgergeknuffel.
Jij stelt dat het met links niks wordt en dan vraag je een ander om te bewijzen dat je stelling niet kloptquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zoals ik al aangaf was dat slechts een voorbeeld. kom eens terug met wat echte goede wapenfeiten zonder gehuil, want enz.
Nog nietquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:16 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
haah
mag hopen dat je geen onderzoeker bent.
quote:
Ik voorspel dat over 30 jaar, na enkele oplevingen onder links, en opknapwerk van rechts, de democratie zijn dieptepunt bereikt.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:23 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
![]()
Mog hopen dat je weet dat je uit je plaatsjes geen enkele conclusie op dat gebied kan doen.![]()
Ik voorspel een mooie man aan je haard en een rijke kinderschaar.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:24 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik voorspel dat over 30 jaar, na enkele oplevingen onder links, en opknapwerk van rechts, de democratie zijn dieptepunt bereikt.
Man?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:26 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik voorspel een mooie man aan je haard en een rijke kinderschaar.
Yep.quote:
Volgens mij had het te maken met deze paljas uit Emmen: Lijsttrekker Leefbaar Emmen cel in na bedreigingquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vraag maar eens rond dan aan oudere leden.
Die gek heeft ook nog een greep uit de verkiezingskas gedaan: zesduizend euro.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:41 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Volgens mij had het te maken met deze paljas uit Emmen: Lijsttrekker Leefbaar Emmen cel in na bedreiging
En ging het er vooral om dat er vanuit het landelijk partijbureau geen vertrouwen was dat deze man als wethouder wel een goed visitekaartje voor de partij zou zijn. Het is volgens mij niet zo dat de SP standaard de voorkeur gaf aan oppositievoeren boven bestuurlijke verantwoordelijkheid, in gemeentes als Oss en Doesburg waren er in die tijd (dit speelde volgens mij rond de verkiezingen van 1998) tenslotte ook al SP-wethouders.
Hij was voor zover ik me het herinner ook geen grote affaire in het nieuws, en de man is ook niet de partij 'uitgedonderd'. Hij was boos dat hij geen wethouder mocht worden, en is vervolgens als Leefbaar Emmen verdergegaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |