Van mij hoef je daar ook niet op te moderen, integendeel. Maar ik vind wel dat je op die term mag reageren, als andere user.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Geitenneukers is inmiddels zo ingeburgerd dat je er niet meer realistisch op kan modereren. Ik modereerde trouwens niet op de term dehumanisering, maar op de term moord die eraan gekoppeld was.
Als een fase in een proces, ja, natuurlijk!quote:In feite waren er voor zover ik kon lezen twee mogelijkheden:
1) ze schreef Lemmeb toe mee te doen aan "dehumanisering" waardoor in dit geval het vermoorden van bevolkingsgroepen door derden als iets niet ergs gezien wordt.
Nee, want de gedehumaniseerden zouden in dit geval de moslims zijn. Het gaat om een maatschappelijk proces waarin moord in een maatschappij kan worden gerechtvaardigd. Hoe kan dat ooit persoonlijk zijn?quote:2) ze schreef Lemmeb toe dat hij tot de gedehumaniseerden behoort, waardoor in zijn beleving moord als iets niet ergs beleefd zou worden.
Ik heb denk ik nooit een posting weggehaald waarin Wilders fascist genoemd werd.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:47 schreef SCH het volgende:
Volgens EW is geitenneukers "een ingeburgerde term".
Ik hoop niet dat je dat serieus meent?
Dan mag fascist voor Wilders ook, is ook zo ingeburgerd als wat.
Kom nou toch
TouSCHe.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Trouwens, ik heb ook nog nooit een posting weggehaald waarin ikzelf bruinhemd genoemd werd, om maar weer een reliek uit het verleden op te rakelen.
Jezus, wat een belegen reactie.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik heb denk ik nooit een posting weggehaald waarin Wilders fascist genoemd werd.
Trouwens, ik heb ook nog nooit een posting weggehaald waarin ikzelf bruinhemd genoemd werd, om maar weer een reliek uit het verleden op te rakelen.
Nou wat mij betreft wel. Ik ben echt geschokt door het feit dat EW dat een volstrekt toelaatbare term vindt in een politieke discussie.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Van mij hoef je daar ook niet op te moderen, integendeel.
Kunnen we heel even de ego's opzij zetten om deze kwestie af te handelen? Ik moet nog sex hebben vanavond.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik heb denk ik nooit een posting weggehaald waarin Wilders fascist genoemd werd.
Je collega doet dat wel. En daarmee doet hij de waarheid onrecht aan.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Het is een algemeen gangbare term. Kom jij nooit op straat of zo?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:50 schreef SCH het volgende:
Nou wat mij betreft wel. Ik ben echt geschokt door het feit dat EW dat een volstrekt toelaatbare term vindt in een politieke discussie.
Kankerlijer en gore kontneuker ook.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:52 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het is een algemeen gangbare term. Kom jij nooit op straat of zo?
Ik vind het vooral heel ordinair.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:52 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het is een algemeen gangbare term. Kom jij nooit op straat of zo?
Zijn Youp van 't Hek en Paul de Leeuw ook. En die worden door de Fara opgedrongen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:54 schreef Floripas het volgende:
Ik vind het vooral heel ordinair.
Daarom heb ik al jaren geleden mijn televisie de deur uitgedaan.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:57 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zijn Youp van 't Hek en Paul de Leeuw ook. En die worden door de Fara opgedrongen.
Bij dat tweede drukte ik me ongelukkig uit, ik bedoelde dat de dehumanisering van bv. moslims compleet zou zijn bij Lemmeb in welk geval de persoonlijke aanval me te ver ging .. immers --> moord = OK.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Van mij hoef je daar ook niet op te moderen, integendeel. Maar ik vind wel dat je op die term mag reageren, als andere user.
[..]
Als een fase in een proces, ja, natuurlijk!
[..]
Nee, want de gedehumaniseerden zouden in dit geval de moslims zijn. Het gaat om een maatschappelijk proces waarin moord in een maatschappij kan worden gerechtvaardigd. Hoe kan dat ooit persoonlijk zijn?
Dat je dat tweede erin las...
Misschien moest je maar Floripas-exegeet worden.![]()
Het voorbeeld lag te erg voor de hand.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:50 schreef SCH het volgende:
Jezus, wat een belegen reactie.
Ik zou moslims geen geitenneukers noemen in een politieke discussie, waarom anderen dat doen kun je ze zelf vragen. Trouwens, ik lees het meer als stijlfiguur.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:50 schreef SCH het volgende:
Waarom zou je moslims geitenneukers noemen in een politieke discussie?
Ik had ook het zinnetje erachteraan niet kunnen copy-pasten. Is het dan goed?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Bij dat tweede drukte ik me ongelukkig uit, ik bedoelde dat de dehumanisering van bv. moslims compleet zou zijn bij Lemmeb in welk geval de persoonlijke aanval me te ver ging .. immers --> moord = OK.
Ik zie het er echt nog steeds niet in, hoe je het ook wendt of keert. Zéker niet in het licht van mijn 'dehumanisering=moord'-topic, waarin ik een maatschappelijke tendens beschrijf, niet een persoonlijke karakterfout of iets dergelijks.quote:Mijn eerste ingeving was er niet op te modereren, maar toen ik nog een keer keek zag ik het meer als ferme persoonlijke aanval dan iets anders.
Dat zal ik dan doen. Zijn Lemmebs traantjes inmiddels ook al opgedroogd, of moet ik hem nog een kusje komen geven?quote:Daarom heb ik het weggehaald. De weg staat je natuurlijk volstrekt vrij het recht te zetten in het betreffende topic met een duidelijke post. Hier heb je het iig rechtgezet.
Dat zal anders over 200 jaar een lucratieve tak van de wetenschap zijn [/narcistenmodus]quote:Maar alsjeblieft zeg, ik wil niet jouw exegeet zijn.
Veel succes met de terugkeer van de gehatenen.quote:Als mod, waarbij niet praktisch alles vrij is, ontkom je er niet aan posts te interpreteren.
Waar beweer ik dat? Quoteje graag. Ik verwacht eerder dat ze heel iets anders roepen; jij bouwt het oevre van de gemiddelde Feijenoord-hooligan na.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:00 schreef SCH het volgende:
Volgens de O'Rourke-achtigen praten alle Marokkaantjes op die manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |