Hoi mede-"ernstige oude"quote:
Oude lullen dag?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoi mede-"ernstige oude"
Dagje vrij?
aha zie je wel!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:47 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
T klink wel bekend, maar zelf heb ik het nooit gehad. Alles wat in Engeland te koop is, is hier ook te koop. (denk aan superquins, Marks en Spencer, Dunnes Stores, Spar, Londis, die zorgen er wel voor dat alles vanuit Engeland in ierland te koop is))
zijn met de VUTquote:
hete?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zijn met de VUTof hoe dat ding ook hete
Microwave maaltijden..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar hebben ze van die heerlijke microwave maaltijden.
Ik weet nog steeds niet wat Mylo is.. (iets in de zin van deegwaar vermoed ik nu..)quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
aha zie je wel!
aan mylo zou ik ook niet beginnen als ik jou was hoor!
maar crumpets!oeh
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:59 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
hey, iemand die 'oi' zegt..![]()
Die maaltijden van M&S zijn echt niet te versmaden. Kunt ze eigenlijk niet vergelijken met de doorsnee magnetronmaaltijden.quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:55 schreef PhaE het volgende:
oi!
Het is toch altijd pauze?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:00 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Ok, weer pauze...(t gaat er hier raar aan toe..)
zoals?quote:
mylo is een soort nesquick of hoe heet dat? dat sjokomel poederquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:58 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat Mylo is.. (iets in de zin van deegwaar vermoed ik nu..)
Fooneties bedoel juh...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:05 schreef Pheno het volgende:
sjokomel? Verdomme zeg, het wordt steeds triester, waarom bestaat er nog een woordenboek? Laten we het fonetisch doen
vooneeties dan hequote:
Laten we dat vooral niet doenquote:
Grammatica is nooit mijn sterkste kant geweest...quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:05 schreef Pheno het volgende:
sjokomel? Verdomme zeg, het wordt steeds triester, waarom bestaat er nog een woordenboek? Laten we het fonetisch doen
Het maakt tegenwoordig niet meer uit joh, alles onder het mom: "ze begrijpen me toch wel"quote:
Heel goet!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:05 schreef Pheno het volgende:
Op mijn afdeling lijkt dat er wel op..quote:
IK BEN DIZLEKTIEZ DAAR MOEDT JE NIET MEE SPOTTENquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het maakt tegenwoordig niet meer uit joh, alles onder het mom: "ze begrijpen me toch wel"
Ik ken de sneltoetscombinatie in windows daarvan nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:11 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
het fonetische alfabet ziet er toch wat anders uit hoor. Met de e'tjes op zijn kop enzo.
dank je wel voor je kompliement!quote:
ik vind de pasgeborenfoto zo mooi, wel te closeup. Ik hou van haar mondje die vorm, volledig haar papaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:07 schreef Copycat het volgende:
Moeilijk kiezen... Ik vind vooral de derde en vierde foto die je hebt gestuurd erg mooi. De vierde omdat ze zo wereldwijs kijkt.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het maakt tegenwoordig niet meer uit joh, alles onder het mom: "ze begrijpen negeren me toch wel"
Ik was juist zo blij dat het weer wat langer licht is, maar deze duisternis heeft mijn blijheid al weer behoorlijk de kop ingedrukt...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:13 schreef Copycat het volgende:
Is de winter direct overgegaan in de herfst?
Wat een manisch depressief weer is het.
Gevallen of gelopenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:14 schreef _Arual_ het volgende:
Ik ben vanochtend in een vieze plas regenwater gevallen.
bah!
ben je een internetverbinding aan het regelen oid?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gevallen of gelopenIn beide gevallen: niet zo heel slim
Oehquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:22 schreef Anthraxx het volgende:Liefie_
Mokster
Twisted_Fok
En voor de jaloerse mensen: screw you
wees maar niet ongerustquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:22 schreef Anthraxx het volgende:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:22 schreef Anthraxx het volgende:Liefie_
Mokster
Twisted_Fok
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:22 schreef Anthraxx het volgende:
dat heb ik nou ook vaakquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:23 schreef Frezer het volgende:
Gatverdamme, wat een kut weer!![]()
* Frezer is nat ondanks plu.
Ah, kalverliefde...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:22 schreef Anthraxx het volgende:
Een schande is het zeg ik je!quote:
over luie kutstudenten...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:27 schreef Frezer het volgende:
[..]
Een schande is het zeg ik je!
Alleen zijn die andere luie kutstudenten wel slim geweest en thuis gebleven. Het is hier helemaal leeg,.
Ja, nu gaat er een belletje rinkelen..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mylo is een soort nesquick of hoe heet dat? dat sjokomel poeder
en je hebt er ook repen van die zijn helemaal niks
I looooove Cadburry!!!!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:29 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ja, nu gaat er een belletje rinkelen..
Dat bestaat hier ja..
Ik raak zelf die troep niet aan, tenslotte hebben we Cadburry's sjookolade (just teasing)
Zie je wel, dan is ze ook niet nat geworden,quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
over luie kutstudenten...
die muts hier ligt nog steeds te slapen!!!!!
Wakker maken!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar ze over droomt..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:31 schreef Frezer het volgende:
[..]
Zie je wel, dan is ze ook niet nat geworden,.
t was wel knus hoor in een bed!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:31 schreef Frezer het volgende:
[..]
Zie je wel, dan is ze ook niet nat geworden,.
hehe, zeg dat er maar snel bij, voor dat je grapjes krijgt over de vochtigheids graad in bed..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
t was wel knus hoor in een bed!
neej grapje
oeh erg dan wil je dat natuurlijk de hele tijd hebben en dan word je kei rond hahaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:32 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
De fabriek staat op 500 meter afstand van mijn huis...ruikt lekker in de ochtend..
Neuk haar wakker.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou neuk haar wakker foeiquote:
Waarom zou mijn kei rond worden?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oeh erg dan wil je dat natuurlijk de hele tijd hebben en dan word je kei rond haha
naja zo zou het met mij gaan haha
Dan rijst bij mij de vraag: Met welk doel??quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:39 schreef GenesiZ het volgende:
Laat ik nu gister deze foto gemaakt hebben.
[afbeelding]
Testopstelling met een ministudio. Gewoon om te leren fotograferen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:40 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dan rijst bij mij de vraag: Met welk doel??
Eh..er is een topic die fotografie behandeld hier bij Fok!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:41 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Testopstelling met een ministudio. Gewoon om te leren fotograferen.
niet je kei haha! maar jij!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:40 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Waarom zou mijn kei rond worden?(een kei is meesteal wel rond..)
Ik zelf vind cadburry's lekker, maar elke dag dit eten..eh, nee. De chocolade is hier niet echt zuiver..puisten voer, zeg maar..
Aha, dat verklaard!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:41 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Testopstelling met een ministudio. Gewoon om te leren fotograferen.
Haal 'em er bij.quote:
Kijken wat er allemaal nodig is, maar ze blijven maar gillen over hun voordeelbundel met telefoon of zoiets. Who needs that?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:20 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
ben je een internetverbinding aan het regelen oid?
quote:
haha neej dankjequote:
tuurlijk welquote:
Wat de vis zegt!quote:
Ah! Limbo lingo of Brabo lingo..!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
niet je kei haha! maar jij!
ik zei kei als in heel erg
Waarom sluikreclamequote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:43 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Eh..er is een topic die fotografie behandeld hier bij Fok!
Volgens mij zit je hier dus verkeerd..
Wel leuke pic... (behalve de sluikreclame)
whaha dat kan ik dan weer niet volgen hoor!!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:48 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ah! Limbo lingo of Brabo lingo..!
(erg verwarrend al zeg ik hetzelf..)
Do bist net yn oprjogte hollander
Jeg forstor ikke..
Je bent een vrouw. Jou mening telt nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
tuurlijk wel
maar triotjes met vrienden is![]()
net zo als sex met je beste vriendin![]()
naja dat vind ik dan
Ik niet. Ik pak jouw mobieltje toch altijd.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kijken wat er allemaal nodig is, maar ze blijven maar gillen over hun voordeelbundel met telefoon of zoiets. Who needs that?
hmz dat verklaart een hoop voorvallen in mn levenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je bent een vrouw. Jou mening telt niet
Geen Limbo's,quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:48 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ah! Limbo lingo of Brabo lingo..!
(erg verwarrend al zeg ik hetzelf..)
Do bist net yn oprjogte hollander
Jeg forstor ikke..
Nee. Het is slow-chat!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:49 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Waarom sluikreclameHet is toch een Coca-Cola topic
![]()
En, hoe gaat het met de monteur?quote:
Hehe, Fries en Noorsquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whaha dat kan ik dan weer niet volgen hoor!!
maar ja ik ben brabo!
Whaa, Helmond..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:51 schreef Frezer het volgende:
[..]
Geen Limbo's,.
Eigenlijk is het Helmonds,.
Moet ze maar wakker worden!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:57 schreef Anthraxx het volgende:
Dus jij gaat weg terwijl iemand ligt te slapen? Lekker is dat zeg
Aggossie,quote:
Vakantie in Helliemond,quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:55 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Whaa, Helmond..
Twee jaar geleden een vakantie huisje gehuurd in Helmond
S'nachts vielen daar torren uit de lucht zo groot als een vuist..
Mijn vriending van toen, wilde niet meer terug naar Brabant, na dit avontuur..(we zijn ook maar een nachtje gebleven..)
Iemand nog picknicken met Liefie_? (dit wetende)quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:57 schreef Anthraxx het volgende:
Nou ja... De verwarming doet het nog wel eventjes... Hoop ik...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:59 schreef Frezer het volgende:
[..]
Aggossie,.
*Aai over de bol geeft.
Mijn ex-vriening woonde op dat moment in Eindhoven, zij had het geregeld..(ik ben onschuldig, maar kon de dag daarna wel voor de hotel kosten(voor een week) opdraaien omdat zij niet meer in hert huisje wilde zijnquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:00 schreef Frezer het volgende:
[..]
Vakantie in Helliemond,. Hoe kom je daar dan bij
![]()
Anders wil ik je wel komen opwarmen hoor,quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nou ja... De verwarming doet het nog wel eventjes... Hoop ik...
Lief!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:03 schreef Frezer het volgende:
Anders wil ik je wel komen opwarmen hoor,.
En ze wilde graag 30 km verderop op vakantie?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:02 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Mijn ex-vriening woonde op dat moment in Eindhoven,
Dat zijn de allerbeste, degene die de volgende morgen al uit zichzelf zijn weggegaan...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:01 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Iemand nog picknicken met Liefie_? (dit wetende)
Ze is een Noorse, dus voor haar betekende dit reizen door Nederland..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En ze wilde graag 30 km verderop op vakantie?![]()
Dan had je haar voor Helmond moeten behoeden.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:10 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ze is een Noorse, dus voor haar betekende dit reizen door Nederland..
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:12 schreef _Cara_ het volgende:
cola is niet zo mijn ding..(tenzij er een scheut Bacardi in zit..)
Dat deden de insekten ons al..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan had je haar voor Helmond moeten behoeden.![]()
tijd voor een bacardi dispenser op het werk!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:12 schreef _Cara_ het volgende:
Pauze..en dan toch liever een kop thee of een bakje Senseo, cola is niet zo mijn ding..(tenzij er een scheut Bacardi in zit..
)
Jij hebt het zeker niet zo op mensen?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zijn de allerbeste, degene die de volgende morgen al uit zichzelf zijn weggegaan...![]()
Verstandige beesten, hopelijk kunnen ze dawg er binnenkort ook van overuigen dat hij Helmond beter kan verlaten.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:13 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Dat deden de insekten ons al..![]()
Welnee, ik dacht, ik doe me anders voor dan ik ben... *terug in m'n schulp kruip*quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:15 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Jij hebt het zeker niet zo op mensen?
Rode wijn bij de cola,quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:12 schreef _Cara_ het volgende:
Pauze..en dan toch liever een kop thee of een bakje Senseo, cola is niet zo mijn ding..(tenzij er een scheut Bacardi in zit..
)
Nou ik hou het op het werk toch maar op een senseo-apparaat..ljkt me verstandiger..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:14 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
tijd voor een bacardi dispenser op het werk!![]()
Dat ben ik vergeten te proberen.. ga ik vanavond echt doen..quote:
Volgens mij moet je Helmonders gewoon in Helmond laten..stel je voor dat ze strax bij jouw in de wijk komen te wonen..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Verstandige beesten, hopelijk kunnen ze dawg er binnenkort ook van overuigen dat hij Helmond beter kan verlaten.![]()
Gelukkig huur ik nogquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:22 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Volgens mij moet je Helmonders gewoon in Helmond laten..stel je voor dat ze strax bij jouw in de wijk komen te wonen..
Koffie met Bayley's !quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:20 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nou ik hou het op het werk toch maar op een senseo-apparaat..ljkt me verstandiger..![]()
Zo had ik het nog niet gezien, maar ik moet toegeven dat je hier gelijk in hebt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:22 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Volgens mij moet je Helmonders gewoon in Helmond laten..stel je voor dat ze strax bij jouw in de wijk komen te wonen..
Drankorgelquote:
Whehehe, sterkte dan.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:21 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat ben ik vergeten te proberen.. ga ik vanavond echt doen..(maar als ik ziek er van wordt..dan... dan....
)
Daar hebben ze bocht voor uitgevonden,quote:
Als ik ziek wordt, help ik je niet zoeken naar verloren voorwerpen..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:26 schreef Frezer het volgende:
[..]
Whehehe, sterkte dan.![]()
Maar het combineert echt!.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:27 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Als ik ziek wordt, help ik je niet zoeken naar verloren voorwerpen..![]()
Goedkope wijn pakken dus,quote:(ik ga het echt proberen, vindt het alleen zonde van mn wijn....)
Ik vind deze combinatie helemaal niet passen en ik vind dat Frezer ritueel gemarteld moet worden vanwege dit idee.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:29 schreef Frezer het volgende:
[..]
!!
[..]
Goedkope wijn pakken dus,. Overigens vind ik de combinatie wel meer passen bij zomers weer.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:57 schreef Anthraxx het volgende:
Ja duh!! dat duurt nog wel ff...zoveel geduld heb ik niet..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:29 schreef Frezer het volgende:
[..]
!!
[..]
Goedkope wijn pakken dus,. Overigens vind ik de combinatie wel meer passen bij zomers weer.
Ik ook van jou!!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind deze combinatie helemaal niet passen en ik vind dat Frezer ritueel gemarteld moet worden vanwege dit idee.![]()
Hmm, lekker. Ik heb laatst de Mini-Guinness shots ontdeskt. Guinness met bayley's!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:26 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Drankorgel![]()
(Maar is ook wel lekker hoor, ik drink niet zo veel, en al helemaal niet zoveel sterke drank. ik ben een wijn drinker)
Maak daar een foto van zodat wij ook mee kunnen genieten!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:34 schreef _Cara_ het volgende:
kleedt me daar vervolgens open drink een glas van dat mengelmoesje
![]()
Ik wist wel dat je me zou begrijpen.quote:
sorry maar dat klinkt gewoon rond uit smerig hahaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:41 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hmm, lekker. Ik heb laatst de Mini-Guinness shots ontdeskt. Guinness met bayley's!![]()
Eén keer geprobeerd, niet mijn ding. Mijn favoriete mix met Amaretto was met tonic. Dat had tevens het grote voordeel dat niemand je drankje stalquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:36 schreef liefie_ het volgende:
als we t toch over drank combis hebben...
als ik een amaretto appelsap bestel kijken ze raar op... kennen jullie dat niet?
hier in tilburg is dat best normaal geloof ik
Is dat niet wat overdreven?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind deze combinatie helemaal niet passen en ik vind dat Frezer ritueel gemarteld moet worden vanwege dit idee.![]()
Appel en amandel mix? Lijkt me niet mixen..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:36 schreef liefie_ het volgende:
als we t toch over drank combis hebben...
als ik een amaretto appelsap bestel kijken ze raar op... kennen jullie dat niet?
hier in tilburg is dat best normaal geloof ik
ow ik vind het dan net naar snoep smaken...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Eén keer geprobeerd, niet mijn ding. Mijn favoriete mix met Amaretto was met tonic. Dat had tevens het grote voordeel dat niemand je drankje stal.
Weer een ervaring rijker en een illusie armer...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Eén keer geprobeerd, niet mijn ding. Mijn favoriete mix met Amaretto was met tonic. Dat had tevens het grote voordeel dat niemand je drankje stal.
Deze mix smaakt puur naar caramel.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
sorry maar dat klinkt gewoon rond uit smerig haha
is echt heel erg lekker hoor!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:43 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Appel en amandel mix? Lijkt me niet mixen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |