Hoi mede-"ernstige oude"quote:
Oude lullen dag?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoi mede-"ernstige oude"
Dagje vrij?
aha zie je wel!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:47 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
T klink wel bekend, maar zelf heb ik het nooit gehad. Alles wat in Engeland te koop is, is hier ook te koop. (denk aan superquins, Marks en Spencer, Dunnes Stores, Spar, Londis, die zorgen er wel voor dat alles vanuit Engeland in ierland te koop is))
zijn met de VUTquote:
hete?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zijn met de VUTof hoe dat ding ook hete
Microwave maaltijden..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar hebben ze van die heerlijke microwave maaltijden.
Ik weet nog steeds niet wat Mylo is.. (iets in de zin van deegwaar vermoed ik nu..)quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
aha zie je wel!
aan mylo zou ik ook niet beginnen als ik jou was hoor!
maar crumpets!oeh
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:59 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
hey, iemand die 'oi' zegt..![]()
Die maaltijden van M&S zijn echt niet te versmaden. Kunt ze eigenlijk niet vergelijken met de doorsnee magnetronmaaltijden.quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:55 schreef PhaE het volgende:
oi!
Het is toch altijd pauze?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:00 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Ok, weer pauze...(t gaat er hier raar aan toe..)
zoals?quote:
mylo is een soort nesquick of hoe heet dat? dat sjokomel poederquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:58 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat Mylo is.. (iets in de zin van deegwaar vermoed ik nu..)
Fooneties bedoel juh...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:05 schreef Pheno het volgende:
sjokomel? Verdomme zeg, het wordt steeds triester, waarom bestaat er nog een woordenboek? Laten we het fonetisch doen
vooneeties dan hequote:
Laten we dat vooral niet doenquote:
Grammatica is nooit mijn sterkste kant geweest...quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:05 schreef Pheno het volgende:
sjokomel? Verdomme zeg, het wordt steeds triester, waarom bestaat er nog een woordenboek? Laten we het fonetisch doen
Het maakt tegenwoordig niet meer uit joh, alles onder het mom: "ze begrijpen me toch wel"quote:
Heel goet!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:05 schreef Pheno het volgende:
Op mijn afdeling lijkt dat er wel op..quote:
IK BEN DIZLEKTIEZ DAAR MOEDT JE NIET MEE SPOTTENquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het maakt tegenwoordig niet meer uit joh, alles onder het mom: "ze begrijpen me toch wel"
Ik ken de sneltoetscombinatie in windows daarvan nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:11 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
het fonetische alfabet ziet er toch wat anders uit hoor. Met de e'tjes op zijn kop enzo.
dank je wel voor je kompliement!quote:
ik vind de pasgeborenfoto zo mooi, wel te closeup. Ik hou van haar mondje die vorm, volledig haar papaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:07 schreef Copycat het volgende:
Moeilijk kiezen... Ik vind vooral de derde en vierde foto die je hebt gestuurd erg mooi. De vierde omdat ze zo wereldwijs kijkt.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het maakt tegenwoordig niet meer uit joh, alles onder het mom: "ze begrijpen negeren me toch wel"
Ik was juist zo blij dat het weer wat langer licht is, maar deze duisternis heeft mijn blijheid al weer behoorlijk de kop ingedrukt...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:13 schreef Copycat het volgende:
Is de winter direct overgegaan in de herfst?
Wat een manisch depressief weer is het.
Gevallen of gelopenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:14 schreef _Arual_ het volgende:
Ik ben vanochtend in een vieze plas regenwater gevallen.
bah!
ben je een internetverbinding aan het regelen oid?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gevallen of gelopenIn beide gevallen: niet zo heel slim
Oehquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:22 schreef Anthraxx het volgende:Liefie_
Mokster
Twisted_Fok
En voor de jaloerse mensen: screw you
wees maar niet ongerustquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:22 schreef Anthraxx het volgende:
En voor de jaloerse mensen: screw you
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |