hoi. Alles vanaf de 1000m.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:04 schreef komrad het volgende:
[..]
wat ga je allemaal missen, hoi trouwens
ons natuurlijkquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:04 schreef komrad het volgende:
[..]
wat ga je allemaal missen, hoi trouwens
dat zekerquote:
ik moet de toekomstig Olympisch schaatskampioen 10km gaan aanmoedigen. Ik doe alvast wat voorwerk dus. Heel belangrijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:07 schreef komrad het volgende:
kan je niet skippen wat je moet gaan doen
misschien hangt van m'n tvtje op batterijen en de kooi van Faraday af. Ik ga het zo testen. Tot straksquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:08 schreef komrad het volgende:
ga je de 1000m zelf nog wel zien of ook niet?
alt.binaries.fok.owsquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:13 schreef WEST het volgende:
goeiemorgen ik ben wakker![]()
en als iemand eens op een DVD fikker wat gaat opnemen, kan die hem geen DVD van maken en op wat nieuwsgroepen zetten.![]()
Dat is me helemaaal te moeilijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:13 schreef WEST het volgende:
goeiemorgen ik ben wakker![]()
en als iemand eens op een DVD fikker wat gaat opnemen, kan die hem geen DVD van maken en op wat nieuwsgroepen zetten.![]()
bestaat die danquote:
zorg voor een rode kaartquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:51 schreef WEST het volgende:
ik moet pas om 14:30 voetballen en nog wel een uitwedstrijdhoop er op tijd weer te zijn voor het schaatsen
nee dat kost me een schorsing en een boete van 50 euro ofzoquote:
2014?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:09 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik moet de toekomstig Olympisch schaatskampioen 10km gaan aanmoedigen. Ik doe alvast wat voorwerk dus. Heel belangrijk.
blessure dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:54 schreef WEST het volgende:
[..]
nee dat kost me een schorsing en een boete van 50 euro ofzo![]()
De BBC meldde dat men het over morgen had. Maar zeker weet ik het dus niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:54 schreef komrad het volgende:
niet later vandaag nog brahimov?
hoi jelle
Maar met 100km/h naar beneden door de wolken heen lijkt me nou ook weer niet een ideale training.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:53 schreef Brahimov het volgende:
Dat was de extra trainingsrun voor sommigen in de Super G. Morgen weer opnieuw beginnen, ijs en weder dienende
quote:
k wellicht ook niet eerlijk ivm extra inspanning?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:55 schreef Brahimov het volgende:
[..]
De BBC meldde dat men het over morgen had. Maar zeker weet ik het dus niet.
jij? ben jij een hardloper?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:55 schreef WEST het volgende:
maar eerst opletten mannen in 2008, dan loopt een nieuwe marathon kampioen uit nederland![]()
Als je taak is om lijnen blauw te maken, maak je lijnen blauwquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:56 schreef WEST het volgende:
tis ook geen weer om naar beneden te gaan, dan kunnen ze wel die lijnen blauw maken maar daar schiet je geen fuck mee op![]()
m'n neefjequote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:55 schreef komrad het volgende:
[..]
en nog geen reactie op wie dat dan is
ik hoop hetquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:59 schreef komrad het volgende:
k milalaa, talentje?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:00 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik hoop hetik ben z'n mental coach.
Ik heb net een leuke vacature gevondeneindelijk
kweet niet, heb jij er verstand van?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:00 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Succes ermee!Hoe is het met Faraday?
relaxed! voor wat?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:00 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
vertel en heb je tijd voor een brief?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:00 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
quote:
iets met een magnetisch veld toch? ik vond het altijd heeeel interessant. Toch vergetenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:01 schreef komrad het volgende:
kooi van faraday, wat is dat ook al were voor een mechanisme??
* komrad schaamt zich
Neuj, weet alleen dat je in een auto -normaliter- veilig bent voor bliksem. De Wiki uitleg snap ik niet eens (ben een alfa...)quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:00 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
kweet niet, heb jij er verstand van?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:58 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Als je taak is om lijnen blauw te maken, maak je lijnen blauw![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |