Als het curling straks al voor negenen begint, wanneer kan een mens dan nog slapen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:14 schreef Bruce117 het volgende:
Eigenlijk moet ik naar bed en een keer een fatsoenlijk aantal uur slapen, maar ach dat kan morgen ook nog.
Ik heb de afgelopen dagen ook al genoeg in bed gelegen, qua griepquote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:14 schreef Bruce117 het volgende:
Eigenlijk moet ik naar bed en een keer een fatsoenlijk aantal uur slapen, maar ach dat kan morgen ook nog.
nuquote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:16 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Als het curling straks al voor negenen begint, wanneer kan een mens dan nog slapen?![]()
![]()
Zo denk ik al heel de weekquote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:14 schreef Bruce117 het volgende:
Inderdaad, maar daarom is het eigenlijk wel nodig.quote:
Nou, dan ga ik ook maar het licht uitdoen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:22 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar daarom is het eigenlijk wel nodig.
Nou ik ga dan toch maar eens slapen.
Tot morgen, of eigenlijk straks en dat het maar een mooie dag mag worden![]()
Smeets had ik al gezien, maar was toch wakker en dus maar begonnen aan de dag der dagenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 08:57 schreef Ambrosius het volgende:
Morgen.
Mooi op tijd wakker voor Smeets & Curling.
You'll be back!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:26 schreef komrad het volgende:
Dat gaat idd een mooie dag worden hoewel ik niet zo heel vele op fok verwacht te zijn
Bij deze draag ik alvast mijn titel al topposter over, kan zijn aan snellejelle of aan wombcat
waar kan je geen prono van makenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:32 schreef Brahimov het volgende:
[..]
You'll be back!
kunnen we ook een prono van maken![]()
Wordt snellejelle dan denk ik.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:26 schreef komrad het volgende:
Dat gaat idd een mooie dag worden hoewel ik niet zo heel vele op fok verwacht te zijn
Bij deze draag ik alvast mijn titel al topposter over, kan zijn aan snellejelle of aan wombcat
Alleen jammer dat het curling niet meer op tv is.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:47 schreef Bruce117 het volgende:
Langlauf beelden zijn toch wel weer mooi
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:43 schreef gsb het volgende:
[..]
Je gaat jezelf nu toch niet in de underdog positie plaatsen.
Ja.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het curling niet meer op tv is.
Dat stond er toch ookquote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja.
hoewel we daarmee eigenlijk bedoelen dat het jammer is dat we niet meer de zweedse en deense vrouwen kunnen bewonderen![]()
Ik dacht eventjes dat je jullie echt in het curling waren geinteresseerdquote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja.
hoewel we daarmee eigenlijk bedoelen dat het jammer is dat we niet meer de zweedse en deense vrouwen kunnen bewonderen![]()
Ach, niks mis met die gedachte tochquote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja.
Zijn we ook.We zijn namelijk echt geïnteresseerd in de zweedse en deense damesquote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:51 schreef gsb het volgende:
[..]
Ik dacht eventjes dat je jullie echt in het curling waren geinteresseerd!
Als ze 2 uur lang op een stoel voor zich uit zitten te kijken is dat dus ook mooie televisiequote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zijn we ook.We zijn namelijk echt geïnteresseerd in de zweedse en deense dames![]()
Mits goed in beeld gebrachtquote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:55 schreef gsb het volgende:
[..]
Als ze 2 uur lang op een stoel voor zich uit zitten te kijken is dat dus ook mooie televisie.
Hoiquote:
Gewoon voor vanmiddag proberen iets te programmeren. Let ook even op de kwaliteit van opname (wat van invloed is hoeveel ruimte het in beslag neemt. Het zal er altijd wel oppassen met een harde schijf, maar de laagste kwaliteit is erg matig.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:53 schreef MiLalaa het volgende:
ik moet eens gaan uitzoeken hoe de DVDspeler werkt. Ik moet echt heeeel veel gaan opnemen vanavond. Alles eigenlijk tot iets na 12uur. Gelukkig een grote harde schijf.
oh dat klinkt weer veel te ingewikkeldquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gewoon voor vanmiddag proberen iets te programmeren. Let ook even op de kwaliteit van opname (wat van invloed is hoeveel ruimte het in beslag neemt. Het zal er altijd wel oppassen met een harde schijf, maar de laagste kwaliteit is erg matig.
wat ga je allemaal missen, hoi trouwensquote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:53 schreef MiLalaa het volgende:
ik moet eens gaan uitzoeken hoe de DVDspeler werkt. Ik moet echt heeeel veel gaan opnemen vanavond. Alles eigenlijk tot iets na 12uur. Gelukkig een grote harde schijf.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:03 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
oh dat klinkt weer veel te ingewikkeldvolgens mij hoef ik alleen maar op 1 knopje te drukken om iets op te nemen uit de tv-gids.
Nou ik ga nu even het instructieboekje opzoeken en mn tvtje kijk-klaar maken. Dan kan ik de rest van de middag gaan voorgenieten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |