Als het curling straks al voor negenen begint, wanneer kan een mens dan nog slapen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:14 schreef Bruce117 het volgende:
Eigenlijk moet ik naar bed en een keer een fatsoenlijk aantal uur slapen, maar ach dat kan morgen ook nog.
Ik heb de afgelopen dagen ook al genoeg in bed gelegen, qua griepquote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:14 schreef Bruce117 het volgende:
Eigenlijk moet ik naar bed en een keer een fatsoenlijk aantal uur slapen, maar ach dat kan morgen ook nog.
nuquote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:16 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Als het curling straks al voor negenen begint, wanneer kan een mens dan nog slapen?![]()
![]()
Zo denk ik al heel de weekquote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:14 schreef Bruce117 het volgende:
Inderdaad, maar daarom is het eigenlijk wel nodig.quote:
Nou, dan ga ik ook maar het licht uitdoen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:22 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar daarom is het eigenlijk wel nodig.
Nou ik ga dan toch maar eens slapen.
Tot morgen, of eigenlijk straks en dat het maar een mooie dag mag worden![]()
Smeets had ik al gezien, maar was toch wakker en dus maar begonnen aan de dag der dagenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 08:57 schreef Ambrosius het volgende:
Morgen.
Mooi op tijd wakker voor Smeets & Curling.
You'll be back!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:26 schreef komrad het volgende:
Dat gaat idd een mooie dag worden hoewel ik niet zo heel vele op fok verwacht te zijn
Bij deze draag ik alvast mijn titel al topposter over, kan zijn aan snellejelle of aan wombcat
waar kan je geen prono van makenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:32 schreef Brahimov het volgende:
[..]
You'll be back!
kunnen we ook een prono van maken![]()
Wordt snellejelle dan denk ik.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:26 schreef komrad het volgende:
Dat gaat idd een mooie dag worden hoewel ik niet zo heel vele op fok verwacht te zijn
Bij deze draag ik alvast mijn titel al topposter over, kan zijn aan snellejelle of aan wombcat
Alleen jammer dat het curling niet meer op tv is.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:47 schreef Bruce117 het volgende:
Langlauf beelden zijn toch wel weer mooi
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:43 schreef gsb het volgende:
[..]
Je gaat jezelf nu toch niet in de underdog positie plaatsen.
Ja.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het curling niet meer op tv is.
Dat stond er toch ookquote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja.
hoewel we daarmee eigenlijk bedoelen dat het jammer is dat we niet meer de zweedse en deense vrouwen kunnen bewonderen![]()
Ik dacht eventjes dat je jullie echt in het curling waren geinteresseerdquote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja.
hoewel we daarmee eigenlijk bedoelen dat het jammer is dat we niet meer de zweedse en deense vrouwen kunnen bewonderen![]()
Ach, niks mis met die gedachte tochquote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja.
Zijn we ook.We zijn namelijk echt geïnteresseerd in de zweedse en deense damesquote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:51 schreef gsb het volgende:
[..]
Ik dacht eventjes dat je jullie echt in het curling waren geinteresseerd!
Als ze 2 uur lang op een stoel voor zich uit zitten te kijken is dat dus ook mooie televisiequote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zijn we ook.We zijn namelijk echt geïnteresseerd in de zweedse en deense dames![]()
Mits goed in beeld gebrachtquote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:55 schreef gsb het volgende:
[..]
Als ze 2 uur lang op een stoel voor zich uit zitten te kijken is dat dus ook mooie televisie.
Hoiquote:
Gewoon voor vanmiddag proberen iets te programmeren. Let ook even op de kwaliteit van opname (wat van invloed is hoeveel ruimte het in beslag neemt. Het zal er altijd wel oppassen met een harde schijf, maar de laagste kwaliteit is erg matig.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:53 schreef MiLalaa het volgende:
ik moet eens gaan uitzoeken hoe de DVDspeler werkt. Ik moet echt heeeel veel gaan opnemen vanavond. Alles eigenlijk tot iets na 12uur. Gelukkig een grote harde schijf.
oh dat klinkt weer veel te ingewikkeldquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gewoon voor vanmiddag proberen iets te programmeren. Let ook even op de kwaliteit van opname (wat van invloed is hoeveel ruimte het in beslag neemt. Het zal er altijd wel oppassen met een harde schijf, maar de laagste kwaliteit is erg matig.
wat ga je allemaal missen, hoi trouwensquote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:53 schreef MiLalaa het volgende:
ik moet eens gaan uitzoeken hoe de DVDspeler werkt. Ik moet echt heeeel veel gaan opnemen vanavond. Alles eigenlijk tot iets na 12uur. Gelukkig een grote harde schijf.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:03 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
oh dat klinkt weer veel te ingewikkeldvolgens mij hoef ik alleen maar op 1 knopje te drukken om iets op te nemen uit de tv-gids.
Nou ik ga nu even het instructieboekje opzoeken en mn tvtje kijk-klaar maken. Dan kan ik de rest van de middag gaan voorgenieten.![]()
hoi. Alles vanaf de 1000m.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:04 schreef komrad het volgende:
[..]
wat ga je allemaal missen, hoi trouwens
ons natuurlijkquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:04 schreef komrad het volgende:
[..]
wat ga je allemaal missen, hoi trouwens
dat zekerquote:
ik moet de toekomstig Olympisch schaatskampioen 10km gaan aanmoedigen. Ik doe alvast wat voorwerk dus. Heel belangrijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:07 schreef komrad het volgende:
kan je niet skippen wat je moet gaan doen
misschien hangt van m'n tvtje op batterijen en de kooi van Faraday af. Ik ga het zo testen. Tot straksquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:08 schreef komrad het volgende:
ga je de 1000m zelf nog wel zien of ook niet?
alt.binaries.fok.owsquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:13 schreef WEST het volgende:
goeiemorgen ik ben wakker![]()
en als iemand eens op een DVD fikker wat gaat opnemen, kan die hem geen DVD van maken en op wat nieuwsgroepen zetten.![]()
Dat is me helemaaal te moeilijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:13 schreef WEST het volgende:
goeiemorgen ik ben wakker![]()
en als iemand eens op een DVD fikker wat gaat opnemen, kan die hem geen DVD van maken en op wat nieuwsgroepen zetten.![]()
bestaat die danquote:
zorg voor een rode kaartquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:51 schreef WEST het volgende:
ik moet pas om 14:30 voetballen en nog wel een uitwedstrijdhoop er op tijd weer te zijn voor het schaatsen
nee dat kost me een schorsing en een boete van 50 euro ofzoquote:
2014?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:09 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik moet de toekomstig Olympisch schaatskampioen 10km gaan aanmoedigen. Ik doe alvast wat voorwerk dus. Heel belangrijk.
blessure dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:54 schreef WEST het volgende:
[..]
nee dat kost me een schorsing en een boete van 50 euro ofzo![]()
De BBC meldde dat men het over morgen had. Maar zeker weet ik het dus niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:54 schreef komrad het volgende:
niet later vandaag nog brahimov?
hoi jelle
Maar met 100km/h naar beneden door de wolken heen lijkt me nou ook weer niet een ideale training.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:53 schreef Brahimov het volgende:
Dat was de extra trainingsrun voor sommigen in de Super G. Morgen weer opnieuw beginnen, ijs en weder dienende
quote:
k wellicht ook niet eerlijk ivm extra inspanning?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:55 schreef Brahimov het volgende:
[..]
De BBC meldde dat men het over morgen had. Maar zeker weet ik het dus niet.
jij? ben jij een hardloper?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:55 schreef WEST het volgende:
maar eerst opletten mannen in 2008, dan loopt een nieuwe marathon kampioen uit nederland![]()
Als je taak is om lijnen blauw te maken, maak je lijnen blauwquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:56 schreef WEST het volgende:
tis ook geen weer om naar beneden te gaan, dan kunnen ze wel die lijnen blauw maken maar daar schiet je geen fuck mee op![]()
m'n neefjequote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:55 schreef komrad het volgende:
[..]
en nog geen reactie op wie dat dan is
ik hoop hetquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:59 schreef komrad het volgende:
k milalaa, talentje?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:00 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik hoop hetik ben z'n mental coach.
Ik heb net een leuke vacature gevondeneindelijk
kweet niet, heb jij er verstand van?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:00 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Succes ermee!Hoe is het met Faraday?
relaxed! voor wat?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:00 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
vertel en heb je tijd voor een brief?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:00 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
quote:
iets met een magnetisch veld toch? ik vond het altijd heeeel interessant. Toch vergetenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:01 schreef komrad het volgende:
kooi van faraday, wat is dat ook al were voor een mechanisme??
* komrad schaamt zich
Neuj, weet alleen dat je in een auto -normaliter- veilig bent voor bliksem. De Wiki uitleg snap ik niet eens (ben een alfa...)quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:00 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
kweet niet, heb jij er verstand van?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:58 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Als je taak is om lijnen blauw te maken, maak je lijnen blauw![]()
als je niet verft krijg je ook niet betaaldquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:03 schreef WEST het volgende:
[..]
maar als dat ondergesneeuwt raakt heb je er weer geen fuck aan
![]()
iets trainee achtigs met welzijn en sport. Die brief ga ik morgen in elkaar 'knallen'quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:02 schreef komrad het volgende:
[..]
vertel en heb je tijd voor een brief?
die lui zullen dat ook wel niet, allemaal vrijwilligersquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
als je niet verft krijg je ook niet betaald
Succes ermee!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:04 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
iets trainee achtigs met welzijn en sport. Die brief ga ik morgen in elkaar 'knallen'![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:09 schreef Bruce117 het volgende:
Er is nog geen zekerheid over de Super-G.
Het voorstel van de scheidsrechter is om vanmiddag om 1 uur een complete herstart te doen.
Het weer zou dan een stuk beter zijn, zelfs met een zonnetje
ja dat is leukquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:30 schreef Bruce117 het volgende:
Nu Biathlon achtervolging vrouwen
moet het wel voor 1 uur afgelopen zijnquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:30 schreef Bruce117 het volgende:
Nu Biathlon achtervolging vrouwen
Goed idee.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:47 schreef Ambrosius het volgende:
Ik ga eens lunchen.
nu dus nog laterquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:09 schreef Bruce117 het volgende:
Er is nog geen zekerheid over de Super-G.
Het voorstel van de scheidsrechter is om vanmiddag om 1 uur een complete herstart te doen.
Het weer zou dan een stuk beter zijn, zelfs met een zonnetje
zeiden ze net niet dat het pas om half 3 verder gaat? Ik dacht dat dat over de superG ging.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:12 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist, wat is er gebeurd ?
Daar ben ik ook niet bang voor, maar wil gewoon de eerste 30 t/m de Herminator zienquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:19 schreef komrad het volgende:
maakt dat uit, die zenden we op de NOS toch wel uit
Grrrr, nou moet ik dus gaan kiezen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:22 schreef wdn het volgende:
milalaa: ja half 3
Tegelijjk met de mannen biathlon 12.5km
ES zend de laatste uit. NOS de eerste denk ik.
hmm moeilijk. Ik denk dat ik dan toch even voor het skien ga en tussendoor wat zap.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:22 schreef wdn het volgende:
milalaa: ja half 3
Tegelijjk met de mannen biathlon 12.5km
ES zend de laatste uit. NOS de eerste denk ik.
TT 888? edit: waar heb je ook commentaar voor nodig, je ziet de tijden tochquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:26 schreef wdn het volgende:
Ik doe het ook duo: 1 tv met spraak op ES en biathon en 1 op NOS doof voor de Super G
FA Cup?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:28 schreef Ambrosius het volgende:
En dan voor de voetbalfans, waaronder ik, ook nog eens Liverpool - Man Utd op de BBC live. Ik pak iig de eerste helft even mee.
hmm, tempting. Maar ik zit nu helemaal in ows-modus, voetbal past daar even niet in. Keek gisteren ook al raar naar rtl5.quote:
Tijdens het schaatsen iets anders doen? Misschien als Charlize Theron voor de deur staat, maar anders blijf ik echt bij de 1000mquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:30 schreef komrad het volgende:
ook nog oei druk
ook nog tijdens het schaatsen: de K120 schans
Ik denk niet dat het schansspringen dan al begonnen is.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:37 schreef komrad het volgende:
ik blijf er ook bij maar in de dweilpauze ga ik hopelijk wel iets van Janne's grote triomftocht zien
Dat wil ik ook al zien.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:28 schreef Ambrosius het volgende:
En dan voor de voetbalfans, waaronder ik, ook nog eens Liverpool - Man Utd op de BBC live. Ik pak iig de eerste helft even mee.
De moeilijke keuzes van het levenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:33 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Tijdens het schaatsen iets anders doen? Misschien als Charlize Theron voor de deur staat, maar anders blijf ik echt bij de 1000m![]()
Op de 1K doet ook een Janne mee!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:42 schreef komrad het volgende:
als ik het maar kan zien als ik dat wil, ik vrees er voor dat het nergens uitgezonden wordt, wellicht ES
natuurlijk ga ik ook primair voor de 1000m maar janne heeft ook recht op mijn aanmoedigingen
Hanninenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:50 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Op de 1K doet ook een Janne mee!![]()
eerste zondag van juli 2004 was echt een belachelijke sportdag.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:51 schreef snellejelle het volgende:
gadverpielekes, tis echt een super saturday vandaag
Die herinner ik me ook nog. Zwaar...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:52 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
eerste zondag van juli 2004 was echt een belachelijke sportdag.
F1- Race
Eerste Etappe Tour de France
Wimbledon Finale
Finale EK2004.
true, maar die heeftweinig kansquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:50 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Op de 1K doet ook een Janne mee!![]()
Is dat dit jaar niet weer? Iig vallen de WK finale en een Touretappe samen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:52 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
F1- Race
Wimbledon Finale
Finale EK2004.
daar heb ik helemaal van gezien. ik zat in de middle of nowhere in Frankrijkquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:52 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
F1- Race
Wimbledon Finale
Finale EK2004.
dat wil ik niet wetenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:03 schreef borisz het volgende:
we zijn al weer op de helft zo'n beetje va nde spelen
Inderdaad.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:04 schreef borisz het volgende:
nu toch maar ff de fa cup kijke
Ik ben ook om. Even de zinnen verzettenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:06 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Is best leuk zo'n groen veldje en 22 mannen die op en neer rennen achter een balletje aan
Er was ook nog een topic over Wat kijken de echte sportfans vanmiddag?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:57 schreef snellejelle het volgende:
[..]
daar heb ik helemaal van gezien. ik zat in de middle of nowhere in Frankrijk
Dat duurt nog een kwartier, ik wil niet weten hoeveel ik geschakeld heb de afgelopen week, maar dat is soms 50 keer in het uurquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:15 schreef komrad het volgende:
ik ga niet omschakelen, biathlon en super G coming up
tot na 0.00quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:42 schreef TheVulture het volgende:
Mensen, ik ben even een paar uurtjes weg... ben rond 17.00 weer present
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:42 schreef TheVulture het volgende:
Mensen, ik ben even een paar uurtjes weg... ben rond 17.00 weer present
nu pas. zit al klaar vanaf vanmorgen 9 uurquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:15 schreef komrad het volgende:
ik heb er nu al zin in
Nee dankje, ik drink nooitquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:45 schreef Bruce117 het volgende:
Iemand een biertje op de overwinning van Aamodt
je ligt dan wel dik voor denk ikquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:45 schreef Ambrosius het volgende:
Hmm, ik heb m'n PR van 158 posts al dik verbeterd.
Zit nu al over de 200.
Mijn postaantal zal aan het eind van de dag ook wel schrikbarend hoog zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:45 schreef Ambrosius het volgende:
Zit nu al over de 200.
Zou kunnen, die 200+ is over heel FOK!, ik heb geen idee hoeveel het er op OWS zijn, ik denk rond de 180.quote:
200quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:45 schreef Ambrosius het volgende:
Zit nu al over de 200.
Wanneer moest je ook alweer weg ?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:54 schreef MiLalaa het volgende:
Nog 1 uur
17.00quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:56 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Wanneer moest je ook alweer weg ?
Verdomd, heb bij de cijfers van donderdagnacht gekeken.quote:
ik ga het morgen wel extra gezellig maken voor mezelf. En maandag natuurlijk met de 10km dames. En dinsdag de 1500m. Maar vandaag had ik echt al een half jaar in m'n agendaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:59 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Alsnog verzetten en gezellig hierblijven
Nee dan is de 100 meter.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:07 schreef Bruce117 het volgende:
ik dacht dat de 10km dames op donderdag wordt gereden
het schijnt dat moniek uit het dal is geklommen...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:03 schreef komrad het volgende:
er kan gesmst wordne hoor
trouwens, maandag 10km dames heb ik ook zin in
is er aleen deelnemerslijst beschikbaar
neequote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:00 schreef komrad het volgende:
Jelle, zit je al weer ver boven de 200 dan?
waar is wonbcat eigenlijkquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:10 schreef komrad het volgende:
[..]
feli met de eerste plaatse dan alvast
zal ik vanavond eens een keer geen stats postenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:10 schreef komrad het volgende:
[..]
feli met de eerste plaatse dan alvast
goed plan, dan blijf ik fictief ereste staan tenminstequote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:11 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
zal ik vanavond eens een keer geen stats posten![]()
Die nieuwe usericon is misschien toch niet goed bevallenquote:
prima hoor. zolang Arcee de algehele cijfers maar wel postquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:11 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
zal ik vanavond eens een keer geen stats posten![]()
Moest trainen vandaag.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:12 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Die nieuwe usericon is misschien toch niet goed bevallen
Hoe was het ook al weer.quote:
Nog niet. Wel maar zes ritten.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:03 schreef komrad het volgende:
er kan gesmst wordne hoor
trouwens, maandag 10km dames heb ik ook zin in
is er aleen deelnemerslijst beschikbaar
verder al toegezegde deelnemers?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nog niet. Wel maar zes ritten.
Van Gennip doet naar alle waarschijnlijkheid mee.
Justin Warsylewicz. Die ziet er een beetje meisjesachtig uitquote:
nog 10 vraagtekens dusquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:19 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Justin Warsylewicz. Die ziet er een beetje meisjesachtig uit
misschien is er een tv in het cafeetje bij de baan.. Maar ik ga daar natuurlijk niet de hele tijd zitten.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:22 schreef komrad het volgende:
Milalaa, ga je vanavond helemaal niets meekrijgen
wat houd je tegen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:24 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
misschien is er een tv in het cafeetje bij de baan.. Maar ik ga daar natuurlijk niet de hele tijd zitten.
ik DENK dat het gelukt is. Vannacht zal ik het zien...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:26 schreef Bruce117 het volgende:
MiLalaa, Heb je de DVD-recorder al aan de praat gekregen ?
Veel plezier vanavond en tot laterquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:28 schreef MiLalaa het volgende:
ik ga jullie nu verlaten, moet nog wat koek&zopie bij elkaar sprokkelen.![]()
![]()
De postsnelheid is vandaag idd niet meer normaal.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:29 schreef Ambrosius het volgende:
Pff, ik ben even 10 minuten weg en je moet alweer moeite doen om bij te lezen.
Maar vooral dat het zaterdag is.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:32 schreef komrad het volgende:
komt omdat vandaag het meest spannende onderdeel komt, 15 kanshebbers zeker, daarnaast biatlon, langlaufen, skispringen, skien
Kun je niet meerdere topics tegelijk volgenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:35 schreef Brahimov het volgende:
OK, allemaal over naar het 1K topic!![]()
Blijf denk ik wel hier rond hangenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:36 schreef komrad het volgende:
ik ga zo weg, ik ga tv kijken en niet fok!ken tijdens derace
Ik ook denk ik. Laat laptoppie misschien wel een beetje aanstaan.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:36 schreef komrad het volgende:
ik ga zo weg, ik ga tv kijken en niet fok!ken tijdens derace
zaterdag hequote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:31 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
De postsnelheid is vandaag idd niet meer normaal.
Dit zal dan ook wel de drukste dag worden tot nu toe
ik ook, kan prima twee dingen tegelijkquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:37 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Blijf denk ik wel hier rond hangen
Nou, dan zal ik vandaag niet zo erg hoog komen, want heb vanochtend wel een uurtje geFok!d, maar nu pas weer vanaf iets na 4 uur.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:31 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
De postsnelheid is vandaag idd niet meer normaal.
Dit zal dan ook wel de drukste dag worden tot nu toe
Heb 2 TV's en drie PC's waarvan 1 laptop, kan dus vanuit alle hoeken en gaten kijken en postenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:39 schreef komrad het volgende:
ik heb hier alleen een vaste computer en dus kan ik moeilijk fokken en 100% kijken tegelijk
Ik twijfel nog tussen ongestoord kijken en mijn emoties (en zenuwen) van me af schrijvenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:38 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ook, kan prima twee dingen tegelijk
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:40 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Heb 2 TV's en drie PD's waarvan 1 laptop, kan dus vanuit alle hoeken en gaten kijken en posten
Dat wordt lastig idd.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:39 schreef komrad het volgende:
ik heb hier alleen een vaste computer en dus kan ik moeilijk fokken en 100% kijken tegelijk
Dat is nou net zo leuk aan fokken tijdens het sporten.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:40 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen ongestoord kijken en mijn emoties (en zenuwen) van me af schrijven
ik heb dat dus nietquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:40 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Heb 2 TV's en drie PC's waarvan 1 laptop, kan dus vanuit alle hoeken en gaten kijken en posten
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:41 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dat is nou net zo leuk aan fokken tijdens het sporten.
Niet allen bij het schaatsen, maar ook andere topsporten
Toen gunde ik het deze Amerikaan toch echt wel...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:43 schreef komrad het volgende:
klopt jammar dat igor niet won oten
en hoeveel telramen ook alweer?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:40 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Heb 2 TV's en drie PC's waarvan 1 laptop, kan dus vanuit alle hoeken en gaten kijken en posten
Doping, toch?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:51 schreef komrad het volgende:
Guljajev is ook wel ene ontzettende held hoor
maar we gaan het zien, ik spreek jullie straks
ik ook. nu veel te vroeg om te etenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:50 schreef Wombcat het volgende:
Ik eet wel na de 1000 meter. Anders kmt het misschien weer naar boven door de spanning.
flink zitten schransen dan zeker, snel naar binnen geschovenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:59 schreef komrad het volgende:
ik heb net zitten eten, nu ff fokken en zo weer verder
alleen een mars ofzoquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:59 schreef komrad het volgende:
ik heb net zitten eten, nu ff fokken en zo weer verder
heb ik rap gedaan iddquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
flink zitten schransen dan zeker, snel naar binnen geschoven
De kans was behoorlijk groot dat dit ging gebeurenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:57 schreef Wombcat het volgende:
*baalt*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |