quote:aantal cilinders 6, in V-vorm
kleppen per cilinder 4
cilinderinhoud 2675 cm3
boring x slag 87,0 x 75,0 mm
compressieverh. 9,0:1
max. vermogen 124 kW (169 pk) 5900tpm
max. koppel 225 Nm 4500tpm
topsnelheid 214 km/h
acceleratie 0-100 km/h 8,9 s
ik verlsikte me in mn toastquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja wanneer mail jij ons de pics van je snikkel
Zusquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je hebt dr moeder op de bank anaal opgerekt?
Denk aan het grotere doelquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
'' grotere" en "foto's van Peu zn piemel" in één zin?
dat we door een lul van een lul af kunnen komen he. Wie had dat ooit gedachtquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:28 schreef ThaFreak het volgende:
alexxxxx Jacco stopt, ThaFreak nieuwe mod PTA toen ben ik dus begonnen
2 jaar alweer onderhand![]()
Kom je nog even langs?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:36 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga misschien nog naar Assen vanavond
Pas maar op, straks kom je fwnk nog tegen met z'n lul uit z'n broekquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:36 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga misschien nog naar Assen vanavond
Ach ja ik ben niet degene die met z'n bulterige snikkel op het internet staatquote:
De enige sex die sjoewe zal hebben vanavondquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Pas maar op, straks kom je fwnk nog tegen met z'n lul uit z'n broek![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
De enige sex die sjoewe zal hebben vanavond![]()
Weet je wat me gaaf lijktquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:49 schreef M5 het volgende:
wat een ruimtealleen lijkt het net of ze nog 1 WC hebben laten staan
[afbeelding]
keuze genoeg hoor, alleen staan ze wel in de woestijn van de USAquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet je wat me gaaf lijkt![]()
Een groot oud vliegtuig ombouwen naar woning![]()
Voor zover ik het heb kunnen staven klopt dit volgens mij jaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:47 schreef ThaFreak het volgende:
mod teams:
1ste Kreator alleen....
2de Kreator en U-IerZzZ
3de Kreator en GizartFRL
4de Kreator en Jacco
5de Jacco en Mutz
6de Mutz en ThaFreak
7de ThaFreak en Tjabbo
8ste ThaFreak en Alexxxxx
volgens mij moet het zo kloppen!
Mijn god die belgen mogen echt helemaal niksquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:50 schreef Alfisti het volgende:
Voor de belgische vriendjes wat minder nieuws............
http://www.staatsbladclip(...)/wet-2006014022.html
Valt nog wel mee, ik zie zo snel weinig verschil met de nederlandse wetgevingquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:50 schreef Alfisti het volgende:
Voor de belgische vriendjes wat minder nieuws............
http://www.staatsbladclip(...)/wet-2006014022.html
http://forum.fok.nl/topic/818471/1/50#35200504quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Voor zover ik het heb kunnen staven klopt dit volgens mij ja[afbeelding]
In nederland mag weinig, maar Nederland is wel het land van de gedoogbeleiden he?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Valt nog wel mee, ik zie zo snel weinig verschil met de nederlandse wetgeving
Denk niet dat je er toestemming voor krijgt om hier in NL er in te wonen denk ik? En het zal ook wel totaal onpractisch zijnquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:54 schreef M5 het volgende:
[..]
keuze genoeg hoor, alleen staan ze wel in de woestijn van de USA
[afbeelding]
Einde van de belgische tuning scenequote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mijn god die belgen mogen echt helemaal niks
Op het golf cabrio forum waar ik jaren geleden kwam moesten die belgen bij de APK ook elke keer hun hele auto verbouwenOm daarna weer terug te bouwen
wijzigen van structuur van motorkapquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Valt nog wel mee, ik zie zo snel weinig verschil met de nederlandse wetgeving
Goed topicquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/818471/1/50#35200504![]()
Je moet het ding eerst hier heen krijgen, in stukjes of vliegend.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Denk niet dat je er toestemming voor krijgt om hier in NL er in te wonen denk ik? En het zal ook wel totaal onpractisch zijn
kan je zo een ding gewoon kopen?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:54 schreef M5 het volgende:
[..]
keuze genoeg hoor, alleen staan ze wel in de woestijn van de USA
[afbeelding]
IK WIL ZE NIET ZIEN!!!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:00 schreef M5 het volgende:
(heb wel wat pics van een 747 transport door nederland)
je bent niet verplicht te kijken hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
IK WIL ZE NIET ZIEN!!!
Ik heb nog geen enkel vrachtwagentijdschrift gezien waar geen reportage over dat transport was... tot en met het NOS journaal aan toe uitgemolken
wat kost dat danquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:02 schreef M5 het volgende:
[..]
Als je de centen hebt in principe wel ja.
Er staan in die lijstje maar enkele dingen die wij wel mogen, er worden wel meerdere dingen gedoogd. Maar officieel mag hier in NL bijv geen NOS gemonteerd worden, andere remmen, ook spoorverbreders mogen volgens mij in Nederland officieel niet. Maar zolang de onderdelen voorzien zijn van een juist keurmerk wordt het gedoogd, ook door de verzekeringen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
wijzigen van structuur van motorkap
7) wijzigen van afstand tussen motor en motorkap
8) vervangen van motorkap door motorkap van kunststof
9) vervangen van motorkapscharnier
10) spoilers in materialen met lage absorptiegraad (aluminium, carbon, hout, enz.)
11) topchops
12) afzagen van origineel spatbord dat deel uitmaakt van dragende structuren
13) hinderen of onmogelijk maken van werking van airbag
14) verwijderen van airbag
15) driepuntsveiligheidsgordel vervangen door tweepuntsgordel
16) afdekken van signalisatie
17) monteren van NOS-fles
18) plaatsen van startknop
19) verwijderen van zijdelingse richtingsaanwijzers
20) wegnemen van derde stoplicht
21) plaatsen van vierde stoplicht
22) aanbrengen van extra verlichting rond of onder wagen
23) bevestigen van wiel door middel van kit met centrale bevestiging
24) wijzigingen aan remsysteem
25) vergroten van spoor door middel van spoorverbreder
26) wijzigen of monteren van stabilisatorstangen
27) monteren van ander type ophangingsrubber
28) wijziging van diameter van uitgang van originele uitlaatdemper
29) monteren van versnellingsbak met andere overbrengingsverhoudingen
30) motortuning
31) monteren van niet-wegklapbare zetel vooraan in twee- en driedeursvoertuigen, tenzij achterbank en veiligheidsgordels verwijderd en verankeringspunten van achterbank definitief onbruikbaar
32) monteren van velgen met adapter los van velg
In dat lijstje Stikte het van de dingen die wij wel mogen.
hangt er vanaf welke je wilt, en in welke staat, en welke onderdelen er nog wel en niet op zitten, maar een maar ik gok dat je snel een miljoentje kwijt bent, en dan ben je rechtmatig eigenaar van hoopje aluminium in de vorm van een vliegtuig aka tig-ton schroot.quote:
Alsof hij dat zou wetenquote:
Schiphol >>> Aviodome Lelystad ook een flink stuk over het water.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alsof hij dat zou weten![]()
@m5 wtf moest zo'n 747 dan in Nederland op de weg
Lijkt me stug dat je 1 miljoen moet dokken voor iets wat ze daarginds gewoon laten verrotten omdat demonteren + recyclen duurder is als laten liggen. Of zijn ze ondertussen wel begonnen met die vliegtuig-kerkhoven op te ruimen?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:05 schreef M5 het volgende:
[..]
hangt er vanaf welke je wilt, en in welke staat, en welke onderdelen er nog wel en niet op zitten, maar een maar ik gok dat je snel een miljoentje kwijt bent, en dan ben je rechtmatig eigenaar van hoopje aluminium in de vorm van een vliegtuig aka tig-ton schroot.
Laatst stuk van op tv (discovery ??) gezien, wel strak georganiseerdquote:
Ze liggen niet te rotten, maar worden 1 voor 1 volledig gerecyclt! Demonteren van onderdelen die nog gebruikt kunnen worden, en de rest recycelen. Of het is long-term storage.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat je 1 miljoen moet dokken voor iets wat ze daarginds gewoon laten verrotten omdat demonteren + recyclen duurder is als laten liggen. Of zijn ze ondertussen wel begonnen met die vliegtuig-kerkhoven op te ruimen?
kan ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Laatst stuk van op tv (discovery ??) gezien, wel strak georganiseerd![]()
Volgens mij ging de A380 het grootste gedeelte over water hoor alleen de laatste +/-250km was wegquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:12 schreef M5 het volgende:
[..]
kan ja.
Vliegtuigen zijn gewoon cool, zelfs als ze in stukjes over de weg gaan
zonder vleugels 70 meter lang, de cabine is 6 meter breed. met vleugels 64,4 meter breed, en met staart er op is een 747 (staant op z'n eigen landigsgestel) ruim 19 meter hoog.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:12 schreef PeuRac het volgende:
Oke, maar dan nog vind ik 1miljoen nog een flinke bak geld![]()
Hoe groot is zo'n 747 ??
Het is ook maar een ruwe schatting, maar 't probleem is dat hij daar ligt, en je zelf voor 't transport mag zorgen, iig de kosten. Dus voor dat het ding hier is ben je dat wel kwijt vrees ik.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:12 schreef PeuRac het volgende:
Oke, maar dan nog vind ik 1miljoen nog een flinke bak geld![]()
Ik bedoelde meer de bruikbare binnenmatenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:16 schreef M5 het volgende:
[..]
zonder vleugels 70 meter lang, de cabine is 6 meter breed. met vleugels 64,4 meter breed, en met staart er op is een 747 (staant op z'n eigen landigsgestel) ruim 19 meter hoog.
Dat moet je anders aanpakken, je zorgt dat je zo'n ding koopt voordat hij stopt met vliegen, dan laat je em dus op Schiphol /Enschede/Eindhoven/Rotterdam of ergens in de buurt z'n laatste vlucht maken. Daar zorg je dat je em grof mag/kan/laat demonteren (vleugels, onderstel) vervolgens laat je em op locatie brengen, daar strip je em van binnen (stelletje Polen, kost geen ruk). Vervolgens laat je diezelfde Polen em van buiten helemaal schilderen. En ondertussen een interieur bouwer een compleet interieur inbouwen, incl gas, water en electra. Van de eventueel nog aanwezige voorzieningen kan je ongetwijfeld nog gebruik maken.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:18 schreef M5 het volgende:
[..]
Het is ook maar een ruwe schatting, maar 't probleem is dat hij daar ligt, en je zelf voor 't transport mag zorgen, iig de kosten. Dus voor dat het ding hier is ben je dat wel kwijt vrees ik.
En kun je d'r niet eens mee vliegen en moet je 't als een bouwpaket in elkaar zetten
Ik denk dat je zeker op 60 meter lengte en 5.5 meter breedte uit komt ('t is wat lastig te zeggen, is geen vierkant blok namelijk), met een klein boven dek. dus intotaal iets van ±375-400 m2 Cabine volume is 876 m3quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer de bruikbare binnenmaten
dus helemaal kaal van binnen, ongeveer het grond oppervlakte (ik weet dat het een cilinder vorm heeft) plus de bruikbare hoogte. (als je dat toevallig weet, kan er nl toch niks mee)
mja. vliegwaardige kist aanschaffen vereist een veel hoger budget en wil je de bruikbare onderdelen verkopen kun je dat niet door een stel Polen laten demonteren-slopenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat moet je anders aanpakken, je zorgt dat je zo'n ding koopt voordat hij stopt met vliegen, dan laat je em dus op Schiphol /Enschede/Eindhoven/Rotterdam of ergens in de buurt z'n laatste vlucht maken. Daar zorg je dat je em grof mag/kan/laat demonteren (vleugels, onderstel) vervolgens laat je em op locatie brengen, daar strip je em van binnen (stelletje Polen, kost geen ruk). Vervolgens laat je diezelfde Polen em van buiten helemaal schilderen. En ondertussen een interieur bouwer een compleet interieur inbouwen, incl gas, water en electra. Van de eventueel nog aanwezige voorzieningen kan je ongetwijfeld nog gebruik maken.
Zoals bijvoorbeeld de laadruimte klep als garageDe Cocpit als serre
stukjes vleugel laten zitten en je hebt 2 terrassen op hoogte
![]()
eerst ff wat recht zetten:quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Straks dozen naar zolder sjouwen en stofzuigen
Dat was al 5 keer gezegd jaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:42 schreef M5 het volgende:
[..]
eerst ff wat recht zetten:
Gespot deel 24
dat is geen Cayenne Turbo S maar een 'gewone' Cayenne S.
Turbo S heeft deze grill:
[afbeelding]
Dan moet je die post eens edittenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat was al 5 keer gezegd ja![]()
Ik ben weg
Mja, ik heb m op 5 fora gepost, en alleen op BB ge-editquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:45 schreef M5 het volgende:
[..]
Dan moet je die post eens editten
* veel plezier met weg wezen
400m² kan je 4 apparte menten van 100m² van maken, maar zo'n appartement is nooit 1 miljoen per stuk waard. Dus haal je de kosten er waarschijnlijk nooit uit.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:27 schreef M5 het volgende:
[..]
Ik denk dat je zeker op 60 meter lengte en 5.5 meter breedte uit komt ('t is wat lastig te zeggen, is geen vierkant blok namelijk), met een klein boven dek. dus intotaal iets van ±375-400 m2 Cabine volume is 876 m3
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:21 schreef PeuRac het volgende:
Dus haal je de kosten er waarschijnlijk nooit uit.
Neuh, maar moet er toch een beetje een eind aan draaien en had al eerder gezegd dat het nutteloos was om te vragenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]![]()
Had je daar echt zoveel posts en tijd voor nodig?
Wtf? Weekend is net begonnen net als de avond en jij gaat pitten?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:31 schreef Fugie het volgende:
terug
en weer pleitte, doesje en dan slapen
uh ja, ik heb net gesport en moet morgen weer om 05:00 werken, dus ik ga op tijd slapen zodat mijn lichaam zich fatsoenlijk kan herstellen en ik morgenavond ook nog een beetje fris benquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wtf? Weekend is net begonnen net als de avond en jij gaat pitten?
Ik lig ook voor 12:00 in me nest hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wtf? Weekend is net begonnen net als de avond en jij gaat pitten?
ik vond het wel een mega blunder van een PTA mod, je weet toch dat die nog niet uit isquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
truste M5
ook_gek en M5 , ik heb het verbeterd hoor
alex een minpuntje?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik vond het wel een mega blunder van een PTA mod, je weet toch dat die nog niet uit is
min puntje voor alexxxxx
een cayene turbo S gespot. Die dingen zijn niet eens uitquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:09 schreef vlad het volgende:
[..]
alex een minpuntje?![]()
wat heeft ie gedaan?![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
een cayene turbo S gespot. Die dingen zijn niet eens uit
nee man ik ga het rustig aan doen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:23 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
voor hem is dat idd een grote minpunt![]()
moet jij niet stappen btw?![]()
jij?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee man ik ga het rustig aan doen.
horen we bijna net zo vaak als dat je je verveeltquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:33 schreef ook_gek het volgende:
ja serieus ja. Ik ga het echt rustig aan doen geen geintje.
jep en dan door de weeks gaan stappen op dinsdag is niet de manier zeg maar. Al moet ik zeggen dat ik 10X meer geniet op dinsdag dan in het weekend. Even kijken hoe ik dat ga doen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:35 schreef vlad het volgende:
[..]
horen we bijna net zo vaak als dat je je verveelt![]()
maar nog steeds slaapproblemen dus![]()
Het stond op de achterklep potdommequote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik vond het wel een mega blunder van een PTA mod, je weet toch dat die nog niet uit is
min puntje voor alexxxxx
en alles bmw's zijn ook ineens een M omdat het achterop staat?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het stond op de achterklep potdommeEn hij klonk zo mooi
Ik heb een foto van een Fiat Uno met een M logoquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:42 schreef vlad het volgende:
[..]
en alles bmw's zijn ook ineens een M omdat het achterop staat?![]()
snelle uno dusquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb een foto van een Fiat Uno met een M logo
tering gek. Die 2 gasten staan ruzzie te maken en een 3de knalt VOL op hun kartquote:
Bmw's met het M-logo achterop hebben het M-tech of M-tech II pakket (onderstel aanpassingen en enkele styling details).quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:42 schreef vlad het volgende:
[..]
en alles bmw's zijn ook ineens een M omdat het achterop staat?![]()
Nee. Schijnt ook te druk te zijn om goede foto's te kunnen makenvolgens de botentransporteurs.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:45 schreef vlad het volgende:
[..]
snelle uno dus![]()
ga je volgende week nog naar amsterdam om foto's te maken van de HISWA?![]()
ja, of gewoon een M achterop.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bmw's met het M-logo achterop hebben het M-tech of M-tech II pakket (onderstel aanpassingen en enkele styling details).
dat meen je nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bmw's met het M-logo achterop hebben het M-tech of M-tech II pakket (onderstel aanpassingen en enkele styling details).
of die ene die volgas op z'n kop de bocht uit gestiterd komtquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
tering gek. Die 2 gasten staan ruzzie te maken en een 3de knalt VOL op hun kart
die inzittenden zijn niet blijquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:58 schreef ook_gek het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3870978745606209901&q=crashes
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:58 schreef ook_gek het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3870978745606209901&q=crashes
ohyja, ff vergeten dat jij bij Bmw hebt gewerktquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:59 schreef vlad het volgende:
[..]
dat meen je niet![]()
dat hebben ze me nooit verteld toen ik bij de bmw garage stage liep![]()
nee, ik had niet graag aan boord gezetenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb ik iets doms gezegd?
Alweer
Oh, het was dus gewoon een overbbodige opmerkingquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee, ik had niet graag aan boord gezeten![]()
ik snap het nietquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh, het was dus gewoon een overbbodige opmerking
Dat mag toch?![]()
![]()
![]()
whehequote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
oh sorry, ik heb plaatjes nl. uitstaan op m'n werk vanwege de regelmatige tietenpost![]()
nog een keer een scratchvideo en ik ga met mn krasaccount postenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:27 schreef ook_gek het volgende:
Tering anders pak je effe iemand terug in een scratch battle
http://video.google.com/videoplay?docid=7245962718685875923&q=scratch
Zal ik jou eens krassen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:36 schreef ook_gek het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=7791464965479506610&q=scratch
make my fucking day afgelebberde gratenkutquote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
make my fucking day afgelebberde gratenkut
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
truste lexquote:
Nee, d'r is wel een Audi TT Coupé Sport, maar dat is een limited edition, met zwart dak en 15 pk extra.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:00 schreef ook_gek het volgende:
hier in de buurt staat een audi TT met een RS logo achter op. 2 dikke uitlaten en een hele bescheiden spoiler pakket er op. Kan het zijn dat dit een officieel pakket is van audi voor de TT?
Onderstel aanpassing of zo?
Er staat hier in de buurt een TT met de S-line badge in de grille en achterop, maar da's dan fake?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:02 schreef M5 het volgende:
[..]
Nee, d'r is wel een Audi TT Coupé Sport, maar dat is een limited edition, met zwart dak en 15 pk extra.
S-line pakket kan wel voor 'n TT, misschien met sportonderstel ja.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
Er staat hier in de buurt een TT met de S-line badge in de grille en achterop, maar da's dan fake?
Of is dat spoilertje, sportonderstel enz?
Ik denk ook dat dat het isquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:11 schreef M5 het volgende:
[..]
S-line pakket kan wel voor 'n TT, misschien met sportonderstel ja.
van Audi.de voor de TTquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dat het is
Er zitten ook 19" RS4 velgen onder, echt 1cm band erop lijkt het wel
19" vlegen zijn niet standaard iig.quote:S line Sportpaket plus
Bestellbar in den Innenausstattungsfarben soul/soul-soul/soul/soul oder silber/soul-soul/soul/soul
Umfänge:
- S line Sportfahrwerk der quattro GmbH mit dynamischerer Fahrwerksabstimmung und Tieferlegung um 20 mm
- Aluminium-Gussräder 8 J x 18 im 9-Speichen-Design mit Reifen 225/40 R 18
- Xenon-Scheinwerfer mit titanfarbenen Blenden
- S line Schriftzug am hinteren Seitenteil (links/rechts)
- Sportsitze für beide Vordersitze, Sitzbezüge mit Sitzseitenwangen in Leder Soul sowie Sitzmittelbahn in Stoff Speed Soul oder Sitzbezüge mit Sitzseitenwangen in silbernem Leder sowie Sitzmittelbahn in Stoff Speed Silber
- Türverkleidungseinsätze in Leder Soul oder in Leder Silber
- Einstiegsleiste mit S line Schriftzug
- S line Sportlederlenkrad im 3-Speichen-Design, mit gelochtem Leder Soul und S line Emblem
- Schalthebelknauf in gelochtem Leder Soul
- Handbremsgriff in Leder Soul
- Dachhimmel in Soul
Ja dat dacht ik dus alquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:15 schreef M5 het volgende:
[..]
van Audi.de voor de TT
[..]
19" vlegen zijn niet standaard iig.en dan houd je idd weinig band over.
Terwijl je nog in bed lag?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:29 schreef Mukie het volgende:
Slaap je net lekker, staat de belastingvent voor de deur
Mogguhquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:28 schreef lipje het volgende:
mogguh
Voor M5:[[url=http://www.omniversum.nl/films/magic_of_flight/images/icon.jpg]afbeelding][/url]
quote:IMAX - Magic of Flight [1920x1080i HD].mpg 2.5 GB
quote:Windows Media High Definition Video (WMV HD)
Your computer system must be capable of playing back high definition video (*minimum):
Windows XP
3.0 GHz processor or equivalent
512 MB of RAM
*128 MB - 3D Video Card (Video card w/ high screen resolution)
*1920 x 1080 Screen Resolution or higer screen resolution
Windows Media Player 9 Series
DirectX 9.0
DVD drive
24-bit 96 kHz multichannel sound card
5.1 surround sound speaker system
quote:
Dan ga je toch gewoon naar de bioscoopquote:
Geen 3.0 GHz hier en ook die scherm resolutie haal ik niet. De rest welquote:
zit weinig anders op ja.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:40 schreef lipje het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon naar de bioscoop
das vermoeiend...in de bios kan je tenminste zittenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:42 schreef M5 het volgende:
[..]
zit weinig anders op ja.'k kan ook wachten tot 16/17 juni, dan kun je ze live in Leeuwarden bekijken
in het gras zitten/liggenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
das vermoeiend...in de bios kan je tenminste zitten![]()
als een magneetquote:
klapstoeltje meenemen. echt vliegtuigspotters zorgen voor een goede voorberijdingquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
das vermoeiend...in de bios kan je tenminste zitten![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:55 schreef Mukie het volgende:
realgangsta thug uit Duitsland!!!triest
Die resolutie hoef je niet te hebben hoor, je pc kan gewoon zonder problemen downscalen. Ik heb die Magic of Flight ook, meesterlijk mooi.quote:
Ik zag hem van de week al ja, wat een figuurquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:55 schreef Mukie het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/818691/triest
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
Die resolutie hoef je niet te hebben hoor, je pc kan gewoon zonder problemen downscalen. Ik heb die Magic of Flight ook, meesterlijk mooi.
http://www.wmvhd.com/ daar kan je WMV HD samples downloaden, check eens een paar van die 1080i samples zou ik zeggenDat is gewoon één grote high res foto, maar dan in beweging
www.divx.com/hd kan je ook nog wat mooie samples vinden.
ik zal je mijn huissleutels geven, kan je verder poetsenquote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:08 schreef M5 het volgende:
* is weg. real-life aandacht geven. tot morgen denk ik
en je moest 34 hebbenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:51 schreef BaraCuda het volgende:
Dop sleutel 38 + Verloopje kost maar 56 euro joh
Beter haal je hem niet van Snap-On danquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:51 schreef BaraCuda het volgende:
Dop sleutel 38 + Verloopje kost maar 56 euro joh
Gaat het over vliegrtuigen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:45 schreef lipje het volgende:
[..]
in het gras zitten/liggen
Of bij Alexxxx op het dak
Wat een lamlulquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:59 schreef ook_gek het volgende:
Wheheh net op TV. De kinderen van bil gates krijgen maar 0.02% ervenis van het totaal vermogen. De rest gaat naar een goed doel![]()
die kinderen krijgen dan toch nog $10.000.000
nou ja aan de andere kant. Die kinderen kunnen leuk leven van 10.000.000 waarom meer krijgen? Gaan ze maar werken. Ik vind het zo slecht nog niet. De kinderen hebben een zorgeloos toekomst als ze normaal leven.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat een lamlulGoede doelen prima, maar je mag je kids wel wat meer na laten dan dat toch
Ik vind het heerlijkquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
gisteren had je ook al van die fratsen
C1000quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hij krijgt een eigen mening en wilquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee er gaan echt miljarden naar goede doelen. Ik had toch wel een procentje van m'n pa verwacht hoor als hij Bill Gates zou zijnquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nou ja aan de andere kant. Die kinderen kunnen leuk leven van 10.000.000 waarom meer krijgen? Gaan ze maar werken. Ik vind het zo slecht nog niet. De kinderen hebben een zorgeloos toekomst als ze normaal leven.
Over het algemeen geeft bill gates toch ontiegelijk veel geld aan goededoelen. En dan praten we niet over een paar miljoen
Biertjesquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk
MSN staat op offline weergeven
En was gisteren te gaaaaaaaar om nog wat te posten in de SC
zo ver ik weet bill ook. Die man geeft geen flikker om geld. Hij komt het liefst in mega ouwe spijkerbroeken naar een grote pers bijeenkomst. Heeft helemaal geen dikke auto's of wat dan ook. Ja hij heeft een een ouwe ferrari gekocht om er mee in de woestijn te racenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee er gaan echt miljarden naar goede doelen. Ik had toch wel een procentje van m'n pa verwacht hoor als hij Bill Gates zou zijn
Wedden dat z'n vrouw zo'n zieke drang naar goede doelen heeft.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:10 schreef Hugster het volgende:
ik weet al 1 ding dat ik krijg, het huis op de scheen is hypotheek vrij en staat op mijn naam sinds 2 maanden
jaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zo ver ik weet bill ook. Die man geeft geen flikker om geld. Hij komt het liefst in mega ouwe spijkerbroeken naar een grote pers bijeenkomst. Heeft helemaal geen dikke auto's of wat dan ook. Ja hij heeft een een ouwe ferrari gekocht om er mee in de woestijn te racen![]()
Het enige wat mooi is. Is zijn eigen huis en boot
Sinds wanneer heeft hij een boot dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zo ver ik weet bill ook. Die man geeft geen flikker om geld. Hij komt het liefst in mega ouwe spijkerbroeken naar een grote pers bijeenkomst. Heeft helemaal geen dikke auto's of wat dan ook. Ja hij heeft een een ouwe ferrari gekocht om er mee in de woestijn te racen![]()
Whehehe, dat zijn mooie grappen Cobyquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:10 schreef Hugster het volgende:
ik weet al 1 ding dat ik krijg, het huis op de scheen is hypotheek vrij en staat op mijn naam sinds 2 maanden
Mwah....quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:11 schreef ook_gek het volgende:
ik denk dat de meeste mensen wel weten wat ze krijgen
het leuke is dat het aan een mega druk groot meer ligtquote:
Als dat de rechterhand van Bill is dan wel ja... die heeft die mega-unitquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:14 schreef Hugster het volgende:
Volgens mij heeft mark het over de boot van Steve Ballmer
yep, CEO van Microsoft is hij.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als dat de rechterhand van Bill is dan wel ja... die heeft die mega-unit
Prachtig schip ownt hijquote:
Kleutergedrag: andermans spulen vernielen als je geen gelijk kunt krijgenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Prachtig schip ownt hij
http://video.google.com/videoplay?docid=-1671306835544935588&q=vessel Dit filmpje![]()
![]()
![]()
![]()
KutkankertyfushoerenGreenpeace![]()
![]()
Varen gewoon expres TEGEN een Japans schip aan op de volle oceaan en beroepen zich dan op het feit dat zij voorrang hadden omdat ze van stuurboord kwamen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik keur de walvisjacht ook niet goed, maar om het nu zo te gaan oplossen![]()
![]()
![]()
Idd, echt kansloosquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kleutergedrag: andermans spulen vernielen als je geen gelijk kunt krijgen
Ik ookquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:30 schreef Hugster het volgende:
Ik zo wie zo heb al m'n hele leven een bloedhekel aan Greenpeace en alles wat daar mee te makan heeft![]()
zit mooi spul bij ehquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ook
En tering Huug, die WMV HD filmpjes![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Step into Liquid natuurlijk!!! Water!!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
Coral reef vind ik erg vet, welke vind jij het cheylst?
Ik zal em eens gaan bekijkenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
[..]
Step into Liquid natuurlijk!!! Water!!![]()
![]()
Ik zit nog in m'n camping-smoking en ik wordt alweer gebeld of ik ff een biertje kom doen in de stadDus...
![]()
Je ging toch morgen pas weg?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik zal em eens gaan bekijken
En viel spaß
Ik spreek je over een weekje![]()
Ik ga vannacht, en bij mij loopt smiddags zuipen altijd uit in s'avonds stappen, dus vandaarquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je ging toch morgen pas weg?
Naja, fijne vakantie dan als ik je niet meer spreek![]()
![]()
Ahhh.... Ja bij mij ook, maar ik kom nog wel even een happie doen hier thuisquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik ga vannacht, en bij mij loopt smiddags zuipen altijd uit in s'avonds stappen, dus vandaar![]()
![]()
![]()
Lekkeh naar Bunnik jochiequote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ahhh.... Ja bij mij ook, maar ik kom nog wel even een happie doen hier thuis
Ik ga vanavond ws naar de Brothers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Have Fun!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mja in een busje vol vrienden heen en weer naar Assen scheuren is natuurlijk leuk. En gratis zuipen is ook leuk, alleen die wijven in Assenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
Lekkeh naar Bunnik jochie![]()
![]()
![]()
en tnx
Sjoe, was het leuk?En zo ja, wat was er leuk?
![]()
nee dank jequote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:07 schreef lipje het volgende:
[..]
ik zal je mijn huissleutels geven, kan je verder poetsen
die casual look heeft ie ook in heel microsoft doorgevoerdquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nog maar 609 te gaanquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:27 schreef Mukie het volgende:
oe ik kan 4 gerbiltjes een nieuw huisje geven
don't stop wiggle wiggle in gabber uitvoeringquote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:19 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Hoe komt die nou weer in mn huis![]()
die B&O meuk was alweer suk joh?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:32 schreef ook_gek het volgende:
en binnen kort krijg ik EINDELIJK mijn 2 andere speakers terug
En dan word het helemaal erg hier op mijn kamer wheheh
* ook_gek kan niet wachten tot het zo ver is
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:35 schreef ook_gek het volgende:
http://home.wanadoo.nl/smek/MOV01282.MPG
denk niet dat de buren blij met mij zien![]()
nee jo mijn moeder had oo keen B&O radio gekocht maar haar speakers waren er nog niet. Dus heb ik mijn beolab4000 gegeven aan haar. MAar het duurde wat langer dan verwachtquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
die B&O meuk was alweer suk joh?
Hier sta ik wel eens om half 1 s'nachtsquote:Tijdens een preventieve fouilleeractie in het gebied rondom station Den Haag Holland Spoor zijn gisteravond 37 wapens in beslag genomen. Ook heeft de politie 26 gram heroïne en cocaïne aangetroffen.
In totaal werden 1283 mensen gefouilleerd en 166 auto's en scooters doorzocht. Dertig personen zijn aangehouden wegens drugsbezit, rijden onder invloed en verboden wapenbezit. De ingenomen wapens zijn messen, knuppels en traangas.
Burgemeester Deetman van Den Haag wees het gebied rond het station afgelopen week voor zes maanden aan als zogenoemd veiligheidsrisicogebied. Hierdoor heeft de politie de mogelijkheid om op bepaalde tijden preventief te fouilleren.
was ik al bang voorquote:
ik heb geen zin om me aan te kleden en om naar buiten te gaanquote:
Gothicquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb geen zin om me aan te kleden en om naar buiten te gaan![]()
quote:
Ontkenningsfasequote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]niet waar man
alleen al om mijn muziek zal ik geen Gothic zijn
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:59 schreef ook_gek het volgende:
de afgelopen dagen zijn zo wat al mijn adertjes gesprongen in mijn ogen.
WTF kan je daar aan doen? Ik heb hele rooie ogen nu![]()
Je gaat langzaam kapotquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:59 schreef ook_gek het volgende:
de afgelopen dagen zijn zo wat al mijn adertjes gesprongen in mijn ogen.
WTF kan je daar aan doen? Ik heb hele rooie ogen nu![]()
haat doktersquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:04 schreef Hugster het volgende:
Ik zou maar eens langs een dokter gaan markie..
nee man zo erg is het nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |