Koffie alweer aanwezig dus ik ga ff door
![]()
Op internet is eigenlijk al een andere realiteit van toepassing. Een sub-realiteit. Misschien dat eigen realiteiten maken in deze manier van toepassing gaat worden. Dat mensen zelf programma's krijgen waar ze in kunnen tekenen en schrijven en nog meer, om zo hun eigen wereld te maken. Waar ze ook anderen kunnen uitnodigen om op te koffie te komen.
Ik denk dat software belangrijk kan zijn. Ik weet niet eens of het software is alleen. Het zal een ander soort software moeten worden. Dat je via software eigen realiteiten beter kunt kweken als het ware. Software waar je als mens zijnde in kunt bewegen. Eigen ruimte maken in die wereld, eigen aarde toevoegen en eigen lucht en nog meer. Waarom zouden wij dat niet kunnen als het al eens heeft plaats gevonden
![]()
Dat ik bijvoorbeeld mijn eigen wereld ga maken, en ik krijg allemaal tools om het in te vullen. Ik kan bomen planten, pretparken toevoegen waar ik 8-banen zelf ontwikkel met een computer-programma en ik maak dus mijn eigen wereld helemaal. En dan zijn er geen grenzen. En iedere keer komt er een update zodra er iets nieuws ontwikkeld is. Ik bedoel, een update waar je weer nieuwe zaken qua tools in kunt vinden
![]()
Er wordt dan steeds doorgeschreven en doorgeschreven. Raakt de inspiratie op dan sla je gewoon ff met de
![]()
op je kop
![]()
Mensen hebben de ruimte om te leven vervolgens, je hoeft niet meer te kopen. Je schrijft gewoon wat je wilt hebben. Of je klikt gewoon aan wat je nodig hebt.
Dat beschouw ik als ideale toekomst
![]()
Het ultieme programma
En als je het mij vraagt is dat geen droom, het kan nu een droom zijn. Maar in de toekomst zal het waarschijnlijk gewoon realiteit gaan worden. Nogmaals zei de hoofd-directeur van Intel dat al. "er zijn geen grenzen aan de processor van een computer". Dus qua hardware is sowieso alles mogelijk. Als mensen en ontwikkelaars nu hun krachten bundelen om de beste software te gaan schrijven.
Dan kunnen we lekker voor God gaan spelen
![]()
Ieder mens maakt zijn eigen wereld. En dat is niet zo moeilijk volgens mij. In ieder geval moet je weten hoe je iets toevoegd aan deze realiteit. Deze realiteit is de basis. Hier ga je met computers aan de slag. Sowieso heb je deze dimensie nodig denk ik.
Ik geloof dus daarin
![]()
Ik geloof niet in eenzijdigheid
![]()
Ik geloof in ongekende mogelijkheden. Zoals in de film Jurassic park
![]()
Koffie smaakt goed. Mijn denken is op dreef. Nog een lange weg te gaan.
Voor mij is het belangrijk dat ik niet denk in termen van realiteit. Ik denk niet in termen van normaliter. Ik denk niet in termen van onmogelijkheden. Op die manier hou ik tenminste de hardware en software in mijn hoofd een beetje flexibel en ruim.
En als al dat andere niet mogelijk is in de toekomst. Dan leef ik tenminste flexibel en los in deze realiteit. Hoewel het ooit kan gaan vervelen als deze realiteit niet wordt uitgebreidt met deel-werelden. Deel-werelden gemaakt door ons. Of misschien bestaan er al deel-werelden gemaakt door andere rassen.
Maar dan kunnen we misschien leren van die andere rassen. Of zijn wij de slimste van het universum
Ik kan doorgaan hiermee maar dat komt nog wel. Ik voel het schrijven weer losser worden.
Als ik een programma kon schrijven dat het mogelijk maakt op zoiets tot stand te laten komen, dan zou ik me niet inhouden
![]()
Is er iemand anders die zoiets voor elkaar krijgt dan mag dat natuurlijk ook. Dan ga ik me alvast verheugen om mijn eigen droom-wereld in elkaar te flansen met het product. En dan maar hopen dat het voor iedereen ter beschikking gesteld gaat worden en niet alleen voor de rijken.