ik vind wel dat het moet kunnen. Sommige gehandicapten zien ene baby als speelgoed. Ze worden zwanger terwijl ze helemaal niet voor zo'n kind kunne zorgen. Als die baby's ene paar weken oud zijn worden ze uit huis gehaald omdat ze ondervoed zijn (als ze nog niet dood zijn). Niet leuk voor die kids, maar ook niet voor de mama's, die hun pop weer kwijt zijn....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:05 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Hoewel ik ook vind dat bepaalde mensen beter geen kinderen kunnen krijgen vind ik de uitspraken een beetje ver gaan. Ik zie verder niet in wat de toevoeging Antilliaanse er toe doet.. Wat denken julllie van haar plannen?
quote:Op zondag 19 februari 2006 11:17 schreef Balthar het volgende:
Maar neem nou figuren zoals de ouders van Savannah of van die baby die pas weer doodgeslagen is door de vader met een Jeu de Boule Bal.
Zulke mensen moet je eigenlijk verplicht steriliseren.
Dan is abortus ook niet nodig, dan kunnen ze gewoon niet meer...
Inderdaad. Wat dit betreft vind ik niet dat je af kunt gaat op cijfertjes. Want mag je die ene vrouw het recht ontnemen om moeder te worden om anderen die in het zelfde hokje als haar zitten het niet zo goed doen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:38 schreef Sade het volgende:
Uiteraard wel pas als al bewezen is dat ze het niet aankunnen, niet afgaande op een schatting...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |