Onderschat niet wat Wigan voor Skoko zal vragen en wat Basel voor Chipperfield wil hoor. En Aloisi zal ook wel een paar miljoen moeten kostenquote:Op zondag 19 februari 2006 12:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wedden dat je dan nog geld over hebt
Maar 15 a 20 euro zal wel genoeg zijn voor 11 Australiërsquote:Op zondag 19 februari 2006 12:40 schreef twi het volgende:
[..]
Onderschat niet wat Wigan voor Skoko zal vragen en wat Basel voor Chipperfield wil hoor. En Aloisi zal ook wel een paar miljoen moeten kosten
Helaas kosten 11 Australiers quasalaris samen al 5 miljoenquote:Op zondag 19 februari 2006 12:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar 15 a 20 euro zal wel genoeg zijn voor 11 Australiërs
En onze mascotte Phoxy restylen tot een kangoeroe zeker.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:31 schreef twi het volgende:
15-20 miljoen? Zozo...Chipperfield, Vidmar, Aloisi, Skoko, Kalac, Wilkshire en MIlicevic moet je er wel voor kunnen halen
Tsja, Russen zullen te duur zijn dus ik hoop toch voor jullie dat Guus bij Australie blijftquote:Op zondag 19 februari 2006 12:43 schreef Spideyman het volgende:
En onze mascotte Phoxy restylen tot een kangoeroe zeker.![]()
Ik ga persoonlijk voor de poort staan tegenhouden als er nog zo'n kansarme Australier het Phillipsstadion wil binnenwandelen.![]()
In Nederland loopt anders ook nog wel het een en ander rond. Vooral uit de vijver daar bij Alkmaar zijn goeie vissen te vangen.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:44 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, Russen zullen te duur zijn dus ik hoop toch voor jullie dat Guus bij Australie blijft
Dan moet Hiddink wel eerst bondscoach van Nederland worden. Mag van mij best hoor, zolang Marco maar weer bij ons komtquote:Op zondag 19 februari 2006 12:51 schreef Spideyman het volgende:
[..]
In Nederland loopt anders ook nog wel het een en ander rond. Vooral uit de vijver daar bij Alkmaar zijn goeie vissen te vangen.
Persoonlijk zie ik graag Landzaat komen
Zo koop je het kampioenschap van 2007.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:34 schreef Neoktheone het volgende:
Landzaat, Mathijsen, Kalou... Dat zouden goede aanwinsten zijn
Die niet, maar AZ is nu wel aan het stunten... 2-3 inmiddelsquote:Op zondag 19 februari 2006 13:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Of Sparta moet nog stunten
Inderdaad we zijn geen Ajax.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zo koop je het kampioenschap van 2007.
Sympathiequote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja het werkt. Maar sympathie krijg je er niet mee.
Vonlanthen terug, Koné niet kopen en iedereen houden. Dan wordt je ook kampioen. Zet je die 15 miljoen(?) op de bank en besteed je die in slechtere tijden.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:34 schreef Neoktheone het volgende:
Landzaat, Mathijsen, Kalou... Dat zouden goede aanwinsten zijn
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar het levert 3 punten op en lopen we mooi weer uit op AZ
quote:
Vonlanthen??quote:Op zondag 19 februari 2006 15:53 schreef ErikT het volgende:
[..]
Vonlanthen terug, Koné niet kopen en iedereen houden. Dan wordt je ook kampioen. Zet je die 15 miljoen(?) op de bank en besteed je die in slechtere tijden.
En dan herken ik alle spelers volgend jaar ook nog na de zomervakantie.
Ja Vonlanthen ja. Let maar op tijdens Frankrijk - Zwitserland komend WK. Die jongen die er twee maakt, dat is Johan Vonlanthen.quote:
durf je daar iets op in te zetten?quote:Op zondag 19 februari 2006 16:48 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja Vonlanthen ja. Let maar op tijdens Frankrijk - Zwitserland komend WK. Die jongen die er twee maakt, dat is Johan Vonlanthen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |