't Is alleen wel net een kutweek om het in je systeem te krijgen. Dankzij de OS blijft er van het gebruikelijke uitzendschema niets over. Komende week:quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:15 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik ken het helemaal niet maar zal volgende week eens kijken als ik er aan denk.
Hou op. Als je dit programma ook maar in de verste verte wilt vergelijken met Herman Blijker, heb je het mis. Afgezien van het feit dat ik de man walgelijk vindt en zijn opvatting over goed voedsel weinig deel, zal zijn programma toch richting het programma van Gordon Ramsey gaan, met mr. Blijker als koning in de keuken.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:31 schreef golfer het volgende:
Doet mij denken aan de nieuwe serie van Herman den Blijker die binnenkort op zoek gaat naar een chef-kok voor zijn nieuw te openen restaurant in de Utrechtsestraat in Amsterdam.
waarbij ik overigens serieus aan denk om mee te doen
Het is al weken op de BBC inderdaad...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:59 schreef danosa het volgende:
Dit is er toch al op geweest? In ieder geval op de belgische zender, we keken er ieder avond bijna na. Wel erg leuk!!
Ja dacht ik ookquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:59 schreef danosa het volgende:
Dit is er toch al op geweest? In ieder geval op de belgische zender, we keken er ieder avond bijna na. Wel erg leuk!!
die met die dikke bril en van die vreselijke vesten?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:51 schreef shmoopy het volgende:
Ik ken het van een aantal jaar geleden, toen het gepresenteerd werd door ene Loyd huppeldepup, met dat vreeeeselijke accent.
Die uitspraak, wat wás dat nou eigenlijk, zeg?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:38 schreef Charmian het volgende:
woei, wat zietie er hier modern uit![]()
O, dat heb ik genist. Is hij/zij door?quote:Op zondag 19 februari 2006 11:11 schreef computergirl het volgende:
Er was ook een Nederlandse kandidaat trouwens, twee weken geleden of zo.
Nee hij is niet door, maar hij was zeker niet slechtquote:Op zondag 19 februari 2006 17:10 schreef Gert het volgende:
[..]
O, dat heb ik genist. Is hij/zij door?
Volgens mij is aankomende week trouwens de laatste selectie-week.
Da's absoluut waar, maar in dit programma kom tenminste erg goede amateur koks naar voren, die maken wellicht nog een kans. Al die programma's met kans arme jongeren zijn wat dat betreft nog onmogelijker...quote:Op zondag 19 februari 2006 18:21 schreef Euc- het volgende:
Wel een keer gezien, een tijdje terug. Maar wat ik zo stom vind is dat er meerdere van dit soort programma's zijn, die je wel ff een topkok maken. Geloof mij, een topkok wordt je niet door zo een soort programma, maar wordt je pas na jaren van keihard werken.
Ik merk het, je postte het bovenstaande terwijl het programma nog bezig was.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:59 schreef ruby het volgende:
Leuk programma, alleen vergeet ik het steeds te kijken.![]()
Tja... uhhh. Ja!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 08:50 schreef computergirl het volgende:
ik heb de afgelopen drie dagen niet kunnen kijken (ben pas om 18.45 thuis) Heb ik nog iets leuks gemist?
Ik zal bij de semi-finals goed opletten of ik het met je eens benquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Zomaar een losse gooi: Fiona, de vrouw die gisteren de "week" won, wordt de nieuw masterchef.
Mja, maar ik snapte de keus van de jury wel. Gisteren ook trouwens. Alleen wel een flinke fout om dat hert, hoewel eetbaar, zó rauw te serveren. Kostte hem bijna de kop.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Van mij mocht Andy doorgaan, jammer dat ze de 2 voorondes niet genoeg zijn om door te gaan, alles lijkt toch te draaien om de laatste ronde... Maar ja, ik zal alles wel eens willen proeven!!!
Ze is gisteravond dus bij de eerste ronde van de semi finals er al weer uitgegooid.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:33 schreef Gert het volgende:
Zomaar een losse gooi: Fiona, de vrouw die gisteren de "week" won, wordt de nieuw masterchef.
Ja. Viel ook zwaar tegen, wat ze gemaakt had.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:19 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ze is gisteravond dus bij de eerste ronde van de semi finals er al weer uitgegooid.
Diggerdriver Dean.quote:Ik gok op Dean als winnaar.
Ravioli met geroosterde groenten, klonk errruuuug lekker. En wat een smilequote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:43 schreef Gert het volgende:
Diggerdriver Dean.![]()
Zou goed kunnen ja: veel talent, de looks en niet te oud.
Misschien, hoewel er wel wat in de opmerking zat dat zijn gerecht het vooral van de witte truffel moest hebben.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:37 schreef computergirl het volgende:
maar die dikke man met die bril (ben zo slecht in namen...) had toch meer Masterchef potentie
Ja, dat vond ik dus ook toen ik haar kwartfinale zag! Dat huilende meisje met rood haar had door moeten gaan, Caroline ofzo.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien, hoewel er wel wat in de opmerking zat dat zijn gerecht het vooral van de witte truffel moest hebben.
Die Indiase vrouw: ze kookt alleen maar Indiaas tot nu toe, maar heeft ze nu ook al eens een zelfverzonnen gerecht gemaakt? Ik krijg het idee dat ze alleen maar traditionele streekgerechten bereidt..
met 4 man koken voor 200 hongerige soldaten, ik kreeg al stress door er naar te kijken.....quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:49 schreef Bluezz het volgende:
Gezien gisteren, dat was flink aanpoten zeg
En een terechte winnaar ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |