A) Rechtsdenkende mensen gaan meestal iets van rechten of geneeskunde studeren.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:03 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
En waarom is dat zo? Leg eens uit.
Studenten politicologie!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:58 schreef Plato1980 het volgende:
Ik ben bijna afgestudeerd politicoloog.![]()
Ik ben alleen niet eens met hun ideeen, lang leve de democratie!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
A) Rechtsdenkende mensen gaan meestal iets van rechten of geneeskunde studeren.
B) De drie genoemde partijen hebben de meest genuanceerde programma's.
Welke denk je zelf?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:07 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Welke gaat t nou worden? (topic)
Ik denk dezequote:
Je gaat door voor de koelkast!quote:
Das geen belediging. Je zou eens een keer langs moeten komen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:07 schreef Plato1980 het volgende:
En dawg: we hadden het over vakantievieren in Helmond, toen heb ik jouw naam even genoemd.![]()
Waarom? Wil je met hem gaan samenwonen?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:08 schreef dawg het volgende:
Wat voor belediging dan, Plato?
Oh, en het doet me goed om te zien dat ik me tot nu toe kan vinden in je politieke ideeën.
Nou, meerhet advies om Helmond snel te verlaten.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:08 schreef dawg het volgende:
Wat voor belediging dan, Plato?
Oh, en het doet me goed om te zien dat ik me tot nu toe kan vinden in je politieke ideeën.
Wat heb ik nu al gewonnen dan ?!quote:
En dat programma's genuanceerd zijn, dat alleen pleit al voor ze? Wat nou als de VVD dan met een supergenuanceerd maar nog altijd rechts programma kwam, hop je dan zomaar daarheen?! iemand kan heel gedetailleerd te werk gaan, als het grondidee me niet bevalt, dan is het tevergeefs.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
A) Rechtsdenkende mensen gaan meestal iets van rechten of geneeskunde studeren.
B) De drie genoemde partijen hebben de meest genuanceerde programma's.
Een pak slaag omdat je een te makkelijke vraag stelde!quote:
Dat pleit niet per definitie voor een partij, maar feit is dat je als politicoloog leert om de zaken van allerlei kanten te bekijken. Radicale taal wordt daardoor al gauw enigzins lachwekkend denk ik.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:10 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
En dat programma's genuanceerd zijn, dat alleen pleit al voor ze? Wat nou als de VVD dan met een supergenuanceerd maar nog altijd rechts programma kwam, hop je dan zomaar daarheen?! iemand kan heel gedetailleerd te werk gaan, als het grondidee me niet bevalt, dan is het tevergeefs.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:11 schreef jackson het volgende:
Mokster!
Ik kom vanavond voor je koken... Ben er om 6uur. Tot dan enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |