abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35276683
quote:
Op maandag 20 februari 2006 01:13 schreef Netflier het volgende:

[..]

Ik pies zowat in mijn broek van het lachen.
Dus mannen piesen nu ook al in hun broek van het lachen , begint allemaal erg triest te worden.
pi_35276750
quote:
Op maandag 20 februari 2006 01:11 schreef Filadelfia het volgende:
Heb gehoord, dat Robbert terug komt op tv, in de fabeltjes krant.
Ik vind het wel grappig.
pi_35279597
Beetje flauwe reactie van me idd. Maar ik heb dat soort grapjes al zo vaak gehoord, dus zodoende is het voor mij wat minder lachwekkend geworden.
pi_35279821
Ik heb het momenteel een beetje gehad met de kwestie Robbert. ff gewoon geen zin om energie in te steken
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35279859
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 20:01 schreef CarDani het volgende:

[..]

Ik heb hem een persoonlijke en keurige brief geschreven. Maar helaas geen reactie.

Wat betreft Char, vind ik dat zij het erg terughoudend en oppervlakkig aanpakt. Niet voor niets natuurlijk, want in Amerika heb je zo een schadeclaim aan je broek hangen.
Maar het maakt Robbert juist zo boeiend omdat hij zoveel details vertelt.
En Char vertelt weinig details wil je zeggen?
pi_35281612
quote:
Op maandag 20 februari 2006 09:50 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Ja, ik vind haar nogal algemeen (niet altijd overigens).
pi_35287742
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_35306369
word tijd dat hij eens wat met zijn website gaat doen.....
> Be Yourself; everyone else is taken <
  dinsdag 21 februari 2006 @ 02:07:42 #84
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_35315929
quote:
Op maandag 20 februari 2006 09:50 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Nee daar heb je een punt, Char weet altijd veel te vertellen in de eerste paar minuten,
nog voor ze iemand langzaam uithoort en wat letters probeert !
zzz
pi_35317586
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 02:07 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Nee daar heb je een punt, Char weet altijd veel te vertellen in de eerste paar minuten,
nog voor ze iemand langzaam uithoort en wat letters probeert !
Ze heeft anders vaak genoeg dat ze meteen namen geeft hoor
maar ja, mensen die al een oordeel over Char hebben geveld zien helaas wat zij zelf willen zien
en draai het niet om, want geloof me, ook ik kijk met een kritisch oog naar haar. Wat ik constanteer is absoluut geen coldreaden.
pi_35318287
Robbert komt wel weer in de picture. Vroeg of laat.
pi_35318304
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 08:28 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Ze heeft anders vaak genoeg dat ze meteen namen geeft hoor
maar ja, mensen die al een oordeel over Char hebben geveld zien helaas wat zij zelf willen zien
en draai het niet om, want geloof me, ook ik kijk met een kritisch oog naar haar. Wat ik constanteer is absoluut geen coldreaden.
Bij Char twijfel ik een tijd en dan *plots* overtuigt ze me weer. Dat vind ik zo vervelend aan haar.
pi_35318367
En ik begin steeds meer te twijfelen aan de geesten waarmee Robbert in verbinding staat. Ik begin steeds meer te denken dat ze niet het beste met hem voorhebben, terwijl hij denkt dat dat wel zo is.
pi_35318459
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 09:23 schreef CarDani het volgende:

[..]

Bij Char twijfel ik een tijd en dan *plots* overtuigt ze me weer. Dat vind ik zo vervelend aan haar.
Als je Char vergelijkt met Derren Brown #2 valt ze helemaal in het niet. Derren raadt tijdens readings niet alleen voorzichtig lettertjes, maar zegt in één keer de volledige naam. Derren is sowieso meestal veel accurater dan Char (en al helemaal dan RvdB). En het mooie is dat hij niets meer gebruikt dan cold reading.

Hier een stukje van een van Derrens cold readings:

=========================
"Yeah great I'm gonna do this with you. Allright thank you... Look at me for asecond. So the person that you're thinking of is a lady, isn't it? Yeah... And this is somebody who died when they were fairly old, I think. And... as you imagine this is quite a shortish lady... and... I think quite la... you sort of remember sort of fairly large glasses when you think back to... Yeah... And.. eh... what are you thinking about, something about flowers? What's that? Yeah... Something... did she collect flowers or...?"

"She was owner of a flower shop."

"She's owned a flower shop! That's really interesting, great. And she.. ehm... I heard... It was your grandmother! Yes? Her name is... Laura or Nora? Norien?"

"Nora."

"Nora!"

"Yeah Nora."

"Nora, excellent... Yeah... thank you. Okay. Ehm... Allright, so what you've just seen there is a fraudulent technique used by mediums in the Victorian times, there's a trick to it... in a way. Okay? But in your head, you make it convincing, and that's what's important."
=========================

Char, eat your heart out.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 10:05:34 #90
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_35318940
Laten we heel eerlijk zijn, het stront van Derren Brown's kont zit behoorlijk om jouw hoofd heen...
quote:
"She's owned a flower shop! That's really interesting, great. And she.. ehm... I heard... It was your grandmother! Yes? Her name is... Laura or Nora? Norien?"

"Nora."

"Nora!"

"Yeah Nora."
Dit is gewoon "onmogelijk" te raden. Of Derren Brown doet alsof hij van niets weet maar acteert, en het is gespeeld. Of Derren Brown krijgt gewoon ingevingen, denkt dat dit allemaal gewoon is door goed naar iemand te kijken, maar beseft niet dat wat hij weet/kan niet zomaar kan. Of Derren Brown laat niet zien dat hij eerst een maandje op i-net heeft zitten rondstruinen, naar het verleden van een persoon. Ik zie geen andere mogelijkheid, want met cold-reading kan je geen namen raden. Pak er maar eens een namenboekje bij.. en begin met tellen. Je maakt volgens mij nog meer kans met de Lotto. Kijk maar naar 6pack. Daar proberen ze ook van mensen hun beroep, naam enz te raden. Nou die bakken er nooit iets van.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_35319013
Ja, Derren Brown is een artiest.
Hij wist die namen heus wel van tevoren hoor.

Toch vreemd dat bij bijvoorbeeld derren Brown iedereen ervan uitgaat dat hij niets van tevoren wist, maar zodra Robbert of Char een reading doen dan moeten ze ineens van tevoren info ergens vandaan hebben gehaald.

Dat is meten met 2 maten.
pi_35321795
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 10:10 schreef CarDani het volgende:

Toch vreemd dat bij bijvoorbeeld derren Brown iedereen ervan uitgaat dat hij niets van tevoren wist, maar zodra Robbert of Char een reading doen dan moeten ze ineens van tevoren info ergens vandaan hebben gehaald.

Inderdaad, het zijn ook twee totaal verschillende claims die gemaakt worden. Bovendien gaat niet 'iedereen' ervan uit dat Brown niets van te voren weet .
pi_35322197
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 10:10 schreef CarDani het volgende:

Derren Brown zegt wel dat hij de namen van te voren weet. Niet in zijn toneelspel nee. Hij liegt dan net zoals een medium, omdat hij die naspeelt. Hij moet dus valsspelen om te laten zien hoe mediums vals spelen.
pi_35323133
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 12:09 schreef Liefsten het volgende:

[..]

Derren Brown zegt wel dat hij de namen van te voren weet. Niet in zijn toneelspel nee. Hij liegt dan net zoals een medium, omdat hij die naspeelt. Hij moet dus valsspelen om te laten zien hoe mediums vals spelen.
Omdat ik hele moeilijke berekeningen kan maken door een rekenmachientje te gebruiken op een manier dat het niemand opvalt dát ik een rekenmachientje gebruik, heb ik bewezen dat mijn overbuurjongen diezelfde berekeningen niet uit zijn hoofd kan doen ?

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_35323260
Nee, maar het wel een stuk minder waarschijnlijker gemaakt.
pi_35328382
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 12:36 schreef Mirage het volgende:

[..]

Omdat ik hele moeilijke berekeningen kan maken door een rekenmachientje te gebruiken op een manier dat het niemand opvalt dát ik een rekenmachientje gebruik, heb ik bewezen dat mijn overbuurjongen diezelfde berekeningen niet uit zijn hoofd kan doen ?

Je haalt me de woorden uit de mond
pi_35328435
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 12:40 schreef Mudman het volgende:
Nee, maar het wel een stuk minder waarschijnlijker gemaakt.
Tja, zo kan je ook altijd blijven twijfelen en speculeren of een bepaalde zanger of zangeres wel kan zingen of niet.
pi_35328620
Het enige wat de 'paranormalen' tot nu toe lukt is onder niet gecontroleerde omstandigheden kunstjes doen die men ook kan doen zonder paranormaal begaafd te zijn.
Toevallig dat die indrukwekkende zaken nooit gecontroleerd herhaald kunnen worden. En dan kun je je gaan afvragen: is het waarschijnlijker dat RvdB echt entiteiten ziet, genverbranders doorkrijgt en communiceert met overleden nonnen of gebruikt hij trukjes?
De vraag stellen is hem beantwoorden lijkt me.
pi_35328651
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:04 schreef CarDani het volgende:

[..]

Tja, zo kan je ook altijd blijven twijfelen en speculeren of een bepaalde zanger of zangeres wel kan zingen of niet.
Nee dus, dat is namenlijk makkelijk te bewijzen.
pi_35328777
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:09 schreef Mudman het volgende:

[..]

Nee dus, dat is namenlijk makkelijk te bewijzen.
Nou, veel zangers weigeren a-capella voor je te gaan zingen hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')