abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35975315
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:44 schreef livelink het volgende:
Wat die onderzoeker vergeet is dat Amerikaans niet Joran's moedertaal is. Alle keren dat Joran stottert en naar woorden zoekt kan heel goed daardoor komen.

Neemt niet weg dat ik ook het gevoel blijf houden dat die Joran meer weet dan wat hij tot nog toe verteld heeft. En dat gevoel bekroop mij weer toen ik dat interview zag.
Dat het niet z'n moedertaal is zegt niet zoveel. Hij zei bv al beter Papiamento te spreken dan Nederlands...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35980578
Het vreemdste vind ik nog wat Joran antwoordde op de vraag wat hij tegen Natalee zou zeggen als hij haar weer zou zien.

Hij zei alleen maar "dat hij haar zou haten". Zo reageer je niet. Een normaal, onschuldig mens zou haar vragen wat er gebeurd was en blij zijn dat ze ongedeerd is.
pi_35980593
quote:
Op maandag 13 maart 2006 01:33 schreef 9thPrince het volgende:
Het vreemdste vind ik nog wat Joran antwoordde op de vraag wat hij tegen Natalee zou zeggen als hij haar weer zou zien.
Zo vreemd is dat niet, als dat gebeurt blijkt dus dat Joran alles onterecht heeft moeten ondergaan, dankzij haar actie.
quote:
Hij zei alleen maar "dat hij haar zou haten". Zo reageer je niet. Een normaal, onschuldig mens zou haar vragen wat er gebeurd was en blij zijn dat ze ongedeerd was.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_35982012
Zo simpel ligt het niet. Joran heeft het vooral zichzelf wel heel erg lastig gemaakt door heel veel leugens te vertellen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_36288804
quote:
Nieuwe zoektocht naar Holloway
De politie op Aruba gaat een nieuwe zoekactie houden naar de Amerikaanse tiener Natalee Holloway, die sinds mei vorig jaar op het eiland vermist wordt.

Dat berichtte de Amerikaanse zender CBS woensdag op gezag van het plaatsvervangend hoofd van de politie op Aruba, Gerold Dompig. De politiechef spreekt van een ‘kritieke laatste fase’ in het onderzoek.

Volgens Dompig heeft een nieuwe getuige de politie geloofwaardige informatie verstrekt over waar het lichaam van Holloway begraven ligt. De informatie is ‘te specifiek om door iemand verzonnen te zijn’, zegt hij. Bij de nieuwe zoektocht zullen speurhonden en een grondradar worden gebruikt. De speurtocht richt zich op de zandduinen op het noordelijke punt van het eiland, in de buurt van de vuurtoren.

Verplaatst
Dompig gelooft dat het lichaam van Holloway zich op Aruba bevindt, maar vermoedt dat deze is verplaatst om ontdekking te voorkomen. De nieuwe theorie is dat iemand de tijd heeft genomen om Holloways overschot zorgvuldig te verbergen. Mogelijk is ze twee keer verplaatst.

De 18-jarige Holloway verdween op 30 mei 2005 spoorloos tijdens een vakantie op Aruba met haar klasgenoten. De Nederlander Joran van der S. was lange tijd hoofdverdachte omdat hij vlak voor haar verdwijning contact had met het meisje. Haar familie heeft in de VS een rechtszaak tegen hem aangespannen.
bron

Ik heb zo het vermoeden dat het niets zal opleveren.
  donderdag 23 maart 2006 @ 09:38:54 #231
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_36288919
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 09:33 schreef schatje het volgende:

[..]

bron

Ik heb zo het vermoeden dat het niets zal opleveren.
Ik eik ook. Het is de zoveelste keer dat er een betrouwbare informant naar voren komt.
  donderdag 23 maart 2006 @ 09:55:16 #232
106856 MociN
Live your own legend
pi_36289276
Hoop van wel eik, zal misschien rust opleveren voor de familie dan.
pi_36290314
Joran's daddy zit alvast een law-suit op te stellen vermoed ik
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  donderdag 23 maart 2006 @ 10:57:05 #234
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_36290757
Net zo betrouwbaar als de man die huilend opbelde en vertelde dat hij een lange jongen een meisje met blond haar zag begraven....
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  Moderator donderdag 23 maart 2006 @ 11:29:57 #235
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_36291655
quote:
Op maandag 13 maart 2006 01:33 schreef 9thPrince het volgende:

Hij zei alleen maar "dat hij haar zou haten". Zo reageer je niet. Een normaal, onschuldig mens zou haar vragen wat er gebeurd was en blij zijn dat ze ongedeerd is.
blij?

om te beignnen vond hij het een irritant wicht, ten tweede staat hij over de hele wereld (de regio iig) bekend als een moordenaar en een verkrachter en moet hij zelfs in het ijskoude Nederland wonen doordat mevrouw zo nodig de hort op moest.

ik vind dat hij zich nog zwak uitdrukt, ik zou me echt in moeten houden om haar niet alsnog de nek om te draaien
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 23 maart 2006 @ 11:49:17 #236
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36292158
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 09:38 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Ik eik ook. Het is de zoveelste keer dat er een betrouwbare informant naar voren komt.
Ik zag vanmorgen op het nieuws een fragment van dat interview, maar ik vond die Dompig wel heel zeker overkomen toen hij zei dat ze het op gaan lossen.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  donderdag 23 maart 2006 @ 11:58:23 #237
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_36292369
Volstrekt zinloos. Ten tijde van die verkenningsvluchten van Nederlandse F-16's was ik op Aruba. Die mensen daar geloven echt niet dat er ook maar iemand zo stom kan zijn geweest om dat lijk te begraven, laat staan op het eiland zelf.

Slimme jongen knikkert zo'n lichaam ergens aan de noordkust in zee. Het drijf onmiddelijk af (sterke stroming) en binnen 3 dagen vind je er niets meer van terug.

Triest voor de ouders van het meiske, maar ze vinden haar denk ik echt niet op Aruba..

[ Bericht 0% gewijzigd door AgLarrr op 23-03-2006 13:55:36 ]
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_36292459
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 11:58 schreef AgLarrr het volgende:
Volstrekt zinloos. Ten tijde van die verkenningsvluchten van Nederlandse F-16's was ik op Aruba. Die mensen daar geloven echt niet dat er ook maar iemand zo stom kan zijn geweest om dat lijk te begraven, laat staan op het eiland zelf.

Slimme jongen knikkerd zo'n lichaam ergens aan de noordkust in zee. Het drijf onmiddelijk af (sterke stroming) en binnen 3 dagen vind je er niets meer van terug.

Triest voor de ouders van het meiske, maar ze vinden haar denk ik echt niet op Aruba..
Dan lijken de uitspraken van Dompig een afleidingsmanouvre?
  donderdag 23 maart 2006 @ 13:20:02 #239
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36294461
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 12:02 schreef fokje het volgende:

[..]

Dan lijken de uitspraken van Dompig een afleidingsmanouvre?
afleiden waarvan?
pi_36295091
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:20 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

afleiden waarvan?
van onderzoeksresultaten in Alabama?
Een familie die het ok vindt dat mensen van die betreffende trip weigeren om met de politie of zelfs met de FBI praten; in de arm nemen van een siciliaanse crimineel; de leugenachtige verklaringen tegenover de pers; enz.enz. maw de familie is niet goed snik.
pi_36296322
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 09:55 schreef MociN het volgende:
Hoop van wel eik, zal misschien rust opleveren voor de familie dan.
Het zou mij ook niets verbazen als die familie zelf achter de verdwijning zit.
  donderdag 23 maart 2006 @ 15:31:01 #242
3542 Gia
User under construction
pi_36298612
Heb nog steeds het gevoel dat Joram ermee te maken heeft. Ik vind hem veel te kalm overkomen. Alles wat hij zegt is vooraf besproken.

Als ik verdacht zou zijn van moord, zou ik behoorlijk over de rooie zijn en absoluut niet kalm.
pi_36306011
Ik hoorde vanmiddag op stage volgens mij op de radio dat ze waarschijnlijk ergens bij de vuurtoren lag. Best wel creapy als je weet dat je daar 3 jaar geleden bent geweest.
pi_36307034
Ik hoor net , dat dat interview met die politie beambte , waarin hij zegt te weten waar het lijk ligt. Al een maand oud is.

En dat ze dus al een maand aan het zoeken zijn bij de vuurtoren.
pi_36307067
sught... worden we allemaal niet eens een keetje holloway-moe? van die mediageile geldhappende moeder moet de wereld het toch ook niet hebben..
pi_36307115
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 20:10 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Ik hoor net , dat dat interview met die politie beambte , waarin hij zegt te weten waar het lijk ligt. Al een maand oud is.

En dat ze dus al een maand aan het zoeken zijn bij de vuurtoren.
Volgens mij is die grond daar bikkel hard.....
pi_36308138
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 19:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik hoorde vanmiddag op stage volgens mij op de radio dat ze waarschijnlijk ergens bij de vuurtoren lag. Best wel creapy als je weet dat je daar 3 jaar geleden bent geweest.
3 jaar geleden lag Holloway er nog niet hoor, als ze er al ligt !
pi_36308587
Ik ben benieuwd.
pi_36318001
Ze was gewoon stomdronken en als je dan ook nog coke gaat snuiven ben je helemaal van de wereld
Waarschijnlijk is ze gewoon een gestoorde gast tegengekomen op dat strand en die heeft haar verkracht en vermoord
Ik snap trouwens nog steeds niet waarom Joran naar Amerika is gekomen voor dat interview, hij had kunnen weten dat ze 'm gingen pakken, z'n vader was rechter en nu advocaat toch, dus het is wel erg naďef allemaal, ik weet zeker dat Joran een schadeclaim van misschien wel miljoenen Dollars krijgt en dat kan ie niet betalen dus dan "gijzelen" ze hem gewoon, echt diep triest want hij heeft haar echt niet vermoord, hij is ook niet echt nalatig geweest want ze wou niet teruggebracht worden naar het hotel, en als ik Joran was zou ik dan ook naar huis gaan
Maar dit gruwelverhaal gaat gegarandeerd verfilmd worden...

[ Bericht 28% gewijzigd door ilona-scuderia op 24-03-2006 03:01:56 ]
  vrijdag 24 maart 2006 @ 09:25:56 #250
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36319622
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 02:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ze was gewoon stomdronken en als je dan ook nog coke gaat snuiven ben je helemaal van de wereldWaarschijnlijk is ze gewoon een gestoorde gast tegengekomen op dat strand en die heeft haar verkracht en vermoord
Ik snap trouwens nog steeds niet waarom Joran naar Amerika is gekomen voor dat interview, hij had kunnen weten dat ze 'm gingen pakken, z'n vader was rechter en nu advocaat toch, dus het is wel erg naďef allemaal, ik weet zeker dat Joran een schadeclaim van misschien wel miljoenen Dollars krijgt en dat kan ie niet betalen dus dan "gijzelen" ze hem gewoon, echt diep triest want hij heeft haar echt niet vermoord, hij is ook niet echt nalatig geweest want ze wou niet teruggebracht worden naar het hotel, en als ik Joran was zou ik dan ook naar huis gaan
Maar dit gruwelverhaal gaat gegarandeerd verfilmd worden...
neehoor, dan word je juist weer 'nuchter'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')