abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 maart 2006 @ 13:54:45 #276
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36403317
quote:
Op maandag 27 maart 2006 13:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Hij heeft ook andere verhalen verteld. Ik vind het dus niet zo raar dat er wordt getwijfeld aan de geloofwaardigheid van deze knul.
dat vond ik ook, maar hij legt ook uit waarom hij eerst een ander verhaal heeft verteld. En dat vond ik eigenlijk wel logisch klinken.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_36403454
quote:
Op maandag 27 maart 2006 13:54 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

dat vond ik ook, maar hij legt ook uit waarom hij eerst een ander verhaal heeft verteld. En dat vond ik eigenlijk wel logisch klinken.
Hij heeft 'n hele tijd gehad om daar over na te denken en z'n pa fluistert hem ook wel het één en ander in. Dan is het niet zo raar dat iemand een logisch verhaaltje weet te knutselen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_36403514
Ik heb ook wel interesse in dat artikel.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 27 maart 2006 @ 14:03:35 #279
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36403560
quote:
Op maandag 27 maart 2006 13:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Hij heeft 'n hele tijd gehad om daar over na te denken en z'n pa fluistert hem ook wel het één en ander in. Dan is het niet zo raar dat iemand een logisch verhaaltje weet te knutselen.
Zou kunnen, maar het zou net zo goed kunnen dat hij de waarheid spreekt. Wij waren er niet bij tenslotte.
  maandag 27 maart 2006 @ 14:04:12 #280
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36403584
quote:
Op maandag 27 maart 2006 14:02 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb ook wel interesse in dat artikel.
Als ik 'm morgen gescand heb doe ik hem wel mailen naar de liefhebbers
pi_36403623
quote:
Op maandag 27 maart 2006 14:03 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar het zou net zo goed kunnen dat hij de waarheid spreekt. Wij waren er niet bij tenslotte.
Een vaststaand feit is dat hij in elk geval heeft gelogen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 27 maart 2006 @ 14:06:44 #282
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36403671
quote:
Op maandag 27 maart 2006 14:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Een vaststaand feit is dat hij in elk geval heeft gelogen.
klopt, dat geeft hij ook toe. Daarom had ie wat mij betreft ook de schijn tegen. Maar nu na het lezen van dat interview hou ik toch de mogelijkheid open dat hij haar idd niets heeft gedaan.
pi_36404876
quote:
Op maandag 27 maart 2006 14:06 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

klopt, dat geeft hij ook toe. Daarom had ie wat mij betreft ook de schijn tegen. Maar nu na het lezen van dat interview hou ik toch de mogelijkheid open dat hij haar idd niets heeft gedaan.
Die mogelijkheid is er inderdaad, aangezien er nog geen sluitend bewijs is dat hij het heeft gedaan. Echter, ik vertrouw hem na zijn leugenachtige verklaringen, de niet kloppende verklaringen van zijn matties en de dubieuze actie van zijn vader voor geen halve cent meer.
pi_36404990
quote:
Op maandag 27 maart 2006 14:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Die mogelijkheid is er inderdaad, aangezien er nog geen sluitend bewijs is dat hij het heeft gedaan. Echter, ik vertrouw hem na zijn leugenachtige verklaringen, de niet kloppende verklaringen van zijn matties en de dubieuze actie van zijn vader voor geen halve cent meer.
ik ook niet, wie liegt heeft iets te verbergen..
pi_36405363
quote:
Op maandag 27 maart 2006 12:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ma Holloway heeft daarover niet gelogen. Het duurde allemaal wat langer dan verwacht en echt veel kan ze niet doen op dat eiland. Als jouw dochter vermist wordt op 'n eiland, dan blijf je daar ook even, maar ook geen jaren waarschijnlijk. Is financieel niet bol te werken en vanuit je eigen land kun je net zoveel doen.

Verder weten ouders niet alles wat dochterlief doet natuurlijk. Dat komt ook in Nederland voor. Meisjes die mannen pijpen voor een Big Mac. Lijkt me niet dat papa en mama het naadje van de kous weten...
Op het moment dat je 16-jarige dochter (wettelijke leeftijd om te mogen drinken in Alabam: 21) stomdronken wordt thuisgebracht door de politie, dan ga je hopelijk iets meer op haar letten. Als ze meerdere malen wordt thuisgebracht dan mag ik toch hopen dat je haar streng gaat controleren.
Én als dat gebeurt weet je dat je geen "keurige & voorbeeldige" dochter hebt, zoals ma Holloway beweerde.

Daarnaast heeft ma Holloway niet veel meer gedaan op het eiland dan het onderzoek dwarsbomen met haar hysterische gedrag. Als Natalee levend gevonden had kunnen worden met een degelijk onderzoek is dat niemand dan pa & ma Holloway aan te rekenen.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_36405440
quote:
Op maandag 27 maart 2006 15:02 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Op het moment dat je 16-jarige dochter (wettelijke leeftijd om te mogen drinken in Alabam: 21) stomdronken wordt thuisgebracht door de politie, dan ga je hopelijk iets meer op haar letten. Als ze meerdere malen wordt thuisgebracht dan mag ik toch hopen dat je haar streng gaat controleren.
Én als dat gebeurt weet je dat je geen "keurige & voorbeeldige" dochter hebt, zoals ma Holloway beweerde.

Daarnaast heeft ma Holloway niet veel meer gedaan op het eiland dan het onderzoek dwarsbomen met haar hysterische gedrag. Als Natalee levend gevonden had kunnen worden met een degelijk onderzoek is dat niemand dan pa & ma Holloway aan te rekenen.
Dus als iemand stomdronken wordt thuis gebracht op haar 16e is ze meteen het matras van Alabama en is dat 'n vrijbrief om d'r maar te vermoorden? Zo simpel ligt het allemaal niet. Typisch Nederlands om maar flink te wijzen op het gedrag van Natalee en op die manier te denken dat de Nederlandse hoofdverdachte wordt vrijgepleit...

Het levend vinden van Natalee staat of valt niet met het gedrag van de ouders van Natalee Holloway hoor.

Maar, ik ben het wel met je eens dat haar aanwezigheid op Aruba geen toegevoegde waarde heeft gehad voor het onderzoek.
  maandag 27 maart 2006 @ 15:23:12 #287
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_36405995
quote:
Op maandag 27 maart 2006 15:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dus als iemand stomdronken wordt thuis gebracht op haar 16e is ze meteen het matras van Alabama en is dat 'n vrijbrief om d'r maar te vermoorden? Zo simpel ligt het allemaal niet. Typisch Nederlands om maar flink te wijzen op het gedrag van Natalee en op die manier te denken dat de Nederlandse hoofdverdachte wordt vrijgepleit...
Menneke, het is nog niet eens bewezen dat ze ontvoerd/vermoord is. Ze kan zichzelf dus naar de tering gezopen hebben. En gezien haar verleden is dat niet eens ondenkbaar. Het is wel typisch dat de moeder zegt dat haar dochter een heilige is, terwijl dit heel niet het geval is.
Typisch Nederlands om gelijk maar iemand aan de hoogste boom te willen hangen terwijl er nog geen directe aanleiding voor is.
pi_36406158
quote:
Op maandag 27 maart 2006 15:23 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Menneke, het is nog niet eens bewezen dat ze ontvoerd/vermoord is. Ze kan zichzelf dus naar de tering gezopen hebben. En gezien haar verleden is dat niet eens ondenkbaar. Het is wel typisch dat de moeder zegt dat haar dochter een heilige is, terwijl dit heel niet het geval is.
Typisch Nederlands om gelijk maar iemand aan de hoogste boom te willen hangen terwijl er nog geen directe aanleiding voor is.
Dat zou kunnen, maar ook dat is totaal niet bewezen. Wat wel duidelijk is, is dat Joran vooralsnog haar als laatste levend heeft gezien en dat hij en zijn matties daar wat verzonnen verklaringen over hebben afgelegd. Dat zijn feiten.

Typisch Nederlands om dan te gaan melken over Amerikanen om de liegende Nederlander met 'n dubieuze vader vrij te pleiten.
pi_36406242
quote:

[..]

Het levend vinden van Natalee staat of valt niet met het gedrag van de ouders van Natalee Holloway hoor.

Maar, ik ben het wel met je eens dat haar aanwezigheid op Aruba geen toegevoegde waarde heeft gehad voor het onderzoek.
zeg ik ergens dat het een vrijbrief is om haar te vermoorden? Neen!
Ik draag haar gedrag in Alabama aan om de geloofwaardigheid van ma Holloway aan de kaak te stellen. Als iemand beweert dat Natalee een keurig meisje is dat altijd om 11 uur thuis is, terwijl dat niet zo is, dan vind ik dat net zo verdacht als iemand die 2 verschillende verhalen onder druk van de politie aflegt.

Het levend vinden van Natalee kan wel degelijk vallen of staan met het gedrag van Twitty. ABC-news had een aantal scenario's gemaakt van wat gebeurd zou kunnen zijn. Één ervan hield in dat Natalee ontvoerd is en in de slavenhandel terecht is gekomen.
Door de media-aandacht is ze een bekende kop geworden, en dus te gevaarlijk om nog te verkopen. En wat doe je met koopwaar dat te gevaarlijk is om te verkopen? Die loos je.

Met dank aan Twitty.

In een ander scenario werd beschreven dat ze ontvoerd is voor geld (familie Holloway hoeft niet echt op de centen te letten zullen we maar zeggen), en uit paniek is vermoord, toen de ontvoerder(s) de media, FBI en leger richting Aruba zagen trekken.

Met dank aan Twitty.

Nogmaals, dat Joran verschillende verhalen heeft opgehangen, is nog enigszins te verklaren aan de hand van een paniekerige reactie, zeker met psycho-mom Twitty achter je aan (door Natalee de zus van Hitler genoemd). Dit is ook de mening van forensisch psychologen.
Het gelieg van Twitty over haar dochter is echter aan niets te wijten behalve schijnheilig gedrag en wellicht iets proberen te verbergen.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  maandag 27 maart 2006 @ 15:38:51 #290
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_36406545
quote:
Op maandag 27 maart 2006 15:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Typisch Nederlands om dan te gaan melken over Amerikanen om de liegende Nederlander met 'n dubieuze vader vrij te pleiten.
Feit is dus dat het gewillige groepsmatras met een drankprobleem net zo dubieus is als het liegende Nederlandse kereltje.
pi_36407482
Ik zou niet raar opkijken als blijkt dat zij door een jaloerse klasgenoot is omgekomen. Het lichaam dumpen in de zee en vervolgens de schuld lekker bij een ander leggen.

Wat dat bezopen zijn betreft; het gaat er bij mij niet in dat ze niet had gedronken. Ze verkopen in de bewuste bar van die meterglazen drank, die vliegen als het ware over de toonbank als warme broodjes.
En de toeristen gaan inderdaad helemaal los, wat wil je anders. In amerika mogen ze niet drinken totdat ze 21 zijn en op Aruba mogen ze dat wel. Is gewoon een semi springbreak voor hen.
Zelfs ik was verbaasd hoe de dames ongegeneerd en ongeremd gedrag konden vertonen en ik ben absoluut niet preuts, maar heb toch echt wel mijn eigenwaarde.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 11:54:44 #292
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36429423
Ik ga zo het artikel in de nieuwe revu inscannen. Mag ik het hier nou wel of niet plaatsen?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 maart 2006 @ 12:13:11 #293
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_36429913
quote:

Typisch Nederlands om maar flink te wijzen op het gedrag van Natalee en op die manier te denken dat de Nederlandse hoofdverdachte wordt vrijgepleit...
Nu laat je voor het gemak weg dat diverse Amerikanen er ook wat van kunnen, tot een bekende blaaskaak met de naam Dr. Phil aan toe, door op tv ongeveer alles wat Nederlands is zwart te maken en erbij te betrekken. Dus nee, het is niet iets typisch Nederlands.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_36429928
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 11:54 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik ga zo het artikel in de nieuwe revu inscannen. Mag ik het hier nou wel of niet plaatsen?
Ik zie geen idee waarom niet?
  dinsdag 28 maart 2006 @ 14:01:16 #295
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36432821
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 12:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Heb ze gescand, maar er is iets mis met onze scanner heb nu voor alle 6 de bladzijden 6 verschillende pdf'jes, en krijg ze niet in 1 document. Geen idee alleen hoe ik die hier kan neerzetten
  Moderator dinsdag 28 maart 2006 @ 14:15:39 #296
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_36433255
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 12:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

lijkt mij illegaal?

nu weet ik het ff niet, post het maar, maar als ik erachter ben dat het niet mag dan haal ik het weg
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 14:18:02 #297
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36433331
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 14:15 schreef sp3c het volgende:

[..]

lijkt mij illegaal?

nu weet ik het ff niet, post het maar, maar als ik erachter ben dat het niet mag dan haal ik het weg
thnax, maar ik weet niet hoe ik ze moet posten Iemand tips?
  dinsdag 28 maart 2006 @ 15:31:27 #298
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_36435647
De Mountain Brookers tonen weinig tot geen rouw voor Natalee. Nauwelijks een maand nadat ze verdwenen was organiseerden ze in MB een cookout (op foto's is te zien dat ze weinig tot niets uitvoerden). Na een cookout van een uur hielden ze een party, en op foto's is te zien dat er een paar tafels vol drank aanwezig waren. En de ouders (waaronder Beth Twitty) maar volhouden dat ze allemaal zo braaf zijn! In plaats van dat ze anderen beschuldigen, moeten ze eerst maar eens naar zichzelf kijken en het gedrag van hun kinderen (waar ze blijkbaar niks van weten)!
Als een goede vriendin van mij vermist werd, zou ik een maand later geen zuipparty houden...
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_36437125
Je hebt als je PDF wil invoegen Adobe Reader 6.0 nodig.

Dat is wat ik hier op het werk gebruik.

je moet een van de pdf openen in 6.0 en dan kan je invoegen

Hopelijk helpt dit een beetje.
  woensdag 29 maart 2006 @ 10:41:53 #300
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36456679
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 16:13 schreef helmavankuyk het volgende:
Je hebt als je PDF wil invoegen Adobe Reader 6.0 nodig.

Dat is wat ik hier op het werk gebruik.

je moet een van de pdf openen in 6.0 en dan kan je invoegen

Hopelijk helpt dit een beetje.
thanx voor de tip, maar die versie heb ik hier helaas niet en mag ik ook niet installeren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')