Je bent een schatterd.quote:
Ik had toch de laatste post?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:31 schreef Misstique het volgende:
Ja hodver!!!![]()
Doe ik het een keer volgens de regels, gaat Stofje gewoon dubbelen!!!!!111!~!!!!!!~1
Jouw TT was meer UVT-achtig.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:31 schreef Misstique het volgende:
Ja hodver!!!![]()
Doe ik het een keer volgens de regels, gaat Stofje gewoon dubbelen!!!!!111!~!!!!!!~1
Ook zo matig ja! Maar et zal wel kloppenquote:
MCD.... zie mijn "beat" link. Wellicht ook wat voor jou. Een goeie opwarmer voor et weekend. Erg relaxedquote:
Jammer joh.quote:
Ik kan em niet openen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:33 schreef jackson het volgende:
[..]
MCD.... zie mijn "beat" link. Wellicht ook wat voor jou. Een goeie opwarmer voor et weekend. Erg relaxed![]()
is het ska?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:33 schreef jackson het volgende:
[..]
MCD.... zie mijn "beat" link. Wellicht ook wat voor jou. Een goeie opwarmer voor et weekend. Erg relaxed![]()
Hij opent zodra je de link aanklikt zeg maar. Je pop-up killer kan em blokken. Bij XP kan je net onder je adres balk klikken om em te downenquote:
Het begint met deephouse en later gaan het de progressive kant opquote:
*adoreert.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:35 schreef Misstique het volgende:
Ik open vanaf nu nóóit meer op mn werk. Echt, elke keer gezeik, ik kap ermee. Als ik werk zet ik voortaan mn BSmodus aan.
als ik dit wil horen regel ik wel een heipaalquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Het begint met deephouse en later gaan het de progressive kant op
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
als ik dit wil horen regel ik wel een heipaal
Niet zo hard tegen dat kindeke hè. Laat elkaar vrij in z'n smaak. Die knul heeft het al moeilijk zat.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
als ik dit wil horen regel ik wel een heipaal
Ieder zijn smaak. Ik ben ook niet van de hip-hop maar als iemand creatief ermee is luister ik er graag naar. Ik sta dan ook erg open voor muziekquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Niet zo hard tegen dat kindeke hè. Laat elkaar vrij in z'n smaak. Die knul heeft het al moeilijk zat.
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Niet zo hard tegen dat kindeke hè. Laat elkaar vrij in z'n smaak. Die knul heeft het al moeilijk zat.
quote:Ch: Gaan we een keer bier zuipen?
Stofje: Líters.
Ch: Aight!
Ch: Nu?
Stofje: Neen. Straks richting Breda. Ouders.
Ch: Ja maar ik sta goddomme voor je deur!
Stofje: Welk nummer?
Ch: Zes?![]()
Ch: Iets met zes.![]()
Stofje:.
Stofje: FOUT!
Ch: Welk nummer moet ik hebben? Ik wist het ook niet, ik ging op mijn gevoel af.
Stofje: Welke stad zit je?
Ch: Zoetermeer?![]()
Stofje:
Ch: JA JONGE IK GING TOCH OP MIJN GEVOEL AF
ik ook. maar hiphop vind ik nix, en dit ook nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak. Ik ben ook niet van de hip-hop maar als iemand creatief ermee is luister ik er graag naar. Ik sta dan ook erg open voor muziek.
Prima...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik ook. maar hiphop vind ik nix, en dit ook niet
ska!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:42 schreef jackson het volgende:
Wat is je smaak wel MCD ?!
Onze gesprekken zijn altijd kei interessant.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
.
Kostte trouwens veel moeite om dit prachtstukje log te plaatsen!
Tof... ik ben erg benieuwd wat je er van vindtquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:43 schreef Misstique het volgende:
Ik ben nu aan t luisteren j.
Had dat eerder gezegd, druif. Op festivalinfo.nl kon je kaarten winnen voor Dutchska. 1x raden wie deze kaarten ook daadwerkelijk weg mocht geven. Twee uur geleden.quote:
En verder ?!quote:
Probeer ik eens aardig te zijn...quote:
Teardrop erin gemixed!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Tof... ik ben erg benieuwd wat je er van vindt
Vrouwelijke intuïtiequote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:41 schreef Stofje het volgende:
[..].
Kostte trouwens veel moeite om dit prachtstukje log te plaatsen!
Goede middag "Wquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:44 schreef Bizznitch het volgende:
hoereer
Hoe tof...... niet erin gemixed maar het is een remix van die plaatquote:
1x raden wie al 4 weken zo'n kaartje heeft liggenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:43 schreef Stofje het volgende:
[..]
Had dat eerder gezegd, druif. Op festivalinfo.nl kon je kaarten winnen voor Dutchska. 1x raden wie deze kaarten ook daadwerkelijk weg mocht geven. Twee uur geleden.
Gelukkig kan dat allemaal in nederlandquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:45 schreef Chowi het volgende:
Stofje is stiekem een neg0r.
Niet!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Gelukkig kan dat allemaal in nederland
Stofje ?!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
1x raden wie al 4 weken zo'n kaartje heeft liggen
Ok top!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
alles waar je "rock" voor of achter kunt zetten
HAAAAAAAAI CHOWIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111eins!@zwei@#$2quote:
Napalm.quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:48 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
HAAAAAAAAI CHOWIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111eins!@zwei@#$2!O+O+O!+O!+
O!+O!+O!O!+O!+O!+O!+O+!O!+O!+!!1111111
Als je een staart had zou je kwispelen en Chowi in d'r gezicht likkenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:48 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
HAAAAAAAAI CHOWIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111eins!@zwei@#$2!O+O+O!+O!+
O!+O!+O!O!+O!+O!+O!+O+!O!+O!+!!1111111
Verlegen.. hoe schattigquote:
Zat hij onderwijl met zn hand in je broek?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:50 schreef Chowi het volgende:
Vandaag zei mijn biologieleraar trouwens tegen me: "Ik vind jou lief, jij vindt mij lief."
Is dit seksuele intimidatie?
Zat hij daarbij aan je?!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:50 schreef Chowi het volgende:
Vandaag zei mijn biologieleraar trouwens tegen me: "Ik vind jou lief, jij vindt mij lief."
Hij zei erna trouwens: "Ga nou maar aan het werk."quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:50 schreef Chowi het volgende:
Dus jij aan het werkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hij zei erna trouwens: "Ga nou maar aan het werk."
Hij bedoelde toch niet...? Oh néé!!
vrouwen zijn ook zóóóóó simpelquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hij zei erna trouwens: "Ga nou maar aan het werk."
Hij bedoelde toch niet...? Oh néé!!
Ik zei zovan "Jaha, na de les, okay?".quote:
well duhquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:49 schreef Litso het volgende:
[..]
Als je een staart had zou je kwispelen en Chowi in d'r gezicht likken
Dat interesseert ze alleen nietquote:
En? Was t wat?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zei zovan "Jaha, na de les, okay?".
Oh ja, lik me, Tal.quote:
En ging hij akkoord mijne dame ?!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zei zovan "Jaha, na de les, okay?".
Opdracht 11 t/m 20.quote:
Life must be good... being youquote:
Haha! Er staat een gespreksvenster met mij in de taakbalk!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:54 schreef mcDavid het volgende:
[[url=http://picserver.org/i/8Z4C2RBJXPC6/512/p.jpeg]afbeelding][/url]
But I do the mostquote:
Melkweg... sorry to say maar een erg matige lokatiequote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:54 schreef mcDavid het volgende:
wtf is dátquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:54 schreef mcDavid het volgende:
Ja, zo zat ik ook. Geen idee waar ik het cheerleaderpakje zo gauw vandaan heb gehaald.quote:
Foto van een kaartjequote:
Groetenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:56 schreef mcDavid het volgende:
en ik ga nu samen met sophie strings klussen! (zie pdf die open staat)
doei!
Wel lekker veel ruimtequote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Melkweg... sorry to say maar een erg matige lokatie
Waarom moet Sophie naar strings kijken?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:54 schreef mcDavid het volgende:
Immer.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:56 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
is dat een oneerbaar voorstel!?
Lekker veel ruimte had ik toen ik er was ook nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:57 schreef Litso het volgende:
[..]
Wel lekker veel ruimte
Alleen een beetje koud
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Waarom moet Sophie naar strings kijken?
Hij is al wegquote:
Ow díe melkweg!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Lekker veel ruimte had ik toen ik er was ook niet.
Maar het heeft minder sfeer dan een Poema ofzo in Utrecht.
Whehe bedwetter.quote:
Wie?quote:
*betast lil onzedelijkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:59 schreef Chowi het volgende:
Oh, Tal. Betast me onzedelijk.
Dat was ook míjn eerste reactiequote:
quote:
Wtf is het dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat was ook míjn eerste reactie![]()
Threesome.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:01 schreef Bizznitch het volgende:
Ik ga 8 juni naar Metallicaaaa!!! mét Hans en Frank
Liset Alea is net doorgebroken in Nederland en doet Hedon aan! Liset Alea is met haar single 'No Sleep' regelmatig te zien op TMF en Top Of The Pops. En ook haar tweede single This could have been it' lijkt een hit te gaan worden!quote:
Niet mijn ding. Wel stoerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:01 schreef Bizznitch het volgende:
Ik ga 8 juni naar Metallicaaaa!!! mét Hans en Frank
Klinkt best goed! Heb je er muziek van op je computer staan? Zo ja, dan moet je me maar iets sturen als je weer thuis bent.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Liset Alea is net doorgebroken in Nederland en doet Hedon aan! Liset Alea is met haar single 'No Sleep' regelmatig te zien op TMF en Top Of The Pops. En ook haar tweede single This could have been it' lijkt een hit te gaan worden!
Opgroeiend in achtereenvolgens Cuba, Costa Rica, Florida en New York proeft globetrotter Liset Alea al vroeg van verschillende muziekstijlen. Singer/songwriter stijl, rumba, electro, salsa en pure pop; alles stroomt door het bloed van deze avontuurlijke en uiterst getalenteerde artieste.
Op 19 jarige leeftijd vertrekt Liset naar New York om daar de kost te gaan verdienen als muzikante. Ze studeert er gitaar en zang aan de New School University Jazz Conservatory, en speelt 's avonds in verschillende clubs en bars. Wanneer een bevriende muzikant haar meeneemt op een tournee in Europa, besluit ze daar te blijven. Ze woont achtereenvolgens in Amsterdam, Parijs en Londen, de stad waar ze nu nog steeds verblijft.
Ik stuur je dit weekend wel wat.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Klinkt best goed! Heb je er muziek van op je computer staan? Zo ja, dan moet je me maar iets sturen als je weer thuis bent.
Tof.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik stuur je dit weekend wel wat.
Zeggen me beide nix. Genre ?!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:05 schreef Litso het volgende:
Metallica
Ik ga volgende week donderdag naar Voicst en zZz, en ik heb onder andere Groezrock op de planning staan voor later dit jaar.
Ik wíst het.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:05 schreef NJ het volgende:
Chowi, rukmateriaal.
Zo ben ik.quote:
Dat is reeds ondervonden, madame.quote:
Wat denkt u tot zover van de mix ?!quote:
Je vindt me leuk hè? Stiekem, maar tóch.quote:
Okay, een voor een.quote:
Zo ben ik ooit bij Phil Collins geweest.... ook best apart maar wel super gaaf!quote:
Klinkt lekker, goed om het weekend mee in te luidenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat denkt u tot zover van de mix ?!
Heel stiekem dan.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je vindt me leuk hè? Stiekem, maar tóch.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Zo ben ik ooit bij Phil Collins geweest.... ook best apart maar wel super gaaf!
Dat dacht ik. Op zondagmiddag doet die mix ook wonderen somsquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Klinkt lekker, goed om het weekend mee in te luiden![]()
Hihihihihihihi.quote:
Eens! Was erg goed toen ook in de ArenAquote:
Wel veilig hè!quote:
quote:
Anti-conceptie middelenquote:
Maar die gaan een geslachtsziekte niet tegen! Zei mijn moeder altijd!quote:
*smelt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hihihihihihihi.
*arrogant-zwoele blik toewerpt.
Daarom. Rótzooi zeg ik je. Onzin en troep!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar die gaan een geslachtsziekte niet tegen! Zei mijn moeder altijd!
Volgens de Paus is onthouding nog altijd het beste voorbehoedsmiddel.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daarom. Rótzooi zeg ik je. Onzin en troep!
Ik heb je!quote:
Gewoon níet neucken. NOOOOO.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daarom. Rótzooi zeg ik je. Onzin en troep!
Amen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:14 schreef NJ het volgende:
[..]
Volgens de Paus is onthouding nog altijd het beste voorbehoedsmiddel.
Conclusie: neuken is slecht!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar die gaan een geslachtsziekte niet tegen! Zei mijn moeder altijd!
Dat weiger ik te geloven!quote:
"Don't have sex, because you will get pregnant and die! Don't have sex in the missionary position, don't have sex standing up, just don't do it, OK, promise? OK, now everybody take some rubbers."quote:
of welquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb je!
[..]
Gewoon níet neucken. NOOOOO.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:17 schreef Litso het volgende:
[..]
"Don't have sex, because you will get pregnant and die! Don't have sex in the missionary position, don't have sex standing up, just don't do it, OK, promise? OK, now everybody take some rubbers."
Ja maar dahan krijg je er heel veel. En je krijgt ze heel vroeg.quote:
welnee... 18 is een heul mooie leeftijd om te biggenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja maar dahan krijg je er heel veel. En je krijgt ze heel vroeg.
Volgens jou niet dan ?!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:14 schreef NJ het volgende:
[..]
Volgens de Paus is onthouding nog altijd het beste voorbehoedsmiddel.
Dat kan jij alleen bij mij doen. Ja of ik moet de bezemsteel erbij pakken.quote:
Is dat een probleem dan ?!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat kan jij alleen bij mij doen. Ja of ik moet de bezemsteel erbij pakken.
En jij de moeilijkste niet bentquote:
Welck een nonsens! Ben jij nou een moderne vrouw?quote:
Ik wacht wel tot 'ie stijf is.quote:
*op horloge kijkt.quote:
Nee... ik ook nietquote:
Dat duurde 1min....quote:
Nee. Ik zit nog in een heel andere stad.quote:
Al duurt het 3 dagen, ik wacht wel hoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat duurde 1min....
Is dat akkoord Ch ?!
Je bent je hoertje aan het nakken in Amsterdam?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:27 schreef NJ het volgende:
[..]
Nee. Ik zit nog in een heel andere stad.
Jij hebt nooit zo'n haastquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Al duurt het 3 dagen, ik wacht wel hoor.
Nee, ik zit thuis in het pittoreske Capelle aan den IJssel.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je bent je hoertje aan het nakken in Amsterdam?
Nee, dat was altijd bij mij in bed.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:29 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
lol dat was toch in sex and the city
En ben je eenzaam? Zeg het maar eerlijk, hoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:29 schreef NJ het volgende:
[..]
Nee, ik zit thuis in het pittoreske Capelle aan den IJssel.
Je tijd te verdoen aan fok!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:29 schreef NJ het volgende:
[..]
Nee, ik zit thuis in het pittoreske Capelle aan den IJssel.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, dat was altijd bij mij in bed.
"What can I say? I like a big dick."quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:29 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:31 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
:D:D :d; ;D:s
Q:T:$W@ :T^@#:H#:$521
Ik heb dat wel vaker gehoord hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:29 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
lolquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:33 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
lol
boodschappen doen... sjo zeurt aan mn harses... oma gaat dood... pffft
*kraskraskras*
*weg is
Wat een bekentenisquote:
Ik blijf nog even.... totdat ik ergens het woord "bier" hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:35 schreef Misstique het volgende:
Dag iedereen die gaat.
Tof. Ik voorzag al dat ik het laatste uurtje heulemaal allenig zou zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik blijf nog even.... totdat ik ergens het woord "bier" hoor
*3bier jaap.... jaap 4.... jaap... die stagair in dat hokkie daar ook... jaap 5 bier*quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Tof. Ik voorzag al dat ik het laatste uurtje heulemaal allenig zou zijn..
Dat voorzie ik dus nu ook. Want er moet gedronken wordenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Tof. Ik voorzag al dat ik het laatste uurtje heulemaal allenig zou zijn..
En als ik het zeg?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:40 schreef NJ het volgende:
Wat nou Hoi?
Kom maar bij mij wonenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:31 schreef Chowi het volgende:
Wtf, het gaat me niet om het internet. Ik heb eindelijk voor het eerst in mijn leven een beetje een toekomstbeeld en ben dingen aan het opbouwen. Dan ga ik niet ineens naar Turkije.
Ik heb geen geld voor een eigen huis, maar ik spaar wel. Ofzo..
Derde aanzoek...quote:
Whatever.quote:
Meer open dan dat komen deuren niet.quote:
Zit toch een groot verschil in.. .Mijn aanbod is uit medelijden, een aanzoek is uit liefde.. Ik ken jou verder niet dus waarom zou ik een aanzoek doen ?quote:
Hoi.quote:
Ik kan niet meer kiezen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:51 schreef NJ het volgende:
[..]
Meer open dan dat komen deuren niet..
En als ik het nou ook eens aanbied?quote:
Dan zocht ik er nog 3 mensen bij. Elke dag bij iemand anders slapen. Welke dag wilde jij vast reserveren?quote:
Van dinsdag op woensdag.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan zocht ik er nog 3 mensen bij. Elke dag bij iemand anders slapen. Welke dag wilde jij vast reserveren?.
Ja!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:02 schreef Mr-Z het volgende:
We gaan ons samen iedere maandag avond bezatten.. want daar houd je van
kippentering nog aan toequote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:16 schreef Chowi het volgende:
Nou wordt 'ie helemaal mooi! Mijn vader is van plan een handel te beginnen in Turkije, als alles meezit.
Zegt 'ie dat ik ook mee moet, dat ik geen keus heb. Fok jou, gast! Je kunt veel van me vragen, maar dít gaat me tever..
Asielzoekerscentrum 14.moslimquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:31 schreef Chowi het volgende:
Wtf, het gaat me niet om het internet. Ik heb eindelijk voor het eerst in mijn leven een beetje een toekomstbeeld en ben dingen aan het opbouwen. Dan ga ik niet ineens naar Turkije.
Ik heb geen geld voor een eigen huis, maar ik spaar wel. Ofzo..
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:03 schreef Chowi het volgende:
NJ, je mag van woensdag op donderdag er wel extra bij hebben, hoor.
quote:
Mits bevrediging van vleselijke lusten.quote:
Dat was de bedoeling ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mits bevrediging van vleselijke lusten.
Dacht ik het niet.quote:
Altijd weer dat rampetampen hé?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mits bevrediging van vleselijke lusten.
Ja, alleen dan beter verwoord.quote:
Alsof het jouw insteek (whehehe) niet was!quote:
Het is slechts een bijzaak, knul. Het belangrijkste is dat ik niet in een kartonnen doos hoef te slapen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:18 schreef NJ het volgende:
[..]
Alsof het jouw insteek (whehehe) niet was!.
Dat is om je geïntimideerd te laten voelen.quote:
Ik moest lachen, telt dat ook?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat is om je geïntimideerd te laten voelen.
Half.quote:
Ik hoopte op een spontaan orgasme van iedereen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:58 schreef Chowi het volgende:
Ja?
Ik las de TT en dacht "dat wil ik wel eens zien!"quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:02 schreef Chowi het volgende:
Wat ben jij voor zieke geest dat je op zulks een vuige dingen hoopt?
Hoe oud was je? 16?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:03 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik las de TT en dacht "dat wil ik wel eens zien!"
Ik ben heel wetenschappelijk ingesteld, weet je? Altijd alles testen enzo. Vroeger heb ik mijn pik wel eens drie keer op rij in het stopcontact gestoken. Ik wilde weten of het niet toeval was dat het die eerste keer pijn deed.
[grapje over dat dat past en die kleine gaatjes en dat je dan een kleine piemel hebt enzo]quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:03 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik las de TT en dacht "dat wil ik wel eens zien!"
Ik ben heel wetenschappelijk ingesteld, weet je? Altijd alles testen enzo. Vroeger heb ik mijn pik wel eens drie keer op rij in het stopcontact gestoken. Ik wilde weten of het niet toeval was dat het die eerste keer pijn deed.
Toen ik 16 was deed ik er al veel gevaarlijkere proeven mee! Met zoutzuur en staalborstels enzoquote:
Ik zou jou nimmer durven vragen om een foto van je BiFi.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:05 schreef Litso het volgende:
[..]
Toen ik 16 was deed ik er al veel gevaarlijkere proeven mee! Met zoutzuur en staalborstels enzo
Semi-grappige opmerking terug over dat ik dat natuurlijk niet echt heb gedaan terwijl ik eigenlijk wel weet dat jij dat weet.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:04 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
[grapje over dat dat past en die kleine gaatjes en dat je dan een kleine piemel hebt enzo]
Hè! Zo zijn we niet getrouwd!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Semi-grappige opmerking terug over dat ik dat natuurlijk niet echt heb gedaan terwijl ik eigenlijk wel weet dat jij dat weet.
Trapte je er in?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:07 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Hè! Zo zijn we niet getrouwd!
Dat deed ik ook.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:08 schreef Chowi het volgende:
BS. Nu lijkt het alsof je je eigen topic sloot.
Ik raak je liever niet aan, als je het niet erg vindt. Niets persoonlijks, hoor.quote:
Neen! Het waren de Vijf Horizonnen!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:09 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Dat deed ik ook.
Ook deed ik dát.
Gelukkig zit ik aan de andere kant van het beeldscherm.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:09 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Ik raak je liever niet aan, als je het niet erg vindt. Niets persoonlijks, hoor.
Virtueel, Zx. Virtuéél.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:10 schreef Litso het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik aan de andere kant van het beeldscherm.
quote:
In het echt ook. Kijk er maar eens achterquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:11 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Virtueel, Zx. Virtuéél.
bavaria schijnt ongeveer het zelfde te smaken....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:16 schreef Stofje het volgende:
Ik ga straks naar tmf.nl om daar een 14-jarig meisje te spreken te krijgen, die vervolgens allerlei naakte lichaamsdelen aan mij laat zien. Maar eerst beffen.
Ch.
BS.
Litso.
Rest.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
bavaria schijnt ongeveer het zelfde te smaken....
lees je in, mod!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:24 schreef Stofje het volgende:
[..]! Ik vind het stiekem een leuk grpaje.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:15 schreef Chowi het volgende:
Hoi.
Alles goed lieverd lekkerding?quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Alles goed lieverd lekkerding?!!!!!!11
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:20 schreef DeLeider het volgende:
[..]
jaaaaah nu weer wel, want ik bel met jou.... hihihihi..
Zou er een verband zijn?quote:
Wellicht!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:47 schreef pc-fr34k het volgende:
Zou er een verband zijn?
Scherp.quote:
Ja duh, wtf denk jij ?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:46 schreef Mr-Z het volgende:
BeF gaat dag en nacht door..
Ik mag morgenochtend weer lekker werkenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:09 schreef rompompom het volgende:
Jeminee, het lijkt wel of iedereen 'uit' is!
Gelul!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:12 schreef Mr-Z het volgende:
Er zijn mensen met een leven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |