Wil je zelf gaan gooien of wil jij juist in die kuil zitten?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:10 schreef yvette1982 het volgende:
Lijkt mij heel leuk om dat eens te zien en om mee te doen.
gooien uiteraard.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:20 schreef De-Boswachter het volgende:
[..]
Wil je zelf gaan gooien of wil jij juist in die kuil zitten?![]()
natuurlijk wel.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:21 schreef indahnesia.com het volgende:
jij als ongelovige mag helemaal niet meedoen natuurlijk.
nou, dan verdiep je maar eens wat meerquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:22 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
natuurlijk wel.
We betalen er ook gewoon wat voor en dan is alles goed
Plus zij kunnen wellicht nog wat verdienen met souveniers.
Jaja, heel leuk allemaal, vanaf dat ze er wat aan verdienen verkopen moslims hun moeder.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou, dan verdiep je maar eens wat meer![]()
whehehequote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:56 schreef Camplo het volgende:
Trek dan geen Jon Dahl Tomasson of Gronkjaer shirt aan, want dan sta je zelf in die kuil
URL ?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:58 schreef zoalshetis het volgende:
misschien kan je iets maken waardoor ik online, vanaf mijn comfortabele bureautje, een paar stenen kan gooien. met dieren afschieten kan dat ook.
kan ergens op een ranch in mexico of texas oid.quote:
ach daar regel ik dan wel wat voor. De kinderziektes moet ik dan ff allemaal oplossen. Desnoods moet elke vrouw zich maar verkleden als mannen. Als we maar bij de steniging en andere rare executies zijn en gezellig mee kunnen doen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:41 schreef ericeric het volgende:
Nou als jij een meisje bent (wat je naam suggereert) wordt een land als Saoedie Arabie erg lastig. Daar mag jij namelijk niet naar binnen tenzij je onder begeleiding van je echtgenoot of je vader komt. En eenmaal binnen mag je vast niet aan het stenigen meedoen. Lijkt me ook best lastig met zo'n gewaad aan dat je van top tot teen bedekt.
misschien dítquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:33 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
ach daar regel ik dan wel wat voor. De kinderziektes moet ik dan ff allemaal oplossen. Desnoods moet elke vrouw zich maar verkleden als mannen. Als we maar bij de steniging en andere rare executies zijn en gezellig mee kunnen doen.
neequote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien dít![]()
Is er een markt voor reizen m.b.t. stenigen arabieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |