Ben jij pikki?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:51 schreef totsy het volgende:
Op ufoplaza verscheen weer eens een leuk artikeltje over "RvdB ufo's en nannin-gaatjes"
Over de fokkers het volgende :"Van met name de "de jonge colonne" op FOK verbaast me dat niets, ze toeteren dat het een lieve lust is en doen me denken aan de kakelende kippetjes in een overvol gekipte hal van honderd bij honderd; veel gekakel, weinig ei."
http://www.ufoplaza.nl/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=134
![]()
Dat is preices wat hij wil doen, Analyzing_Barb! Hij zegt nergens dat alle mediums oplichters zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:00 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]als hij maar niet beweert dat alle mediums oplichters zijn dan
(want dat weet ik dus niet zeker)
Als hij wil waarschuwen en vermaken dat vind ik het zeker top![]()
Dat heeft hij zelf laten zien op TV. Was volgens mij ten tijde van dat Russisch Roulette zo'n 2 jaar geleden? Werd uitgezonden door RTL4 volgens mij.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:56 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Hoe weet je dat, liefsten?
Ik heb het ook al een paar keer gezienquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:06 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Dat is preices wat hij wil doen, Analyzing_Barb! Hij zegt nergens dat alle mediums oplichters zijn.
Het lijkt me echt iets voor jou hoor, zijn programma's, denk dat jij het helemaal top zal vinden.![]()
Ja inderdaadquote:
Volgens mij is zo iemand als Derren Brown toch maar een zwaar gefrustreerde , en gaat hij zonder zijn roem die hij dan door illusie verwerft ook zo door het leven ....en stikke jaloers op echte mediums zoals Robbert .quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:06 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Dat is preices wat hij wil doen, Analyzing_Barb! Hij zegt nergens dat alle mediums oplichters zijn.
Het lijkt me echt iets voor jou hoor, zijn programma's, denk dat jij het helemaal top zal vinden.![]()
Dat moet haast wel hé.quote:
Och, had ik ook al lang gedacht, indeedquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:18 schreef totsy het volgende:
[..]
Volgens mij is zo iemand als Derren Brown toch maar een zwaar gefrustreerde , en gaat hij zonder zijn roem die hij dan door illusie verwerft ook zo door het leven ....en stikke jaloers op echte mediums zoals Robbert .![]()
Nou, die Jan Blei, klinkt ook niet al te vrolijkquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:18 schreef totsy het volgende:
[..]
Volgens mij is zo iemand als Derren Brown toch maar een zwaar gefrustreerde , en gaat hij zonder zijn roem die hij dan door illusie verwerft ook zo door het leven ....en stikke jaloers op echte mediums zoals Robbert .![]()
En ook helemaal niet gefrusteerd omdat niemand hem serieus neemtquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:26 schreef Liefsten het volgende:
[..]
Nou, die Jan Blei, klinkt ook niet al te vrolijk![]()
Nee jij nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:57 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ik heb jou nog NOOIT een normale reactie zien geven waarin je echt argumenten geeft. Vooralsnog vind ik jou niets meer en niets minder dan een ordinaire troll.Voor jou gaat dat inderdaad wel op: veel gekakel maar weinig ei.
Hm. Aanhanger van Pikki of ook Pikkiquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:22 schreef extraterrestre het volgende:
[..]
Och, had ik ook al lang gedacht, indeed![]()
Ehm...ik zou dus een beetje oppassen met wat je zegtquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nee jij niet![]()
Over dat ordinair zijn, ik denk dat je dan even in die spiegel van je moet kijken
Ordinair past totaal niet thuis in mijn leefwereld, dit komt van jouw geest af nml
jij bedenkt het, zoals zoveel dingen,
dus ben je het zelf! Maar dat is vaak zo, men zegt dingen tegen anderen maar in feite zegt het meer over henzelf!
Ben jij van de Cia of de FBI danwel .........dat zij moet oppassen ...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:45 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ehm...ik zou dus een beetje oppassen met wat je zegt
Nee dear Pikkimansquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:50 schreef totsy het volgende:
[..]
Ben jij van de Cia of de FBI danwel .........dat zij moet oppassen ...![]()
Hij heeft de verstandelijke vermogens en de eloquentie. Juist! En daarom is hij skeptisch!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:26 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Rob Nanninga is volgens mij een voorbeeld van iemand die zichzelf in de weg zit. Hij heeft de verstandelijke vermogens en de eloquentie om zich echt te verdiepen in parapsychologische literatuur en daar ook nog in grote lijnen correct en helder over te rapporteren. Maar hij bezit ook een merkwaardige, irrationele neiging om dingen juist wanneer ze ingaan tegen zijn wereldbeeld opeens (erg) vertekend weer te geven. Zonder die neiging had hij wellicht kunnen uitgroeien tot een echte wetenschapper op dit gebied
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
mooi stukje, dit![]()
Waar heb je dat vandaan?
Ay Ay Maria, dan kuisen we hier allen beter onze schop af .......of wordt het een man aan man s gevecht ??quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:13 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ik heb al eerder aangegeven dat we Nanninga/Skepsis ook maar eens moeten gaan ontleden. Daar blijken meerdere mensen serieus over na te hebben gedacht![]()
Even wat anders: Ik had Stenny een mailtje gestuurd, ze geeft te kennen dat ze niet weet hoe lang ze een ban heeft, dat ze ons mist en dat ze ons gauw weer hoopt te zien![]()
Ja hoor, vlug wegwezen dan .....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:16 schreef totsy het volgende:
[..]
Ay Ay Maria, dan kuisen we hier allen beter onze schop af .......of wordt het een man aan man s gevecht ??![]()
De topics worden hier eindelijk normaal en dan komt ze terugquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:13 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ik heb al eerder aangegeven dat we Nanninga/Skepsis ook maar eens moeten gaan ontleden. Daar blijken meerdere mensen serieus over na te hebben gedacht![]()
Even wat anders: Ik had Stenny een mailtje gestuurd, ze geeft te kennen dat ze niet weet hoe lang ze een ban heeft, dat ze ons mist en dat ze ons gauw weer hoopt te zien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |