onmogelijk, misschien als je alles zelf maakt (dus ook de pompen enzo)quote:Op woensdag 5 april 2006 22:25 schreef KonnieKipke het volgende:
ik zou nog wel een mooi zee-aquarium willen van 1500-2000L, zou zoiets voor 1000 euro te realiseren zijn?
Nee die zijn het beide niet...zodra ik weer een fatsoenlijke digicam heb zal ik mijn bewoners er eens goed opzetten.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:40 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Corydoras aeneus of corydoras paleatus zijn wel populaire soorten die je tegenkomt, mss een van deze twee?
Ik heb ook vuurgarnaaltjes, een stuk of veertig. Ik begon er met 10 een paar maandjes geleden.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:21 schreef drdolittle het volgende:
Wie heeft er allemaal garnalen in z'n aquarium zitten??
Sinds zondag heb ik er 15 vuurgarnaaltjes in van zo'n 1-1,5 cm samen met 4 ottocinclus.
Binnenkort gooi ik er een schooltje kleine visjes bij, ik zat te denken aan sherrybarbeeltjes of kegelvlekjes.
quote:
quote:
ze zitten net als bij madguy in een bakje met BBBtjes. sinds ik BBB's heb, heb ik geen eitjes meer gezien. maar dat hoeft niet door die BBB's te komen het komt namelijk wel vaker voor dat er een tijd geen zwangere garnalen rondlopenquote:Op donderdag 6 april 2006 19:20 schreef drdolittle het volgende:
Heb je ze in een speciaal garnalen bakje of ook samen met vissen...
bij mij zijn de vrouwtjes veel roder gekleurd dan de mannetjes.. ik zie 1 vrouwtje met een gele vlek achter de kop..(dat zou wat met de eiproductie te maken hebben, als ik me goed voor heb laten lichten).
wat voer jij de garnaaltjes zoal??
Ik heb er wel een vrij sterke buitenfilter op aangesloten,
ben wel bang dat als mijn garnaaltjes gaan jongen dat ze in het filter verdwijnen.
Blijft een geweldige bakquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:35 schreef MAXTIJN het volgende:
Gisteren even wat betere foto's gemaakt.
De slang is inmiddels netter en het hout heb ik aangepast, zodat het rechterop staat, en de linkerkant, is nu een zandbodempje.
Nu hebben we een mooi strandje van 60x25 cm voor het hout, de voerplek.
Ook de Sterbai's vinden het heerlijk op het strand.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alle vissen zwemmen heerlijk rond nu weer met het kweekkoppel!
De jonge discussen doen het ook prima, groeien lekker snel, later hier meer (foto) over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |