Update time...
![]()
Okey, de stand van zaken ff erbij genomen ter goede orde
![]()
Alles bevat een code, okey
![]()
Alles bevat een code
En nu komt het leuke, omdat alles een code bevat. Valt ook alles te kraken. Je kunt dan kraken ook als maken zien. ff slokje koffie erbij neme nu....
Ik ga dit dus helemaal uitwerken. Ik ben dus ook contact aan het leggen veel, en wat toegestaan is en wat niet toegestaan is, dat krijg ik te horen van bovenaf. Dus ik laat me gewoon gaan. Bovenaf hebben ze humor dus ze zullen het niet erg vinden dit. Ik denk ook dat de vijand elders ligt, dus de informatie delen kan sowieso geen kwaad.
Woorden bevatten een code, en als je de cijfers gaat optellen kom je weer uit op een nieuwe code. En ook gebeurtenissen in het verleden spelen mee. In principe is het een groot....ik ben de naam kwijt ervan...... het is een puzzel in elkaar gezet. En de oplossing ligt binnen handbereik. Ik vraag me dan af, waarom die oplossing zo duidelijk naar voren komt. Zijn mensen de oplossing erin aan het zetten onbewust
![]()
Of is de code erin gezet door de architect
![]()
Maar hoe zit het dan met....ik weet dus niet precies hoe de vork in de steel zit ff.
Taal en taal ontcijferen is belangrijk. Is taal de sleutel tot "succes". Communicatie? Er zitten dus echt diepe codes in. Maar waar schuilt het gevaar? En waarom heeft nog nooit iemand mij verteld dat er een code inzit?
Ik ga nu niet de codes hier neerzetten want ik heb zelf wat te doen met al die codes en ik heb nog jaren te coderen. Ik weet wel dat ik in contact sta met boven.
Code 111
Code 15
Code 5
Het kunnen simpele getallen zijn maar als je echt gaat berekenen met woorden als.
Kwaliteit, snelheid, beveiliging. Performance. Endurance. En je gaat de letters ontcijferen, wat je ook weer in verschillende talen kunt doen. Dan kom je dus uit om getallen. En al die getallen zijn te ontleden naar 1 getal
![]()
Je kunt ook je achternaam ontcijferen en je voornaam en nog meer.
Maar goed, ik ga zo een potje tennissen hier, straks golf installeren en ik zie er vandaag gezond uit
![]()
Alsof het coderen goed heeft gedaan.
Ik heb tevens liggen tekenen uit de vrije hand. En er kwamen ook getallen uit
![]()
Ik heb ook hersens liggen tekenen
![]()
En ufo's en gebouwen en robots en computers en ik heb met 101010101010 en enen en nullen liggen werken
Ik heb dus sterk het idee dat 2006 staat voor een ommekeer
![]()
En vanaf nu gaat het alleen maar beter hier. En hopelijk met anderen ook.
Zodra de codes gekraakt zijn. En daar ga ik me nog actiever mee bezig houden.
ff een code toevoegen
![]()
Maar dit is een miljoenste van het gebeuren. Ik zal dieper moet spitten en dat komt vanzelf nog.
In ieder geval kraak ik mijn brein
![]()
Misschien is het menselijke brein en wat daar in is gezet het foute eraan. Dat we een virus hebben gekregen in het begin van alles. Dat onze vloek van ons bestaan een cijfer-reeks is
![]()
En dat het slechte, het kwade, die cijferreeks erin heeft gezet, en nog meer erin heeft gezet in de omgeving qua cijfers, dat er nooit vrijheid heeft geheerst.
Dan zie ik me als aangewezen persoon om alles en dan ook alles tot het bot af te breken