Dus mannen piesen nu ook al in hun broek van het lachenquote:Op maandag 20 februari 2006 01:13 schreef Netflier het volgende:
[..]
Ik pies zowat in mijn broek van het lachen.![]()
Ik vind het wel grappig.quote:Op maandag 20 februari 2006 01:11 schreef Filadelfia het volgende:
Heb gehoord, dat Robbert terug komt op tv, in de fabeltjes krant.
En Char vertelt weinig details wil je zeggen?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:01 schreef CarDani het volgende:
[..]
Ik heb hem een persoonlijke en keurige brief geschreven. Maar helaas geen reactie.
Wat betreft Char, vind ik dat zij het erg terughoudend en oppervlakkig aanpakt. Niet voor niets natuurlijk, want in Amerika heb je zo een schadeclaim aan je broek hangen.
Maar het maakt Robbert juist zo boeiend omdat hij zoveel details vertelt.
Ja, ik vind haar nogal algemeen (niet altijd overigens).quote:Op maandag 20 februari 2006 09:50 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
En Char vertelt weinig details wil je zeggen?![]()
Nee daar heb je een punt, Char weet altijd veel te vertellen in de eerste paar minuten,quote:Op maandag 20 februari 2006 09:50 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
En Char vertelt weinig details wil je zeggen?![]()
Ze heeft anders vaak genoeg dat ze meteen namen geeft hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:07 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Nee daar heb je een punt, Char weet altijd veel te vertellen in de eerste paar minuten,
nog voor ze iemand langzaam uithoort en wat letters probeert !
Bij Char twijfel ik een tijd en dan *plots* overtuigt ze me weer. Dat vind ik zo vervelend aan haar.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:28 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ze heeft anders vaak genoeg dat ze meteen namen geeft hoor
maar ja, mensen die al een oordeel over Char hebben geveld zien helaas wat zij zelf willen zien
en draai het niet om, want geloof me, ook ik kijk met een kritisch oog naar haar. Wat ik constanteer is absoluut geen coldreaden.
Als je Char vergelijkt met Derren Brown #2 valt ze helemaal in het niet. Derren raadt tijdens readings niet alleen voorzichtig lettertjes, maar zegt in één keer de volledige naam. Derren is sowieso meestal veel accurater dan Char (en al helemaal dan RvdB). En het mooie is dat hij niets meer gebruikt dan cold reading.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:23 schreef CarDani het volgende:
[..]
Bij Char twijfel ik een tijd en dan *plots* overtuigt ze me weer. Dat vind ik zo vervelend aan haar.![]()
Dit is gewoon "onmogelijk" te raden. Of Derren Brown doet alsof hij van niets weet maar acteert, en het is gespeeld. Of Derren Brown krijgt gewoon ingevingen, denkt dat dit allemaal gewoon is door goed naar iemand te kijken, maar beseft niet dat wat hij weet/kan niet zomaar kan. Of Derren Brown laat niet zien dat hij eerst een maandje op i-net heeft zitten rondstruinen, naar het verleden van een persoon. Ik zie geen andere mogelijkheid, want met cold-reading kan je geen namen raden. Pak er maar eens een namenboekje bij.. en begin met tellen. Je maakt volgens mij nog meer kans met de Lotto. Kijk maar naar 6pack. Daar proberen ze ook van mensen hun beroep, naam enz te raden. Nou die bakken er nooit iets van.quote:"She's owned a flower shop! That's really interesting, great. And she.. ehm... I heard... It was your grandmother! Yes? Her name is... Laura or Nora? Norien?"
"Nora."
"Nora!"
"Yeah Nora."
Inderdaad, het zijn ook twee totaal verschillende claims die gemaakt worden. Bovendien gaat niet 'iedereen' ervan uit dat Brown niets van te voren weet .quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:10 schreef CarDani het volgende:
Ja, Derren Brown is een artiest.
Hij wist die namen heus wel van tevoren hoor.
Toch vreemd dat bij bijvoorbeeld derren Brown iedereen ervan uitgaat dat hij niets van tevoren wist, maar zodra Robbert of Char een reading doen dan moeten ze ineens van tevoren info ergens vandaan hebben gehaald.
Dat is meten met 2 maten.
Derren Brown zegt wel dat hij de namen van te voren weet. Niet in zijn toneelspel nee. Hij liegt dan net zoals een medium, omdat hij die naspeelt. Hij moet dus valsspelen om te laten zien hoe mediums vals spelen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:10 schreef CarDani het volgende:
Ja, Derren Brown is een artiest.
Hij wist die namen heus wel van tevoren hoor.
Toch vreemd dat bij bijvoorbeeld derren Brown iedereen ervan uitgaat dat hij niets van tevoren wist, maar zodra Robbert of Char een reading doen dan moeten ze ineens van tevoren info ergens vandaan hebben gehaald.
Dat is meten met 2 maten.
Omdat ik hele moeilijke berekeningen kan maken door een rekenmachientje te gebruiken op een manier dat het niemand opvalt dát ik een rekenmachientje gebruik, heb ik bewezen dat mijn overbuurjongen diezelfde berekeningen niet uit zijn hoofd kan doen ?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:09 schreef Liefsten het volgende:
[..]
Derren Brown zegt wel dat hij de namen van te voren weet. Niet in zijn toneelspel nee. Hij liegt dan net zoals een medium, omdat hij die naspeelt. Hij moet dus valsspelen om te laten zien hoe mediums vals spelen.![]()
Je haalt me de woorden uit de mondquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:36 schreef Mirage het volgende:
[..]
Omdat ik hele moeilijke berekeningen kan maken door een rekenmachientje te gebruiken op een manier dat het niemand opvalt dát ik een rekenmachientje gebruik, heb ik bewezen dat mijn overbuurjongen diezelfde berekeningen niet uit zijn hoofd kan doen ?
Tja, zo kan je ook altijd blijven twijfelen en speculeren of een bepaalde zanger of zangeres wel kan zingen of niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:40 schreef Mudman het volgende:
Nee, maar het wel een stuk minder waarschijnlijker gemaakt.
Nee dus, dat is namenlijk makkelijk te bewijzen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:04 schreef CarDani het volgende:
[..]
Tja, zo kan je ook altijd blijven twijfelen en speculeren of een bepaalde zanger of zangeres wel kan zingen of niet.
Nou, veel zangers weigeren a-capella voor je te gaan zingen hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:09 schreef Mudman het volgende:
[..]
Nee dus, dat is namenlijk makkelijk te bewijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |