Over klikken met touchpad. Als je de nederlandse taal aan hebt staan:quote:Op maandag 20 februari 2006 22:43 schreef rew- het volgende:
Mensen, paar korte vraagjes zoals jullie wel van mij gewend zijn in deze slowchat topics..
Hoe stel ik bepaalde muisinstellingen in? In het Systeemconfiguratie schermpje bij de toetsenbord en muis instellingen vind ik bijvoorbeeld niks over dat je het touchpad ook kan gebruiken als muisknop als je er zachtjes op tikt, en ik vind ook niks over dat je de muisknop ingedrukt kan houden om de opties van de rechtermuisknop krijgt.
Alvast bedankt lieve mensen!
Zet een willekeurig Amerikaans programma op en je ziet overal macs.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:41 schreef Geqxon het volgende:
Volgens mij was jij er laatst niet bij toen iedereen het er over had dat ze helemaal in hun nopjes zijn als ze een Apple in een film spotten
Geweldige wallpaper, waar kan ik deze downloaden/vinden?quote:Op zondag 19 februari 2006 17:32 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik heb die wallpaper ook, maar dan alleen de strepen.
En nu is het best een rotzooi op mn desktop.
[afbeelding]
[..]
The Beatles
Hierquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:43 schreef MrLexie het volgende:
[..]
Geweldige wallpaper, waar kan ik deze downloaden/vinden?
Helaas niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:46 schreef Nugget het volgende:
Die iTunes plug-in voor Last.FM, registreert hij ook datgene wat in iTunes bijgehouden wordt van wat je op je iPod hebt geluisterd (hoe vaak je een bepaald nr dus geluisterd hebt)?
tnxquote:
hoe uit dit lek zich dan? en wat moet je doen om het weer veilig te makenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:21 schreef Rock-shocker het volgende:
Er is een dit keer serieus lek ontdekt in OSX. In Safari om specifiek te zijn...
http://secunia.com/advisories/18963/quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:48 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
hoe uit dit lek zich dan? en wat moet je doen om het weer veilig te maken![]()
Alleen als je zo dom bent daarna de zip uit te pakken en het uitgepakte bestand te starten.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:51 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
als je download met firefox, is er dus iets aan de hand ?
dus een storm in een glas water.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Alleen als je zo dom bent daarna de zip uit te pakken en het uitgepakte bestand te starten.
Ik wel, ik heb dan ook autorun al uitgezet.quote:
Idem.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:00 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ik wel, ik heb dan ook autorun al uitgezet.
En wat doe ik dan met de cd die uit mijn iBook komt?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:01 schreef Rock-shocker het volgende:
Vooral als je bedenkt dat je ook gewoon een ram op F12 kan geven.
Meld het ff bij Secunia...nieuwe Safari bugquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En wat doe ik dan met de cd die uit mijn iBook komt?
niemand viel het sarcasme op in mijn reply?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Niemand viel het sarcasme in mijn laatste post op...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |