Nixquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:52 schreef Useless_User het volgende:
Ik heb nog geen idee.
Dus post hier wat jij aan doet zodat ik iets kan uitkiezen.
Dan trek je zeker de aandachtquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:53 schreef c0nd0r het volgende:
Nix
Kloptquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:16 schreef Kieran het volgende:
Carnaval is voor mensen zonder leven. Mensen die 'dé stad' niet kennen en schaamteloos als een stel mongolen de straat op waggelen
Humordetector: 0%quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:42 schreef SocialDisorder het volgende:
mohammed
maar dan wel meteen bordje om je nek; DIT IS NIET MOHAMMED!
Welke redenen zijn er dan om naar Oldenzaal te gaan? Woon er zelf, dus ben benieuwd...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:54 schreef Salvad0R het volgende:
mmmm hou niet van carnaval maar er zijn "redenen" om naar oldenzaal te gaan... kan ook naar brabant.. maarja komt wel een keer.
heb geen zin in carnaval .
Zwerver had ik ook al bedacht jaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:27 schreef LeRiChIe het volgende:
heb nog ook geen idee, waarschijnlijk weer als zwerver
Wat een boefjequote:Op maandag 20 februari 2006 12:09 schreef Ayaxola het volgende:
Ik kwam zaterdag met een vriend in de Super de Boer in Nunspeet. Daar hadden de kassameisjes voor carnaval allemaal van die lange ballonnen op hun hoofd, waarmee je van die figuren kan maken. Komen we bij de kassa aanlopen, zegt die vriend van me tegen dat meisje: ''Hé, heb je allemaal opgeblazen condooms op je hoofd zitten ofzo?''![]()
inclusief koffer?quote:Op maandag 20 februari 2006 12:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
Heb mijn Fear and Loathing in Las Vegas outfit bijna klaar
En dan nog vragen waarom we die regio van Nederland af willen stoten...........quote:Op maandag 20 februari 2006 12:09 schreef Ayaxola het volgende:
Ik kwam zaterdag met een vriend in de Super de Boer in Nunspeet. Daar hadden de kassameisjes voor carnaval allemaal van die lange ballonnen op hun hoofd, waarmee je van die figuren kan maken. Komen we bij de kassa aanlopen, zegt die vriend van me tegen dat meisje: ''Hé, heb je allemaal opgeblazen condooms op je hoofd zitten ofzo?''![]()
Even een vraag: Waar woon je en ben je er trots op.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:09 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
En dan nog vragen waarom we die regio van Nederland af willen stoten...........
één blik in m'n fotoboek en je weet genoeg.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:13 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Even een vraag: Waar woon je en ben je er trots op.
Een randstedelingquote:Op maandag 20 februari 2006 15:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
één blik in m'n fotoboek en je weet genoeg.
Kijken hoe hard je zou lachen als je je hakschotel niet meer in de diepvries van de AH vond.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:19 schreef SocialDisorder het volgende:
Kijken of je nog zo kotst als je onze landbouw-subsidies ontvangt
Ik kom niet bij AHquote:Op maandag 20 februari 2006 15:27 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Kijken hoe hard je zou lachen als je je hakschotel niet meer in de diepvries van de AH vond.
Overigens: Kijken hoe hard je zou lachen als de dijken doorbraken
Ik heb aandelen in de dijken, dus pas maar op wat je zegtquote:Op maandag 20 februari 2006 15:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik kom niet bij AHen die schotels kunnen we ook ergens anders vandaan halen
Heel hard, aangezien ik aandelen in een botenbedrijf heb
aandelen in de dijken? Je hebt in elk het IQ van een boer.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:31 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik heb aandelen in de dijken, dus pas maar op wat je zegt
en ben er trots op.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
aandelen in de dijken? Je hebt in elk het IQ van een boer.
Nu kun je trots lopen doen op je stoerste post ooit aan de bovenzijde van deze bladzijde !quote:Op maandag 20 februari 2006 15:36 schreef SocialDisorder het volgende:
gefeliciteerd. Ik ben blij voor je. Echt waar. En nu?
ik denk het niet.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:41 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nu kun je trots lopen doen op je stoerste post ooit aan de bovenzijde van deze bladzijde !
Print het uit en hang het boven je bed ! Gaat je EGO weer omhoog, als het nog hoger kan.
Nee, maar je doet wel je best om mij dat aan te praten. Volgens mij ben je gewoon jaloers dat wij geen last hebben van smog, een percentage van 50% aan inboorlingen hebben en eerder op de Route du SOleil zitten dan jullie.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:46 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik denk het niet.
btw, last van een minderwaardigheidscomplexje?
misschien, maar ik ben in elk geval blij niet in de lucht van koeienstront te zitten, een heerlijke variatie van keuken- en muziek-invloeden hebben, en de tiefes met route de soleil, ik pak het vliegtuig naar de states wel (waar je blondjes makkelijker pakt dan een mars uit de automaatquote:Op maandag 20 februari 2006 15:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee, maar je doet wel je best om mij dat aan te praten. Volgens mij ben je gewoon jaloers dat wij geen last hebben van smog, een percentage van 50% aan inboorlingen hebben en eerder op de Route du SOleil zitten dan jullie.
Dat is wat carnaval is. Bier drinken, snuiven en neuken.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:01 schreef Nega het volgende:
Ik ken ook geen carnaval, en het enige wat er me leuk aan zou kunnen lijken, is bier drinken!
Ik zit ook in de stad lucht, maar had toch liever de lucht van het plattenland geroken, dan de lucht van die k@nker stad. Alsof er iemand in je bek zit te kotsten de hele tijdquote:Op maandag 20 februari 2006 15:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
misschien, maar ik ben in elk geval blij niet in de lucht van koeienstront te zitten, een heerlijke variatie van keuken- en muziek-invloeden hebben, en de tiefes met route de soleil, ik pak het vliegtuig naar de states wel (waar je blondjes makkelijker pakt dan een mars uit de automaat).
Seriously, wie probeer je te overtuigen?
Niemand. Of had je verwacht dat we mensen zoals U met open armen zouden ontvangen. Blijf maar lekker daar zitten, en probeer het regeerakkoord van de afstoting van Limburg en Brabant er maar door te krijgen.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:52 schreef SocialDisorder het volgende:
Seriously, wie probeer je te overtuigen?
quote:Op maandag 20 februari 2006 16:14 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Niemand. Of had je verwacht dat we mensen zoals U met open armen zouden ontvangen. Blijf maar lekker daar zitten, en probeer het regeerakkoord van de afstoting van Limburg en Brabant er maar door te krijgen.
Ik blij, jij blij, iedereen blij![]()
helemnaal niet, maar je was zo druk bezig met jezelf, Limbabwe en Brabonië proberen op te hemelen, dat ik even dacht dat je een emigratie richting bewoonde wereld overwoog.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:14 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Niemand. Of had je verwacht dat we mensen zoals U met open armen zouden ontvangen. Blijf maar lekker daar zitten, en probeer het regeerakkoord van de afstoting van Limburg en Brabant er maar door te krijgen.
Ik blij, jij blij, iedereen blij![]()
Moet je ook nooit doenquote:Op maandag 20 februari 2006 16:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
helemnaal niet, maar je was zo druk bezig met jezelf, Limbabwe en Brabonië proberen op te hemelen, dat ik even dacht dat je een emigratie richting bewoonde wereld overwoog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |