Het was anders aardig drukquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:56 schreef Faithy het volgende:
ja, de die-hards
vandaag via Utrecht naar Emmen gereden en bijster weinig motoren gezien...
we hadden nog wel de sightseeing tour genomen, maar helaas
en dat terwijl het zulk lekker weer wasquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:56 schreef Faithy het volgende:
ja, de die-hards
vandaag via Utrecht naar Emmen gereden en bijster weinig motoren gezien...
we hadden nog wel de sightseeing tour genomen, maar helaas
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:01 schreef worldpimber het volgende:![]()
![]()
Weet alleen niet of die pauperbandiet komt, maar boeien
Dan ga ik dat ook maar eens doenquote:
schemaquote:Op zondag 19 februari 2006 08:04 schreef worldpimber het volgende:
Tis facking koud
Even pitten en dan zie ik wel waar ik ga rijden![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hoop dat het morgen ook droog blijftvanmiddag een paar spetters gevallen hier...
[afbeelding]
met 7 graden is dat wel lekker![]()
Maar wel een bos haar.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:03 schreef worldpimber het volgende:
Ehehehe, mênGod straft mensen met lelijke kapsels meteen.
quote:
quote:
zijn grote broerquote:
lekker mistig nogquote:
damn, weer remmenreiniger vergetenquote:Enieweejs, na twee weken onder de hoes de motor er onder vandaan gehaald... remmen zaten vast en overal roestplekjes. Ook op de ketting, terwijl ik die gesmeerd had voordat ik hem eronder zette
wij gaan zo nog ff raggenquote:Op zondag 19 februari 2006 10:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hebben de bollen nog plannen danzonnetje begint hier een klein beetje door te komen...
Koppeellllllquote:
Bij voorbaat dankquote:Op zondag 19 februari 2006 11:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
@ Hicham
ik heb ik een moto73 gelezen dat er in de grote steden een oplossing is voor jouw probleem, je kan voor een gering bedrag je motor stallen in een speciale garage daarvoor![]()
ik zal vanavond even het artikel voor je opzoeken![]()
Arme bandietquote:Op zondag 19 februari 2006 11:02 schreef hicham het volgende:
Pick one
[afbeelding]
Lekker leeg op de dijk
[afbeelding]
Ja, ik mis een stuurgewichtje, dat bolletje dat je ziet is het bolletje op het einde van mijn koppelingshendel. En ja, er zit vogelschijt op mijn kilomterteller/snelheidsmeter
Enieweejs, na twee weken onder de hoes de motor er onder vandaan gehaald... remmen zaten vast en overal roestplekjes. Ook op de ketting, terwijl ik die gesmeerd had voordat ik hem eronder zetteDus ik ga straks ff flink poetsen (heb wel eerst de ketting gesmeerd voordat ik ging rijden
)
Maar wel zonde, mijn motor rot gewoon weg door al dat buitenstaan (en niet afspoelen na pekelrijden). Vond het echt kut, maar toen ik eenmaal reed merkte ik er niks meer van dus vond het toen al minder erg
Als je nog geen vriendje had dan had ik wel willen overwegen om erheen te gaan en om te rijdenquote:Op zondag 19 februari 2006 11:09 schreef Faithy het volgende:
mogge
nog mensen op de route Den Haag/Utrecht die mee willen naar de beurs?
Ga denk ik zo vertrekken richting Utrecht
Ik ken nu al 2 mensen uit Amsterdam waarvan hun motor juist uit zo'n stalling gestolen is.quote:Op zondag 19 februari 2006 11:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
@ Hicham
ik heb ik een moto73 gelezen dat er in de grote steden een oplossing is voor jouw probleem, je kan voor een gering bedrag je motor stallen in een speciale garage daarvoor![]()
ik zal vanavond even het artikel voor je opzoeken![]()
Afgezien van de ironie zou het inderdaad niet moeten uitmaken of iemand mannelijk, vrouwlijk, en wel of niet bezet is. Gaat toch om de gezelligheid.quote:Op zondag 19 februari 2006 11:30 schreef hicham het volgende:
Als je nog geen vriendje had dan had ik wel willen overwegen om erheen te gaan en om te rijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus je bent echt een pauper vandaagquote:Op zondag 19 februari 2006 11:30 schreef hicham het volgende:
Ik ga nu maar kijken of ik mijn bandietje kan poetsen,@ Fulcrum
![]()
heyyy, wakker worden!!! laten we de lekdijk doen vandaagquote:
Nouwmoe, daar moet ik woensdag toevallig heenquote:Op zondag 19 februari 2006 12:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op zondag 19 februari 2006 12:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
heyyy, wakker worden!!! laten we de lekdijk doen vandaagzon schijnt hier
7 staat al klaar voor vertrek
tijd om te meeten
quote:Op zondag 19 februari 2006 15:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
Echt niet normaal hoeveel zout ze hebben gestrooid gister.. het is helemaal niet koud of glad, maar ze strooien de hele dag en avond bakken met zout, natuurlijk omdat ze dubbel verdienen in het weekend![]()
![]()
![]()
Echt, jullie zouden het moeten zien.. de hele weg is stijf van de zout![]()
Excusez-moi, maar zo had ik het geplanned vandaagquote:Op zondag 19 februari 2006 11:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dus je bent echt een pauper vandaag![]()
Gááf hoor dat je bent wezen rijdenquote:Op zondag 19 februari 2006 11:02 schreef hicham het volgende:
Pick one
[afbeelding]
Lekker leeg op de dijk
[afbeelding]
Ja, ik mis een stuurgewichtje, dat bolletje dat je ziet is het bolletje op het einde van mijn koppelingshendel. En ja, er zit vogelschijt op mijn kilomterteller/snelheidsmeter
Enieweejs, na twee weken onder de hoes de motor er onder vandaan gehaald... remmen zaten vast en overal roestplekjes. Ook op de ketting, terwijl ik die gesmeerd had voordat ik hem eronder zetteDus ik ga straks ff flink poetsen (heb wel eerst de ketting gesmeerd voordat ik ging rijden
)
Maar wel zonde, mijn motor rot gewoon weg door al dat buitenstaan (en niet afspoelen na pekelrijden). Vond het echt kut, maar toen ik eenmaal reed merkte ik er niks meer van dus vond het toen al minder erg
quote:Op zondag 19 februari 2006 11:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Afgezien van de ironie zou het inderdaad niet moeten uitmaken of iemand mannelijk, vrouwlijk, en wel of niet bezet is. Gaat toch om de gezelligheid.
Dat had ik al door, jij kickt meer op badderen met gezichtscreme op en komkommers op je oogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paupeerrrr, wat heb je al geprobeerd?quote:Op zondag 19 februari 2006 13:57 schreef Roderick2085 het volgende:
goh, ik wil eens wat aan m'n motor doen hoor
![]()
die ene fuckschroef die los moet om de olie eruit te laten lopen is natuurlijk geen beweging in te krijgen![]()
![]()
Ff wat over mijn brommer vertellen dus dat zet ik in een spoiler ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hold on, be strongquote:Op zondag 19 februari 2006 14:53 schreef Rausdouwer het volgende:
Oh leuk dat jullie lekdijk gaan rijden.![]()
Wij zijn al eventjes geweest.Offuh ik ben eventjes geweest en Mercy is nu nog aan het rondscheuren. Het was wel heerlijk om eventjes te kunnen scheuren
, maar ik merk nu dat het echt veel en veel te kort was.
![]()
Maar ja om nu uren om de beurt te rijden en steeds op dezelfde plek te blijven is ook niet helemaal je van het. Ik heb 'm dus maar even alleen op pad gestuurd, maar ik besef nu wel dat zo'n klein stukkie rijden echt niet meer voldoende is om de kriebels tot rust te brengen.
Gelukkig duurt het nu echt nog maar even en dan ga ik dus echt los!
![]()
![]()
![]()
Rebbel doet aan dubbele postingsquote:Op zondag 19 februari 2006 14:53 schreef Rausdouwer het volgende:
Wij zijn al eventjes geweest.Offuh ik ben eventjes geweest en Mercy is nu nog aan het rondscheuren. Het was wel heerlijk om eventjes te kunnen scheuren
![]()
Maar ja om nu uren om de beurt te rijden en steeds op dezelfde plek te blijven is ook niet helemaal je van het. Ik heb 'm dus maar even alleen op pad gestuurd, maar ik besef nu wel dat zo'n klein stukkie rijden echt niet meer voldoende is om de kriebels tot rust te brengen.
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
Niet in deze buurt, we are hated by all other human beingsquote:Op zondag 19 februari 2006 15:23 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Gááf hoor dat je bent wezen rijden. Trouwens wel zonde dat je motor contant buiten moet staan onder een hoes
, heb je geen kennis in de buurt waar ie binnen kan staan? Is zo zonde, slijt je motor extra van
![]()
Is that soquote:Op zondag 19 februari 2006 15:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Niet in deze buurt, we are hated by all other human beings
Je zou 't allicht kunnen proberen tuurlijkquote:Er valt volgens mij wel wat te regelen, er zit een garage onder ons huis maar die parkeerplekken moet je kopen. Volgens mij zijn er wel wat hoeken in die garage waar geen auto past en waar ik dus in principe best mijn motor neer zou kunnen zettenAlleen heb ik nog niet de moeite gedaan om uit te zoeken hoe dat precies zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
the chuckies wanna play
*I'll do what I want, cuz I can*
wat ik heb geprobeerd? eerst ff de juiste maat steeksleutel vinden natuurlijk... en maar trekken, en duwen (wel van 2 kanten ja... ik probeer hem heus niet 2 kanten op de draaienquote:Op zondag 19 februari 2006 15:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Paupeerrrr, wat heb je al geprobeerd?![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 15:58 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
wat ik heb geprobeerd? eerst ff de juiste maat steeksleutel vinden natuurlijk... en maar trekken, en duwen (wel van 2 kanten ja... ik probeer hem heus niet 2 kanten op de draaien)
op gegeven moment hoorde ik zelfs de motor een beetje schuiven op de bok![]()
toen maar een hamer gepakt... op de steeksleutel slaan.... sja, die steeksleutel bewoog wel, maar die schroef niet
heb nou dus niet echt meer een idee wat ik nog meer zou kunnen proberen...
sja, misschien ff nieuwe dopsleutelset kopen ofzo... misschien dat het daar wat gemakkelijk wel mee gaat
quote:Op zondag 19 februari 2006 15:31 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Rebbel doet aan dubbele postings![]()
maar er zijn er meerdere among us![]()
Idd zo'n klein stukkie gassen vraagt om meer of course, maar JIJ hebt nog wel even kunnen rijden en das toch beter als niet.....
![]()
Rebbel wacht héél geduldig tot de 15e![]()
Doe ik toch ook aan dubbele postings.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tot nu toe vond ik het toch vaak net te koud of net te nat, dus het ging nog wel met de kriebels.Maar een paar dagen geleden begon het echt verschrikkelijk te kriebelen. Ik ben echt blij dat ik in ieder geval even heb kunnen raggen.
![]()
Vorig jaar heb ik een paar proefritjes gemaakt om toch nog te kunnen rijden. Het is nooit weg om je te oriënteren, dan weet je ook wat verschillende merken en modellen te bieden hebben.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
hij moest losquote:Op zondag 19 februari 2006 16:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Nooit met een steeksleutel een bout proberen los te draaien die muurvast zit
daar mol je alleen de bout mee en krijg je hem later steeds moeilijker los
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 16:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
Vandaag wel lekker geredenheb een tijd op een klaverblad rondgecrossed
ging erg lekker
ik ben ook nog even bij Gawaine langsgereden om te kijken of hij zin had om mee te gaan scheuren
was ie eigenlijk net weg volgens zijn vrouw, en hij moest om 2 uur naar een verjaardag
dus daarna maar in mijn eentje even de buurt daar onveilig gemaakt
toch vandaag een kleine 150KM op de teller erbij gezet
![]()
heb het wel gemist hoor dat rijden![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 17:09 schreef Gawaine het volgende:
[..]
moest naar de verjaardag maar toen de zon door kwam MOEST ik gewoon ff een stukje gaan rijden. Kijk zolang de jongste nog vraagt wie die meneer was is het in orde. Wat anders wordt het als hij zegt dat Mercy weer geweest is
![]()
![]()
Welk merk is die helm ?quote:Op zondag 19 februari 2006 17:01 schreef Faithy het volgende:
naar de motorbeurs geweest vandaag
verslingerd!
en ik heb een helm en handschoenen gekocht!
[afbeelding]
SM kopen dusquote:Op zondag 19 februari 2006 14:53 schreef Rausdouwer het volgende:
.. ik besef nu wel dat zo'n klein stukkie rijden echt niet meer voldoende is om de kriebels tot rust te brengen.Gelukkig duurt het nu echt nog maar even en dan ga ik dus echt los!
![]()
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 15:27 schreef hicham het volgende:
Dat had ik al door, jij kickt meer op badderen met gezichtscreme op en komkommers op je oog
Ik zou wel willen, maar (nog steeds) niet mijn pakkie terugquote:Op zondag 19 februari 2006 15:13 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dus je kunt eigenlijk nog steeds niet normaal rijden daar?
Kun je niet een of ander terrein opsnorren zodat je daar nog even lekker kunt rijden? Het is inderdaad niet koud, echt heerlijk om vandaag te rijden.
quote:Op zondag 19 februari 2006 17:01 schreef Faithy het volgende:
verslingerd!
[afbeelding]
quote:Op zondag 19 februari 2006 17:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
SM kopen dus, full satisfaction in een kwartier.
![]()
En het tweede kwartier kan je ook nog amper rijden door de slapende handen van het trillen.![]()
[..]
![]()
Je moet bijna alles in je leven een keer geprobeerd hebben.![]()
Ik ookquote:Op zondag 19 februari 2006 17:01 schreef Faithy het volgende:
verslingerd!
[afbeelding]
Dat had ik eerst ook, maar nu wil ik alleen nog bont gekleurde helmen.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:02 schreef dunc het volgende:
[..]
Ik ook![]()
[afbeelding]
HJC HJ-05 #2
Nu alleen nog een donker kijkglaasjeHij is al compleet logo/textloos, zoals het hoort.
Zwart. Alles moet zwart.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:06 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat had ik eerst ook, maar nu wil ik alleen nog bont gekleurde helmen.![]()
quote:Ah, I'd love to wear a rainbow every day,
And tell the world that everything's OK,
But I'll try to carry off a little darkness on my back,
'Till things are brighter, I'm the Man In Black
Niet geslaagd met de XXL helmen? Ik had een aantal gezien die zo groot waren dat je verder geen pak meer nodig hebtquote:Op zondag 19 februari 2006 18:11 schreef dribbel79 het volgende:
Dagje motorbeurs geweest, gelijk 1/2 topic kwijt
Geslaagd voor een textiel pak (MQP) en laarzen (Sidi, geen idee welk model, ze zitten i.i.g. heerlijk)
Één minpunt, ik heb zo'n groot hoofd dat ze mijn helmmaat niet hadden (63 / 64)![]()
Als je nou meteen even zegt hoe het wél moet ...quote:Op zondag 19 februari 2006 16:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Nooit met een steeksleutel een bout proberen los te draaien die muurvast zit
daar mol je alleen de bout mee en krijg je hem later steeds moeilijker los
![]()
Dan vrees ik dat ik die stand compleet voorbij gelopen ben...welke hal stonden ze dan? Bij Brouwer etc. in de "kledinghal"?quote:Op zondag 19 februari 2006 18:13 schreef dunc het volgende:
[..]
Niet geslaagd met de XXL helmen? Ik had een aantal gezien die zo groot waren dat je verder geen pak meer nodig hebt![]()
Was er een kledinghalquote:Op zondag 19 februari 2006 18:46 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Dan vrees ik dat ik die stand compleet voorbij gelopen ben...welke hal stonden ze dan? Bij Brouwer etc. in de "kledinghal"?
Scherpquote:Op zondag 19 februari 2006 18:46 schreef dunc het volgende:
Zie ik daar een MF stickertje op de nummerplaat?
Ow, en mooie bike natuurlijk![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 17:01 schreef Faithy het volgende:
verslingerd!
[afbeelding]
quote:Op zondag 19 februari 2006 18:34 schreef BazzieK het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gekocht, hij zag er echt goed uit, niks op aan te merken, donderdag ga ik hem halen aangezien hij vandaag niet overgeschreven kon worden.
quote:Op zondag 19 februari 2006 18:02 schreef dunc het volgende:
[..]
Ik ook![]()
[afbeelding]
HJC HJ-05 #2
Nu alleen nog een donker kijkglaasjeHij is al compleet logo/textloos, zoals het hoort.
Feliquote:Op zondag 19 februari 2006 18:34 schreef BazzieK het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gekocht, hij zag er echt goed uit, niks op aan te merken, donderdag ga ik hem halen aangezien hij vandaag niet overgeschreven kon worden.
Leuk hesje heb je meegenomenquote:Op zondag 19 februari 2006 18:53 schreef worldpimber het volgende:
Whehehehfipo @ OPM
Was een leuk dagje uit, verder niet echt gegummed.![]()
*wacht op vetprob met foto's*
quote:Op zondag 19 februari 2006 18:57 schreef dribbel79 het volgende:
Ah, te lui om foto's te maken, maar Google is my friend!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Goed geslaagd dacht ik zo...
Staat momenteel op vol vermogen maar 25kw op kenteken dus even andere ringen er in zetten klaar is kees. Ben helaas wel pas 17, ff 2 maandjes wachten en dan kan ik gaan lessen, in de tussentijd mag mijn vader zich er op uit leven.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[..]
[..]Goed bezig nieuwtjes
![]()
Bazzie in een keer een motor??? 25kW? Hoe oud ben je eigenlijk
stukje verder voor mijquote:Op zondag 19 februari 2006 18:53 schreef worldpimber het volgende:
Whehehehfipo @ OPM
Was een leuk dagje uit, verder niet echt gegummed.![]()
*wacht op vetprob met foto's*
Hele gave fietsquote:Op zondag 19 februari 2006 18:34 schreef BazzieK het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook lekker geshopt dusquote:Op zondag 19 februari 2006 18:57 schreef dribbel79 het volgende:
Ah, te lui om foto's te maken, maar Google is my friend!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Goed geslaagd dacht ik zo...
quote:
Rij jij met een krijstreeppak in je autoquote:Op zondag 19 februari 2006 17:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar (nog steeds) niet mijn pakkie terug
[..]
![]()
Mijn handschoenen zitten heerlijk:
[afbeelding]
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 16:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
Vandaag wel lekker geredenheb een tijd op een klaverblad rondgecrossed
ging erg lekker
ik ben ook nog even bij Gawaine langsgereden om te kijken of hij zin had om mee te gaan scheuren
was ie eigenlijk net weg volgens zijn vrouw, en hij moest om 2 uur naar een verjaardag
dus daarna maar in mijn eentje even de buurt daar onveilig gemaakt
toch vandaag een kleine 150KM op de teller erbij gezet
![]()
heb het wel gemist hoor dat rijden![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 15:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
Echt niet normaal hoeveel zout ze hebben gestrooid gister.. het is helemaal niet koud of glad, maar ze strooien de hele dag en avond bakken met zout, natuurlijk omdat ze dubbel verdienen in het weekend![]()
![]()
![]()
Echt, jullie zouden het moeten zien.. de hele weg is stijf van de zout![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 14:53 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |