quote:
Toch jammer, deze voorspelling had potentiequote:Op zondag 19 februari 2006 01:14 schreef Filadelfia het volgende:
Ik heb geen ramp gezien.
precies ik dachtquote:Op zondag 19 februari 2006 01:22 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Toch jammer, deze voorspelling had potentie![]()
Tig religies en dergelijke voorspellen op tig data een ramp.
je nick is echt bijzonder weet je dat wel?quote:Op zondag 19 februari 2006 01:37 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Nou, dat viel weer vies tegen.
Zoals ik in mijn eerdere post zei, et zal wel een fout in de jaartelling zijn...
en mensen ook..quote:Op zondag 19 februari 2006 13:05 schreef ELblack het volgende:
Begin van een nieuwe pandemie is rond deze tijd van 'start' gegaan, Nederland volgt spoedig.
Het begin van een wereldwijde ramp voor miljoenen vogels.
niks ergers dan de gebruikelijke rampenquote:Op zondag 19 februari 2006 21:22 schreef klappernoot2000 het volgende:
Okee het is zondagavond nu, wat is er zoal gebeurd dan, afgezien dat Timmer een gouden plak heeft gewonnen op de os?![]()
Nope.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:29 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
niks ergers dan de gebruikelijke rampen![]()
Verder is er wel een compleet dorp op de Fillipijnen weggevaagd met +_ 2000 doden en sterft er nog steeds iedere 3 seconden ergens een kind van de honger![]()
dat ga je niet menen?quote:Op zondag 19 februari 2006 22:24 schreef Knarf het volgende:
[..]
Nope.
De site zegt dat de 16 doden in nigeria in de demonstratie tegen de cartoons.de ramp waren.
Tja. Als de bijbel zulke 'rampen' al beschrijft, zijn ze er toch een aantal vergeten volgens mij.
Ik kan jullie nu al zeggen dat er ook morgen een ramp gaat gebeuren. Specificaties daarover volgen overmorgen.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:24 schreef Knarf het volgende:
[..]
Nope.
De site zegt dat de 16 doden in nigeria in de demonstratie tegen de cartoons.de ramp waren.
Tja. Als de bijbel zulke 'rampen' al beschrijft, zijn ze er toch een aantal vergeten volgens mij.
Gut, dan zal dat de reden zijn dat je het zo ver geschopt hebt in het levenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:31 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik hoef niet slim over te komen, nergens voor nodig.
Jij wilt misschien dat ik slim overkom. Maar ik ga niet slim overkomen om jou een plezier te doen. Ik doe waar ik zelf zin in heb.
En waarom is het beterLeer eens door te lezen hier ...... ik ga me echt niet aanpassen aan jou wensen ofzo. Mocht je die illusie hebben.
Ik pas me aan niemand aan, tenzij ik het zelf wil![]()
Dat was geen ramp toch?quote:
Je bent 18 gewordenquote:Op maandag 20 februari 2006 11:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het jaar ouder worden wel natuurlijk.
dat het nu de 20e is en er niets van klopt? Dat zal vast wel een ramp zijn...quote:Op maandag 20 februari 2006 14:07 schreef Misticle_lightning het volgende:
ja en we zijn de 17e voorbij, waarin kan je de ramp vinden zodat je denkt gelijk te hebben?
quote:Op maandag 20 februari 2006 19:06 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Mja, de laatste tijd zijn er nogal wat meer verschrikkelijke voorspellingen voor de komende tijd gedaan:
Beginning of major world crisis?
Hold on to your faith. It's in for a bumpy ride
This guy TG claims to be a Time Traveler...
February 18, 2006 - Bible Code
![]()
Om deze zin alleen al moet ik lachen.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:06 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
This guy TG claims to be a Time Traveler...
Heb je erdoorheen geslapen. Nee toch zekerquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |