Het was anders aardig drukquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:56 schreef Faithy het volgende:
ja, de die-hards
vandaag via Utrecht naar Emmen gereden en bijster weinig motoren gezien...
we hadden nog wel de sightseeing tour genomen, maar helaas
en dat terwijl het zulk lekker weer wasquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:56 schreef Faithy het volgende:
ja, de die-hards
vandaag via Utrecht naar Emmen gereden en bijster weinig motoren gezien...
we hadden nog wel de sightseeing tour genomen, maar helaas
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:01 schreef worldpimber het volgende:![]()
![]()
Weet alleen niet of die pauperbandiet komt, maar boeien
Dan ga ik dat ook maar eens doenquote:
schemaquote:Op zondag 19 februari 2006 08:04 schreef worldpimber het volgende:
Tis facking koud
Even pitten en dan zie ik wel waar ik ga rijden![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hoop dat het morgen ook droog blijftvanmiddag een paar spetters gevallen hier...
[afbeelding]
met 7 graden is dat wel lekker![]()
Maar wel een bos haar.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:03 schreef worldpimber het volgende:
Ehehehe, mênGod straft mensen met lelijke kapsels meteen.
quote:
quote:
zijn grote broerquote:
lekker mistig nogquote:
damn, weer remmenreiniger vergetenquote:Enieweejs, na twee weken onder de hoes de motor er onder vandaan gehaald... remmen zaten vast en overal roestplekjes. Ook op de ketting, terwijl ik die gesmeerd had voordat ik hem eronder zette
wij gaan zo nog ff raggenquote:Op zondag 19 februari 2006 10:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hebben de bollen nog plannen danzonnetje begint hier een klein beetje door te komen...
Koppeellllllquote:
Bij voorbaat dankquote:Op zondag 19 februari 2006 11:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
@ Hicham
ik heb ik een moto73 gelezen dat er in de grote steden een oplossing is voor jouw probleem, je kan voor een gering bedrag je motor stallen in een speciale garage daarvoor![]()
ik zal vanavond even het artikel voor je opzoeken![]()
Arme bandietquote:Op zondag 19 februari 2006 11:02 schreef hicham het volgende:
Pick one
[afbeelding]
Lekker leeg op de dijk
[afbeelding]
Ja, ik mis een stuurgewichtje, dat bolletje dat je ziet is het bolletje op het einde van mijn koppelingshendel. En ja, er zit vogelschijt op mijn kilomterteller/snelheidsmeter
Enieweejs, na twee weken onder de hoes de motor er onder vandaan gehaald... remmen zaten vast en overal roestplekjes. Ook op de ketting, terwijl ik die gesmeerd had voordat ik hem eronder zetteDus ik ga straks ff flink poetsen (heb wel eerst de ketting gesmeerd voordat ik ging rijden
)
Maar wel zonde, mijn motor rot gewoon weg door al dat buitenstaan (en niet afspoelen na pekelrijden). Vond het echt kut, maar toen ik eenmaal reed merkte ik er niks meer van dus vond het toen al minder erg
Als je nog geen vriendje had dan had ik wel willen overwegen om erheen te gaan en om te rijdenquote:Op zondag 19 februari 2006 11:09 schreef Faithy het volgende:
mogge
nog mensen op de route Den Haag/Utrecht die mee willen naar de beurs?
Ga denk ik zo vertrekken richting Utrecht
Ik ken nu al 2 mensen uit Amsterdam waarvan hun motor juist uit zo'n stalling gestolen is.quote:Op zondag 19 februari 2006 11:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
@ Hicham
ik heb ik een moto73 gelezen dat er in de grote steden een oplossing is voor jouw probleem, je kan voor een gering bedrag je motor stallen in een speciale garage daarvoor![]()
ik zal vanavond even het artikel voor je opzoeken![]()
Afgezien van de ironie zou het inderdaad niet moeten uitmaken of iemand mannelijk, vrouwlijk, en wel of niet bezet is. Gaat toch om de gezelligheid.quote:Op zondag 19 februari 2006 11:30 schreef hicham het volgende:
Als je nog geen vriendje had dan had ik wel willen overwegen om erheen te gaan en om te rijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus je bent echt een pauper vandaagquote:Op zondag 19 februari 2006 11:30 schreef hicham het volgende:
Ik ga nu maar kijken of ik mijn bandietje kan poetsen,@ Fulcrum
![]()
heyyy, wakker worden!!! laten we de lekdijk doen vandaagquote:
Nouwmoe, daar moet ik woensdag toevallig heenquote:Op zondag 19 februari 2006 12:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op zondag 19 februari 2006 12:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
heyyy, wakker worden!!! laten we de lekdijk doen vandaagzon schijnt hier
7 staat al klaar voor vertrek
tijd om te meeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |