Fijn, en nu ben ik natuurlijk weer nieuwsgierig.quote:
Kijk maar in het vorige deel.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Fijn, en nu ben ik natuurlijk weer nieuwsgierig..
Zeker wetenquote:Op zondag 19 februari 2006 00:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Lynxen zijn wel verdomd mooie beesten.
Ja, dat is een toffe nick idd, maar je lacht me uit omdat ik in het echt Glenn heetquote:Op zondag 19 februari 2006 00:21 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik lach je niet uit om je naam. Sven is juist tof.
quote:
Oh ja, dat is wel ter sprake gekomen inderdaadquote:
Jij je zin. Ik ga je op 4 maart gewoon Glenn noemen.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat is een toffe nick idd, maar je lacht me uit omdat ik in het echt Glenn heet!
Ik heb geen idee waarover je het hebt.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zeggge..Vadooooes..jij hebt dit en dit over **** gezegd...
Of gewoon "ey, Kutmod" natuurlijk.quote:Op zondag 19 februari 2006 11:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Noem mij maar Major Tom.
Gelukkig maar.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:41 schreef Tha_Erik het volgende:
ZO kut vind ik dezemodjes nog niet eens..
Ga nou maar weer ontopic.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik bedoel, als je ze vergeljikt met die van ONZ.... Jullie zijn tenminste soepel en gezellig
.
En bedankt, hè!quote:Op zondag 19 februari 2006 13:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik bedoel, als je ze vergeljikt met die van ONZ.... Jullie zijn tenminste soepel en gezellig
.
Ja, maar waarschijnlijk kom ik ook gewoon in ONZ om een goed oordeel tevellen.quote:
Ze zijn kut. Vreselijk kut. (Kut whehehe Tom *wink wink*quote:Op zondag 19 februari 2006 13:41 schreef Tha_Erik het volgende:
ZO kut vind ik dezemodjes nog niet eens..
quote:Op maandag 20 februari 2006 13:51 schreef WithMe het volgende:
[..]
Tof, volgens mij hebben we nu van iedereen bevestiging?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |