A) Rechtsdenkende mensen gaan meestal iets van rechten of geneeskunde studeren.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:03 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
En waarom is dat zo? Leg eens uit.
Studenten politicologie!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:58 schreef Plato1980 het volgende:
Ik ben bijna afgestudeerd politicoloog.![]()
Ik ben alleen niet eens met hun ideeen, lang leve de democratie!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
A) Rechtsdenkende mensen gaan meestal iets van rechten of geneeskunde studeren.
B) De drie genoemde partijen hebben de meest genuanceerde programma's.
Welke denk je zelf?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:07 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Welke gaat t nou worden? (topic)
Ik denk dezequote:
Je gaat door voor de koelkast!quote:
Das geen belediging. Je zou eens een keer langs moeten komen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:07 schreef Plato1980 het volgende:
En dawg: we hadden het over vakantievieren in Helmond, toen heb ik jouw naam even genoemd.![]()
Waarom? Wil je met hem gaan samenwonen?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:08 schreef dawg het volgende:
Wat voor belediging dan, Plato?
Oh, en het doet me goed om te zien dat ik me tot nu toe kan vinden in je politieke ideeën.
Nou, meerhet advies om Helmond snel te verlaten.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:08 schreef dawg het volgende:
Wat voor belediging dan, Plato?
Oh, en het doet me goed om te zien dat ik me tot nu toe kan vinden in je politieke ideeën.
Wat heb ik nu al gewonnen dan ?!quote:
En dat programma's genuanceerd zijn, dat alleen pleit al voor ze? Wat nou als de VVD dan met een supergenuanceerd maar nog altijd rechts programma kwam, hop je dan zomaar daarheen?! iemand kan heel gedetailleerd te werk gaan, als het grondidee me niet bevalt, dan is het tevergeefs.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
A) Rechtsdenkende mensen gaan meestal iets van rechten of geneeskunde studeren.
B) De drie genoemde partijen hebben de meest genuanceerde programma's.
Een pak slaag omdat je een te makkelijke vraag stelde!quote:
Dat pleit niet per definitie voor een partij, maar feit is dat je als politicoloog leert om de zaken van allerlei kanten te bekijken. Radicale taal wordt daardoor al gauw enigzins lachwekkend denk ik.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:10 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
En dat programma's genuanceerd zijn, dat alleen pleit al voor ze? Wat nou als de VVD dan met een supergenuanceerd maar nog altijd rechts programma kwam, hop je dan zomaar daarheen?! iemand kan heel gedetailleerd te werk gaan, als het grondidee me niet bevalt, dan is het tevergeefs.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:11 schreef jackson het volgende:
Mokster!
Ik kom vanavond voor je koken... Ben er om 6uur. Tot dan enzo
Dat heb ik nou met boomknuffelarentaal zoals die van Groen Linksquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat pleit niet per definitie voor een partij, maar feit is dat je als politicoloog leert om de zaken van allerlei kanten te bekijken. Radicale taal wordt daardoor al gauw enigzins lachwekkend denk ik.
Ja, dat had ik in de periode van de opkomst van Fortuyn.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:12 schreef Mokster het volgende:
Naarmate Verdonk steeds rechtsere plannen probeert door te voeren, krijg ik steeds linksere neigingen...![]()
Ik vind Wouter Bos de laatste tijd anders wel radicale omwentelingen maken. Maar ik blijf het raar vinden dat je politieke voorkeur beroepsmatig bepaald wordt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat pleit niet per definitie voor een partij, maar feit is dat je als politicoloog leert om de zaken van allerlei kanten te bekijken. Radicale taal wordt daardoor al gauw enigzins lachwekkend denk ik.
Ik niet. Maargoed... smaken verschillen enzoquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:12 schreef Mokster het volgende:
Naarmate Verdonk steeds rechtsere plannen probeert door te voeren, krijg ik steeds linksere neigingen...![]()
Verdonk is dan ook een verknipt wijfquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:12 schreef Mokster het volgende:
We eten Eendenborst met Portsaus......quote:
Nou, ik kan me nog heel erg 'levendige' discussies met hem herinneren over intelligentie. Dus viel dit me alleszins mee.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom? Wil je met hem gaan samenwonen?
Dat komt omdat je na een studie politicologie toch op een andere manier naar politiek kijkt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:13 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik vind Wouter Bos de laatste tijd anders wel radicale omwentelingen maken. Maar ik blijf het raar vinden dat je politieke voorkeur beroepsmatig bepaald wordt.
Kudde dieren, die studenten..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:14 schreef liefie_ het volgende:
bij ons op de opleiding is het trouwens ook wel typisch....
uit mijn jaar echt op 4 mensen na stemt iedereen pvda sp of groen links....
Ik vraag me dan af waarom. Maargoedquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:14 schreef liefie_ het volgende:
bij ons op de opleiding is het trouwens ook wel typisch....
uit mijn jaar echt op 4 mensen na stemt iedereen pvda sp of groen links....
Vroeger was ze extreem-links./quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verdonk is dan ook een verknipt wijf![]()
Je wordt er gehersenspoeld door de docenten?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat komt omdat je na een studie politicologie toch op een andere manier naar politiek kijkt.
Mijn bazin kan het erg goed met haar vinden... Kheb haar zelf nog nooit ontmoet, maar heb steeds meer moeite met haar plannen.quote:
ik denk serieus dat als je op een vrij regelmatige basis met politiek bezig bent/moet zijn en de actualiteiten bij houdt je vanzelf vrij links gaat stemmen...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af waarom. Maargoed
Mooie discussies waren dat.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:15 schreef dawg het volgende:
[..]
Nou, ik kan me nog heel erg 'levendige' discussies met hem herinneren over intelligentie. Dus viel dit me alleszins mee.
Nee, je leert er de politiek analyseren.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:17 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Je wordt er gehersenspoeld door de docenten?
Door de bank genomen klopt dat denk ik wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik denk serieus dat als je op een vrij regelmatige basis met politiek bezig bent/moet zijn en de actualiteiten bij houdt je vanzelf vrij links gaat stemmen...
naja dat is maar een gok ik heb me er nooit in verdiept...
dan is een jaargang toch te klein om t uit te zoeken
En dan kom je bij de pvda heeft, omdat die het meest uitgewerkte, genuanceerde programma heeft? ongeacht de grondbeginselen of wat dan ook?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, je leert er de politiek anayseren.
naja pvda...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:20 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
En dan kom je bij de pvda heeft, omdat die het meest uitgewerkte, genuanceerde programma heeft? ongeacht de grondbeginselen of wat dan ook?
Dat zou zo maar kunnen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:20 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
En dan kom je bij de pvda heeft, omdat die het meest uitgewerkte, genuanceerde programma heeft? ongeacht de grondbeginselen of wat dan ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |