dat vond ik ook, maar hij legt ook uit waarom hij eerst een ander verhaal heeft verteld. En dat vond ik eigenlijk wel logisch klinken.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hij heeft ook andere verhalen verteld. Ik vind het dus niet zo raar dat er wordt getwijfeld aan de geloofwaardigheid van deze knul.
Hij heeft 'n hele tijd gehad om daar over na te denken en z'n pa fluistert hem ook wel het één en ander in. Dan is het niet zo raar dat iemand een logisch verhaaltje weet te knutselen.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:54 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat vond ik ook, maar hij legt ook uit waarom hij eerst een ander verhaal heeft verteld. En dat vond ik eigenlijk wel logisch klinken.
Zou kunnen, maar het zou net zo goed kunnen dat hij de waarheid spreekt. Wij waren er niet bij tenslotte.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hij heeft 'n hele tijd gehad om daar over na te denken en z'n pa fluistert hem ook wel het één en ander in. Dan is het niet zo raar dat iemand een logisch verhaaltje weet te knutselen.
Als ik 'm morgen gescand heb doe ik hem wel mailen naar de liefhebbersquote:Op maandag 27 maart 2006 14:02 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb ook wel interesse in dat artikel.
Een vaststaand feit is dat hij in elk geval heeft gelogen.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:03 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar het zou net zo goed kunnen dat hij de waarheid spreekt. Wij waren er niet bij tenslotte.
klopt, dat geeft hij ook toe. Daarom had ie wat mij betreft ook de schijn tegen. Maar nu na het lezen van dat interview hou ik toch de mogelijkheid open dat hij haar idd niets heeft gedaan.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Een vaststaand feit is dat hij in elk geval heeft gelogen.
Die mogelijkheid is er inderdaad, aangezien er nog geen sluitend bewijs is dat hij het heeft gedaan. Echter, ik vertrouw hem na zijn leugenachtige verklaringen, de niet kloppende verklaringen van zijn matties en de dubieuze actie van zijn vader voor geen halve cent meer.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:06 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
klopt, dat geeft hij ook toe. Daarom had ie wat mij betreft ook de schijn tegen. Maar nu na het lezen van dat interview hou ik toch de mogelijkheid open dat hij haar idd niets heeft gedaan.
ik ook niet, wie liegt heeft iets te verbergen..quote:Op maandag 27 maart 2006 14:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die mogelijkheid is er inderdaad, aangezien er nog geen sluitend bewijs is dat hij het heeft gedaan. Echter, ik vertrouw hem na zijn leugenachtige verklaringen, de niet kloppende verklaringen van zijn matties en de dubieuze actie van zijn vader voor geen halve cent meer.
Op het moment dat je 16-jarige dochter (wettelijke leeftijd om te mogen drinken in Alabam: 21) stomdronken wordt thuisgebracht door de politie, dan ga je hopelijk iets meer op haar letten. Als ze meerdere malen wordt thuisgebracht dan mag ik toch hopen dat je haar streng gaat controleren.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ma Holloway heeft daarover niet gelogen. Het duurde allemaal wat langer dan verwacht en echt veel kan ze niet doen op dat eiland. Als jouw dochter vermist wordt op 'n eiland, dan blijf je daar ook even, maar ook geen jaren waarschijnlijk. Is financieel niet bol te werken en vanuit je eigen land kun je net zoveel doen.
Verder weten ouders niet alles wat dochterlief doet natuurlijk. Dat komt ook in Nederland voor. Meisjes die mannen pijpen voor een Big Mac. Lijkt me niet dat papa en mama het naadje van de kous weten...
Dus als iemand stomdronken wordt thuis gebracht op haar 16e is ze meteen het matras van Alabama en is dat 'n vrijbrief om d'r maar te vermoorden? Zo simpel ligt het allemaal niet. Typisch Nederlands om maar flink te wijzen op het gedrag van Natalee en op die manier te denken dat de Nederlandse hoofdverdachte wordt vrijgepleit...quote:Op maandag 27 maart 2006 15:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Op het moment dat je 16-jarige dochter (wettelijke leeftijd om te mogen drinken in Alabam: 21) stomdronken wordt thuisgebracht door de politie, dan ga je hopelijk iets meer op haar letten. Als ze meerdere malen wordt thuisgebracht dan mag ik toch hopen dat je haar streng gaat controleren.
Én als dat gebeurt weet je dat je geen "keurige & voorbeeldige" dochter hebt, zoals ma Holloway beweerde.
Daarnaast heeft ma Holloway niet veel meer gedaan op het eiland dan het onderzoek dwarsbomen met haar hysterische gedrag. Als Natalee levend gevonden had kunnen worden met een degelijk onderzoek is dat niemand dan pa & ma Holloway aan te rekenen.
Menneke, het is nog niet eens bewezen dat ze ontvoerd/vermoord is. Ze kan zichzelf dus naar de tering gezopen hebben. En gezien haar verleden is dat niet eens ondenkbaar. Het is wel typisch dat de moeder zegt dat haar dochter een heilige is, terwijl dit heel niet het geval is.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dus als iemand stomdronken wordt thuis gebracht op haar 16e is ze meteen het matras van Alabama en is dat 'n vrijbrief om d'r maar te vermoorden? Zo simpel ligt het allemaal niet. Typisch Nederlands om maar flink te wijzen op het gedrag van Natalee en op die manier te denken dat de Nederlandse hoofdverdachte wordt vrijgepleit...
Dat zou kunnen, maar ook dat is totaal niet bewezen. Wat wel duidelijk is, is dat Joran vooralsnog haar als laatste levend heeft gezien en dat hij en zijn matties daar wat verzonnen verklaringen over hebben afgelegd. Dat zijn feiten.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:23 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Menneke, het is nog niet eens bewezen dat ze ontvoerd/vermoord is. Ze kan zichzelf dus naar de tering gezopen hebben. En gezien haar verleden is dat niet eens ondenkbaar. Het is wel typisch dat de moeder zegt dat haar dochter een heilige is, terwijl dit heel niet het geval is.
Typisch Nederlands om gelijk maar iemand aan de hoogste boom te willen hangen terwijl er nog geen directe aanleiding voor is.
zeg ik ergens dat het een vrijbrief is om haar te vermoorden? Neen!quote:Op maandag 27 maart 2006 15:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dus als iemand stomdronken wordt thuis gebracht op haar 16e is ze meteen het matras van Alabama en is dat 'n vrijbrief om d'r maar te vermoorden? Zo simpel ligt het allemaal niet. Typisch Nederlands om maar flink te wijzen op het gedrag van Natalee en op die manier te denken dat de Nederlandse hoofdverdachte wordt vrijgepleit...
Het levend vinden van Natalee staat of valt niet met het gedrag van de ouders van Natalee Holloway hoor.
Maar, ik ben het wel met je eens dat haar aanwezigheid op Aruba geen toegevoegde waarde heeft gehad voor het onderzoek.
Feit is dus dat het gewillige groepsmatras met een drankprobleem net zo dubieus is als het liegende Nederlandse kereltje.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Typisch Nederlands om dan te gaan melken over Amerikanen om de liegende Nederlander met 'n dubieuze vader vrij te pleiten.
Nu laat je voor het gemak weg dat diverse Amerikanen er ook wat van kunnen, tot een bekende blaaskaak met de naam Dr. Phil aan toe, door op tv ongeveer alles wat Nederlands is zwart te maken en erbij te betrekken. Dus nee, het is niet iets typisch Nederlands.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Typisch Nederlands om maar flink te wijzen op het gedrag van Natalee en op die manier te denken dat de Nederlandse hoofdverdachte wordt vrijgepleit...
Ik zie geen idee waarom niet?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:54 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik ga zo het artikel in de nieuwe revu inscannen. Mag ik het hier nou wel of niet plaatsen?
Heb ze gescand, maar er is iets mis met onze scannerquote:
lijkt mij illegaal?quote:
thnax, maar ik weet niet hoe ik ze moet postenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
lijkt mij illegaal?
nu weet ik het ff niet, post het maar, maar als ik erachter ben dat het niet mag dan haal ik het weg
thanx voor de tip, maar die versie heb ik hier helaas niet en mag ik ook niet installeren.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:13 schreef helmavankuyk het volgende:
Je hebt als je PDF wil invoegen Adobe Reader 6.0 nodig.
Dat is wat ik hier op het werk gebruik.
je moet een van de pdf openen in 6.0 en dan kan je invoegen
Hopelijk helpt dit een beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |