abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35482654
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 17:51 schreef totsy het volgende:
Op ufoplaza verscheen weer eens een leuk artikeltje over "RvdB ufo's en nannin-gaatjes"

Over de fokkers het volgende :"Van met name de "de jonge colonne" op FOK verbaast me dat niets, ze toeteren dat het een lieve lust is en doen me denken aan de kakelende kippetjes in een overvol gekipte hal van honderd bij honderd; veel gekakel, weinig ei."

http://www.ufoplaza.nl/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=134

Ben jij pikki?
pi_35482783
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 18:00 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

als hij maar niet beweert dat alle mediums oplichters zijn dan (want dat weet ik dus niet zeker)
Als hij wil waarschuwen en vermaken dat vind ik het zeker top
Dat is preices wat hij wil doen, Analyzing_Barb! Hij zegt nergens dat alle mediums oplichters zijn.
Het lijkt me echt iets voor jou hoor, zijn programma's, denk dat jij het helemaal top zal vinden.
pi_35483045
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 17:56 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Hoe weet je dat, liefsten?
Dat heeft hij zelf laten zien op TV. Was volgens mij ten tijde van dat Russisch Roulette zo'n 2 jaar geleden? Werd uitgezonden door RTL4 volgens mij.
pi_35483050
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 18:06 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Dat is preices wat hij wil doen, Analyzing_Barb! Hij zegt nergens dat alle mediums oplichters zijn.
Het lijkt me echt iets voor jou hoor, zijn programma's, denk dat jij het helemaal top zal vinden.
Ik heb het ook al een paar keer gezien ik kom nog weleens vaker in je topic wanneer ik er zin in heb
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35483083
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 18:02 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Ben jij pikki?
Ja inderdaad
pi_35483278
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 18:06 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Volgens mij is zo iemand als Derren Brown toch maar een zwaar gefrustreerde , en gaat hij zonder zijn roem die hij dan door illusie verwerft ook zo door het leven ....en stikke jaloers op echte mediums zoals Robbert .
pi_35483389
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 18:02 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Ben jij pikki?
Dat moet haast wel hé.
Trouwens die kerel van UFO-plaza is ale een kind zo blij dat zijn bizarre stukjes eens een keer door anderen worden gelezen dan die tien reguliere bezoekers die daar zin in hebben.
Helpt waar hij kan!
pi_35483412
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 18:18 schreef totsy het volgende:

[..]

Volgens mij is zo iemand als Derren Brown toch maar een zwaar gefrustreerde , en gaat hij zonder zijn roem die hij dan door illusie verwerft ook zo door het leven ....en stikke jaloers op echte mediums zoals Robbert .
Och, had ik ook al lang gedacht, indeed
pi_35483545
Er komen hier alleen nog maar klonen lijkt het wel. En die hebben allemaal dezelfde mening.
Helpt waar hij kan!
pi_35483555
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 18:18 schreef totsy het volgende:

[..]

Nou, die Jan Blei, klinkt ook niet al te vrolijk
pi_35483609
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 18:26 schreef Liefsten het volgende:

[..]

Nou, die Jan Blei, klinkt ook niet al te vrolijk
En ook helemaal niet gefrusteerd omdat niemand hem serieus neemt .
Helpt waar hij kan!
pi_35484188
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 17:57 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Ik heb jou nog NOOIT een normale reactie zien geven waarin je echt argumenten geeft. Vooralsnog vind ik jou niets meer en niets minder dan een ordinaire troll. Voor jou gaat dat inderdaad wel op: veel gekakel maar weinig ei.
Nee jij niet
Over dat ordinair zijn, ik denk dat je dan even in die spiegel van je moet kijken
Ordinair past totaal niet thuis in mijn leefwereld, dit komt van jouw geest af nml
jij bedenkt het, zoals zoveel dingen,
dus ben je het zelf! Maar dat is vaak zo, men zegt dingen tegen anderen maar in feite zegt het meer over henzelf!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_35484200
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 18:22 schreef extraterrestre het volgende:

[..]

Och, had ik ook al lang gedacht, indeed
Hm. Aanhanger van Pikki of ook Pikki
Extra Terrestrial Intelligence = Alien, buitenaards wezen

Trouwens Pikki kan Robbert niet zijn, want in Robbert's boek stond dat de planeet waar Doya van afkomstig is, BOVISA heet en niet Bovisca zoals Pikki zei.
Dat wilde ik al een hele tijd melden en nu komt het weer in me op
pi_35484306
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 18:42 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Nee jij niet
Over dat ordinair zijn, ik denk dat je dan even in die spiegel van je moet kijken
Ordinair past totaal niet thuis in mijn leefwereld, dit komt van jouw geest af nml
jij bedenkt het, zoals zoveel dingen,
dus ben je het zelf! Maar dat is vaak zo, men zegt dingen tegen anderen maar in feite zegt het meer over henzelf!
Ehm...ik zou dus een beetje oppassen met wat je zegt
pi_35484429
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 18:45 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Ehm...ik zou dus een beetje oppassen met wat je zegt
Ben jij van de Cia of de FBI danwel .........dat zij moet oppassen ...
pi_35485183
http://members.lycos.nl/Kritisch/nanninga_bde.html
hier een stuk over Nanninga en zijn skeptische kijk op alles
Blond zijn is geen schande, toch?
pi_35485629
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 18:50 schreef totsy het volgende:

[..]

Ben jij van de Cia of de FBI danwel .........dat zij moet oppassen ...
Nee dear Pikkimans
ik bedoel, hij (is het een zij dan?) zegt allerlei dingen wat op zichzelf geprojecteerd kan worden. 'Wat je zegt ben jezelf'...als je zoiets zegt moet je m.i. oppassen met wat je zegt, toch
pi_35485718
Rob Nanninga is volgens mij een voorbeeld van iemand die zichzelf in de weg zit. Hij heeft de verstandelijke vermogens en de eloquentie om zich echt te verdiepen in parapsychologische literatuur en daar ook nog in grote lijnen correct en helder over te rapporteren. Maar hij bezit ook een merkwaardige, irrationele neiging om dingen juist wanneer ze ingaan tegen zijn wereldbeeld opeens (erg) vertekend weer te geven. Zonder die neiging had hij wellicht kunnen uitgroeien tot een echte wetenschapper op dit gebied

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

mooi stukje, dit
Waar heb je dat vandaan?
pi_35486519
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:26 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Rob Nanninga is volgens mij een voorbeeld van iemand die zichzelf in de weg zit. Hij heeft de verstandelijke vermogens en de eloquentie om zich echt te verdiepen in parapsychologische literatuur en daar ook nog in grote lijnen correct en helder over te rapporteren. Maar hij bezit ook een merkwaardige, irrationele neiging om dingen juist wanneer ze ingaan tegen zijn wereldbeeld opeens (erg) vertekend weer te geven. Zonder die neiging had hij wellicht kunnen uitgroeien tot een echte wetenschapper op dit gebied

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

mooi stukje, dit
Waar heb je dat vandaan?
Hij heeft de verstandelijke vermogens en de eloquentie. Juist! En daarom is hij skeptisch!
pi_35486587
http://quest4wisdom.tripod.com/skepsiswatchers/id3.html

ik denk dat ik maar een 'aanhanger' word van deze mensen
pi_35489311
Interessante link van analyzing barb
de link vond ik in een forum
en als je zoekt via google vind je veel terug over Nanninga

Klik
Blond zijn is geen schande, toch?
pi_35489715
Ik heb al eerder aangegeven dat we Nanninga/Skepsis ook maar eens moeten gaan ontleden. Daar blijken meerdere mensen serieus over na te hebben gedacht

Even wat anders: Ik had Stenny een mailtje gestuurd, ze geeft te kennen dat ze niet weet hoe lang ze een ban heeft, dat ze ons mist en dat ze ons gauw weer hoopt te zien
pi_35489842
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 21:13 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ik heb al eerder aangegeven dat we Nanninga/Skepsis ook maar eens moeten gaan ontleden. Daar blijken meerdere mensen serieus over na te hebben gedacht

Even wat anders: Ik had Stenny een mailtje gestuurd, ze geeft te kennen dat ze niet weet hoe lang ze een ban heeft, dat ze ons mist en dat ze ons gauw weer hoopt te zien
Ay Ay Maria, dan kuisen we hier allen beter onze schop af .......of wordt het een man aan man s gevecht ??
pi_35490021
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 21:16 schreef totsy het volgende:

[..]

Ay Ay Maria, dan kuisen we hier allen beter onze schop af .......of wordt het een man aan man s gevecht ??
Ja hoor, vlug wegwezen dan .....
pi_35490154
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 21:13 schreef Analyzing_Barb het volgende:

De topics worden hier eindelijk normaal en dan komt ze terug
Ik mis haar niet echt eigenlijk
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')