Idd. Wat een figuren op deze aardkloot zeg. Ga ff lekker een boek geloven dat 2000 jaar geleden begonnen is als een stel verhalen die overgegeven zijn van vader op zoon.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:31 schreef Darklight het volgende:
Erg geloofwaardig, tuurlijk gebeurd er morgen helemaal niks
quote:
Wat voor zin heeft het dan om zulke websites te maken?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:42 schreef Dromenvanger het volgende:
Rampen moet je stil houden denk ik ook. Ga je van de hoge toren blazen dat een ramp zich mogelijk zou kunnen volstrekken dan ben je al bezig met het onheil op jezelf op te roepen is mijn mening.
Maar dat heeft hier tevens met bijgeloof te maken. Wat heb je eraan om van de hoge toren te blazen dat een ramp kan gebeuren? Mensen evacuerenGebeurt toch niet. Mensen gaan het huis niet uit voordat de ramp zich volstrekt. Mensen gaan pas vluchten als de ramp bezig is.
Dus het is gewoon onzinnig om de mensen gek te maken met zulke berichten.
Oproer zaaien ook wel![]()
Elk jaar staat er weer een of ander obscuur clubje klaar om rampspoed te voorspellen. Dramatisch eigenlijk. En wanneer is iets een ramp? Vanaf honderd slachtoffers of begint een beetje ramp bij duizend? Angstzaaiers zijn hetquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:42 schreef Dromenvanger het volgende:
Rampen moet je stil houden denk ik ook. Ga je van de hoge toren blazen dat een ramp zich mogelijk zou kunnen volstrekken dan ben je al bezig met het onheil op jezelf op te roepen is mijn mening.
Maar dat heeft hier tevens met bijgeloof te maken. Wat heb je eraan om van de hoge toren te blazen dat een ramp kan gebeuren? Mensen evacuerenGebeurt toch niet. Mensen gaan het huis niet uit voordat de ramp zich volstrekt. Mensen gaan pas vluchten als de ramp bezig is.
Dus het is gewoon onzinnig om de mensen gek te maken met zulke berichten.
Sommige mensen houden zich bezig met rampen, en de ander houdt zich weer bezig met andere zaken. Tis maar net waar je interesse naar uitgaat.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:44 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wat voor zin heeft het dan om zulke websites te maken?
Ik vind het behoorlijk ziek!
Een ramp begint bij 100,000 of meer. Dat zijn de echte rampen volgens mij. Dan moet je al praten over 100,000. Mensen zien dan 6 getallen en dat is weer meer dan 5 getallen. Een rampje met 5 cijfers is de moeite niet waar om voor te collecteren ook.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:46 schreef Freethinker het volgende:
[..]
Elk jaar staat er weer een of ander obscuur clubje klaar om rampspoed te voorspellen. Dramatisch eigenlijk. En wanneer is iets een ramp? Vanaf honderd slachtoffers of begint een beetje ramp bij duizend? Angstzaaiers zijn het![]()
alvast gefeliciteerd dan maar...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:46 schreef HeatWave het volgende:
Zou wel een leuk verjaardagscadeautje zijn.
Nou ik moet zeggen mijn stress niveau is gestegen dankzij die sitequote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:49 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Een ramp begint bij 100,000 of meer. Dat zijn de echte rampen volgens mij.
Maar goed, wat die mensen beweegt om rampspoed te voorspellen en openbaar te maken weet ik ook niet. Ze zullen wel tijd teveel hebben of iets dergelijks.
Uit angst of van kwaadheid om zoveel onzin?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:50 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou ik moet zeggen mijn stress niveau is gestegen dankzij die site![]()
![]()
Dat is misschien wel de bedoeling van die mensenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:50 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou ik moet zeggen mijn stress niveau is gestegen dankzij die site![]()
![]()
oke *slikt*quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:52 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dat is misschien wel de bedoeling van die mensenMisschien willen ze de hele wereld overstuur zien ook
Sommige mensen vinden chaos prettig. Maar dat is weer achterdochtig van mij. Ik ga dan uit van het slechte in de mens, hoewel er genoeg zieke mensen rondlopen en tevens sadistische mensen, dat is gewoon een feit
Maar je moet je niet gek laten maken, sowieso niet vatbaar zijn voor informatie die je van slag kan maken ook. Jezelf afsluiten voor die informatie. in ieder geval voor de negatieve uitwerking ervan.
In de kern blijven dus
kwaadheid? wat is dat?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:51 schreef Freethinker het volgende:
[..]
Uit angst of van kwaadheid om zoveel onzin?
Als het op zondag gebeurd voor mij ook...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:46 schreef HeatWave het volgende:
Zou wel een leuk verjaardagscadeautje zijn.
Huh?quote:
waarom kwaadheid? Ben eerder geschokt door zoiets dan boosquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:41 schreef Freethinker het volgende:
[..]
Ja, en anders regelmatig even Teletekst checken.
quote:
Maak je niet drukquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:03 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
waarom kwaadheid? Ben eerder geschokt door zoiets dan boos
Ik dacht dat je misschien werkelijk die bullshit van die site geloofde, vandaar.quote:Nou ik moet zeggen mijn stress niveau is gestegen dankzij die site
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:06 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Maak je niet druker gebeurt helemaal niks. En volgens mijn gidsen ben ik een ziener
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:07 schreef Knarf het volgende:
Ook knap de het oude testament het woord februari al kent, als geheel februari nog niet uitgevonden is.
Deze naam komt van een romeinse god, die nog niet eens bestond toe het oude testament geschreven werd.
waarom krijg ik hierbij zo'n Israel gevoelquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:07 schreef k_i_m het volgende:
Ik zal effe uitleggen wat er zaterdag gaat gebeuren. Ik (ram) ben aan het verhuizen, en ik ben wat meubels "kwijt". Dit trek ik natuurlijk voor geen meter. Wat er niet kwijt is moet ik morgen ophalen en de kans is groot dat mijn toorn zal ontsteken i.v.m. de vermiste spullen. Ik gok op schreeuwen, met dingen gooien (trillen op de grondvesten) en uiteindelijk neem ik de spullen mee (voor uw ogen verdwijnen)
![]()
ja so?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:07 schreef Freethinker het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat je misschien werkelijk die bullshit van die site geloofde, vandaar.
Pfoei... Gelukkig voor ons, jammer voor jouquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:07 schreef k_i_m het volgende:
Ik zal effe uitleggen wat er zaterdag gaat gebeuren. Ik (ram) ben aan het verhuizen, en ik ben wat meubels "kwijt". Dit trek ik natuurlijk voor geen meter. Wat er niet kwijt is moet ik morgen ophalen en de kans is groot dat mijn toorn zal ontsteken i.v.m. de vermiste spullen. Ik gok op schreeuwen, met dingen gooien (trillen op de grondvesten) en uiteindelijk neem ik de spullen mee (voor uw ogen verdwijnen)
![]()
Achwelnee. Eens in de zoveel tijd moet mijn toorn ontstoken worden, zo werkt het nou eenmaalquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:09 schreef Freethinker het volgende:
[..]
Pfoei... Gelukkig voor ons, jammer voor jou![]()
![]()
emmer water paktquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:12 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Achwelnee. Eens in de zoveel tijd moet mijn toorn ontstoken worden, zo werkt het nou eenmaal.
quote:
Bovendien doet een ramp de kater vergeten. 14.gifquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:14 schreef Chowi het volgende:
Maakt me niets uit, als ik maar kan uitslapen, morgen.
Misschien zijn ze er via een symbolische betekenis achter gekomen....net als met Nostradamusquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:08 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
oke ik ben gerustgesteld thnks
![]()
Maar euh welke maand zouden ze dan bedoeld hebben![]()
Aight.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:15 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Bovendien doet een ramp de kater vergeten. 14.gif
Zullen we dan vanavond maar neucken, anders komt het er niet meer van....quote:
Ja, dat zou inderdaad zonde zijn. Ik kom wel even langs, vanavond.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:17 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Zullen we dan vanavond maar neucken, anders komt het er niet meer van....
obstinaat?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:14 schreef Freethinker het volgende:
[..]
Niet zo obstinaat zeg.. Ik dacht dat je misschien bang ofzo was geworden door die site. Bedoelde er verder niks mee hoor
![]()
Ok top! ik ben om half 9 klaar met werken, maar dat wist je alquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, dat zou inderdaad zonde zijn. Ik kom wel even langs, vanavond.
ram!quote:
Ik weet het!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:19 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ok top! ik ben om half 9 klaar met werken, maar dat wist je al
Maar goed, even ontopic.quote:
3, elke bladzijde afzonderlijk, als lange vloe.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar goed, even ontopic.
Hoeveel bijbels heb jij vandaag verbrand?
Hoeveel pakjes shag had je nodig ?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:27 schreef DeLeider het volgende:
[..]
3, elke bladzijde afzonderlijk, als lange vloe.
Shagquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:28 schreef feessie het volgende:
[..]
Hoeveel pakjes shag had je nodig ?
Nou we zouden anders onze verlangens niet meer aanschouwen...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:30 schreef Vlindertje87 het volgende:
Als er morgen dan ook maar 'iets' gebeurd, ziet iedereen dat meteen als een teken, wauw.
Mjah .. er vallen niet voor niets vogels uit de luchtquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:37 schreef InnocentChild het volgende:
Als het een natuur ramp zal zijn dat ook heel europa zal treffen dan is er
een grote kans dat onze dieren vandaag of morgen nog heel onrustig gedragen.
Zo niet dan geen paniek!![]()
oooooh FOEIquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:45 schreef Trancelocator het volgende:
Ik heb maar alvast bier en chips ingeslagen voor morgen. Kan zomaar een lange avond voor de buis worden.
op die dag werd ik 14quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:15 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
krijgen we dit weer8 maart 2003
Lees eens goedquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:55 schreef Lu_uK het volgende:
en wat nou als het niet gebeurt? gaan jullie dan stoppen met het geloven in voorspellingen? of het dan toch zo lullen dat juillie je gelijk halen?
wow gave links thnksquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:34 schreef InnocentChild het volgende:
Beste dromenvanger
Volgens deze sites die hier onder staat
Heeft de bijbel een afstam van de freemasons
gemeenschap. freemasons controleren onze wereld
vanuit de bloodlijn die terug gaat naar de machtige
Pharao.
Horus werdt vaak afgebeeld met de kop van een valk.
De valk is het symbool van de illuminatie, waar vaak ook
piramides en david ster wordt afgebeeld.
Het zou best kunnen dat wij mensen midden in een spel
zitten van hun leugens die de mensen verblind naar de waarheid. ( Dat we niet mogen weten dat wij zelf goden zijn) En nu worden we voorbereid
naar de NWO van een Werelds dictator die ons in slavenij wil leiden.
lees eerst kort het verhaal van horus, om
achter te komen waar de bron van de bijbel afkomstig is.
Het verhaal van egyptishe horus (In het kort)
http://www.blogshares.nl/pivot/entry.php?id=19
http://fran.sneeknet.nl/homepage/show/pagina.php?paginaid=76261
Wie zijn dat freemasons?
http://www.moriel.org/art(...)freemason_lodges.htm
http://www.cuttingedge.org/fmcorner.html
( King James versie Bijbel) uitgebracht door James
Een freemason.
http://www.moriel.org/art(...)freemason_lodges.htm
http://www.av1611.org/nkjv.html
Waar komt de naam america vandaan?
http://www.amaruca.com/
Graancircels zijn dat ook symbolen van freemasons (illuminatie?) Is het toeval, is het een spelletje?
Of worden ons bewustzijn door buitenaardsen wakker geschud om ons te waarschuwen?
http://home.tiscali.nl/ac(...)en%20verbeelding.htm
Gelijkenis van gevonden voorwerp
http://www.lucypringle.co.uk/photos/2005/uk2005ct.html
http://www.prosveta.ch/sephir_nl.html
Gelijkenis van de boom des leven
http://www.lucypringle.co.uk/photos/1997/uk1997ae.html
http://www.scheldemond.nl(...)tsspraak/pagina1.htm
Gelijkenis van dna profiel
http://www.lucypringle.co.uk/photos/1996/uk1996ak.html
Als de bijbel toch wel heilig is en puur gods woord dan weet ik het ook niet meer![]()
ssst hij is dyslectischquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:16 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Lees eens goed![]()
Iedereen is sceptisch hier over die voorspellingen die gedaan worden. In onzin was je the thruth al aan het uitmaken voor gekkenwerk. Volgens mij heb je nog nooit een topic goed gelezen.
Ik zie nergens dat er gelijk gehaald wilt worden. Ben ik blind of ben jij blind
Hier in the thruth gaat het ook om het peilen van paranormale zaken. Maar dat weet je niet. Je komt met oordelen en die zijn nergens op gebaseerd.
In onzin wordt hij wel gewaardeerd. Dat zegt genoeg over onzinquote:
dat siert je!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:21 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
In onzin wordt hij wel gewaardeerd. Dat zegt genoeg over onzinIn onzin mag je een aap zijn zonder verstand, dan nog ben je wat waard.
Niet dat ik altijd even goed las, maar ik lees nu voordat ik reageer. Ik wil inhoudelijk reageren.
claimen?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:25 schreef merlin693 het volgende:
iemand die gaat claimen is bij voorbaat al zielig ! ik ben ook dislecisch (moet ik je voorgaande spellen ?)
je hebt mijn nummerologische cijfercode trouwensquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:26 schreef merlin693 het volgende:
LOL...
nee, dat is waar, maar dit staat totaal los van de discussie in het onzin topic.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:16 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Lees eens goed![]()
Iedereen is sceptisch hier over die voorspellingen die gedaan worden. In onzin was je the thruth al aan het uitmaken voor gekkenwerk. Volgens mij heb je nog nooit een topic goed gelezen.
Ik zie nergens dat er gelijk gehaald wilt worden. Ben ik blind of ben jij blind
Hier in the thruth gaat het ook om het peilen van paranormale zaken. Maar dat weet je niet. Je komt met oordelen en die zijn nergens op gebaseerd.
Klopt, in onzin is het zwarte humor. Maar van mensen die voornamelijk in onzin posten hoef je niet te verwachten dat ze intellligent posten elders.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:23 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
dat siert je!
In elk deel van het forum kun je anders zijn dat is wel leuk op fok vind ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |