abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35185884
Ik lees net een stukje over een ramp die morgen zal plaats gaan vinden volgens deze website

Bijbelcode voorspelt een ramp op zaterdag
Friday 17 February 2006
Volgens sommigen bevat de Hebreeuwse tekst van de bijbel geheime boodschappen. Die kunnen met behulp van een matrix eruitgefilterd worden. Zo voorspelt de bijbelcode een ramp op zaterdag 18 februari 2006.

De verborgen Hebreeuwse boodschappen zeggen dat op die dag een slechte here een ramp zal veroorzaken. Wat er precies gebeurt is niet duidelijk. De teksten luiden:

Op 18 februari 2006 (20 Shevat 766) wordt mijn kruis vervuld.

In die dag zal de slechte heer met zijn grote sterke zwaard toeslaan.
Zij zullen aanvallen. De ram is opgewonden.
De heer sprak op die dag.
Toen schudde de aarde, de funderingen van de hemel trilden, want hij was woedend.
Mensen weest op uw hoede, ik neem de verlangens van uw ogen met een slag weg.

Zie hier voor de Nederlandse bronvermelding: http://www.xerson.nl/content/view/199/2/

Waar duidt dit op dat er een oorlog zal beginnen? Dan moet dit een land zijn geregeerd door ram/ en/ of/ mars!
De aarde en de funderingen van de hemel trilden! Duidt dit op de aardas die kanteld?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_35185933
we gaan het zien morgen zijn er nog andere bronnen die het ook over die 18 februari hebben?
pi_35185998
En als ze diezelfde matrix op de dikke van dale loslaten komt er ook iets zinnige uit.

Ik geloof er weinig van, we gaan het wel zien.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 13:19:59 #4
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_35186081
Door al die fouten in de jaartelling zal het wel 23 mei 1635 geweest zijn...

hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
  vrijdag 17 februari 2006 @ 13:20:20 #5
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35186090
Laat maar komen die God met het zwaard.

Ik heb nog een leger opper-Goden waar ik contact mee heb via email. Die sturen hem meteen de hoek in.

Nobodby fucks with my army
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_35186210
Zal wel weer helemaal niks gebeuren morgen....evenals de voorspelling van een zogenaamde ramp op de Olympische Winterspelen. Die moet nog gebeuren dan, maar ik geloof er weinig van.
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35186428
zijn er al meer dingen uitgekomen van die site?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_35186443
*bibbert en zingt zachtjes met REM mee*

It's the end of the world as we know it.
It's the end of the world as we know it.
It's the end of the world as we know it and I feel fine.
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
pi_35186522
on 4th of Jan 2006
Currently, the main area of worry is the likely start of a war with Iran, and also the possibility of nuclear terrorism, there are many rumours going around. I have bought myself a new suitcase and obtained a passport.
Ideally, I would like to travel between the end of the nuclear war and the first asteroid impact, and I estimate it will take me about a week to get organised and go - once I decide the time is here.
I don't have any planned date for departure, I am waiting to see what happens first, and I will leave a prominant sign on the front page of the website, when I do decide it is time to go.

http://www.exodus2006.com/Whappen.htm
  vrijdag 17 februari 2006 @ 13:31:10 #10
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_35186524
Erg geloofwaardig, tuurlijk gebeurd er morgen helemaal niks
pi_35186730
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 13:31 schreef Darklight het volgende:
Erg geloofwaardig, tuurlijk gebeurd er morgen helemaal niks
Idd. Wat een figuren op deze aardkloot zeg. Ga ff lekker een boek geloven dat 2000 jaar geleden begonnen is als een stel verhalen die overgegeven zijn van vader op zoon.
pi_35186780
Ik zit morgen op de Motorbeurs in Utrecht.
En ik laat mijn dag echt niet verpersten door zo'n nitwit die weer wat voorspeld heeft.

En er gaat helemaal niks gebeuren, rampen voorspellen, dat kan helemaal niet.

Dat is nou het enige wat ik echt NIET geloof he, voorspellen van dingen.

Wat een onzin.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_35186866
Ik zie het wel op het journaal .
pi_35186922
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 13:40 schreef Lexie het volgende:
Ik zie het wel op het journaal .
Ja, en anders regelmatig even Teletekst checken.
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
  vrijdag 17 februari 2006 @ 13:42:23 #15
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35186946
Rampen moet je stil houden denk ik ook. Ga je van de hoge toren blazen dat een ramp zich mogelijk zou kunnen volstrekken dan ben je al bezig met het onheil op jezelf op te roepen is mijn mening.

Maar dat heeft hier tevens met bijgeloof te maken. Wat heb je eraan om van de hoge toren te blazen dat een ramp kan gebeuren? Mensen evacueren Gebeurt toch niet. Mensen gaan het huis niet uit voordat de ramp zich volstrekt. Mensen gaan pas vluchten als de ramp bezig is.

Dus het is gewoon onzinnig om de mensen gek te maken met zulke berichten.

Oproer zaaien ook wel
pi_35186997
Klinkt als een aardbeving. En het is vrij algemeen. De wereld is nogal groot. Er kan overal op ieder moment iets gebeuren.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_35187011
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 13:42 schreef Dromenvanger het volgende:
Rampen moet je stil houden denk ik ook. Ga je van de hoge toren blazen dat een ramp zich mogelijk zou kunnen volstrekken dan ben je al bezig met het onheil op jezelf op te roepen is mijn mening.

Maar dat heeft hier tevens met bijgeloof te maken. Wat heb je eraan om van de hoge toren te blazen dat een ramp kan gebeuren? Mensen evacueren Gebeurt toch niet. Mensen gaan het huis niet uit voordat de ramp zich volstrekt. Mensen gaan pas vluchten als de ramp bezig is.

Oproer zaaien ook wel
Wat voor zin heeft het dan om zulke websites te maken?
Ik vind het behoorlijk ziek!
pi_35187087
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 13:42 schreef Dromenvanger het volgende:

Elk jaar staat er weer een of ander obscuur clubje klaar om rampspoed te voorspellen. Dramatisch eigenlijk. En wanneer is iets een ramp? Vanaf honderd slachtoffers of begint een beetje ramp bij duizend? Angstzaaiers zijn het
  vrijdag 17 februari 2006 @ 13:46:39 #19
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_35187110
Zou wel een leuk verjaardagscadeautje zijn .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 17 februari 2006 @ 13:47:06 #20
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35187131
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 13:44 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Wat voor zin heeft het dan om zulke websites te maken?
Ik vind het behoorlijk ziek!
Sommige mensen houden zich bezig met rampen, en de ander houdt zich weer bezig met andere zaken. Tis maar net waar je interesse naar uitgaat.

Ik zou dus mijn tijd niet eens willen verspillen aan het onderzoek naar rampen. Omdat het wederom niets toevoegt. Sowieso omdat het niet bewezen kan worden.

Was het een feit dat het klopt, dan zou er allang gebruik van gemaakt zijn geworden. Ik bedoel, als de bijbel echt een code bevat die kloppend is, dan zouden ze toch gebruik maken van die informatie

Maar wie weet wat morgen gaat gebeuren, ik voorspel gewoon een rustige zaterdag. Rampen gebeuren niet op commando denk ik. Maar dat is maar mijn mening erover.

Het leven gaat vanzelf en ook de wereld draait vanzelf. En komt er een ramp voor, dan kan dat best een reden hebben, maar om de bijbel erbij te betrekken

Misschien bevat de nieuwe donald duck van deze week ook een geheime code
  vrijdag 17 februari 2006 @ 13:47:36 #21
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35187150
stjeeezus, ben ik blij dat ik nog een onsje gebruikershoeveelheid weed heb liggen!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 17 februari 2006 @ 13:49:59 #22
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35187246
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 13:46 schreef Freethinker het volgende:

[..]

Elk jaar staat er weer een of ander obscuur clubje klaar om rampspoed te voorspellen. Dramatisch eigenlijk. En wanneer is iets een ramp? Vanaf honderd slachtoffers of begint een beetje ramp bij duizend? Angstzaaiers zijn het
Een ramp begint bij 100,000 of meer. Dat zijn de echte rampen volgens mij. Dan moet je al praten over 100,000. Mensen zien dan 6 getallen en dat is weer meer dan 5 getallen. Een rampje met 5 cijfers is de moeite niet waar om voor te collecteren ook.

Maar goed, wat die mensen beweegt om rampspoed te voorspellen en openbaar te maken weet ik ook niet. Ze zullen wel tijd teveel hebben of iets dergelijks.
pi_35187259
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 13:46 schreef HeatWave het volgende:
alvast gefeliciteerd dan maar...
pi_35187271
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 13:49 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Een ramp begint bij 100,000 of meer. Dat zijn de echte rampen volgens mij.

Maar goed, wat die mensen beweegt om rampspoed te voorspellen en openbaar te maken weet ik ook niet. Ze zullen wel tijd teveel hebben of iets dergelijks.
Nou ik moet zeggen mijn stress niveau is gestegen dankzij die site
pi_35187302
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 13:50 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Uit angst of van kwaadheid om zoveel onzin?
  vrijdag 17 februari 2006 @ 13:52:53 #26
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35187340
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 13:50 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Dat is misschien wel de bedoeling van die mensen Misschien willen ze de hele wereld overstuur zien ook Sommige mensen vinden chaos prettig. Maar dat is weer achterdochtig van mij. Ik ga dan uit van het slechte in de mens, hoewel er genoeg zieke mensen rondlopen en tevens sadistische mensen, dat is gewoon een feit.

Maar je moet je niet gek laten maken, sowieso niet vatbaar zijn voor informatie die je van slag kan maken ook. Jezelf afsluiten voor die informatie. in ieder geval voor de negatieve uitwerking ervan. En dat kan makkelijk door het met een korrel zout te nemen. Neem je het niet serieus dan is het slechte gevoel meteen weg.

In de kern blijven dus
pi_35187380
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 13:52 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Dat is misschien wel de bedoeling van die mensen Misschien willen ze de hele wereld overstuur zien ook Sommige mensen vinden chaos prettig. Maar dat is weer achterdochtig van mij. Ik ga dan uit van het slechte in de mens, hoewel er genoeg zieke mensen rondlopen en tevens sadistische mensen, dat is gewoon een feit

Maar je moet je niet gek laten maken, sowieso niet vatbaar zijn voor informatie die je van slag kan maken ook. Jezelf afsluiten voor die informatie. in ieder geval voor de negatieve uitwerking ervan.

In de kern blijven dus
oke *slikt*
pi_35187391
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 13:51 schreef Freethinker het volgende:

[..]

Uit angst of van kwaadheid om zoveel onzin?
kwaadheid? wat is dat?
  vrijdag 17 februari 2006 @ 13:58:38 #29
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_35187545
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 13:46 schreef HeatWave het volgende:
Als het op zondag gebeurd voor mij ook...
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_35187670
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 13:54 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

kwaadheid? wat is dat?
Huh?
  vrijdag 17 februari 2006 @ 14:03:04 #31
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_35187696
Wat een bullshit.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_35187707
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:02 schreef Freethinker het volgende:

[..]

Huh?
waarom kwaadheid? Ben eerder geschokt door zoiets dan boos
pi_35187729
Ik ben morgen jarig!
pi_35187761
Ik ga zondag op wintersport! Vind het niet eerlijk als er dan een ramp gebeurt
Lekker egoistisch zeg.....
pi_35187777
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 13:41 schreef Freethinker het volgende:

[..]

Ja, en anders regelmatig even Teletekst checken.
Als dat dan nog kan
pi_35187795
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:05 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Als dat dan nog kan
pi_35187830
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:06 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Maak je niet druk er gebeurt helemaal niks. En volgens mijn gidsen ben ik een ziener
  vrijdag 17 februari 2006 @ 14:07:12 #38
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_35187836
Ook knap de het oude testament het woord februari al kent, als geheel februari nog niet uitgevonden is.

Deze naam komt van een romeinse god, die nog niet eens bestond toe het oude testament geschreven werd.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_35187846
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:03 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

waarom kwaadheid? Ben eerder geschokt door zoiets dan boos
quote:
Ik dacht dat je misschien werkelijk die bullshit van die site geloofde, vandaar.
pi_35187861
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:06 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Maak je niet druk er gebeurt helemaal niks. En volgens mijn gidsen ben ik een ziener
hahaha sjah maar weet je dat met die aardas die stilstaat nu vind ik dit wel weer eng.
straks draait ie met een klap de andere kant op
  vrijdag 17 februari 2006 @ 14:07:53 #41
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_35187862
Ik zal effe uitleggen wat er zaterdag gaat gebeuren. Ik (ram) ben aan het verhuizen, en ik ben wat meubels "kwijt". Dit trek ik natuurlijk voor geen meter. Wat er niet kwijt is moet ik morgen ophalen en de kans is groot dat mijn toorn zal ontsteken i.v.m. de vermiste spullen. Ik gok op schreeuwen, met dingen gooien (trillen op de grondvesten) en uiteindelijk neem ik de spullen mee (voor uw ogen verdwijnen)

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_35187897
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:07 schreef Knarf het volgende:
Ook knap de het oude testament het woord februari al kent, als geheel februari nog niet uitgevonden is.

Deze naam komt van een romeinse god, die nog niet eens bestond toe het oude testament geschreven werd.
oke ik ben gerustgesteld thnks
Maar euh welke maand zouden ze dan bedoeld hebben
pi_35187916
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:07 schreef k_i_m het volgende:
Ik zal effe uitleggen wat er zaterdag gaat gebeuren. Ik (ram) ben aan het verhuizen, en ik ben wat meubels "kwijt". Dit trek ik natuurlijk voor geen meter. Wat er niet kwijt is moet ik morgen ophalen en de kans is groot dat mijn toorn zal ontsteken i.v.m. de vermiste spullen. Ik gok op schreeuwen, met dingen gooien (trillen op de grondvesten) en uiteindelijk neem ik de spullen mee (voor uw ogen verdwijnen)

waarom krijg ik hierbij zo'n Israel gevoel
pi_35187930
Gaan Erben Wennemars en / of Jan Bos zo hard rijden morgen dat de aarde gaat trille
pi_35187938
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:07 schreef Freethinker het volgende:

[..]

[..]

Ik dacht dat je misschien werkelijk die bullshit van die site geloofde, vandaar.
ja so?
pi_35187940
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:07 schreef k_i_m het volgende:

Pfoei... Gelukkig voor ons, jammer voor jou
  vrijdag 17 februari 2006 @ 14:11:07 #47
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_35187984
M'n moeder is jarig, maar om dat nou een ramp te noemen...
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 17 februari 2006 @ 14:12:08 #48
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_35188015
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:09 schreef Freethinker het volgende:

[..]

Pfoei... Gelukkig voor ons, jammer voor jou
Achwelnee. Eens in de zoveel tijd moet mijn toorn ontstoken worden, zo werkt het nou eenmaal .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_35188038
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:12 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Achwelnee. Eens in de zoveel tijd moet mijn toorn ontstoken worden, zo werkt het nou eenmaal .
emmer water pakt
pi_35188045
Nou, ben benieuwd, wacht vol spanning af.
pi_35188079
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:09 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

ja so?
Niet zo obstinaat zeg.. Ik dacht dat je misschien bang ofzo was geworden door die site. Bedoelde er verder niks mee hoor
pi_35188096
Maakt me niets uit, als ik maar kan uitslapen, morgen.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
  vrijdag 17 februari 2006 @ 14:15:25 #53
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_35188114
18 februari in welke tijdzone ?
zzz
  vrijdag 17 februari 2006 @ 14:15:33 #54
104153 DeLeider
Aan het heerschen sinds 1987
pi_35188121
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:14 schreef Chowi het volgende:
Maakt me niets uit, als ik maar kan uitslapen, morgen.
Bovendien doet een ramp de kater vergeten. 14.gif
Chowi: Zet in je sig dat ik van je hou.
pi_35188145
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:08 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

oke ik ben gerustgesteld thnks
Maar euh welke maand zouden ze dan bedoeld hebben
Misschien zijn ze er via een symbolische betekenis achter gekomen....net als met Nostradamus
pi_35188151
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:15 schreef DeLeider het volgende:

[..]

Bovendien doet een ramp de kater vergeten. 14.gif
Aight.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 14:17:58 #57
104153 DeLeider
pi_35188219
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:16 schreef Chowi het volgende:

[..]

Aight.
Zullen we dan vanavond maar neucken, anders komt het er niet meer van....
pi_35188244
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:17 schreef DeLeider het volgende:

[..]

Zullen we dan vanavond maar neucken, anders komt het er niet meer van....
Ja, dat zou inderdaad zonde zijn. Ik kom wel even langs, vanavond.
pi_35188247
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:14 schreef Freethinker het volgende:

[..]

Niet zo obstinaat zeg.. Ik dacht dat je misschien bang ofzo was geworden door die site. Bedoelde er verder niks mee hoor
obstinaat? integendeel!
en ja ik was bang geworden door die site..
  vrijdag 17 februari 2006 @ 14:19:16 #60
104153 DeLeider
pi_35188257
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:18 schreef Chowi het volgende:

[..]

Ja, dat zou inderdaad zonde zijn. Ik kom wel even langs, vanavond.
Ok top! ik ben om half 9 klaar met werken, maar dat wist je al
pi_35188265
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:15 schreef L.Denninger het volgende:
18 februari in welke tijdzone ?
ram!
misschien op een marsgraad
of een land dat in teken van de ram staat?
pi_35188328
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:19 schreef DeLeider het volgende:

[..]

Ok top! ik ben om half 9 klaar met werken, maar dat wist je al
Ik weet het! .
  vrijdag 17 februari 2006 @ 14:23:16 #63
104153 DeLeider
pi_35188384
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:21 schreef Chowi het volgende:

[..]

Ik weet het! .
hihi
pi_35188419
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:23 schreef DeLeider het volgende:

[..]

hihi
Maar goed, even ontopic.
Hoeveel bijbels heb jij vandaag verbrand?
  vrijdag 17 februari 2006 @ 14:27:43 #65
104153 DeLeider
pi_35188540
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:24 schreef Chowi het volgende:

[..]

Maar goed, even ontopic.
Hoeveel bijbels heb jij vandaag verbrand?
3, elke bladzijde afzonderlijk, als lange vloe.
pi_35188566
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:27 schreef DeLeider het volgende:

[..]

3, elke bladzijde afzonderlijk, als lange vloe.
Hoeveel pakjes shag had je nodig ?
  vrijdag 17 februari 2006 @ 14:32:10 #67
104153 DeLeider
pi_35188694
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:28 schreef feessie het volgende:

[..]

Hoeveel pakjes shag had je nodig ?
Shag
pi_35188696
Maar dan zullen we nooit weten wie Idols gaat winnen...
pi_35188731
Hmm, gister trilde de aarde wel een beetje toen de bliksem insloeg bij DSM.
pi_35189869
Garfield is ook mijn idool!
(en dan heb ik het niet over de Garfield uit die fake film, nice try, maar ik bedoel, ze hadden Odie geeneens geanimeerd )
pi_35190479
Moet ik nou nog schoonmaken en opruimen in mijn huis

[ Bericht 3% gewijzigd door zhe-devilll op 17-02-2006 17:12:09 ]
pi_35190714
Als er morgen dan ook maar 'iets' gebeurd, ziet iedereen dat meteen als een teken, wauw.
pi_35190818
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 15:30 schreef Vlindertje87 het volgende:
Als er morgen dan ook maar 'iets' gebeurd, ziet iedereen dat meteen als een teken, wauw.
Nou we zouden anders onze verlangens niet meer aanschouwen...
Wat dat betekend? *somber inziet*
pi_35190987
Als het een natuur ramp zal zijn dat ook heel europa zal treffen dan is er
een grote kans dat onze dieren vandaag of morgen nog heel onrustig gedragen.
Zo niet dan geen paniek!

http://www.planet.nl/plan(...)tid=537590/sc=8a6b23
http://www.planet.nl/plan(...)tid=538208/sc=9717f9
http://www.geolution.nl/dieren/tsunami%2026-12-04.htm
pi_35191175
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 15:37 schreef InnocentChild het volgende:
Als het een natuur ramp zal zijn dat ook heel europa zal treffen dan is er
een grote kans dat onze dieren vandaag of morgen nog heel onrustig gedragen.
Zo niet dan geen paniek!
Mjah .. er vallen niet voor niets vogels uit de lucht
  vrijdag 17 februari 2006 @ 15:45:45 #76
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_35191297
Ik heb maar alvast bier en chips ingeslagen voor morgen. Kan zomaar een lange avond voor de buis worden.
pi_35191711
Ik zag net nog op nos journaal dat er een aardverschuiving op de filipijnen
een heel dorp is weg gevaagd Heeft iemand dat al gezien?
pi_35192522
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 15:45 schreef Trancelocator het volgende:
Ik heb maar alvast bier en chips ingeslagen voor morgen. Kan zomaar een lange avond voor de buis worden.
oooooh FOEI

vrijdag 17 februari 2006 @ 16:19:30 #79
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35192779
Stel nou dat er morgen een ramp komt, kunnen ze dan ook voorspellen wanneer het einde van de wereld eraan zit te komen Ik bedoel dus grote komeet dus. Die alles kapot gaat maken

En hebben de schrijvers van de bijbel, die code er bewust in gezet? Om een topje van de sluier op te lichten? Of is het onstaan onbewust?
pi_35199833
Beste dromenvanger
Volgens deze sites die hier onder staat
Heeft de bijbel een afstam van de freemasons
gemeenschap. freemasons controleren onze wereld
vanuit de bloodlijn die terug gaat naar de machtige
Pharao.
Horus werdt vaak afgebeeld met de kop van een valk.
De valk is het symbool van de illuminatie, waar vaak ook
piramides en david ster wordt afgebeeld.
Het zou best kunnen dat wij mensen midden in een spel
zitten van hun leugens die de mensen verblind naar de waarheid. ( Dat we niet mogen weten dat wij zelf goden zijn) En nu worden we voorbereid
naar de NWO van een Werelds dictator die ons in slavenij wil leiden.
lees eerst kort het verhaal van horus, om
achter te komen waar de bron van de bijbel afkomstig is.

Het verhaal van egyptishe horus (In het kort)
http://www.blogshares.nl/pivot/entry.php?id=19
http://fran.sneeknet.nl/homepage/show/pagina.php?paginaid=76261

Wie zijn dat freemasons?
http://www.moriel.org/art(...)freemason_lodges.htm
http://www.cuttingedge.org/fmcorner.html

( King James versie Bijbel) uitgebracht door James
Een freemason.
http://www.av1611.org/nkjv.html

Waar komt de naam america vandaan?
http://www.amaruca.com/

Graancircels zijn dat ook symbolen van freemasons (illuminatie?) Is het toeval, is het een spelletje?
Of worden ons bewustzijn door buitenaardsen wakker geschud om ons te waarschuwen?
http://home.tiscali.nl/ac(...)en%20verbeelding.htm
Gelijkenis van gevonden voorwerp
http://www.lucypringle.co.uk/photos/2005/uk2005ct.html

http://www.prosveta.ch/sephir_nl.html
Gelijkenis van de boom des leven
http://www.lucypringle.co.uk/photos/1997/uk1997ae.html

http://www.scheldemond.nl(...)tsspraak/pagina1.htm
Gelijkenis van dna profiel
http://www.lucypringle.co.uk/photos/1996/uk1996ak.html

Als de bijbel toch wel heilig is en puur gods woord dan weet ik het ook niet meer
  vrijdag 17 februari 2006 @ 19:50:55 #81
61556 klappernoot2000
ik heb hele mooie kokosnoten..
pi_35200340
misschien wordt Mekka wel verwoest door een aardbeving, je kan nooit weten..
Weet niet veel, maar geef toch kommentaar... hier hoef ik niet te zwijgen.
pi_35200632
OP doet mij meer denken aan een aanslag van moslimterroristen.

"Zij zullen aanvallen, de slechte heer zal met het zwaard toeslaan."

Slechte heer = Bin Laden
Zwaard = Jihad
pi_35200673
Wat betekent "wordt mijn kruis vervuld"?
pi_35200840
http://exodus2006.com/fab/schwarzenegger.htm

Waarom maakt Jahweh/God zich zorgen over Arnold Schwarznegger?
pi_35201181
krijgen we dit weer
8 maart 2003
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  vrijdag 17 februari 2006 @ 20:21:00 #86
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_35204200
en wat nou als het niet gebeurt? gaan jullie dan stoppen met het geloven in voorspellingen? of het dan toch zo lullen dat juillie je gelijk halen?
pi_35204225
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 20:15 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
krijgen we dit weer
8 maart 2003
op die dag werd ik 14
  vrijdag 17 februari 2006 @ 22:16:37 #89
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35204877
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 21:55 schreef Lu_uK het volgende:
en wat nou als het niet gebeurt? gaan jullie dan stoppen met het geloven in voorspellingen? of het dan toch zo lullen dat juillie je gelijk halen?
Lees eens goed

Iedereen is sceptisch hier over die voorspellingen die gedaan worden. In onzin was je the thruth al aan het uitmaken voor gekkenwerk. Volgens mij heb je nog nooit een topic goed gelezen.

Ik zie nergens dat er gelijk gehaald wilt worden. Ben ik blind of ben jij blind

Hier in the thruth gaat het ook om het peilen van paranormale zaken. Maar dat weet je niet. Je komt met oordelen en die zijn nergens op gebaseerd.
pi_35204912
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:34 schreef InnocentChild het volgende:
Beste dromenvanger
Volgens deze sites die hier onder staat
Heeft de bijbel een afstam van de freemasons
gemeenschap. freemasons controleren onze wereld
vanuit de bloodlijn die terug gaat naar de machtige
Pharao.
Horus werdt vaak afgebeeld met de kop van een valk.
De valk is het symbool van de illuminatie, waar vaak ook
piramides en david ster wordt afgebeeld.
Het zou best kunnen dat wij mensen midden in een spel
zitten van hun leugens die de mensen verblind naar de waarheid. ( Dat we niet mogen weten dat wij zelf goden zijn) En nu worden we voorbereid
naar de NWO van een Werelds dictator die ons in slavenij wil leiden.
lees eerst kort het verhaal van horus, om
achter te komen waar de bron van de bijbel afkomstig is.

Het verhaal van egyptishe horus (In het kort)
http://www.blogshares.nl/pivot/entry.php?id=19
http://fran.sneeknet.nl/homepage/show/pagina.php?paginaid=76261

Wie zijn dat freemasons?
http://www.cuttingedge.org/fmcorner.html

( King James versie Bijbel) uitgebracht door James
Een freemason.
http://www.av1611.org/nkjv.html

Waar komt de naam america vandaan?
http://www.amaruca.com/

Graancircels zijn dat ook symbolen van freemasons (illuminatie?) Is het toeval, is het een spelletje?
Of worden ons bewustzijn door buitenaardsen wakker geschud om ons te waarschuwen?
http://home.tiscali.nl/ac(...)en%20verbeelding.htm
Gelijkenis van gevonden voorwerp
http://www.lucypringle.co.uk/photos/2005/uk2005ct.html

http://www.prosveta.ch/sephir_nl.html
Gelijkenis van de boom des leven
http://www.lucypringle.co.uk/photos/1997/uk1997ae.html

http://www.scheldemond.nl(...)tsspraak/pagina1.htm
Gelijkenis van dna profiel
http://www.lucypringle.co.uk/photos/1996/uk1996ak.html

Als de bijbel toch wel heilig is en puur gods woord dan weet ik het ook niet meer
wow gave links thnks
pi_35204944
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 22:16 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Lees eens goed

Iedereen is sceptisch hier over die voorspellingen die gedaan worden. In onzin was je the thruth al aan het uitmaken voor gekkenwerk. Volgens mij heb je nog nooit een topic goed gelezen.

Hier in the thruth gaat het ook om het peilen van paranormale zaken. Maar dat weet je niet. Je komt met oordelen en die zijn nergens op gebaseerd.
ssst hij is dyslectisch
  vrijdag 17 februari 2006 @ 22:21:39 #92
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35205058
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 22:18 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

ssst hij is dyslectisch
In onzin wordt hij wel gewaardeerd. Dat zegt genoeg over onzin In onzin mag je een aap zijn zonder verstand, dan nog ben je wat waard.

Niet dat ik altijd even goed las, maar ik lees nu voordat ik reageer. Ik wil inhoudelijk reageren.
pi_35205118
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 22:21 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

In onzin wordt hij wel gewaardeerd. Dat zegt genoeg over onzin In onzin mag je een aap zijn zonder verstand, dan nog ben je wat waard.

Niet dat ik altijd even goed las, maar ik lees nu voordat ik reageer. Ik wil inhoudelijk reageren.
dat siert je!
In elk deel van het forum kun je anders zijn dat is wel leuk op fok vind ik
  vrijdag 17 februari 2006 @ 22:25:16 #94
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_35205162
iemand die gaat claimen is bij voorbaat al zielig ! ik ben ook dislecisch (moet ik je voorgaande spellen ?)
pi_35205180
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 22:25 schreef merlin693 het volgende:
iemand die gaat claimen is bij voorbaat al zielig ! ik ben ook dislecisch (moet ik je voorgaande spellen ?)
claimen?
  vrijdag 17 februari 2006 @ 22:26:04 #96
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_35205186
LOL...
  vrijdag 17 februari 2006 @ 22:26:30 #97
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_35205202
he dat bedoel ik nouw !
pi_35205219
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 22:26 schreef merlin693 het volgende:
LOL...
je hebt mijn nummerologische cijfercode trouwens
  vrijdag 17 februari 2006 @ 22:27:52 #99
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_35205250
moet ik nu gematrian of kabalah
pi_35205258
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 22:16 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Lees eens goed

nee, dat is waar, maar dit staat totaal los van de discussie in het onzin topic.
Ik heb het topic niet goed doorgelezen, alleen zie ik vaak topic staan over op die en die data gebeurt dit en dat. En wat dan als het uiteindelijk niet waar blijkt te zijn. Dan wordt het in de 'doofpot' gestopt. of niet soms?
  vrijdag 17 februari 2006 @ 22:28:25 #101
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35205271
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 22:23 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

dat siert je!
In elk deel van het forum kun je anders zijn dat is wel leuk op fok vind ik
Klopt, in onzin is het zwarte humor. Maar van mensen die voornamelijk in onzin posten hoef je niet te verwachten dat ze intellligent posten elders.

Je hebt ook nog intelligent humor. Maar in onzin is dat niet aanwezig vaak. Mensen posten daar om te posten.

Ik ga ook niet een vete voeren nu. Heb net in onzin al mezelf moeten verdedigen en dat is me gelukt

Ik laat me niet meer gek maken. Door niemand of niets.

Zo ben ik ook in het echte leven, kan dominant klinken maar goed, het is een manier van leven. Soms denk ik wel eens of ik niet te dominant ben, ook in het echte leven is dat zo. Als mensen niet tegen dat dominante kunnen en ze kruipen in hun schulp. Dan zijn ze niet sterk genoeg.

Ik ben aardig van aard. En als het dominant kan overkomen dan heeft dat alleen te maken met sterk in de schoenen willen staan.

Soms denk ik wel eens dat ik van de maffia ben. Omdat ik gewoon voor niemand bang ben. Ik plaats me niet onder anderen, nergens. Waar ik ook kom, ik ben aanwezig. En als mensen mij niet recht in de ogen durven aan te kijken dan is dat niet mijn probleem. Dan is dat hun zwakte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')