Dat is een ramp an sichquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:51 schreef Devolution het volgende:
vanavond Masters of Hardcore hier in Den Bosch. Misschien bedoelen ze dat
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:51 schreef Devolution het volgende:
vanavond Masters of Hardcore hier in Den Bosch. Misschien bedoelen ze dat
En om 12:59...599999999999 secondes. Waar dan ook welke tijd dan ook......quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:05 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ja, want de "Nederlandse" tijd is de enige tijd die op de wereld bestaat natuurlijk![]()
Morgen om 13:00 is de zaterdag voorbij.
Kijk, dat is beter. Kom je een beetje slimmer overquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:28 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
En om 12:59...599999999999 secondes. Waar dan ook welke tijd dan ook......
Is de wereld nog altijd hetzelfde.
Misschien gaat de kippen-griep wel weg....wie weet.
Er komt geen ramp....en die lui die het voorspellen zijn losers.
Ik hoef niet slim over te komen, nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:29 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Kijk, dat is beter. Kom je een beetje slimmer over
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:43 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
en wéér niks aan de hand.....als de believers een beetje geloofwaardig willen worden, posten ze dit soort onzin beter niet
Heb medelijden!!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:26 schreef Skazminko het volgende:
Mijn harde schijf is gecrashd, zes jaar aan getikte stukjes, mp'3, bookmarks, gedownload spul, you name it, allemaal kwijt. Ja, dat was de ramp op deze zaterdag, jullie kunnen onder jullie bureautjes vandaan komen, jullie kunnen weer over straat lopen. De ramp is geschied.
![]()
vertel komt er geen vogelgriep?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:28 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
En om 12:59...599999999999 secondes. Waar dan ook welke tijd dan ook......
Is de wereld nog altijd hetzelfde.
Misschien gaat de kippen-griep wel weg....wie weet.
Er komt geen ramp....en die lui die het voorspellen zijn losers.
Die losers die zulke voorspellingen doen moeten ze ophangen aan een groot touw. Of op de brandsstapel gooien. Alsof het heksen zijn.
Dat is het voornaamste doel van de media, angst aanjagen...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:01 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
vertel komt er geen vogelgriep?
wat is dat dan voor mega angstaanjager uit de media?
Oef, Klaagt die site aan nu...quote:Op zondag 19 februari 2006 00:05 schreef Skazminko het volgende:
Het is voorbij, het is niet meer 18 februari.![]()
Omdat angst geld oplevert?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is het voornaamste doel van de media, angst aanjagen...
In het verleden zijn er al pandemieën geweest. De laatste drie:quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:01 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
vertel komt er geen vogelgriep?
wat is dat dan voor mega angstaanjager uit de media?
Wel nog in Amerika!!!11!1!11!!!quote:Op zondag 19 februari 2006 00:05 schreef Skazminko het volgende:
Het is voorbij, het is niet meer 18 februari.![]()
ik vind veel voorspellingen mega negatief en ben daar gewoon niet zo blij mee!quote:Op zondag 19 februari 2006 00:09 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
In het verleden zijn er al pandemieën geweest. De laatste drie:
1918: Spaanse griep
1957: Aziatische griep
1969: Hongkong griep
waar bij de eerste maar liefst 40 miljoen doden waren te betreuren. Is dat in de Bijbel of door Nostradamus voorspeld?
Je kan kijken naar wat er wel goed voorspeld, maar kijk dan ook zeker naar wat er niet (goed) voorspeld is. Het laatste hoor je de zogenaamde voorspellers niet over.
Mijn punt: als er heel veel mensen over heel veel dingen "voorspellingen" doen moet er wel een keer iets goed geraden worden.
Er gebeuren nou eenmaal niet alleen fijne dingen in de wereld.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:15 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ik vind veel voorspellingen mega negatief en ben daar gewoon niet zo blij mee!
Maar alsnog is het nieuws ook negatief!
Alsof dit is waar men op zit te wachten?
![]()
thnks ik zal zulke sites niet meer bezoeken of geloven!quote:Op zondag 19 februari 2006 00:24 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Er gebeuren nou eenmaal niet alleen fijne dingen in de wereld.![]()
Maar als het nieuws je al genoeg schrik aanjaagt, laat je dan niet nog eens extra bang maken door dit soort nonsens van zogenaamde "voorspellers".
ruilen?quote:Op zondag 19 februari 2006 00:27 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Mooie ondertitel heb je trouwens![]()
Thanks!quote:Op zondag 19 februari 2006 00:27 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
thnks ik zal zulke sites niet meer bezoeken of geloven!
Mooie ondertitel heb je trouwens![]()
nee okequote:Op zondag 19 februari 2006 00:30 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Thanks!![]()
En niet meer bang zijn, hè!
quote:
Toch jammer, deze voorspelling had potentiequote:Op zondag 19 februari 2006 01:14 schreef Filadelfia het volgende:
Ik heb geen ramp gezien.
precies ik dachtquote:Op zondag 19 februari 2006 01:22 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Toch jammer, deze voorspelling had potentie![]()
Tig religies en dergelijke voorspellen op tig data een ramp.
je nick is echt bijzonder weet je dat wel?quote:Op zondag 19 februari 2006 01:37 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Nou, dat viel weer vies tegen.
Zoals ik in mijn eerdere post zei, et zal wel een fout in de jaartelling zijn...
en mensen ook..quote:Op zondag 19 februari 2006 13:05 schreef ELblack het volgende:
Begin van een nieuwe pandemie is rond deze tijd van 'start' gegaan, Nederland volgt spoedig.
Het begin van een wereldwijde ramp voor miljoenen vogels.
niks ergers dan de gebruikelijke rampenquote:Op zondag 19 februari 2006 21:22 schreef klappernoot2000 het volgende:
Okee het is zondagavond nu, wat is er zoal gebeurd dan, afgezien dat Timmer een gouden plak heeft gewonnen op de os?![]()
Nope.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:29 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
niks ergers dan de gebruikelijke rampen![]()
Verder is er wel een compleet dorp op de Fillipijnen weggevaagd met +_ 2000 doden en sterft er nog steeds iedere 3 seconden ergens een kind van de honger![]()
dat ga je niet menen?quote:Op zondag 19 februari 2006 22:24 schreef Knarf het volgende:
[..]
Nope.
De site zegt dat de 16 doden in nigeria in de demonstratie tegen de cartoons.de ramp waren.
Tja. Als de bijbel zulke 'rampen' al beschrijft, zijn ze er toch een aantal vergeten volgens mij.
Ik kan jullie nu al zeggen dat er ook morgen een ramp gaat gebeuren. Specificaties daarover volgen overmorgen.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:24 schreef Knarf het volgende:
[..]
Nope.
De site zegt dat de 16 doden in nigeria in de demonstratie tegen de cartoons.de ramp waren.
Tja. Als de bijbel zulke 'rampen' al beschrijft, zijn ze er toch een aantal vergeten volgens mij.
Gut, dan zal dat de reden zijn dat je het zo ver geschopt hebt in het levenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:31 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik hoef niet slim over te komen, nergens voor nodig.
Jij wilt misschien dat ik slim overkom. Maar ik ga niet slim overkomen om jou een plezier te doen. Ik doe waar ik zelf zin in heb.
En waarom is het beterLeer eens door te lezen hier ...... ik ga me echt niet aanpassen aan jou wensen ofzo. Mocht je die illusie hebben.
Ik pas me aan niemand aan, tenzij ik het zelf wil![]()
Dat was geen ramp toch?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |