abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35241067
tvp

Doei.
pi_35241156
My feet are killing me...

Trusten
pi_35241157
hoh... er zijn nog wel mensen...
pi_35241439
ja, de die-hards

vandaag via Utrecht naar Emmen gereden en bijster weinig motoren gezien...

we hadden nog wel de sightseeing tour genomen, maar helaas
Doei.
pi_35241462
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 23:56 schreef Faithy het volgende:
ja, de die-hards

Het was anders aardig druk
intuition will take you further than logics will ever do
pi_35241555
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 23:56 schreef Faithy het volgende:
ja, de die-hards

en dat terwijl het zulk lekker weer was
pi_35241600
@OPM: plannen gewijzigd Gewoon vroeg meeten dus.

Weet alleen niet of die pauperbandiet komt, maar boeien
pi_35243390
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:01 schreef worldpimber het volgende:

Weet alleen niet of die pauperbandiet komt, maar boeien
pi_35243415
quote:
Op zondag 19 februari 2006 01:00 schreef hicham het volgende:

[..]

dat lijkt me een goed idee i
  zondag 19 februari 2006 @ 01:12:15 #110
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_35243627
quote:
Op zondag 19 februari 2006 01:02 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

dat lijkt me een goed idee i
Dan ga ik dat ook maar eens doen
i
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
pi_35243789
pussies
pi_35244091
quote:
Op zondag 19 februari 2006 01:22 schreef worldpimber het volgende:
pussies
Pauper met je slaapritme

i
pi_35244185
quote:
Op zondag 19 februari 2006 01:40 schreef hicham het volgende:
Pauper met je slaapritme

i
Morgen rije
pi_35245295
Morgen proefrit
  zondag 19 februari 2006 @ 04:02:41 #115
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_35245924
Gevonden !
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_35246890
morgen
pi_35246967
Tis facking koud

Even pitten en dan zie ik wel waar ik ga rijden
pi_35246980
quote:
Op zondag 19 februari 2006 08:04 schreef worldpimber het volgende:
Tis facking koud

Even pitten en dan zie ik wel waar ik ga rijden
schema pauper

pi_35246989
pi_35247010
quote:
Op zondag 19 februari 2006 08:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

Deze meen je niet

quote:
Op zondag 19 februari 2006 08:11 schreef hicham het volgende:

pi_35247020
- edit sukkel-

pi_35247024
quote:
Op zondag 19 februari 2006 08:22 schreef worldpimber het volgende:
Deze meen je niet

pi_35247161
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 22:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

hoop dat het morgen ook droog blijft vanmiddag een paar spetters gevallen hier...
[afbeelding]
met 7 graden is dat wel lekker
pi_35247317
Mis ik alweer een meet
pi_35247326
quote:
Op zondag 19 februari 2006 09:46 schreef Fulcrum_X het volgende:
Mis ik alweer een meet [afbeelding]
pauper

zondag 19 februari 2006 @ 10:15:40 #126
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_35247606
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 22:03 schreef worldpimber het volgende:
Ehehehe, mên God straft mensen met lelijke kapsels meteen.
Maar wel een bos haar.

Het enige wat ik over jouw stijl kan zeggen is dat het motorhelm geschikt is.
quote:
Op zondag 19 februari 2006 08:25 schreef worldpimber het volgende:
- edit sukkel-

[afbeelding]

Alleen sinds wanneer worden de postings 2 dagen van te voren al geedit?
  zondag 19 februari 2006 @ 10:22:11 #127
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_35247673
Word er alweer niet gereden
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_35247933
quote:
Op zondag 19 februari 2006 10:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
Word er alweer niet gereden

Begrijp je de hint echt niet? Ik zit hier al helemaal klaar in pak te wachten totdat ik op jouw blade mag rijden.

Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
pi_35248088
hebben de bollen nog plannen dan zonnetje begint hier een klein beetje door te komen...
pi_35248115
Ben net terug van rijden joh
pi_35248183
Pick one

Lekker leeg op de dijk

Ja, ik mis een stuurgewichtje, dat bolletje dat je ziet is het bolletje op het einde van mijn koppelingshendel. En ja, er zit vogelschijt op mijn kilomterteller/snelheidsmeter

Enieweejs, na twee weken onder de hoes de motor er onder vandaan gehaald... remmen zaten vast en overal roestplekjes. Ook op de ketting, terwijl ik die gesmeerd had voordat ik hem eronder zette Dus ik ga straks ff flink poetsen (heb wel eerst de ketting gesmeerd voordat ik ging rijden )

Maar wel zonde, mijn motor rot gewoon weg door al dat buitenstaan (en niet afspoelen na pekelrijden ). Vond het echt kut, maar toen ik eenmaal reed merkte ik er niks meer van dus vond het toen al minder erg
pi_35248279
quote:
Op zondag 19 februari 2006 11:02 schreef hicham het volgende:
Pick one

[afbeelding]
zijn grote broer
quote:
lekker mistig nog
quote:
Enieweejs, na twee weken onder de hoes de motor er onder vandaan gehaald... remmen zaten vast en overal roestplekjes. Ook op de ketting, terwijl ik die gesmeerd had voordat ik hem eronder zette
damn, weer remmenreiniger vergeten
pi_35248300
mogge

nog mensen op de route Den Haag/Utrecht die mee willen naar de beurs?

Ga denk ik zo vertrekken richting Utrecht
Doei.
  zondag 19 februari 2006 @ 11:11:40 #134
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_35248336
quote:
Op zondag 19 februari 2006 10:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hebben de bollen nog plannen dan zonnetje begint hier een klein beetje door te komen...
wij gaan zo nog ff raggen
Let's race
Buienradar
  zondag 19 februari 2006 @ 11:14:08 #135
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_35248371
@ Hicham

ik heb ik een moto73 gelezen dat er in de grote steden een oplossing is voor jouw probleem, je kan voor een gering bedrag je motor stallen in een speciale garage daarvoor

ik zal vanavond even het artikel voor je opzoeken
Let's race
Buienradar
pi_35248552
quote:
Op zondag 19 februari 2006 11:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

zijn grote broer
Koppeellllll
quote:
Op zondag 19 februari 2006 11:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
@ Hicham

ik heb ik een moto73 gelezen dat er in de grote steden een oplossing is voor jouw probleem, je kan voor een gering bedrag je motor stallen in een speciale garage daarvoor

Bij voorbaat dank

Er zit ook een stalling precies 1 straat naast mij. Die verhuurt plekken voor fietsen, brommer/scooters en motoren. Alleen kost dat 40 euro per maand Ook kwam ik een hele tijd geleden een man tegen die een gesprek met mij aanknoopte over een stalling. Die wou speciaal voor motoren een ruimte huren om vervolgens aan motoreigenaren te verhuren, groot en inclusief klein werkplaatsje. Alleen heb ik daar nooit meer wat over gehoord (niet dat ik hem mijn nummer heb gegeven ofzo )

Maar ja, nadeel is dat ik zo een stalling niet hoef als het niet binnen een straal van een kilometer is (en zelfs dat is veel) Plus dat een 'geringe prijs' ook een groot woord is natuurlijk
pi_35248565
quote:
Pick one

[afbeelding]

Lekker leeg op de dijk

[afbeelding]

Ja, ik mis een stuurgewichtje, dat bolletje dat je ziet is het bolletje op het einde van mijn koppelingshendel. En ja, er zit vogelschijt op mijn kilomterteller/snelheidsmeter

Enieweejs, na twee weken onder de hoes de motor er onder vandaan gehaald... remmen zaten vast en overal roestplekjes. Ook op de ketting, terwijl ik die gesmeerd had voordat ik hem eronder zette Dus ik ga straks ff flink poetsen (heb wel eerst de ketting gesmeerd voordat ik ging rijden )

Maar wel zonde, mijn motor rot gewoon weg door al dat buitenstaan (en niet afspoelen na pekelrijden ). Vond het echt kut, maar toen ik eenmaal reed merkte ik er niks meer van dus vond het toen al minder erg
Arme bandiet

En het is nog een rooie ook
pi_35248577
Oh ja, ketting smeren zonder middenbok (of paddockstand ) zuigt
pi_35248636
En niet zo een klein beetje ook

quote:
Op zondag 19 februari 2006 11:09 schreef Faithy het volgende:
mogge

nog mensen op de route Den Haag/Utrecht die mee willen naar de beurs?

Ga denk ik zo vertrekken richting Utrecht
Als je nog geen vriendje had dan had ik wel willen overwegen om erheen te gaan en om te rijden

Ik ga nu maar kijken of ik mijn bandietje kan poetsen, @ Fulcrum
  zondag 19 februari 2006 @ 11:39:21 #140
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_35248836
quote:
Op zondag 19 februari 2006 11:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
@ Hicham

Ik ken nu al 2 mensen uit Amsterdam waarvan hun motor juist uit zo'n stalling gestolen is.
Ondermeer een Fokker van de eerste meet ever.

Het is altijd beter dan zo langs de weg parkeren, maar je zou toch denken dat die stallingen heel erg veilig zouden moeten zijn.
quote:
Op zondag 19 februari 2006 11:30 schreef hicham het volgende:
Als je nog geen vriendje had dan had ik wel willen overwegen om erheen te gaan en om te rijden

Afgezien van de ironie zou het inderdaad niet moeten uitmaken of iemand mannelijk, vrouwlijk, en wel of niet bezet is. Gaat toch om de gezelligheid.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_35249137
quote:
Op zondag 19 februari 2006 11:30 schreef hicham het volgende:
Ik ga nu maar kijken of ik mijn bandietje kan poetsen, @ Fulcrum
dus je bent echt een pauper vandaag
  zondag 19 februari 2006 @ 12:10:27 #142
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_35249477

Even mijn opdrinken en dan gaan we ook even...

Maar om 1 uur moet ik alweer weg voor de theater voorstelling.

300 ML benzine voor 3 kids om mee te rijden is ook precies genoeg voor ze om ook weer niet verveeld te raken.

Volgende week kan ik ws ook al niet meeten omdat ik op zaterdag Nick zijn verjaardag ga vieren, en omdat het dan laat wordt blijft hij ook de zondag.

i
pi_35250454
quote:
Op zondag 19 februari 2006 08:25 schreef worldpimber het volgende:
- edit sukkel-

[afbeelding]
heyyy, wakker worden!!! laten we de lekdijk doen vandaag zon schijnt hier 7 staat al klaar voor vertrek tijd om te meeten
pi_35250640
middag
pi_35250719

zondag 19 februari 2006 @ 13:03:44 #146
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_35251089
quote:
Op zondag 19 februari 2006 12:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Nouwmoe, daar moet ik woensdag toevallig heen Helaas met koekblik
Het leek zo'n goed idee...
pi_35251396
hmm, het is best redelijk weer geloof ik.... zal ik dan eindelijk eens m'n olie + filter gaan vervangen?
pi_35251819
quote:
Op zondag 19 februari 2006 12:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
heyyy, wakker worden!!! laten we de lekdijk doen vandaag zon schijnt hier 7 staat al klaar voor vertrek tijd om te meeten
ik vertrek iig binnen nu een kwartier
pi_35252596
Totzo

Vaaaaaagggg
pi_35252987
goh, ik wil eens wat aan m'n motor doen hoor
die ene fuckschroef die los moet om de olie eruit te laten lopen is natuurlijk geen beweging in te krijgen
pi_35254554
Oh leuk dat jullie lekdijk gaan rijden.

Wij zijn al eventjes geweest. Offuh ik ben eventjes geweest en Mercy is nu nog aan het rondscheuren. Het was wel heerlijk om eventjes te kunnen scheuren , maar ik merk nu dat het echt veel en veel te kort was. Maar ja om nu uren om de beurt te rijden en steeds op dezelfde plek te blijven is ook niet helemaal je van het. Ik heb 'm dus maar even alleen op pad gestuurd, maar ik besef nu wel dat zo'n klein stukkie rijden echt niet meer voldoende is om de kriebels tot rust te brengen. Gelukkig duurt het nu echt nog maar even en dan ga ik dus echt los!
pi_35254740
Echt niet normaal hoeveel zout ze hebben gestrooid gister.. het is helemaal niet koud of glad, maar ze strooien de hele dag en avond bakken met zout, natuurlijk omdat ze dubbel verdienen in het weekend

Echt, jullie zouden het moeten zien.. de hele weg is stijf van de zout
pi_35255085
quote:
Op zondag 19 februari 2006 15:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
Echt niet normaal hoeveel zout ze hebben gestrooid gister.. het is helemaal niet koud of glad, maar ze strooien de hele dag en avond bakken met zout, natuurlijk omdat ze dubbel verdienen in het weekend

Dus je kunt eigenlijk nog steeds niet normaal rijden daar? Kun je niet een of ander terrein opsnorren zodat je daar nog even lekker kunt rijden? Het is inderdaad niet koud, echt heerlijk om vandaag te rijden.
pi_35255256
Hallooowww

Damn, ik heb me echt vierkant in de rondte zitten poetsen net, maar het resultaat mag er zijn Wist niet eens dat ik die uitlaatbochten nog mooi bling bling kon krijgen Ik ben eigenlijk nog niet helemaal klaar, maar voor vandaag vind ik het wel even genoeg

Ik heb 1 of ander potje laatst gekocht waar geimpregneerde watten zitten, wat er precies geimpregneerd is weet ik niet. Maar het werkt wel Beetje eraf scheuren, en dan flink poetsen aan die bocht en na een tijdje merk je dat al het zwart van de uitlaatbocht op je hand zit

-edit
Oh ja, uiteraard heb ik eerst de motor in het algemeen gedaan. Dus de kappen e.d Achtervelg heb ik geen eens zin om aan te beginnen, weet nu al dat het een frustrerend kettingvetzooitje gaat worden

Ik ben tevreden voor vandaag, morgen misschien verder met het motorblok
quote:
Op zondag 19 februari 2006 11:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

dus je bent echt een pauper vandaag
Excusez-moi, maar zo had ik het geplanned vandaag Ik had al een paar dagen geleden geopteerd dat we moesten meeten deze zondag maar geen reacties op gehad. Dus vandaar dat het er vandaag niet van is gekomen om te meeten, ik wou poetsen
pi_35255332
quote:
Pick one

[afbeelding]

Lekker leeg op de dijk

[afbeelding]

Gááf hoor dat je bent wezen rijden . Trouwens wel zonde dat je motor contant buiten moet staan onder een hoes , heb je geen kennis in de buurt waar ie binnen kan staan? Is zo zonde, slijt je motor extra van
*I'll do what I want, cuz I can*
pi_35255419
quote:
Op zondag 19 februari 2006 11:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]

Afgezien van de ironie zou het inderdaad niet moeten uitmaken of iemand mannelijk, vrouwlijk, en wel of niet bezet is. Gaat toch om de gezelligheid.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had ik al door, jij kickt meer op badderen met gezichtscreme op en komkommers op je oog
quote:
Op zondag 19 februari 2006 13:57 schreef Roderick2085 het volgende:
goh, ik wil eens wat aan m'n motor doen hoor
die ene fuckschroef die los moet om de olie eruit te laten lopen is natuurlijk geen beweging in te krijgen
Paupeerrrr, wat heb je al geprobeerd?

Ff wat over mijn brommer vertellen dus dat zet ik in een spoiler ...
SPOILER
quote:
Op zondag 19 februari 2006 14:53 schreef Rausdouwer het volgende:

Wij zijn al eventjes geweest. Offuh ik ben eventjes geweest en Mercy is nu nog aan het rondscheuren. Het was wel heerlijk om eventjes te kunnen scheuren , maar ik merk nu dat het echt veel en veel te kort was. Maar ja om nu uren om de beurt te rijden en steeds op dezelfde plek te blijven is ook niet helemaal je van het. Ik heb 'm dus maar even alleen op pad gestuurd, maar ik besef nu wel dat zo'n klein stukkie rijden echt niet meer voldoende is om de kriebels tot rust te brengen. Gelukkig duurt het nu echt nog maar even en dan ga ik dus echt los!
Hold on, be strong
pi_35255514
quote:

Rebbel doet aan dubbele postings

maar er zijn er meerdere among us

Idd zo'n klein stukkie gassen vraagt om meer of course , maar JIJ hebt nog wel even kunnen rijden en das toch beter als niet.....

Rebbel wacht héél geduldig tot de 15e
SPOILER
pi_35255705
quote:
Op zondag 19 februari 2006 15:23 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

Gááf hoor dat je bent wezen rijden . Trouwens wel zonde dat je motor contant buiten moet staan onder een hoes , heb je geen kennis in de buurt waar ie binnen kan staan? Is zo zonde, slijt je motor extra van
Niet in deze buurt, we are hated by all other human beings

Er valt volgens mij wel wat te regelen, er zit een garage onder ons huis maar die parkeerplekken moet je kopen. Volgens mij zijn er wel wat hoeken in die garage waar geen auto past en waar ik dus in principe best mijn motor neer zou kunnen zetten Alleen heb ik nog niet de moeite gedaan om uit te zoeken hoe dat precies zit
pi_35255924
quote:
Op zondag 19 februari 2006 15:37 schreef hicham het volgende:

[..]

Niet in deze buurt, we are hated by all other human beings

Is that so , maar je ben toch héél aardig verrektuh amsturdammur
quote:
Er valt volgens mij wel wat te regelen, er zit een garage onder ons huis maar die parkeerplekken moet je kopen. Volgens mij zijn er wel wat hoeken in die garage waar geen auto past en waar ik dus in principe best mijn motor neer zou kunnen zetten Alleen heb ik nog niet de moeite gedaan om uit te zoeken hoe dat precies zit
Je zou 't allicht kunnen proberen tuurlijk
SPOILER
i
the chuckies wanna play
pi_35256306
quote:
Op zondag 19 februari 2006 15:27 schreef hicham het volgende:
[..]

Paupeerrrr, wat heb je al geprobeerd?
wat ik heb geprobeerd? eerst ff de juiste maat steeksleutel vinden natuurlijk... en maar trekken, en duwen (wel van 2 kanten ja... ik probeer hem heus niet 2 kanten op de draaien )
op gegeven moment hoorde ik zelfs de motor een beetje schuiven op de bok

toen maar een hamer gepakt... op de steeksleutel slaan.... sja, die steeksleutel bewoog wel, maar die schroef niet

heb nou dus niet echt meer een idee wat ik nog meer zou kunnen proberen...
sja, misschien ff nieuwe dopsleutelset kopen ofzo... misschien dat het daar wat gemakkelijk wel mee gaat
  zondag 19 februari 2006 @ 16:01:55 #161
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_35256400
quote:
Op zondag 19 februari 2006 15:58 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

wat ik heb geprobeerd? eerst ff de juiste maat steeksleutel vinden natuurlijk... en maar trekken, en duwen (wel van 2 kanten ja... ik probeer hem heus niet 2 kanten op de draaien )
op gegeven moment hoorde ik zelfs de motor een beetje schuiven op de bok

toen maar een hamer gepakt... op de steeksleutel slaan.... sja, die steeksleutel bewoog wel, maar die schroef niet

heb nou dus niet echt meer een idee wat ik nog meer zou kunnen proberen...
sja, misschien ff nieuwe dopsleutelset kopen ofzo... misschien dat het daar wat gemakkelijk wel mee gaat
Nooit met een steeksleutel een bout proberen los te draaien die muurvast zit daar mol je alleen de bout mee en krijg je hem later steeds moeilijker los
Let's race
Buienradar
pi_35256417
quote:
Op zondag 19 februari 2006 15:31 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

Rebbel doet aan dubbele postings

maar er zijn er meerdere among us

Idd zo'n klein stukkie gassen vraagt om meer of course , maar JIJ hebt nog wel even kunnen rijden en das toch beter als niet.....

Rebbel wacht héél geduldig tot de 15e
SPOILER
Doe ik toch ook aan dubbele postings.

Tot nu toe vond ik het toch vaak net te koud of net te nat, dus het ging nog wel met de kriebels. Maar een paar dagen geleden begon het echt verschrikkelijk te kriebelen. Ik ben echt blij dat ik in ieder geval even heb kunnen raggen.

Vorig jaar heb ik een paar proefritjes gemaakt om toch nog te kunnen rijden. Het is nooit weg om je te oriënteren, dan weet je ook wat verschillende merken en modellen te bieden hebben.
pi_35256465
quote:
Op zondag 19 februari 2006 16:01 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Nooit met een steeksleutel een bout proberen los te draaien die muurvast zit daar mol je alleen de bout mee en krijg je hem later steeds moeilijker los
hij moest los
maar ik zal het niet meer doen hoor
  zondag 19 februari 2006 @ 16:14:17 #164
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_35256821
Vandaag wel lekker gereden heb een tijd op een klaverblad rondgecrossed ging erg lekker ik ben ook nog even bij Gawaine langsgereden om te kijken of hij zin had om mee te gaan scheuren was ie eigenlijk net weg volgens zijn vrouw, en hij moest om 2 uur naar een verjaardag dus daarna maar in mijn eentje even de buurt daar onveilig gemaakt toch vandaag een kleine 150KM op de teller erbij gezet

heb het wel gemist hoor dat rijden
Let's race
Buienradar
  zondag 19 februari 2006 @ 16:27:08 #165
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_35257331
en heb vandaag ook maar eens mijn nieuwe handschoenen ingewijd
Let's race
Buienradar
pi_35258448

naar de motorbeurs geweest vandaag

verslingerd!

en ik heb een helm en handschoenen gekocht!

Doei.
pi_35258690
quote:
Op zondag 19 februari 2006 16:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
Vandaag wel lekker gereden heb een tijd op een klaverblad rondgecrossed ging erg lekker ik ben ook nog even bij Gawaine langsgereden om te kijken of hij zin had om mee te gaan scheuren was ie eigenlijk net weg volgens zijn vrouw, en hij moest om 2 uur naar een verjaardag dus daarna maar in mijn eentje even de buurt daar onveilig gemaakt toch vandaag een kleine 150KM op de teller erbij gezet

moest naar de verjaardag maar toen de zon door kwam MOEST ik gewoon ff een stukje gaan rijden. Kijk zolang de jongste nog vraagt wie die meneer was is het in orde. Wat anders wordt het als hij zegt dat Mercy weer geweest is
Oh ja, ook mijn nieuwe handschoenen laten weten wat open en dicht is van de gashendel
  zondag 19 februari 2006 @ 17:10:55 #168
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_35258759
quote:
Op zondag 19 februari 2006 17:09 schreef Gawaine het volgende:

[..]

moest naar de verjaardag maar toen de zon door kwam MOEST ik gewoon ff een stukje gaan rijden. Kijk zolang de jongste nog vraagt wie die meneer was is het in orde. Wat anders wordt het als hij zegt dat Mercy weer geweest is
Let's race
Buienradar
pi_35258832
quote:
Op zondag 19 februari 2006 17:01 schreef Faithy het volgende:

verslingerd!

[afbeelding]

Welk merk is die helm ?
  zondag 19 februari 2006 @ 17:15:08 #170
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_35258898
quote:
.. ik besef nu wel dat zo'n klein stukkie rijden echt niet meer voldoende is om de kriebels tot rust te brengen. Gelukkig duurt het nu echt nog maar even en dan ga ik dus echt los!
SM kopen dus , full satisfaction in een kwartier.

En het tweede kwartier kan je ook nog amper rijden door de slapende handen van het trillen.
quote:
Op zondag 19 februari 2006 15:27 schreef hicham het volgende:
Dat had ik al door, jij kickt meer op badderen met gezichtscreme op en komkommers op je oog

Je moet bijna alles in je leven een keer geprobeerd hebben.
i
pi_35259082
quote:
Op zondag 19 februari 2006 15:13 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Dus je kunt eigenlijk nog steeds niet normaal rijden daar? Kun je niet een of ander terrein opsnorren zodat je daar nog even lekker kunt rijden? Het is inderdaad niet koud, echt heerlijk om vandaag te rijden.
Ik zou wel willen, maar (nog steeds) niet mijn pakkie terug
quote:

verslingerd!

[afbeelding]

Mijn handschoenen zitten heerlijk:

pi_35259307
quote:
Op zondag 19 februari 2006 17:12 schreef Gawaine het volgende:

[..]

Welk merk is die helm ?
Caberg
Doei.
pi_35259755
quote:
Op zondag 19 februari 2006 17:26 schreef Faithy het volgende:

[..]

Caberg
ok, ga ik ff een duidelijker plaatje bekijken
  zondag 19 februari 2006 @ 17:42:26 #174
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_35259869
quote:
Op zondag 19 februari 2006 17:15 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

SM kopen dus , full satisfaction in een kwartier.

En het tweede kwartier kan je ook nog amper rijden door de slapende handen van het trillen.
[..]

Je moet bijna alles in je leven een keer geprobeerd hebben.
i
Full satisfaction in 1 kwatier dat is exclusief 3 uur sleutelen onderweg

dus kort samengevat is 15 minuten rijden en hele zwarte klauwen van het sleutelen in de kou voor jou voldoende
Let's race
Buienradar
  zondag 19 februari 2006 @ 18:02:33 #175
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_35260567
quote:

verslingerd!

[afbeelding]

Ik ook

HJC HJ-05 #2

Nu alleen nog een donker kijkglaasje Hij is al compleet logo/textloos, zoals het hoort.
pi_35260734
quote:
Op zondag 19 februari 2006 18:02 schreef dunc het volgende:

[..]

Ik ook

[afbeelding]

HJC HJ-05 #2

Nu alleen nog een donker kijkglaasje Hij is al compleet logo/textloos, zoals het hoort.
Dat had ik eerst ook, maar nu wil ik alleen nog bont gekleurde helmen.
  zondag 19 februari 2006 @ 18:09:50 #177
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_35260918
quote:
Op zondag 19 februari 2006 18:06 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Dat had ik eerst ook, maar nu wil ik alleen nog bont gekleurde helmen.
Zwart. Alles moet zwart.
quote:
Ah, I'd love to wear a rainbow every day,
And tell the world that everything's OK,
But I'll try to carry off a little darkness on my back,
'Till things are brighter, I'm the Man In Black
  zondag 19 februari 2006 @ 18:11:28 #178
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_35260984
Dagje motorbeurs geweest, gelijk 1/2 topic kwijt
Geslaagd voor een textiel pak (MQP) en laarzen (Sidi, geen idee welk model, ze zitten i.i.g. heerlijk )

Één minpunt, ik heb zo'n groot hoofd dat ze mijn helmmaat niet hadden (63 / 64)
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  zondag 19 februari 2006 @ 18:13:43 #179
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_35261087
quote:
Op zondag 19 februari 2006 18:11 schreef dribbel79 het volgende:
Dagje motorbeurs geweest, gelijk 1/2 topic kwijt
Geslaagd voor een textiel pak (MQP) en laarzen (Sidi, geen idee welk model, ze zitten i.i.g. heerlijk )

Één minpunt, ik heb zo'n groot hoofd dat ze mijn helmmaat niet hadden (63 / 64)
Niet geslaagd met de XXL helmen? Ik had een aantal gezien die zo groot waren dat je verder geen pak meer nodig hebt
pi_35261106
Zoo, ben echt actief vandaag joh In de tijd dat ik normaal nog in bed lig en opsta met koppijn heb ik dus al motor gereden en de motor schoongemaakt. Daar is het niet bij gebleven, heb net ook ff het rechterspiegeltje gemonteerd (Raus ) en een bling bling reactiestang ipv die zwarte die aan het roesten is

Heb ook nog de bouten aan de rechterkant van het motorblok die ik nog mis (de roestvrij stalen bouten die ik nodig had maar waarvan de maten niet correct waren geleverd door een eBayer) opgemeten maar daarna werd het donker dus morgen doe ik de linkerkant van het motorblok wel. Dan mag ik de maten opsturen en stuurt hij mij gratis de juiste bouten op

*schouderklopje voor mezelf*

Is het al duidelijk dat ik mij klaarmaak voor het mooie weer?
quote:
Op zondag 19 februari 2006 16:01 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Als je nou meteen even zegt hoe het wél moet ...

En feli @ beursgang(st)ers Fulcrum met z'n handschoenen in de auto
pi_35262067

Gekocht, hij zag er echt goed uit, niks op aan te merken, donderdag ga ik hem halen aangezien hij vandaag niet overgeschreven kon worden.
  zondag 19 februari 2006 @ 18:46:45 #182
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_35262691
Zie ik daar een MF stickertje op de nummerplaat ?
Ow, en mooie bike natuurlijk
  zondag 19 februari 2006 @ 18:46:54 #183
50237 dribbel79
pi_35262699
quote:
Op zondag 19 februari 2006 18:13 schreef dunc het volgende:

[..]

Niet geslaagd met de XXL helmen? Ik had een aantal gezien die zo groot waren dat je verder geen pak meer nodig hebt
Dan vrees ik dat ik die stand compleet voorbij gelopen ben...welke hal stonden ze dan? Bij Brouwer etc. in de "kledinghal"?
  zondag 19 februari 2006 @ 18:49:45 #184
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_35262847
quote:
Op zondag 19 februari 2006 18:46 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

Dan vrees ik dat ik die stand compleet voorbij gelopen ben...welke hal stonden ze dan? Bij Brouwer etc. in de "kledinghal"?
Was er een kledinghal Ik ben gewoon mijn lul ingebeelde vriendje achterna gelopen, weet niets van hallen en dergelijke. Ik kwam gewoon wat toko's tegen waar ze toch wel erg grote helmen hadden. Ik zit aan de XL, en ben er veel tegengekomen die veel te ruim waren.
pi_35263050
Wheheheh fipo @ OPM

Was een leuk dagje uit, verder niet echt gegummed.

*wacht op vetprob met foto's *
pi_35263107
quote:
Op zondag 19 februari 2006 18:46 schreef dunc het volgende:
Zie ik daar een MF stickertje op de nummerplaat ?
Ow, en mooie bike natuurlijk
Scherp En bedankt
  zondag 19 februari 2006 @ 18:57:12 #187
50237 dribbel79
pi_35263215
Ah, te lui om foto's te maken, maar Google is my friend!!

Goed geslaagd dacht ik zo...
pi_35263263
quote:

verslingerd!

[afbeelding]

quote:
Op zondag 19 februari 2006 18:34 schreef BazzieK het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]
Gekocht, hij zag er echt goed uit, niks op aan te merken, donderdag ga ik hem halen aangezien hij vandaag niet overgeschreven kon worden.
quote:
Op zondag 19 februari 2006 18:02 schreef dunc het volgende:

[..]

Ik ook

[afbeelding]

HJC HJ-05 #2

Goed bezig nieuwtjes

Bazzie in een keer een motor ??? 25kW? Hoe oud ben je eigenlijk
pi_35263280
quote:
[afbeelding]

[afbeelding]
Feli

Maar zei je nou laatst niet tegen worldpimber dat het geen mooie bike was??
Wanneer begin je met lessen?
quote:
Op zondag 19 februari 2006 18:53 schreef worldpimber het volgende:
Wheheheh fipo @ OPM

Leuk hesje heb je meegenomen
pi_35263318
quote:
Op zondag 19 februari 2006 18:57 schreef dribbel79 het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

jij ook al
pi_35263326
quote:
Op zondag 19 februari 2006 18:58 schreef hicham het volgende:

zondag 19 februari 2006 @ 19:00:05 #192
50237 dribbel79
pi_35263351
Overal kuipruiten op de beurs, maar niets voor mijn CBR 600 F uit '94
pi_35263368
Allemaal gefeliciteerd met de aankopen.
pi_35263424
quote:
Op zondag 19 februari 2006 18:58 schreef worldpimber het volgende:

[..]

[..]

[..]

Goed bezig nieuwtjes

Bazzie in een keer een motor ??? 25kW? Hoe oud ben je eigenlijk
Staat momenteel op vol vermogen maar 25kw op kenteken dus even andere ringen er in zetten klaar is kees. Ben helaas wel pas 17, ff 2 maandjes wachten en dan kan ik gaan lessen, in de tussentijd mag mijn vader zich er op uit leven.
pi_35263603
quote:
Op zondag 19 februari 2006 18:59 schreef worldpimber het volgende:

[..]

kwisniedakniemogzegge
pi_35263811
quote:
Op zondag 19 februari 2006 18:53 schreef worldpimber het volgende:
Wheheheh fipo @ OPM

stukje verder voor mij ook getankt onderweg....

best ijskoud nu eerst eten dan pics
pi_35264346
quote:
[afbeelding]

[afbeelding]
Hele gave fiets
Gefeliciteerd
quote:
Op zondag 19 februari 2006 18:57 schreef dribbel79 het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ook lekker geshopt dus
Mooi spul hoor

Black = dandy
quote:
Op zondag 19 februari 2006 18:58 schreef hicham het volgende:

[..]

pi_35264405
quote:
Op zondag 19 februari 2006 17:20 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Ik zou wel willen, maar (nog steeds) niet mijn pakkie terug
[..]

Mijn handschoenen zitten heerlijk:

[afbeelding]

Rij jij met een krijstreeppak in je auto
pi_35264546
quote:
Op zondag 19 februari 2006 16:14 schreef Mercy_symbol het volgende:

Was goed weer he, klaverbladterrorist

Alleen terug was verrekte koud ja en die fokking snelweg
quote:
Op zondag 19 februari 2006 15:00 schreef Fulcrum_X het volgende:

Screwed Zout hier was allemaal lekker weggeregend en in Friesland zitten jullie er weer mee
quote:

Doe je wel voorzichtig op die 900
pi_35264562
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
best ijskoud nu
zonder binnenvoering that is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')