Nixquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:52 schreef Useless_User het volgende:
Ik heb nog geen idee.
Dus post hier wat jij aan doet zodat ik iets kan uitkiezen.
Dan trek je zeker de aandachtquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:53 schreef c0nd0r het volgende:
Nix
Kloptquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:16 schreef Kieran het volgende:
Carnaval is voor mensen zonder leven. Mensen die 'dé stad' niet kennen en schaamteloos als een stel mongolen de straat op waggelen
Humordetector: 0%quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:42 schreef SocialDisorder het volgende:
mohammed
maar dan wel meteen bordje om je nek; DIT IS NIET MOHAMMED!
Welke redenen zijn er dan om naar Oldenzaal te gaan? Woon er zelf, dus ben benieuwd...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:54 schreef Salvad0R het volgende:
mmmm hou niet van carnaval maar er zijn "redenen" om naar oldenzaal te gaan... kan ook naar brabant.. maarja komt wel een keer.
heb geen zin in carnaval .
Zwerver had ik ook al bedacht jaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:27 schreef LeRiChIe het volgende:
heb nog ook geen idee, waarschijnlijk weer als zwerver
Wat een boefjequote:Op maandag 20 februari 2006 12:09 schreef Ayaxola het volgende:
Ik kwam zaterdag met een vriend in de Super de Boer in Nunspeet. Daar hadden de kassameisjes voor carnaval allemaal van die lange ballonnen op hun hoofd, waarmee je van die figuren kan maken. Komen we bij de kassa aanlopen, zegt die vriend van me tegen dat meisje: ''Hé, heb je allemaal opgeblazen condooms op je hoofd zitten ofzo?''![]()
inclusief koffer?quote:Op maandag 20 februari 2006 12:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
Heb mijn Fear and Loathing in Las Vegas outfit bijna klaar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |