quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:06 schreef Oksel het volgende:
Wie irriteerd zich nog meer aan dit soort dingen?
Dus jij denkt, dat als ze geen normale zinnen kunnen formuleren, dat ze wel foutloos kunnen schrijven?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:10 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen de meeste allochtonen wel spellen.
En de startpost over die van jou.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:06 schreef Oksel het volgende:
Zegt al genoeg over hun instelling.
quote:Op mijn HBO
quote:Wie irriteerd
Over slecht Nederlands gesproken. Irriteerd was triest, maar irriteert aan is nogsteeds fout.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:06 schreef Oksel het volgende:
Wie irriteert zich nog meer aan dit soort dingen?
Open deurtje natuurlijk. Maarja, ze zijn er om ingeschopt te worden, dus bedankt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:12 schreef MaxMark het volgende:
Ik erger mij aan Nederlanders die het verschil tussen "het irriteert mij" en "ik erger mij aan" niet kennen
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:11 schreef JosD. het volgende:
Pas maar op met wat je zegt, straks staat er ook bij jou 1,5 miljoen roepie (21.000 euro) op je hoofd.
Op deze manier heb je er weinig aan. Roep het dan om, midden op een plein in Amsterdamquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:15 schreef Frappelsien het volgende:
![]()
Fijn om te zien dat er mensen zijn die hun mening toch hardop durven uit te spreken.
Een open deur zou bijvoorbeeld ook kunnen bestaan uit de opmerking dat je ervaringen enigszins gekleurd kunnen zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:14 schreef Oksel het volgende:
[..]
Open deurtje natuurlijk. Maarja, ze zijn er om ingeschopt te worden, dus bedankt.
Heel heldhaftig inderdaad, om zo je mening op een anoniem forum te geven.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:15 schreef Frappelsien het volgende:
![]()
Fijn om te zien dat er mensen zijn die hun mening toch hardop durven uit te spreken.
Ik denk dat hij voornamelijk de stoer waggelende jongeren bedoelt... Daar zijn erbij van Marokkaanse afkomst, Turkse, Antilliaanse etc allemaal stoere gangstas... En natuurlijk ook de zeer stoere whigger gangstas...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:17 schreef RetepV het volgende:
Nou, waar ik me wel een beetje aan stoor is dat jij een Marokkaan 'zwarte' noemt. Ben jij kleurenblind? Die lui zijn gewoon lichtbruin hoor.
En zo is hetquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:20 schreef Robin__ het volgende:
kortom eens met de klacht maar het is niet echt specifeik iets voor allochtonen .. helaas
Nee, maar je bent ook geen held als je je mening uitspreekt op een forum waar grotendeels alleen maar gelijkgestemden zitten of mensen die het niets interesseert. Alsof het zo'n kunst is om op Fok! je mening over allochtonen uit te spreken. Als je je er echt aan stoort, dan moet je zorgen dat diegenen die de verstoring veroorzaken er ook iets van mee krijgen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:19 schreef Frappelsien het volgende:
Waarom zou je je niet mogen uitkotsen op een forum als Fok?
Moet je een held zijn om je mening te durven uiten?
Dit is gewoon ruzie uitlokken, ze kunnen ook gewoon sowieso normaal doenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:24 schreef RetepV het volgende:
Ik heb de ervaring dat ze zich nogal snel laten overbluffen. Je moet gewoon aggressiever reageren dan zij. Als zij je aankijken ga je aan ze trekken. Als zij aan je trekken ga je ze duwen. Als zij je duwen moet je ze hoeken.
Die vriendjes om ze heen? In mijn ervaring gaan die alleen maar staan kijken hoe je hun vriend in elkaar hoekt, meer niet.
Tenzij je dus niet genoeg bluft, want dan pakken ze je met z'n allen.
Als jij de klappen niet uitdeelt, dan doen zij het. Dan kun jij beter de beginner zijn.
Als je dan in de problemen komt (politie ofzo) hoef je er alleen maar op te wijzen dat zij Marokkanen zijn, jou aanvielen en jij je verdedigde. Wie denk je dat de politie eerder gelooft, jou of die Marokkaanse jongens waar ze elk weekend weer dezelfde ellende mee hebben?
Die kutfransen hier ook altijdquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:25 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Wil ik wel even doen.
Ik heb ook een schurfthekel aan buitenlanders.
Groetjes,
veldmuis
Of over de sociale achtergrond. De eerste generatie is vaak met niets hier naartoe gekomen en die mensen waren in het thuisland al niet de succesvolsten. En vergeet de discriminatie niet waar velen hier mee in aanraking komen, dat werkt ook niet bepaald stimulerend voor degenen die wél iets willen bereiken. Iets waar dit topic weer lekker aan bijdraagt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:06 schreef Oksel het volgende:
Hoeveel % van de zwarte 22 jarige in Nederland zou HBO / Uni afgerond hebben? Tegenover hoeveel % blanke jongeren? Zegt al genoeg over hun instelling.
Ik stoor me ook aan 80% van de HBO'ers en 90% van het horecapersoneel. Maar ik heb er mee leren leven, misschien moet jij dat ook doen in plaats van debiele topics openen.quote:Wie stoort zich nog meer aan dit soort dingen?
Wie Wie Konvieshop?!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:26 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Die kutfransen hier ook altijdEn maar weigeren Nederlands te praten...
![]()
![]()
Laat mij maar geknipt worden door een mooie mysterieuze moslimdame, geen probleem hoor.quote:Ze roepen hetzelf over zich af. Laatst wilde een moslimse vrouw stage gaan lopen bij een kapsalon. Nou, je weet toch dat als kapster zijnde je haar er verzorgd uit moet zien en je representatief op moet stellen. Je bent een voorbeeld. Maar zij wilde niet haar hoofddoek af doen. Tja dan ben je niet geknipt voor die vak
Ik moet dat nog een keer meemaken. Kunnen ze echt normaal doen? Zou een nieuwe ervaring zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:26 schreef Maisnon het volgende:
Dit is gewoon ruzie uitlokken, ze kunnen ook gewoon sowieso normaal doen
??? Basisschool...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:25 schreef NaZa het volgende:
Dus pak het probleem bij het begin: geef ouders geld om hun zoon (5-8) jaar een goede opleiding te kunnen laten genieten. Eventueel kunnen oudere moslims een baan aangeboden krijgen, met als functie: toezicht te gaan houden op gezinnen.
Zijn er echt mensen die op 22 jarige leeftijd al HBO of Uni hebben afgerond? Ik was 26 toen ik mijn HBO haaldequote:Hoeveel % van de zwarte 22 jarige in Nederland zou HBO / Uni afgerond hebben? Tegenover hoeveel % blanke jongeren? Zegt al genoeg over hun instelling.
Tuurlijk is elke allochtoon weer een moslim. Gaat goed hier.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:25 schreef NaZa het volgende:
Eventueel kunnen oudere moslims een baan aangeboden krijgen, met als functie: toezicht te gaan houden op gezinnen.
Oftewel Nederlanders zijn schijterds?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:30 schreef VendoR het volgende:
Ik zie ook een duidelijk verschil tussen de allochtonen op de uni en in de tram. In de tram riskeer ik een pak slaag als ik blowende allochtonen aanspreek, maar blijf het stug doen. Gewoon terugbluffen, dat is de enige taal die ze spreken.
Allochtoon:
"Waarom kom jij nu mij vertellen dat ik niet mag roken in de tram, niemand anders doet dat toch?"
Ik:
"Niemand anders durft, maar ik geloof nog steeds dat woorden geen agressie hoeft uit te lokken."
Als jij dat prettig vind, is dat jouw mening. Helemaal mee eens. Maar dan moet een meisje niet gaan zeggen dat ze gediscrimineerd wordt. En dat vind ik onredelijk gedrag.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:27 schreef MrBean het volgende:
[..]
Laat mij maar geknipt worden door een mooie mysterieuze moslimdame, geen probleem hoor.
Gaan we nu serieus bekvechten hierover?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:24 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Nee, maar je bent ook geen held als je je mening uitspreekt op een forum waar grotendeels alleen maar gelijkgestemden zitten of mensen die het niets interesseert. Alsof het zo'n kunst is om op Fok! je mening over allochtonen uit te spreken. Als je je er echt aan stoort, dan moet je zorgen dat diegenen die de verstoring veroorzaken er ook iets van mee krijgen.
Als zo'n gangstakneus heel stoer gaat zitten doen, hoeft hij ook niet te verwachten dat hij een stageplek krijgt, of een baan. Doe maar gewoon en niet macho... daar houden werkgevers niet van. En niet te snel; een grote bek geven. Een groot gedeelte van de Allochtoonse jeugd vindt wél een stageplek of afstudeerplek. Misschien pakt dat percentage het anders aan dan de stoere gangstas...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:27 schreef Pool het volgende:
Of over de sociale achtergrond. De eerste generatie is vaak met niets hier naartoe gekomen en die mensen waren in het thuisland al niet de succesvolsten. En vergeet de discriminatie niet waar velen hier mee in aanraking komen, dat werkt ook niet bepaald stimulerend voor degenen die wél iets willen bereiken. Iets waar dit topic weer lekker aan bijdraagt.![]()
[..]
Ik stoor me ook aan 80% van de HBO'ers en 90% van het horecapersoneel. Maar ik heb er mee leren leven, misschien moet jij dat ook doen in plaats van debiele topics openen.![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:32 schreef Adamica1 het volgende:
Van mij mogen jullie allemaal verbranden. Ik discrimineer niet.
Ik zou ze dollen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:30 schreef VendoR het volgende:
Allochtoon:
"Waarom kom jij nu mij vertellen dat ik niet mag roken in de tram, niemand anders doet dat toch?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |