Herkenbaar. En ik geef je gelijk.quote:- Ruzie's tijdens uitgaan. Altijd > 50% zwart. (In clubs waar ik kom..)
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:12 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Over slecht Nederlands gesproken. Irriteerd was triest, maar irriteert aan is nogsteeds fout.
Je ergert je aan, en je vind iets irritant.
Succes.
Groetjes,
veldmuis
Zijkweif!!! (nou geod?)
Het is mijn ervaring dat dat soort mensen ook niet bijzonder intelligent zijn. Dat soort wit uitschot vreet hier in de buurt ook de meest debiele dingen uit. Ik erger me ook vaak groen en geel aan de slachtofferrol van de gemiddelde allochtoon, maar stel:quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Soms heb ik gewoon zin om een bomberjackie aan te trekken, zo eentje met een grote Nederlandse vlag op de rechtermouw, en dan naar school gaan. Niet om te provoceren, maar om discussies aan te gaan.
Of voor mijn part een vlaggetje op mn tas naaien, weet ik het...
het zit gewoon in de GENEN.... 't zijn er geen enkeling meer of een klein deel die voor het grote deel verpesten. 't is gewoon zo bij dat volkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:06 schreef Oksel het volgende:
Waarom zijn het ALTIJD dezelfde? Met hun "gansta" uitstraling, hun slechte Nederlands en hun foute manieren?
Welk 'volk'.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:15 schreef Gelderland het volgende:
[..]
het zit gewoon in de GENEN.... 't zijn er geen enkeling meer of een klein deel die voor het grote deel verpesten. 't is gewoon zo bij dat volk![]()
en ik heb er ook (netzoals veel vrienden/mensen om me heen) een bloedHEKEL aan![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:15 schreef Frappelsien het volgende:
![]()
Fijn om te zien dat er mensen zijn die hun mening toch hardop durven uit te spreken.
Die indruk heb ik ook.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:15 schreef Gelderland het volgende:
[..]
het zit gewoon in de GENEN.... 't zijn er geen enkeling meer of een klein deel die voor het grote deel verpesten. 't is gewoon zo bij dat volk![]()
en ik heb er ook (netzoals veel vrienden/mensen om me heen) een bloedHEKEL aan![]()
Ik ook, heb er vaak over na zitten denken.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Soms heb ik gewoon zin om een bomberjackie aan te trekken, zo eentje met een grote Nederlandse vlag op de rechtermouw, en dan naar school gaan. Niet om te provoceren, maar om discussies aan te gaan.
Of voor mijn part een vlaggetje op mn tas naaien, weet ik het...
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:19 schreef Pool het volgende:
[..]
Welk 'volk'.![]()
Ja, ik denk echt dat alleen Nederlanders superieure genen hebben en dat heel het buitenland dezelfde criminele, inferieure genen heeft.![]()
Wat zit precies in de genen Gelderland?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:15 schreef Gelderland het volgende:
[..]
Dat criminele paupergedrag misschien?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:31 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat zit precies in de genen Gelderland?
Amerikanen bashen = GOED, want Bush is een klootzak!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:36 schreef Agiath het volgende:
Wedden dat een autochtonen bash topic wel mag
Hoezo een scheve vergelijking.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:45 schreef maartena het volgende:
[..]
Amerikanen bashen = GOED, want Bush is een klootzak!
Marokkanen bashen = SLECHT, want dat is racisme enzo!!
't agressieve/ongeinteresseerde gedrag van die paupersquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:31 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat zit precies in de genen Gelderland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |