A) Rechtsdenkende mensen gaan meestal iets van rechten of geneeskunde studeren.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:03 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
En waarom is dat zo? Leg eens uit.
Studenten politicologie!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:58 schreef Plato1980 het volgende:
Ik ben bijna afgestudeerd politicoloog.![]()
Ik ben alleen niet eens met hun ideeen, lang leve de democratie!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
A) Rechtsdenkende mensen gaan meestal iets van rechten of geneeskunde studeren.
B) De drie genoemde partijen hebben de meest genuanceerde programma's.
Welke denk je zelf?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:07 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Welke gaat t nou worden? (topic)
Ik denk dezequote:
Je gaat door voor de koelkast!quote:
Das geen belediging. Je zou eens een keer langs moeten komen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:07 schreef Plato1980 het volgende:
En dawg: we hadden het over vakantievieren in Helmond, toen heb ik jouw naam even genoemd.![]()
Waarom? Wil je met hem gaan samenwonen?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:08 schreef dawg het volgende:
Wat voor belediging dan, Plato?
Oh, en het doet me goed om te zien dat ik me tot nu toe kan vinden in je politieke ideeën.
Nou, meerhet advies om Helmond snel te verlaten.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:08 schreef dawg het volgende:
Wat voor belediging dan, Plato?
Oh, en het doet me goed om te zien dat ik me tot nu toe kan vinden in je politieke ideeën.
Wat heb ik nu al gewonnen dan ?!quote:
En dat programma's genuanceerd zijn, dat alleen pleit al voor ze? Wat nou als de VVD dan met een supergenuanceerd maar nog altijd rechts programma kwam, hop je dan zomaar daarheen?! iemand kan heel gedetailleerd te werk gaan, als het grondidee me niet bevalt, dan is het tevergeefs.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
A) Rechtsdenkende mensen gaan meestal iets van rechten of geneeskunde studeren.
B) De drie genoemde partijen hebben de meest genuanceerde programma's.
Een pak slaag omdat je een te makkelijke vraag stelde!quote:
Dat pleit niet per definitie voor een partij, maar feit is dat je als politicoloog leert om de zaken van allerlei kanten te bekijken. Radicale taal wordt daardoor al gauw enigzins lachwekkend denk ik.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:10 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
En dat programma's genuanceerd zijn, dat alleen pleit al voor ze? Wat nou als de VVD dan met een supergenuanceerd maar nog altijd rechts programma kwam, hop je dan zomaar daarheen?! iemand kan heel gedetailleerd te werk gaan, als het grondidee me niet bevalt, dan is het tevergeefs.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:11 schreef jackson het volgende:
Mokster!
Ik kom vanavond voor je koken... Ben er om 6uur. Tot dan enzo
Dat heb ik nou met boomknuffelarentaal zoals die van Groen Linksquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat pleit niet per definitie voor een partij, maar feit is dat je als politicoloog leert om de zaken van allerlei kanten te bekijken. Radicale taal wordt daardoor al gauw enigzins lachwekkend denk ik.
Ja, dat had ik in de periode van de opkomst van Fortuyn.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:12 schreef Mokster het volgende:
Naarmate Verdonk steeds rechtsere plannen probeert door te voeren, krijg ik steeds linksere neigingen...![]()
Ik vind Wouter Bos de laatste tijd anders wel radicale omwentelingen maken. Maar ik blijf het raar vinden dat je politieke voorkeur beroepsmatig bepaald wordt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat pleit niet per definitie voor een partij, maar feit is dat je als politicoloog leert om de zaken van allerlei kanten te bekijken. Radicale taal wordt daardoor al gauw enigzins lachwekkend denk ik.
Ik niet. Maargoed... smaken verschillen enzoquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:12 schreef Mokster het volgende:
Naarmate Verdonk steeds rechtsere plannen probeert door te voeren, krijg ik steeds linksere neigingen...![]()
Verdonk is dan ook een verknipt wijfquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:12 schreef Mokster het volgende:
We eten Eendenborst met Portsaus......quote:
Nou, ik kan me nog heel erg 'levendige' discussies met hem herinneren over intelligentie. Dus viel dit me alleszins mee.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom? Wil je met hem gaan samenwonen?
Dat komt omdat je na een studie politicologie toch op een andere manier naar politiek kijkt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:13 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik vind Wouter Bos de laatste tijd anders wel radicale omwentelingen maken. Maar ik blijf het raar vinden dat je politieke voorkeur beroepsmatig bepaald wordt.
Kudde dieren, die studenten..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:14 schreef liefie_ het volgende:
bij ons op de opleiding is het trouwens ook wel typisch....
uit mijn jaar echt op 4 mensen na stemt iedereen pvda sp of groen links....
Ik vraag me dan af waarom. Maargoedquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:14 schreef liefie_ het volgende:
Vroeger was ze extreem-links./quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verdonk is dan ook een verknipt wijf![]()
Je wordt er gehersenspoeld door de docenten?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat komt omdat je na een studie politicologie toch op een andere manier naar politiek kijkt.
Mijn bazin kan het erg goed met haar vinden... Kheb haar zelf nog nooit ontmoet, maar heb steeds meer moeite met haar plannen.quote:
ik denk serieus dat als je op een vrij regelmatige basis met politiek bezig bent/moet zijn en de actualiteiten bij houdt je vanzelf vrij links gaat stemmen...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af waarom. Maargoed
Mooie discussies waren dat.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:15 schreef dawg het volgende:
[..]
Nou, ik kan me nog heel erg 'levendige' discussies met hem herinneren over intelligentie. Dus viel dit me alleszins mee.
Nee, je leert er de politiek analyseren.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:17 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Je wordt er gehersenspoeld door de docenten?
Door de bank genomen klopt dat denk ik wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik denk serieus dat als je op een vrij regelmatige basis met politiek bezig bent/moet zijn en de actualiteiten bij houdt je vanzelf vrij links gaat stemmen...
naja dat is maar een gok ik heb me er nooit in verdiept...
dan is een jaargang toch te klein om t uit te zoeken
En dan kom je bij de pvda heeft, omdat die het meest uitgewerkte, genuanceerde programma heeft? ongeacht de grondbeginselen of wat dan ook?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, je leert er de politiek anayseren.
naja pvda...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:20 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
En dan kom je bij de pvda heeft, omdat die het meest uitgewerkte, genuanceerde programma heeft? ongeacht de grondbeginselen of wat dan ook?
Dat zou zo maar kunnen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:20 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
En dan kom je bij de pvda heeft, omdat die het meest uitgewerkte, genuanceerde programma heeft? ongeacht de grondbeginselen of wat dan ook?
ow hoiquote:
maar, je docenten, die zijn dus ook allemaal links van het midden? hoe kun je dan ook ooit niet-linkse politicologen krijgen? ik bedoel, als je wetenschap bedrijft, dan sluit je sowieso aan bij een bepaalde traditie.quote:
heb je nog nooit van het ontwikkelen van een eigen mening gehoord?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:26 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
maar, je docenten, die zijn dus ook allemaal links van het midden? hoe kun je dan ook ooit niet-linkse politicologen krijgen? ik bedoel, als je wetenschap bedrijft, dan sluit je sowieso aan bij een bepaalde traditie.
Dat niet, maar je kunt als wetenschapper ook geen totaal andere richting instappen dan je voorgangers. Dan ben je een kansloos, geïsoleerd eilandje. Dat is bij iedere tak van wetenschap nu eenmaal zo.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
heb je nog nooit van het ontwikkelen van een eigen mening gehoord?
ze staan daar echt niet te stampen stem links stem links hoor
ahaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:29 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dat niet, maar je kunt als wetenschapper ook geen totaal andere richting instappen dan je voorgangers. Dan ben je een kansloos, geïsoleerd eilandje. Dat is bij iedere tak van wetenschap nu eenmaal zo.
Of geïsoleerd of je wordt 1 van de meest succesvolle...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:29 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dat niet, maar je kunt als wetenschapper ook geen totaal andere richting instappen dan je voorgangers. Dan ben je een kansloos, geïsoleerd eilandje. Dat is bij iedere tak van wetenschap nu eenmaal zo.
Paradigmawisselingen zijn er altijd pas op het moment dat een hele generatie het roer om wil gooien. Maar in de politicologie lijkt het een beetje vastgeroest te zijn. En ik vraag me af waarom dat zo is.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
aha
en wat deden de vroegere grote namen in de filosofie dan volgens jou?
Linksdragend?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:28 schreef JoeyT het volgende:
Leest ff mee en ziet dat t een klote onderwerp is...
Joey is overigens links
Kutstudenten zijn het, daarom zit GL ook vrij goed in Nijmegenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:14 schreef liefie_ het volgende:
Ook, zeg ff tegen je vrouw dat ze op een ander onderwerp moet overstappenquote:
Niet allemaal, maar de PvdA is wel oververtegenwoordigd ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:26 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
maar, je docenten, die zijn dus ook allemaal links van het midden? hoe kun je dan ook ooit niet-linkse politicologen krijgen? ik bedoel, als je wetenschap bedrijft, dan sluit je sowieso aan bij een bepaalde traditie.
als je medestanders krijgt wel ja, maar in de politicologie lijkt het alsof ze je er in een vroeg stadium uitgooien als je het er neit mee eens bent. Dan blijven alleen de mensen in één denkrichting over. Althans, zo komt het op mij over.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Of geïsoleerd of je wordt 1 van de meest succesvolle...
daarom gaat de pvdA de verkiezingen ook winnenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Niet allemaal, maar de PvdA is wel oververtegenwoordigd ja.![]()
Dat doen we vanavond welquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ook, zeg ff tegen je vrouw dat ze op een ander onderwerp moet overstappen![]()
Misschien omdat het dichter in de buurt komt van een betrekkelijk objectieve definitie van rechtvaardigheid.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:31 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Paradigmawisselingen zijn er altijd pas op het moment dat een hele generatie het roer om wil gooien. Maar in de politicologie lijkt het een beetje vastgeroest te zijn. En ik vraag me af waarom dat zo is.
Medestanders moet je zelf verdienen. Als je echt in je eigen ding gelooft dan zal je t ver kunnen schoppen. Hoe t in de politicologie zit weet ik overigens absoluut niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:33 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
als je medestanders krijgt wel ja, maar in de politicologie lijkt het alsof ze je er in een vroeg stadium uitgooien als je het er neit mee eens bent. Dan blijven alleen de mensen in één denkrichting over. Althans, zo komt het op mij over.
opassen vanaaf....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:34 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Genoeg, politiek..(P_P_S is niet meer op de hoogte van de haagse soap..)
Wat zijn de plannen voor het weekend?
anaal?quote:
De PvdA was ook in haar slechte jaren oververtegenwoordigd onder politicologen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
daarom gaat de pvdA de verkiezingen ook winnen![]()
Dat is toch niet goed?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Niet allemaal, maar de PvdA is wel oververtegenwoordigd ja.![]()
dat wordt lachen ja, Bos wilde het zorgstelsel weer terugdraaienquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ah. Dan kom je dus toch weer bij de grondbeginselen uit.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien omdat het dichter in de buurt komt van een betrekkelijk objectieve definitie van rechtvaardigheid.
Een mening kan niet objectief zijnquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien omdat het dichter in de buurt komt van een betrekkelijk objectieve definitie van rechtvaardigheid.
Nee hoor, dat valt wel mee. Politicologie gaat overigens niet eens echt in op de programmatische verschillen tussen links en rechts, discussies binnen de politicologie (en ook tijdens colleges) gaan over objectievere zaken.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:33 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
als je medestanders krijgt wel ja, maar in de politicologie lijkt het alsof ze je er in een vroeg stadium uitgooien als je het er neit mee eens bent. Dan blijven alleen de mensen in één denkrichting over. Althans, zo komt het op mij over.
Hoezo valt dat mee....?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De PvdA was ook in haar slechte jaren oververtegenwoordigd onder politicologen.
Valt me trouwens van je mee dat je links stemt.![]()
een definitie is anders dan een mening. en een definitie kan wel objectief zijn. Over rechtvaardighed, daar heb ik nog een aardig boek ergens over liggen.quote:
Wie maakt definities? Iemand die vindt dat iets een definitie is. Dus een mening....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:38 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
een definitie is anders dan een mening. en een definitie kan wel objectief zijn. Over rechtvaardighed, daar heb ik nog een aardig boek ergens over liggen.
Dat zou een politicoloog dus nooit zeggen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:35 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dat is toch niet goed?
* _Arual_ is huiverig voor linkse docenten. Voor haar studie moest ze een keer een politiek betoog schrijven. Betreffende deocente wilde niet naar de argumentatie kijken omdat ze het stuk sowieso te rechts vond. (Terwijl dat nog best meeviel, maar goed)
dus echt over hoe je zaken als rechtvaardigheid het best kunt formuleren enzo? Dat lijkt verdacht veel op Filosofie dan. Daar hadden we het een jaar lang alléén maar over rechtvaardigheid.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat valt wel mee. Politicologie gaat overigens niet eens echt in op de programmatische verschillen tussen links en rechts, discussies binnen de politicologie (en ook tijdens colleges) gaan over objectievere zaken.
Dat was een Neerlandica.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zou een politicoloog dus nooit zeggen.![]()
Sommige dingen zijn objectiever dan je denkt. Je kunt rechtvaardigheid bijna in rekenkundige formules vastleggen, neem dat maar van mij aan. En anders: dat boek.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wie maakt definities? Iemand die vindt dat iets een definitie is. Dus een mening....
Een iets linksere Minister zou ik niet erg vinden in ieder geval ! En vele van mijn collega's met mij...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
"A Theory of Justice" van Rawls moet je lezen. Briljant boek.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:38 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
een definitie is anders dan een mening. en een definitie kan wel objectief zijn. Over rechtvaardighed, daar heb ik nog een aardig boek ergens over liggen.
Ik schatte jou als VVD' er in, maar ik heb me dus vergist.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoezo valt dat mee....?
Heb helemaal 0,0 met rechts...
Dat was de titel ja. Alhoewel ik het niet helemaal gelezen heb: tijdens de colleges lazen we fragmenten. (wat heb ik daar trouwens een hekel aan.)quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
"A Theory of Justice" van Rawls moet je lezen. Briljant boek.
Maar soms bral je zo.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoezo valt dat mee....?
Heb helemaal 0,0 met rechts...
whaha dus ja stem je rechtsquote:
brallen is de samenvatting voor wat JoeyT in dit topic allemaal ter sprake brengt, en de manier waarop.quote:
ja en dus... stemt ie rechts?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:45 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
brallen is de samenvatting voor wat JoeyT in dit topic allemaal ter sprake brengt, en de manier waarop.
Brallerige mensen stemmen inderdaad negen van de tien keer VVD, maar brallen is misschien niet het juiste woord voor Joey's posts.quote:
Zolang er gevoelens meespelen is het subjectief. Wat plato rechtvaardig vindt kan ik juist weer niet vinden.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:41 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn objectiever dan je denkt. Je kunt rechtvaardigheid bijna in rekenkundige formules vastleggen, neem dat maar van mij aan. En anders: dat boek.
hoe zullen we hem dan eens objectief definiëren?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Brallerige mensen stemmen inderdaad negen van de tien keer VVD, maar brallen is misschien niet het juiste woord voor Joey's posts.![]()
ja op mn nichtjes (naja oficieel achter nichtjes geloof ik... vreemde familie) van 4 en 6quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:45 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Oppassen? voor wat?![]()
Dus een lekker rustig weekendje!
Dat gaat vrijwel alleen maar over seks, zijn vriendin en andere dames die hij tegenkomt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:45 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
brallen is de samenvatting voor wat JoeyT in dit topic allemaal ter sprake brengt, en de manier waarop.
Ja ik zeg toch ook niet dat omdat je zo'n dikzak bent, je een communist bentquote:
En niet zo'n klein beetje ook...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik schatte jou als VVD' er in, maar ik heb me dus vergist.![]()
Nee, je moet dat boek maar eens lezen. Dan snap je dat wel. Tis echt bijna wiskunde wat rechtvaardigheid is. en ooit van subjectieve wiskunde gehoord? één plus één is altijd twee.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zolang er gevoelens meespelen is het subjectief. Wat plato rechtvaardig vindt kan ik juist weer niet vinden.
ik snap wel wat je bedoeld met brallenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Brallerige mensen stemmen inderdaad negen van de tien keer VVD, maar brallen is misschien niet het juiste woord voor Joey's posts.![]()
Wat een vreemde aannames allemaal weer.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik zeg toch ook niet dat omdat je zo'n dikzak bent, je een communist bent![]()
Als rechts zijn betekent dat ik van sex en vrouwen hou en mensen graag natrap dan ben ik idd rechtsquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:45 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
net zo vreemd als aannemen dat joey VVD stemt... maja vind ik danquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:49 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Wat een vreemde aannames allemaal weer.
Iemand die meer leven heeft dan jij?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:46 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
hoe zullen we hem dan eens objectief definiëren?
zoals Plato1980 zei: links is genuanceerder dan rechts.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als rechts zijn betekent dat ik van sex en vrouwen hou en mensen graag natrap dan ben ik idd rechts
vrouwenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:49 schreef Mokster het volgende:
De verwarmingsmonteur vindt het erg knap dat ik het zo heb weten te verkloten
Hij snapt niet hoe ik dat hendeltje er zomaar vanaf heb kunnen trekken...
En ik deed echt bijna niets...![]()
Zegt mevrouw die uit mijn posts (waar toch echt o,o politieke voorkeur in zit) kan lezen dat ik VVD stemquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:49 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Wat een vreemde aannames allemaal weer.
Oh ja. Dat is waar. Jij denkt nog steeds dat ik een Pheno-kloon ben oid. Daar had ik rekening mee moeten houden.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Iemand die meer leven heeft dan jij?
Vind ik wel een goeie toch![]()
Ik heb het niet over posts op internet, maar meer over brallende corpsballen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik snap wel wat je bedoeld met brallen
maar ik vind het zo fout om mensen meteen een sticker op te plakken en dan al helemaal de sticker met die stemt...
omdat die persoon op een bepaalde manier praat... laat staan post!!! het is internet.. je weet niks van elkaar en naja je kent t verhaal wel
owkej dan heb ik nog even een puntje voor je:quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:50 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
zoals Plato1980 zei: links is genuanceerder dan rechts.
en jij komt soms behoorlijk rücksichtloos en ongebuanceerd uit de hoek. Dus ik snap waarom mensen denken dat je rechts bent.
Wat heb je met dat hendeltje vervolgens gedaan?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:49 schreef Mokster het volgende:
De verwarmingsmonteur vindt het erg knap dat ik het zo heb weten te verkloten
Hij snapt niet hoe ik dat hendeltje er zomaar vanaf heb kunnen trekken...
En ik deed echt bijna niets...![]()
De sluier der onwetendheid, daar draait het om.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:48 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Nee, je moet dat boek maar eens lezen. Dan snap je dat wel. Tis echt bijna wiskunde wat rechtvaardigheid is. en ooit van subjectieve wiskunde gehoord? één plus één is altijd twee.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:50 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
en jij komt soms behoorlijk rücksichtloos en ongebuanceerd uit de hoek. Dus ik snap waarom mensen denken dat je rechts bent.
Het gaat erom wat mensen voelen in de praktijkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De sluier der onwetendheid, daar draait het om.![]()
Weggegooid!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:52 schreef Pheno het volgende:
Wat heb je met dat hendeltje vervolgens gedaan?
Ik had het over de essentie van dat boekquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het gaat erom wat mensen voelen in de praktijk
Dus ik moet er dan zomaar rekening mee houden dat mensen op fok een gespleten persoonlijkheid hebben? Daar heb ik geen zin in hoor. Dan kun je alles wegrelativeren.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
owkej dan heb ik nog even een puntje voor je:
hallowdit is inernet!!!! dat joey in jou ogen "bralt" wil ten eerste niet zeggen dat hij zo is!!! maja ik zal wel weer gek zijn...
je weet niks van de dingen waar hij voor gaat en meningen over heeft (behalve vrouwen dan)
en ten tweede mensen in hokjes blabla enz enz is ammel al gezegd ook door andere
Jammer dat het zo theoretisch blijft.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De sluier der onwetendheid, daar draait het om.![]()
jupjup.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:54 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dus ik moet er dan zomaar rekening mee houden dat mensen op fok een gespleten persoonlijkheid hebben? Daar heb ik geen zin in hoor. Dan kun je alles wegrelativeren.
Ik stop niemand in hokjes?
Dan moet je er in iedere post rekening mee houden dat iemand zomaar 180 graden kan draaien. Als je hier een bepaalde rol aanneemt, doe het dan goed en consequent.quote:
Kijk je kan t nu wel op mij afschuiven maar jij bent degene met foute aannames.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:51 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Oh ja. Dat is waar. Jij denkt nog steeds dat ik een Pheno-kloon ben oid. Daar had ik rekening mee moeten houden.
wrom?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:56 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dan moet je er in iedere post rekening mee houden dat iemand zomaar 180 graden kan draaien. Als je hier een bepaalde rol aanneemt, doe het dan goed en consequent.
ik heb neit gezegd dat ik dacht dat jij rechts was, lees maar terug. Ik heb alleen maar gezegd waarom ik begrijp dat anderen denken dat jij rechts bent.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kijk je kan t nu wel op mij afschuiven maar jij bent degene met foute aannames.
Ja, ik dacht dat het daar nu wel een keertje tijd voor was...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:53 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat je nou zomaar publiekelijk je liefde voor me uit.![]()
gosh.
Je hoeft helemaal nergens rekening mee te houden. Doe ik toch ook niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:54 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dus ik moet er dan zomaar rekening mee houden dat mensen op fok een gespleten persoonlijkheid hebben? Daar heb ik geen zin in hoor. Dan kun je alles wegrelativeren.
Ik stop niemand in hokjes?
Later verklaart hij dat enigszins, maar niet voldoende inderdaadquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:55 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Jammer dat het zo theoretisch blijft.
Als iemand nou niet een bepaalde rol wil aannemen en maar gewoon een beetje aankloot? Dat mag niet, dat is verboden omdat anderen daarvan in de war zouden kunnen raken?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:56 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dan moet je er in iedere post rekening mee houden dat iemand zomaar 180 graden kan draaien. Als je hier een bepaalde rol aanneemt, doe het dan goed en consequent.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:55 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben wel trots op je nu, lekker wijf.![]()
terwijl je stiekem een dikke vette pot bent. haha dijenkletser!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:00 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat het daar nu wel een keertje tijd voor was...![]()
Om Arual in verwarring te brengen. Die denkt natuurlijk dat ik een slet ben die op mannen valt.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je hoeft helemaal nergens rekening mee te houden. Doe ik toch ook niet.
Waar jij mij ziet als ongenuanceerd ziet, zie ik jou als enorm saai.
Ieder mens is anders. Ik zou t niet kunnen om mn hele weekend lekker saai en burgerlijk te doen. Ik zie het als jezelf beperken en niet open staan voor andere invloeden.
En nuanceren is afentoe nodig in het dagelijks leven maar hier op FOK! is het juist mooi om te zeggen wat je denkt zonder nette woorden erom heen![]()
Ik kan me inderdaad niet voorstellen dat jij in het echt net zo bent.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:02 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als iemand nou niet een bepaalde rol wil aannemen en maar gewoon een beetje aankloot? Dat mag niet, dat is verboden omdat anderen daarvan in de war zouden kunnen raken?
Ik gok dat er maar weinig mensen zijn die hier op Fok echt precies net zo zijn als irl.
Daarom neem ik bij voorbaat niemand serieus hier, tenzij ik ze ook in het echt ken.
Ok, maar dan is het toch ook niet raar dat ik bepaalde aannames over jou heb. Je bent een dikzak bv. waaropm ik dat denk? omdat er hier een discussie is geweest over gewicht enn postuur waarin jij reageerde. Rare aanname dan? Lijkt mij niet. Ongenuanceerd? Dat welquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:59 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
ik heb neit gezegd dat ik dacht dat jij rechts was, lees maar terug. Ik heb alleen maar gezegd waarom ik begrijp dat anderen denken dat jij rechts bent.
Ik vind het prima hoor. Maar als jij hier als alterego iets zegt, en een ander reageert daarop, dan vind ik het onzin om je plots te verschuilen als "ja, maar in het echt ben ik anders". Dan leg je de hele discussie lam.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En nuanceren is afentoe nodig in het dagelijks leven maar hier op FOK! is het juist mooi om te zeggen wat je denkt zonder nette woorden erom heen![]()
Yep! That's me!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:03 schreef Twisted_fok het volgende:
terwijl je stiekem een dikke vette pot bent. haha dijenkletser!
ik denk ik spel het even uit voor de outsiders.![]()
ben ik absoluut niet, maar ook ik heb vrienden in t koor. Totqaal geen problemen mee. Mensen beperken zich vaak tot 1 stroom die het meest bij hun past zonder in te zien dat jukst mensen die niet bij je passen heel interessant zijnquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik schat Joey trouwens niet in als corpsbal.
Ik zal maar geen trio voorstellen, tenzij je dat incestueuze al gewend bent natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:05 schreef Mokster het volgende:
[..]
Yep! That's me!
Was wel even slikken voor mn ouders... Twee lesbische dochters!
Als je reageert op een discussie over postuur, dan ben je een dikzak?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok, maar dan is het toch ook niet raar dat ik bepaalde aannames over jou heb. Je bent een dikzak bv. waaropm ik dat denk? omdat er hier een discussie is geweest over gewicht enn postuur waarin jij reageerde. Rare aanname dan? Lijkt mij niet. Ongenuanceerd? Dat wel
Tjeemig Joey... Ik ga steeds meer van je houden...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
ben ik absoluut niet, maar ook ik heb vrienden in t koor. Totqaal geen problemen mee. Mensen beperken zich vaak tot 1 stroom die het meest bij hun past zonder in te zien dat jukst mensen die niet bij je passen heel interessant zijn
Ik hou je lekker voor mezelfquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:06 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik zal maar geen trio voorstellen, tenzij je dat incestueuze al gewend bent natuurlijk.
Heb je t nu specifiek over mij? Want als ik iets niet doe is het verschuilen. Sterker nog mijn slechte kanten en onzekerheden liggen open en bloot op FOK!. Lees mn sig nog maar eens. Die staat er niet voor niets.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:04 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik vind het prima hoor. Maar als jij hier als alterego iets zegt, en een ander reageert daarop, dan vind ik het onzin om je plots te verschuilen als "ja, maar in het echt ben ik anders". Dan leg je de hele discussie lam.
Mijn aannames waren gebaseerd op feiten. Jij hebt zelf verteld over je postuur in desbetreffende discussiequote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:07 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Als je reageert op een discussie over postuur, dan ben je een dikzak?![]()
dan zijn er veel discussies waar ik me maar eens buiten zou moeten houden.
En daar heb ik dus geen zin in.
Maar, als ik hier iets post, dan mag jij daar bepaalde dingen uit concluderen zeg je. Anderzijds: als jij hier iets post, en ik daardoor bepaalde aannames krijg, dat mag dan niet? Beetje rare gang van zaken.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tjeemig Joey... Ik ga steeds meer van je houden...
ik heb het niet specifiek over jou. Alleen met de rest vind ik het de moeite niet om daarover te discussiëren.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb je t nu specifiek over mij? Want als ik iets niet doe is het verschuilen. Sterker nog mijn slechte kanten en onzekerheden liggen open en bloot op FOK!. Lees mn sig nog maar eens. Die staat er niet voor niets.
Ik reageer gewoon op wat ik hier lees. Ik heb geen zin om alle dubbele bodems eruit te halen. Dan blijf je bezig.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mijn aannames waren gebaseerd op feiten. Jij hebt zelf verteld over je postuur in desbetreffende discussie. Jouw aannames zijn gebaseerd op lucht...
dat is een feit, heel je personage hier op fok! is luchtquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:11 schreef JoeyT het volgende:
Mijn aannames waren gebaseerd op feiten. Jij hebt zelf verteld over je postuur in desbetreffende discussie. Jouw aannames zijn gebaseerd op lucht...
maar dat mag je niet zeggen, want dan zegt joey weer dat ie in het echt geen lucht is.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:13 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
dat is een feit, heel je personage hier op fok! is lucht![]()
maar daar hebben ze de verwarmingsman toch voor uit gevonden?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:12 schreef Mokster het volgende:
"Mevrouw, ik zie dat deze ketel van 2003 is?"
"Zou heel goed kunnen."
"En hij is nog nooit schoongemaakt?"
"Euh... nee. Moet dat dan?"
Waarna hij me aankeek met zo'n blik van: weer zo'n dom blond wijf
Soms zou het misschien handiger zijn als ik samenwoonde met iemand die wel verstand had van dit soort zaken...![]()
Maar vind je dan dat ik me verschuil achhter t feit dat ik anders ben in t echt?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:12 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
ik heb het niet specifiek over jou. Alleen met de rest vind ik het de moeite niet om daarover te discussiëren.
ik reageer op jouw posts zoals ik ze hier zie. En jij verschuilt je volgens mij wel, want je bent in het echt anders. Dat is nu juist mijn punt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik anders in t echt, maar ik wil reacties krijgen op hoe ik hier reageer. En mij zal je niet horen zeggen dat je me niet moet veroordelen omdat ik anders ben in t echt.
Jij haalt juist een dubbele bodem eruit. Ik praat nooit op FOK! over mn politieke voorkeur. Er is geen dubbele bodem zelfs, ik praat over relaties, sex onzekerheden en vrouwen. Wil ik praten over politiek dan ga ik wel naar t desbetreffende subforumquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:13 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon op wat ik hier lees. Ik heb geen zin om alle dubbele bodems eruit te halen. Dan blijf je bezig.
als je anders bent in het echt, waarom lul je dan, waarom wil je dan per sé je gelijk halen dat je in het écht toch anders bent tov arual.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:15 schreef JoeyT het volgende:
Maar vind je dan dat ik me verschuil achhter t feit dat ik anders ben in t echt?
Tuurlijk ben ik anders in t echt, maar ik wil reacties krijgen op hoe ik hier reageer. En mij zal je niet horen zeggen dat je me niet moet veroordelen omdat ik anders ben in t echt.
oh ja, dat was het. politiek.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jij haalt juist een dubbele bodem eruit. Ik praat nooit op FOK! over mn politieke voorkeur. Er is geen dubbele bodem zelfs, ik praat over relaties, sex onzekerheden en vrouwen. Wil ik praten over politiek dan ga ik wel naar t desbetreffende subforum
Laat ff duidelijk zijn dat hoe ik hier post absoluut een groot deel van mij is. En voor mij zelf het meest interessante deel om uit te pluizenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:17 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
ik reageer op jouw posts zoals ik ze hier zie. En jij verschuilt je volgens mij wel, want je bent in het echt anders. Dat is nu juist mijn punt.
(alhoewel ik de hele aanleiding weer kwijt ben, maar goed.)
Ik ookquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:17 schreef _Arual_ het volgende:
(alhoewel ik de hele aanleiding weer kwijt ben, maar goed.)
Dat lijkt me ook wel zo verstandig.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Je bent geen dikzak hoorDat zou ik idd nooit in het echt zeggen
![]()
Oké. in die posts zit een groot deel van jezelf, zeg je. Als die posts dan brallerig overkomen, is het dan vreemd dat er geconcludeerd wordt dat je rechts bent? Of is dat dan een deel van je leven dat je uit wilt vergroten?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Laat ff duidelijk zijn dat hoe ik hier post absoluut een groot deel van mij is. En voor mij zelf het meest interessante deel om uit te pluizen. En om R&P gaat het daar toch ook om. Een bepaald deel van jezelf uitvergroten.
ik kan hier ook wel netjes gaan meepraten over hoe t met mn computer gaat of dat ik morgen mn planten ga water geven etc.
Volgens mij volg jij de discussie niet goedquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:18 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
als je anders bent in het echt, waarom lul je dan, waarom wil je dan per sé je gelijk halen dat je in het écht toch anders bent tov arual.
Hoe kan arual weten hoe je in het echt bent, als je er prat op gaat hier gewoon een personage te spelen als "de man met abortusplegende borderliner". Waar maak je je dan in godsnaam druk om ?
Ik kan hard rennenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel zo verstandig.![]()
Ik kan mijn tenen in ieder geval nog zien.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Je bent geen dikzak hoorDat zou ik idd nooit in het echt zeggen
![]()
Is Arual zo gevaarlijk dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel zo verstandig.![]()
Wat ik gewoon niet begrijp is dat je kan denken dat ik rechts ben omdat mn posts over sex vrouwen en relaties gaan.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:23 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Oké. in die posts zit een groot deel van jezelf, zeg je. Als die posts dan brallerig overkomen, is het dan vreemd dat er geconcludeerd wordt dat je rechts bent? Of is dat dan een deel van je leven dat je uit wilt vergroten?
En planten zijn rotwezens, die gaan alleen maar dood, dus dat interesseert me idd geen ene PIEP.
Pheno schijnt er de laatste tijd erg ongezond uit te zien.quote:
Hier ook moeilijk gesprekquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:26 schreef nixxx het volgende:
Ik ben er weerwas redelijk moeilijk gesprek, maar niet verkeerd
Ik weet niet in hoeverre ik hier anders ben dan in het echt. Ik zou me echt doodschamen als mijn familie bepaalde posts van mijn kant zou lezen. Tis soms toch een kwestie van je afreageren, en dus de vuile was buitenhangen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Volgens mij volg jij de discussie niet goed![]()
Dat Arual en ik anders zijn op FOK! en in het echt zijn we het denk ik allebei over eens
Nogmaals ik speel absoluut geen personage. Het zijn allemaal feiten die ik neerlgen. Van het borderline tm de abortus is geen woord gelogen
Dat kan natuurlijk ook aan de Turkse pizza liggen...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Pheno schijnt er de laatste tijd erg ongezond uit te zien.![]()
Dat zou natuurlijk ook kunnen, maar er doen verhalen over Arual de ronde...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:27 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook aan de Turkse pizza liggen...
Dat heb ik nooit gezegd. Zo vaak ben ik niet eens in R&P. Maar iemand anders zei het, waarop jij vroeg hoe diegene tot die conclusie kwam. En dat laatste probeerde ik je een beetje te verhelderen. En toen deed jijquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat ik gewoon niet begrijp is dat je kan denken dat ik rechts ben omdat mn posts over sex vrouwen en relaties gaan.
Pas maar op, anders stop ik dat hendeltje wat Mokster weggegooid heeft in je anus!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Pheno schijnt er de laatste tijd erg ongezond uit te zien.![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pas maar op, anders stop ik dat hendeltje wat Mokster weggegooid heeft in je anus!
Vertel !quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk ook kunnen, maar er doen verhalen over Arual de ronde...
Die heb ik niet op, er stond een rij daar in die toko . Ik wil niet wachtenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:27 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook aan de Turkse pizza liggen...
2 vragen: waar en wat?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk ook kunnen, maar er doen verhalen over Arual de ronde...
Wat die slet zegtquote:
Wat deed jij in mijn vuilnisbak?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pas maar op, anders stop ik dat hendeltje wat Mokster weggegooid heeft in je anus!
penispinguins?9 ?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:31 schreef _Arual_ het volgende:
En als iemand doorheeft dat fok een rollenspel is, dan ben ik het wel. Ik val toch verdomme niet op kutpinguïns.
Deed ik dezequote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:28 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd. Zo vaak ben ik niet eens in R&P. Maar iemand anders zei het, waarop jij vroeg hoe diegene tot die conclusie kwam. En dat laatste probeerde ik je een beetje te verhelderen. En toen deed jij
![]()
en
![]()
en
![]()
Ik zal je zo meteen wel een uitgebreide mail sturen.quote:
ooh ik wil er ook bijquote:
In het echt ben ik fotograaf voor de story, privé etc etc. Daarom heb ik nu tijd om te fok!ken!quote:
als je het verslag maar bij me inlevert!quote:
Gezellig! Zullen we ook ff cammen dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
ooh ik wil er ook bijik zwengel msn even aan
Want anders?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:35 schreef Pheno het volgende:
als je het verslag maar bij me inlevert!
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:36 schreef Mokster het volgende:
[..]
Gezellig! Zullen we ook ff cammen dan?
Wat zo'n ontzettend ongenuanceerd standpunt is, dat je hem haast van rechts stemmen zou gaan beschuldigenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:50 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
De verwarmingsmonteur is net weg. Verwarming kan weer hoog, dus ik trek mooi mn kleren weer uit!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:37 schreef nixxx het volgende:
[..]is zeker nog koud bij jou? dikke trui aan
Oh jee. Daar gaan we weer, geloof ik.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat zo'n ontzettend ongenuanceerd standpunt is, dat je hem haast van rechts stemmen zou gaan beschuldigen.
Dat heb ik overigens niet zo letterlijk gezegd. De SP kun je bijvoorbeeld moeilijk genuanceerd noemen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat zo'n ontzettend ongenuanceerd standpunt is, dat je hem haast van rechts stemmen zou gaan beschuldigen.
Ik wou net zeggen... Je loopt achterquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:39 schreef PhaE het volgende:
[..]
egoist![]()
[edit]woops, volgende keer toch weer F5-en voordat ik iets post...
Sorry, ik had vergadering en moest dit toch even kwijtquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:39 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Oh jee. Daar gaan we weer, geloof ik.
ja, de kleren uit op de Mokster manier..Hie was het ook alweer?: pyama, t-shirt en trui?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:38 schreef Mokster het volgende:
[..]
De verwarmingsmonteur is net weg. Verwarming kan weer hoog, dus ik trek mooi mn kleren weer uit!
Dan ken je de SP-stemmers nog niet. Half Oss stemt op de SP vanwege een vreemd soort lokaal chauvinisme. Zijn dochter werd met voorkeuzestemmen de gemeenteraad ingepropt, terwijl ze nog maar 17 jaar oud was en het VWO nog niet had afgerond.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat heb ik overigens niet zo letterlijk gezegd. De SP kun je bijvoorbeeld moeilijk genuanceerd noemen.![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:40 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen... Je loopt achter
Enne... ik laat me graag delen door jou en MiC hoor!
Dat zeg ik dus: ongenuanceerd!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:43 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dan ken je de SP-stemmers nog niet. Half Oss stemt op de SP vanwege een vreemd soort lokaal chauvinisme. Zijn dochter werd met voorkeuzestemmen de gemeenteraad ingepropt, terwijl ze nog maar 17 jaar oud was en het VWO nog niet had afgerond.
Er zijn ook heel veel mensen die onnadenkend op het CDA stemmen omdat de hele familie dat al generaties lang doet. Of wat te denken van de opkomst van de LPF?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:45 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
nog erger dan niet: niet ongenuanceerd, maar onnadenkend.
Zegt wie?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Pas na een half uur kan 't een topickiller zijn.
Dan moet je ook een half uur wachten!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Pas na een half uur kan 't een topickiller zijn.
je bent te laatquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:16 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ben gek op politiek
sjowhanquote:
gmtaquote:
Typisch gevalletje van: "Waar je mee omgaat, daar word je mee besmet"quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:20 schreef PhaE het volgende:
[..]
Wel fout getypt van mijn kant...
schande!
jij kwam toch met topickillerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je ook een half uur wachten!
ja!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:20 schreef PhaE het volgende:
[..]
Wel fout getypt van mijn kant...
schande!
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Typisch gevalletje van: "Waar je mee omgaat, daar word je mee besmet"![]()
deepthroaten is dan ook niet goed voor jequote:
Ik weet gewoon niet waar het een afkorting van is, that's all.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ow sorry... Ik dacht dat je het niet erg zou vinden als ik zo nu en dan vreemd zou gaan...
MiC is een vriend van PhaE!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik weet gewoon niet waar het een afkorting van is, that's all.Natuurlijk mag je zo nu en dan vreemdgaan, jij wel.
![]()
dank voor uw zegenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik weet gewoon niet waar het een afkorting van is, that's all.Natuurlijk mag je zo nu en dan vreemdgaan, jij wel.
![]()
en een leuke dus zie ik aan jequote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:32 schreef Mokster het volgende:
[..]
MiC is een vriend van PhaE!![]()
En thanx beeb!
vergeten: pics?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:35 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
en een leuke dus zie ik aan je![]()
Soort zoekt soortquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:35 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
en een leuke dus zie ik aan je![]()
Brave meidquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:38 schreef Mokster het volgende:
[..]
Die heb ik helaas niet. Volgende keer als ie online is vraag ik er wel een paar
Da's weer eens wat anders dan het IT-hoekje op een recente verjaardagquote:
of The mark tom and travis show livequote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:39 schreef Twisted_fok het volgende:
Tip van de dag: Stof je oude Greenday- Dookie cd af en draai hem terwijl je het volume voluit hebt staan.
Ik heb ze welquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:38 schreef Mokster het volgende:
[..]
Die heb ik helaas niet. Volgende keer als ie online is vraag ik er wel een paar
Kinkyquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:49 schreef PhaE het volgende:
Odjee. nu gaan mensen rare dingen denken natuurlijk... hij is broer van mijn ex! hij is de broer van mijn ex! daarom heb ik veel foto's!
Niet uit mijn kast!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:55 schreef Twisted_fok het volgende:
Komt u maar gewoon uit die kast meneer PhaE.
So throughout the show you see me getting sexier and sexierquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
of The mark tom and travis show live
Vanavondquote:
as i get wetter and wetterquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
So throughout the show you see me getting sexier and sexier![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
as i get wetter and wetter
of sweatier.. ofzo
je hebt er 1 helemaal voor jezelf, dus hoeft niet jaloers te zijnquote:
Tis alleen wat lastig likkenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
je hebt er 1 helemaal voor jezelf, dus hoeft niet jaloers te zijn
Zoveel al gekregen ??quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:12 schreef petitlapin2 het volgende:
ik kan een knuffelbeerwinkel beginnen![]()
enorm veel, ze zijn wel enorm schattig sommigequote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:17 schreef ThunderChild het volgende:
Zoveel al gekregen ??
Gefeliciteerd trouwens
Straks als ze kleuren kan zien etc. dan gaat ze er vast wel naar kijken.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:18 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
enorm veel, ze zijn wel enorm schattig sommige
ik heb er meer aan als zij, ze kijkt er niet naar
ik hoop hetquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:22 schreef Mokster het volgende:
Straks als ze kleuren kan zien etc. dan gaat ze er vast wel naar kijken.
Van de teddybeer of de panda knuffel ??quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:56 schreef petitlapin2 het volgende:
ik hoop het
anders mag mijn man met de knuffelbeertjes spelen en slapen.
volgens mij is hij nog steeds een beetje onder de indruk![]()
Ik heb ook een historische band met dat geniale nummer.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:33 schreef nozem het volgende:
Wild Horses van de Stones.
Hier word ik emotioneel van.![]()
Het is een van de beste nummers allertijden. Ze zaten toendertijd middenin allerlei narcoticaverslavingen en andersoortige excessen. En dan toch nog zo'n geniaal nummer schrijven. Dat getuigt van enorm veel muzikaliteit en vakmanschap.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb ook een historische band met dat geniale nummer.
*snif*
Bestaan ze nog dan ??quote:
Geldt dat niet voor een groot deel van de Stones-geschiedenis?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:40 schreef nozem het volgende:
Ze zaten toendertijd middenin allerlei narcoticaverslavingen en andersoortige excessen.
Een paar maanden geleden nog wel. Tenminste, er stond een band die er verdomd veel op leek in de Stadsschouwburg van Nijmegen. En een paar maanden daarvoor in Vredenburg.quote:
Ja. Maar volgens mij was het begin jaren '70 wel heel bar en boos.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geldt dat niet voor een groot deel van de Stones-geschiedenis?
Sticky Fingers is hoe dan ook een prachtplaat en Wild Horses inderdaad een geweldig nummer. Net als Sister Morphine.
Doe je zelf. Jij bent zo stom om naar je werk te gaan, moet je ook niet gaan lopen zeuren . . .quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:45 schreef melismay het volgende:
Op krukken lopen doet echt pijn aan je handen, leuk, die vervangende pijn op een andere plek
Ik heb amper gelopen op mijn werk hoor, miijn collega's waren heel lief voor mequote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:50 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Doe je zelf. Jij bent zo stom om naar je werk te gaan, moet je ook niet gaan lopen zeuren . . .![]()
![]()
![]()
Met krukken lopen gaat idd niet vanzelf. De grotere afstanden vallen op eens heel erg tegen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:45 schreef melismay het volgende:
Op krukken lopen doet echt pijn aan je handen, leuk, die vervangende pijn op een andere plek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |