Je bent een schatterd.quote:
Ik had toch de laatste post?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:31 schreef Misstique het volgende:
Ja hodver!!!![]()
Doe ik het een keer volgens de regels, gaat Stofje gewoon dubbelen!!!!!111!~!!!!!!~1
Jouw TT was meer UVT-achtig.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:31 schreef Misstique het volgende:
Ja hodver!!!![]()
Doe ik het een keer volgens de regels, gaat Stofje gewoon dubbelen!!!!!111!~!!!!!!~1
Ook zo matig ja! Maar et zal wel kloppenquote:
MCD.... zie mijn "beat" link. Wellicht ook wat voor jou. Een goeie opwarmer voor et weekend. Erg relaxedquote:
Jammer joh.quote:
Ik kan em niet openen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:33 schreef jackson het volgende:
[..]
MCD.... zie mijn "beat" link. Wellicht ook wat voor jou. Een goeie opwarmer voor et weekend. Erg relaxed![]()
is het ska?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:33 schreef jackson het volgende:
[..]
MCD.... zie mijn "beat" link. Wellicht ook wat voor jou. Een goeie opwarmer voor et weekend. Erg relaxed![]()
Hij opent zodra je de link aanklikt zeg maar. Je pop-up killer kan em blokken. Bij XP kan je net onder je adres balk klikken om em te downenquote:
Het begint met deephouse en later gaan het de progressive kant opquote:
*adoreert.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:35 schreef Misstique het volgende:
Ik open vanaf nu nóóit meer op mn werk. Echt, elke keer gezeik, ik kap ermee. Als ik werk zet ik voortaan mn BSmodus aan.
als ik dit wil horen regel ik wel een heipaalquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Het begint met deephouse en later gaan het de progressive kant op
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
als ik dit wil horen regel ik wel een heipaal
Niet zo hard tegen dat kindeke hè. Laat elkaar vrij in z'n smaak. Die knul heeft het al moeilijk zat.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
als ik dit wil horen regel ik wel een heipaal
Ieder zijn smaak. Ik ben ook niet van de hip-hop maar als iemand creatief ermee is luister ik er graag naar. Ik sta dan ook erg open voor muziekquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Niet zo hard tegen dat kindeke hè. Laat elkaar vrij in z'n smaak. Die knul heeft het al moeilijk zat.
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Niet zo hard tegen dat kindeke hè. Laat elkaar vrij in z'n smaak. Die knul heeft het al moeilijk zat.
quote:Ch: Gaan we een keer bier zuipen?
Stofje: Líters.
Ch: Aight!
Ch: Nu?
Stofje: Neen. Straks richting Breda. Ouders.
Ch: Ja maar ik sta goddomme voor je deur!
Stofje: Welk nummer?
Ch: Zes?![]()
Ch: Iets met zes.![]()
Stofje:.
Stofje: FOUT!
Ch: Welk nummer moet ik hebben? Ik wist het ook niet, ik ging op mijn gevoel af.
Stofje: Welke stad zit je?
Ch: Zoetermeer?![]()
Stofje:
Ch: JA JONGE IK GING TOCH OP MIJN GEVOEL AF
ik ook. maar hiphop vind ik nix, en dit ook nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak. Ik ben ook niet van de hip-hop maar als iemand creatief ermee is luister ik er graag naar. Ik sta dan ook erg open voor muziek.
Prima...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik ook. maar hiphop vind ik nix, en dit ook niet
ska!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:42 schreef jackson het volgende:
Wat is je smaak wel MCD ?!
Onze gesprekken zijn altijd kei interessant.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
.
Kostte trouwens veel moeite om dit prachtstukje log te plaatsen!
Tof... ik ben erg benieuwd wat je er van vindtquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:43 schreef Misstique het volgende:
Ik ben nu aan t luisteren j.
Had dat eerder gezegd, druif. Op festivalinfo.nl kon je kaarten winnen voor Dutchska. 1x raden wie deze kaarten ook daadwerkelijk weg mocht geven. Twee uur geleden.quote:
En verder ?!quote:
Probeer ik eens aardig te zijn...quote:
Teardrop erin gemixed!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Tof... ik ben erg benieuwd wat je er van vindt
Vrouwelijke intuïtiequote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:41 schreef Stofje het volgende:
[..].
Kostte trouwens veel moeite om dit prachtstukje log te plaatsen!
Goede middag "Wquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:44 schreef Bizznitch het volgende:
hoereer
Hoe tof...... niet erin gemixed maar het is een remix van die plaatquote:
1x raden wie al 4 weken zo'n kaartje heeft liggenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:43 schreef Stofje het volgende:
[..]
Had dat eerder gezegd, druif. Op festivalinfo.nl kon je kaarten winnen voor Dutchska. 1x raden wie deze kaarten ook daadwerkelijk weg mocht geven. Twee uur geleden.
Gelukkig kan dat allemaal in nederlandquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:45 schreef Chowi het volgende:
Stofje is stiekem een neg0r.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |