Er gebeurt niets, ik zorg daar wel voor.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:07 schreef fratsman het volgende:
Ja hallo!Moet dat nou?!? Ik moet morgenavond nog bier gaan drinken!
Jij komt vast uit die film van City of Angels!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:08 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Er gebeurt niets, ik zorg daar wel voor.
Ik zorg voor alles![]()
En ik vind het een eer om daarvoor te zorgen. Ik ga alles regelen. Dit is mijn werk
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:09 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Jij komt vast uit die film van City of Angels!
*botst tegen mouse over aan*quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:08 schreef MouseOver het volgende:
Het is bijna "morgen". Oh wacht, in engeland is het al "morgen"
* MouseOver rent schreeuwend rond.
Ik weet niet welke shit jij rookt dudequote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:10 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik ben een gevallen engel. Is Satan niet een gevallen engel? Had god Satan niet verstoten
Ben ik Satan
* MouseOver pakt Zhe stevig vast en maakt misbruik van het feit dat de resterende tijd te kort voor vervolging isquote:
begin maar vast aan dat weekendkratjequote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:07 schreef fratsman het volgende:
Ja hallo!Moet dat nou?!? Ik moet morgenavond nog bier gaan drinken!
Aarffffffffffffquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:11 schreef MouseOver het volgende:
[..]
* MouseOver pakt Zhe stevig vast en maakt misbruik van het feit dat de resterende tijd te kort voor vervolging is
vertel dannnnnnnnnnquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:12 schreef Dromenvanger het volgende:
Weet je dat ik die 6 jachten ook nog krijg in de toekomst
Ik ga het helemaal maken
Beursnotering waar iedere belegger van droomt
Weet ik niet....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:11 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik weet niet welke shit jij rookt dude
wat bedoel je?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:13 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Weet ik niet....
Maakt dat wat uit dat ik het niet weet
Ik weet wel dat ik aan het vliegen ben
En dan kom je soms gewoon zaken tegen die niet kloppen.
Ik ben geboren om het te maken. Is altijd al zo geweest, vanaf het begin.quote:
Een beetje chaos kan geen kwaad, zolang het rechte pad maar weer gevonden wordt. Altijd het rechte pad bewandelen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:15 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Daar hebben er meer last van
![]()
eh nee ik blow niet
Ga huilen en val me niet lastig.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:22 schreef Lu_uK het volgende:
jij moét wel een kloon zijn, wat je nu voor onzin lult kan je niet serieus menen, dat ik daar ingetrapt ben zeg
je bent wel snel op je pik getrapt en spreekt jezelf tegen door op mij in te gaan. en je drijgt alleen maar. Geen woorden maar daden.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:25 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ga huilen en val me niet lastig.
Anders krijg je eens een flinke draai om je oren![]()
Als je niet weet wie ik ben en hoe ik ben. Dan moet je simpelweg je mond houden. En vooral wegwezen.
Persoonlijke aanvallen ben ik dus niet van gediend. Ik wijs je zo op je plek dus. Ik zet je zo in de hoek als je fout gedrag vertoond. Daar waar je zijn moet.
Ik laat me niet vertellen hoe ik ben door idioten.
Wat wil je nou preciesquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:29 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
je bent wel snel op je pik getrapt en spreekt jezelf tegen door op mij in te gaan. en je drijgt alleen maar. Geen woorden maar daden.
Mmm, bedenkelijke taal voor een oppergod.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:31 schreef Dromenvanger het volgende:
Rot een eind op en ga je eigen weg hier.
Wat zit jij te zeikenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:46 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Mmm, bedenkelijke taal voor een oppergod.
![]()
Jajaja, tis al goed manneke.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:55 schreef Dromenvanger allemaal woorden, waaronder:
[..]
Wat zit jij te zeiken
Het is mijn domein en ik bepaal wat in mijn domein gebeurt.
En als mensen mijn domein binnenkomen dan jaag ik ze gewoon weg. Simpel as that is.
Geen enkel mens mag inbreuk plegen op mijn domein. Tress-passing is niet toegestaan. Dan hak ik je kop erafOm het maar zo te zeggen.
Ik ben een opper-mens.
Ik plaats me niet boven mensen.
zoiets jaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:07 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Jajaja, tis al goed manneke.
Tijd om te gaan slapen!
![]()
![]()
Wat kan de mens toch vermoeiend zijn...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:55 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wat zit jij te zeiken
Ik heb het hier gewoon over elkaar met rust laten. Geen getrolll en geflame.
Als user zou je genoeg moeten hebben aan inhoudelijke argumenten dus.
Er wordt teveel op de man gespeeld. Maar dat ligt aan de user. Waarom er zoveel op de man wordt gespeeld weet ik niet. Wordt aan mijn adres op de man gespeeld, dan jaag ik die user weg.
En oppergodWat heeft dat ermee te maken
Ik wijs mensen op de plek en dat is mijn recht. Dat doe ik altijd en overal. Als ik voel dat bepaalde mensen vrijheid wegnemen dan maak ik vrijheid hier. Het is mijn domein en ik bepaal wat in mijn domein gebeurt.
En voordat mensen het fout opvatten. Fok is niet mijn domein, ik heb hier ruimte gekregen. En ik zie die ruimte als mijn domein. En ik gedraag me binnen mijn domein. En als mensen mijn domein binnenkomen dan jaag ik ze gewoon weg. Simpel as that is.
Geen enkel mens mag inbreuk plegen op mijn domein. Tress-passing is niet toegestaan. Dan hak ik je kop erafOm het maar zo te zeggen.
En nogmaals ik ben geen opper-god. Ik ben een opper-mens. En nogmaals, ieder mens kan oppermens zijn. Ik plaats me niet boven mensen. Ik zeg alleen dat iedereen zichzelf kan overtreffen. En dat je nooit genoegen mag nemen met minder, je mag het wel. Maar dat is dom.
Ik vind mezelf helemaal niet vermoeiendquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:14 schreef sasser het volgende:
[..]
Wat kan de mens toch vermoeiend zijn...![]()
![]()
Afhankelijk? ik ben van niemand afhankelijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:25 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik vind mezelf helemaal niet vermoeiend
Dat jij vermoeid raakt door mij, ligt puur aan jezelf.
Ben je zo afhankelijk van mijJe moet poorten sluiten misschien. Als je echt moe wordt van mijn schrijven dan pak je zaken niet goed aan.
ooit ja maar nu zijn ze weg..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:31 schreef ee-04 het volgende:
Waren er voorspellingen voor de afgelopen jaren die zijn uitgekomen?!
kijk das weer angstig, die valt morgen weer bij velen in de brievenbus,,,toeval.....?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:47 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Misschien bevat de nieuwe donald duck van deze week ook een geheime code
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |