het ging ook over die opmerking van Erwtensoep.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:17 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat wordt ook niet gezegd. Er wordt geen countervoetbal gespeeld, maar ik verwacht niet dat Ajax elke tegenstander met goed voetbal ff opzij zet. 1995 is nou eenmaal geweest..
Volgens mij heb je mijn punt niet helemaal begrepenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:15 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Hoezo? Als de ene ploeg beter is dan de anderen moet de arbitrage maar een oogje dichtknijpen als het buitenspel is, opdat de betere ploeg een doelpunt kan maken?
Die heb ik dan over het hoofd gezien. Excusesquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:18 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het ging ook over die opmerking van Erwtensoep.
Jawel, jij stelt dat je moet leren leven met een buitenspeldoelpunt als de tegenstander daardoor op basis van het vertoonde spel terecht wint.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:19 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Volgens mij heb je mijn punt niet helemaal begrepen
quote:De Engelse competitie lijkt de toekomst te worden voor Hatem Trabelsi. De Tunesische verdediger die bij Ajax op een zijspoor is geraakt, wordt gevolgt door onder meer Middlesbrough, Arsenal en Newcastle United. Voor Arsenal is het al de tweede keer dat het serieuze belangstelling heeft in de rechtsback.
Trabelsi wil graag nog voor deze zomer vertrekken bij de Amsterdammers, aangezien hij weinig meer aan spelen toe zal komen. De club is boos dat de verdediger, ondanks een verbeterd voorstel, zijn contract niet wil verlengen en heeft de speler sindsdien niet meer laten spelen.
"Afgelopen zomer wilde Ajax voor geen (veel) geld laten gaan omdat hij de beste rechtsback van Nederland is.. We zullen maar eens moeten kijken hoe het de komende week gaat, nu dat Grygera is geschorst (en geblesseerd) en Ajax tegen Inter moet", aldus zijn zaakwaarnemer Sedoc.
Nee juist niet!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:20 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Jawel, jij stelt dat je moet leren leven met een buitenspeldoelpunt als de tegenstander daardoor op basis van het vertoonde spel terecht wint.
lijkt me wel, hij gaat morgen ook spelen heb ik gehoord.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:21 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik neem aan dat trabelsi er tegen Inter gewoon bij is..
Had Doc een staartquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:33 schreef Doc het volgende:
[..]
Nadat ik met maten terug reed op de fiets van het stadion naar de kroeg sprak ik met ze af dat m'n staart er af zou knippen als Ajax de CL zou winnen: heb na mei 95 nooit mee lang haar gehad
PES(5).quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:54 schreef -Wolf- het volgende:
Eindelijk PES5!Het speelt echt verdomd anders dan de vorige. Moet echt wennen. Eerste wedstrijd wel meteen op level 5.
AJAX - feij.
'116: 0-1 Kuyt (PK)
'120 +1: 1-1 Babel
5-3 gewonnen met penalties!Hehehehe...
Ik weiger die twee al te switchen in PESquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:57 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ga nu pes4 opstarten
Met Perez en Stam in de basis
Nee, dit gaat over Ajax in een computerspelletje.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:59 schreef F1Bas het volgende:
Moet dit nu echt gaan over computerspelletjes
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:00 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Nee, dit gaat over Ajax in een computerspelletje.
Zeikwijk.
Je moet gewoon dingen proberen en als iets goed werkt, mail het dan naar dannyblind@ajax.nlquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:58 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik weiger die twee al te switchen in PES. Hou me aan de selectie van dit seizoen. Dat houdt het wat echter allemaal.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je moet gewoon dingen proberen en als iets goed werkt, mail het dan naar dannyblind@ajax.nl
![]()
ik moest lachen!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je moet gewoon dingen proberen en als iets goed werkt, mail het dan naar dannyblind@ajax.nl
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |