Hij miste gisteren ook duidelijk handelingssnelheid. Ik denk dat het heel moeilijk is je op zó'n leeftijd nog het tempo dat bij een professionele keuken hoort, eigen te maken.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:34 schreef uniekhoorn het volgende:
die ouwe grijze man vond ik dan weer niet zo.
Ik heb wel een beetje met plaatsvervangende schaamte gekeken hoe Dasha en de oude knakker gisteren 'samenwerkten'.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:14 schreef Elgigante het volgende:
Er zitten 2 goeie tussen (die ouwe knar die traditioneel Fr4ans kookt) en de wegwerker die erg creatief is.
Daksha kan alleen Indiaas koken, maar goed, daar is ook een markt voor denk ik.
Dat zal cruciaal worden inderdaad. Haar niet-Indiase dessert van gisteren won in ieder geval glansrijk, wat ik wel opvallend vond. Ze heeft echt gevoel voor verhoudingen en smaakcombinaties.quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:06 schreef computergirl het volgende:
Dasha gaat het niet redden denk ik, ze zal morgen en vrijdag nog vast en zeker veel gerechten moeten koken waar ze helemaal geen ervaring mee heeft.
Heb het gisteren helaas niet gezien en het probleem met Dakscha is dat ze alleen kan werken met iemand die exact hetzelfde kookt volgens exact dezelfde manier. Ook John en Gregg kunnen haar in de studio niet volgen en proeven alleen het resultaat, ze wed dus teveel op 1 paard denk ik.quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:06 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje met plaatsvervangende schaamte gekeken hoe Dasha en de oude knakker gisteren 'samenwerkten'.
Dasha gaat het niet redden denk ik, ze zal morgen en vrijdag nog vast en zeker veel gerechten moeten koken waar ze helemaal geen ervaring mee heeft.
Ik denk toch ook dat er bij de afvallers meer talent zit dan de 4 die nu over zijn.
Vrijdag valt er weer iemand af, inderdaad.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:50 schreef Gert het volgende:
Volgens mij valt er na deze week weer iemand af, ik denk niet dat het Dasha zal zijn. En Dean ook niet.
Chocolade mousse met frambozen is nou ook weer geen unieke smaakcombinatie toch?quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Haar niet-Indiase dessert van gisteren won in ieder geval glansrijk, wat ik wel opvallend vond. Ze heeft echt gevoel voor verhoudingen en smaakcombinaties.
Integendeel, maar het is niet iets uit "haar" keuken en toch won ze met afstand. Ik vond het wel opvallend, en vanavond bewees ze opnieuw dat ze gevoel voor koken heeft, door zonder ervaring toch een perfect gerecht uit de Franse keuken te serveren.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:45 schreef computergirl het volgende:
[..]
Chocolade mousse met frambozen is nou ook weer geen unieke smaakcombinatie toch?
Denk ook dat Dean het gaat worden, maar ik zie in haar wel één van de twee kanshebbers..quote:Ze kookt vast heel goed, maar ik zie geen Masterchef in haar.
Ik mag niet meer voorspellen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:38 schreef golfer het volgende:
Ik verwacht nog steeds dat Becky afvalt en dat de strijd om de titel Masterchef uiteindelijk tussen Dean en Daksha zal gaan.
teletekst pagina 888 (ondertiteling), dat scheelt echt een stuk!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:07 schreef Bluezz het volgende:
Green poison
Ik vind het een erg leuk programma, maar of het aan mij ligt qua "het engels verstaan" af en toe weet ik echt niet wat voor ingredienten er genoemd worden, en ben ik het hele gerecht een beetje kwijt daardoor
Geintje zeker?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:07 schreef Gert het volgende:
teletekst pagina 888 (ondertitteling), dat scheelt echt een stuk!
Waarom geintje? Mijn Engels is prima, maar ik kijk toch vaak met dovenondertiteling erbij.quote:
Van onbekende ingrediënten weet je dan wel hoe je 't schrijft en dan kun je het ook heel gemakkelijk even opzoeken.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind het ook lekker, ondertiteling, niet dat ik dan weet welke specifieke ingredienten worden gebruikt maar het kijkt wat lekkerder...
Peter had eruit gemoeten, hij kan helemaal niet tegen druk, dat lijkt me toch essentieel!
't Scheelt niet veel meer, maar het is nog geen 1 april.quote:
Was het zo lekker dan?quote:Op maandag 13 maart 2006 20:03 schreef Bluezz het volgende:
golfer zat te kreunen bij het voorgerecht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |