ssst hij is dyslectischquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:16 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Lees eens goed![]()
Iedereen is sceptisch hier over die voorspellingen die gedaan worden. In onzin was je the thruth al aan het uitmaken voor gekkenwerk. Volgens mij heb je nog nooit een topic goed gelezen.
Ik zie nergens dat er gelijk gehaald wilt worden. Ben ik blind of ben jij blind
Hier in the thruth gaat het ook om het peilen van paranormale zaken. Maar dat weet je niet. Je komt met oordelen en die zijn nergens op gebaseerd.
In onzin wordt hij wel gewaardeerd. Dat zegt genoeg over onzinquote:
dat siert je!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:21 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
In onzin wordt hij wel gewaardeerd. Dat zegt genoeg over onzinIn onzin mag je een aap zijn zonder verstand, dan nog ben je wat waard.
Niet dat ik altijd even goed las, maar ik lees nu voordat ik reageer. Ik wil inhoudelijk reageren.
claimen?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:25 schreef merlin693 het volgende:
iemand die gaat claimen is bij voorbaat al zielig ! ik ben ook dislecisch (moet ik je voorgaande spellen ?)
je hebt mijn nummerologische cijfercode trouwensquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:26 schreef merlin693 het volgende:
LOL...
nee, dat is waar, maar dit staat totaal los van de discussie in het onzin topic.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:16 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Lees eens goed![]()
Iedereen is sceptisch hier over die voorspellingen die gedaan worden. In onzin was je the thruth al aan het uitmaken voor gekkenwerk. Volgens mij heb je nog nooit een topic goed gelezen.
Ik zie nergens dat er gelijk gehaald wilt worden. Ben ik blind of ben jij blind
Hier in the thruth gaat het ook om het peilen van paranormale zaken. Maar dat weet je niet. Je komt met oordelen en die zijn nergens op gebaseerd.
Klopt, in onzin is het zwarte humor. Maar van mensen die voornamelijk in onzin posten hoef je niet te verwachten dat ze intellligent posten elders.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:23 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
dat siert je!
In elk deel van het forum kun je anders zijn dat is wel leuk op fok vind ik
vaak wel!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:28 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
nee, dat is waar, maar dit staat totaal los van de discussie in het onzin topic.
Ik heb het topic niet goed doorgelezen, alleen zie ik vaak topic staan over op die en die data gebeurt dit en dat. En wat dan als het uiteindelijk niet waar blijkt te zijn. Dan wordt het in de 'doofpot' gestopt. of niet soms?
*rilt ut uit*quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:28 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Klopt, in onzin is het zwarte humor. Maar van mensen die voornamelijk in onzin posten hoef je niet te verwachten dat ze intellligent posten elders.
Je hebt ook nog intelligent humor. Maar in onzin is dat niet aanwezig vaak. Mensen posten daar om te posten.
Ik ga ook niet een vete voeren nu. Heb net in onzin al mezelf moeten verdedigen en dat is me gelukt![]()
Ik laat me niet meer gek maken. Door niemand of niets.
Zo ben ik ook in het echte leven, kan dominant klinken maar goed, het is een manier van leven. Soms denk ik wel eens of ik niet te dominant ben, ook in het echte leven is dat zo. Als mensen niet tegen dat dominante kunnen en ze kruipen in hun schulp. Dan zijn ze niet sterk genoeg.
Ik ben aardig van aard. En als het dominant kan overkomen dan heeft dat alleen te maken met sterk in de schoenen willen staan.
Soms denk ik wel eens dat ik van de maffia ben. Omdat ik gewoon voor niemand bang ben. Ik plaats me niet onder anderen, nergens. Waar ik ook kom, ik ben aanwezig. En als mensen mij niet recht in de ogen durven aan te kijken dan is dat niet mijn probleem. Dan is dat hun zwakte.
ik kom verder nauwelijks in onzin, daar niet van.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:21 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
In onzin wordt hij wel gewaardeerd. Dat zegt genoeg over onzinIn onzin mag je een aap zijn zonder verstand, dan nog ben je wat waard.
Niet dat ik altijd even goed las, maar ik lees nu voordat ik reageer. Ik wil inhoudelijk reageren.
Niets wordt hier in de doofpot gestopt. Hier geldt geen doofpot omdat mensen altijd reageren op wat dan ook.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:28 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
nee, dat is waar, maar dit staat totaal los van de discussie in het onzin topic.
Ik heb het topic niet goed doorgelezen, alleen zie ik vaak topic staan over op die en die data gebeurt dit en dat. En wat dan als het uiteindelijk niet waar blijkt te zijn. Dan wordt het in de 'doofpot' gestopt. of niet soms?
Nouw nu welquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:30 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
ik kom verder nauwelijks in onzin, daar niet van.
hm, dat was even mijn vraag namelijk, ik vroeg me af of het vertrouwen in deze voorspellingen dan na een tijdje niet ontzettend daalt. Blijkbaar niet want er blijven topics over komen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:28 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
vaak wel!
Op die site zie ik ook niets terug van voorgaande voorspellingen helaas
Ik denk dat ik met de ogen mensen kan hypnotiserenquote:
JAAHquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:33 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met de ogen mensen kan hypnotiserenSoms denk ik dat mensen bang zijn voor mij, omdat ik direct ben. Ik ben direct dus. Recht door zee. En dat is al wanneer ik aanwezig ben.
Nee zonder gein, als ik in gevaar kom en het is gevaarlijk. Dan kan ik mensen bevriezen en stil laten staan. Omdat ik iedere situatie onder controle heb. Lukt het niet met woorden en bewegingen dan doe ik het met mijn blik en zicht. En als dat niet lukt dan doe ik het met gedachtes.
Ik kan nu terug gaan in de tijd maar dat doe ik niet. Heb zo vaak opmerkingen gekregen over mijn uitstralen. Van Maffia tot gevaarlijk en ga zo door. Van gangster tot dit. Maar ik ben gewoon aardig.
Toch kan ik iedere situatie aan. En ben ik gehecht aan eerlijke en oprechte mensen.
Ik heb wat hier, een kracht. En dan wil ik niet opscheppen maar het is zo.
Ik ken de laatste tijd ook geen angsten.
Ik ben ook niet bang voor het einde van de wereld. Maar dat zeg ik te vaak gewoon. Ik denk dat het goed komt allemaal.
Ik ben dominantquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:35 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
JAAH![]()
Ga door vertel vertel more more..
wacht ik schenk nog ff wat in brb![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |