abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 februari 2006 @ 12:31:35 #181
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35184324
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 12:30 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ook al een kutweek gehad zie ik
Hey Metro Ja nogal, jij ook dus?? Hoe ist met je huis?
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 12:33:20 #182
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_35184381
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 12:31 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Hey Metro Ja nogal, jij ook dus?? Hoe ist met je huis?
Hoop files, hoop stress, pa weer uit het ziekenhuis gelukkig, beetje raar gesprek met mijn vriendin gisteren (nu weer goed hoor ) en ik moet gedeeltelijk in de buitendienst op mijn werk (:r) en het was eeeeeenorm druk op mijn werk deze week.

huis schiet al op, vloer + schilderwerk is klaar, geiser en kachel werken weer, stroom wordt volgende week aangesloten. Dus dat begint nu eindelijk allemaal vorm te krijgen
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 17 februari 2006 @ 12:33:27 #183
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35184386
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 12:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

dat is bijna onmogelijk hoor
Eerst maar eens 10 minuten volhouden

Maar ik vind het onprettig als het hart te snel klopt tijdens het sporten.

Tijden gehad dat ik doorging tot het bittere eind, en dan had ik soms echt een hartslag van boven de 220 ofzo. En dan kun je misschien nog beter helemaal niet sporten dan het hart zo erg overbelasten.

Ik zie topsport soms ook als ongezond. Die wielrenners van de tour de france, dan denk ik soms, je kunt nog beter een sigaret roken dan zo zwaar sporten. Je lichaam te erg overbelasten dus ook.

Sporten met mate ga ik dus doen. Alles met mate
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 12:35:57 #184
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35184465
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 12:27 schreef vamperotica het volgende:
Al nieuws van Nokje?

of Mir?
nee ik wacht ook in spanning af... ik denk dat mir vandaag der ei gaat leggen!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_35184507
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 12:27 schreef vamperotica het volgende:
Al nieuws van Nokje?

of Mir?
Ik ga zo weg...

Het "voelt" goed... het lijkt alsof hij voor de opening zit, maar niet ingedaald is.
Dat geeft op zich niet als hij niet weer terug draait, maar met de draaiing van vancohtend heb ik hem een beetje proberen te sturen (niet meegeduwd..want ik kan niet zien hoe de navelstreng ligt natuurlijk.. straks hangt ie zich op)
Hij lijkt nu met zijn billen naar benden te liggen in onvolkomen stuit (zo heet dat toch ?) voetjes èn hoofd omhoog.
Persoonlijk lijk mij dat een prima positie voor een gewone bevalling.
(schijnt beter te zijn dan eerst met de pootjes)

Als hij zo blijft zitten ben ik tevreden en hoeven ze wmb niet te proberne zijn hoofdje naar benden te krijgen.
Zal je zien dat hij dan weer dwars eindigt en ik dus een keizersnee moet.
Iets dat niet rampzalig is... niet proberne te fixen is mijn motto in dit geval.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_35184531
Nokje succes met de vacatures !!!!
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 17 februari 2006 @ 12:39:51 #187
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_35184588
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 12:33 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Eerst maar eens 10 minuten volhouden

Maar ik vind het onprettig als het hart te snel klopt tijdens het sporten.

Tijden gehad dat ik doorging tot het bittere eind, en dan had ik soms echt een hartslag van boven de 220 ofzo. En dan kun je misschien nog beter helemaal niet sporten dan het hart zo erg overbelasten.

Ik zie topsport soms ook als ongezond. Die wielrenners van de tour de france, dan denk ik soms, je kunt nog beter een sigaret roken dan zo zwaar sporten. Je lichaam te erg overbelasten dus ook.

Sporten met mate ga ik dus doen. Alles met mate
Het zou pas ongezond zijn als je hart niet sneller zou gaan kloppen en nee ongezond is het niet hoor je lichaam belasten, wel zal je lichaam zich aan gaan passen. Topsporters hebben bv een hart wat een stuk groter is dan dat van normale mensen, je lichaam past zich aan aan de condities waarin het moet werken, niet in 1 keer maar geleidelijk wel.

En roken, ach ik rook(te) ook wel eens een sigaretje, moet kunnen maarja mijn vriendin wil dat liever niet dus dan maar niet meer. Maar ik zie er weinig kwaad in om af en toe een ongezond te doen dat is af en toe best eens goed voor je lichaam dan in een volledig steriele omgeving te zitten.

Maar alles met mate natuurlijk Drank is ook niet goed voor je in enorme hoeveelheden maar in kleine hoeveelheden juist weer wel.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 17 februari 2006 @ 12:40:36 #188
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35184616
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 12:33 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Hoop files, hoop stress, pa weer uit het ziekenhuis gelukkig, beetje raar gesprek met mijn vriendin gisteren (nu weer goed hoor ) en ik moet gedeeltelijk in de buitendienst op mijn werk (:r) en het was eeeeeenorm druk op mijn werk deze week.

huis schiet al op, vloer + schilderwerk is klaar, geiser en kachel werken weer, stroom wordt volgende week aangesloten. Dus dat begint nu eindelijk allemaal vorm te krijgen
ohjee, je vader in het ziekenhuis had ik even gemist maar ik neem aan dat het weer goed met hem gaat, wat had hij?

Ik heb het ook een beetje druk gehad deze week op het werk, veel overgewerkt en laat thuis

Fijn dat het opschiet met je huis, wacht maar tot jullie er straks echt wonen en het helemaal af is enzo. Ik woon nu anderhalf jaar in mijn huisje en ben er nog iedere dag zo blij mee Ik vind het zelfs leuk tegenwoordig om te poetsen enzo, mijn moeder weet niet wat ze ziet
  vrijdag 17 februari 2006 @ 12:42:25 #189
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35184673
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 12:37 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ik ga zo weg...

Het "voelt" goed... het lijkt alsof hij voor de opening zit, maar niet ingedaald is.
Dat geeft op zich niet als hij niet weer terug draait, maar met de draaiing van vancohtend heb ik hem een beetje proberen te sturen (niet meegeduwd..want ik kan niet zien hoe de navelstreng ligt natuurlijk.. straks hangt ie zich op)
Hij lijkt nu met zijn billen naar benden te liggen in onvolkomen stuit (zo heet dat toch ?) voetjes èn hoofd omhoog.

Als hij zo blijft zitten ben ik tevreden en hoeven ze wmb niet te proberne zijn hoofdje naar benden te krijgen.
Iets dat niet rampzalig is... niet proberne te fixen is mijn motto in dit geval.
Spannend Mirage!! Houdt Oversight ons wel op de hoogte?

Heel veel succes en sterkte!
pi_35184688
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 10:48 schreef Dizer het volgende:

[..]

Wacht maar tot dat hij een ruft laat
Daar lach ik om. Mij verslaat ie noooooooit
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  vrijdag 17 februari 2006 @ 12:43:56 #191
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_35184725
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 12:40 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

ohjee, je vader in het ziekenhuis had ik even gemist maar ik neem aan dat het weer goed met hem gaat, wat had hij?

Ik heb het ook een beetje druk gehad deze week op het werk, veel overgewerkt en laat thuis

Fijn dat het opschiet met je huis, wacht maar tot jullie er straks echt wonen en het helemaal af is enzo. Ik woon nu anderhalf jaar in mijn huisje en ben er nog iedere dag zo blij mee Ik vind het zelfs leuk tegenwoordig om te poetsen enzo, mijn moeder weet niet wat ze ziet
Had ik geloof ik ook niet hier verteld en ja gaat nu weer goed. Hij had een ontsteking van het een of ander en heeft in het ziekenhuis een antibiotica kuur ondergaan. Hij had nogal hoge koorts (41 graden) dus vandaar naar het ziekenhuis.

en ja ik kan niet wachten tot ik er woon lekker geen files meer, op de fiets naar mijn werk, en uiteraard een plek van mezelf
pi_35184743
quote:
Nokje succes met de vacatures !!!!
Ben net terug.

Echt voor mij gemaakt, die vacature. Helemaal super. Assistent producer voor een jaarlijks cultureel festival. Op mijn lijf geschreven.

Zal er maandag of dinsdag meer van horen als alles gaat zoals de bedoeling is.
Things are in motion
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_35184781
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 12:44 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ben net terug.

Echt voor mij gemaakt, die vacature. Helemaal super. Assistent producer voor een jaarlijks cultureel festival. Op mijn lijf geschreven.

Things are in motion
ooooh lijkt mij helemaal jouw ding !

Super !
Sir Winston Churchill
  vrijdag 17 februari 2006 @ 12:45:45 #194
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_35184794
quote:

[..]

Ik ga zo weg...

Sterkte straks komt vast wel goed
pi_35184814
quote:

[..]

Ik ga zo weg...

Jij ook succes.... Hier.... Ik laat een beetje van mijn motion naar je toe vliegen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 17 februari 2006 @ 12:46:23 #196
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_35184819
quote:

[..]

Ben net terug.

Things are in motion
Hee gefeliciteerd!
hoop dat het wat wordt voor je
pi_35184887
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 12:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

nee ik wacht ook in spanning af... ik denk dat mir vandaag der ei gaat leggen!
geen ei, man, maar een oO< hell... het kuiken werkt niet
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 17 februari 2006 @ 12:50:43 #198
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35184971
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 12:43 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Had ik geloof ik ook niet hier verteld en ja gaat nu weer goed. Hij had een ontsteking van het een of ander en heeft in het ziekenhuis een antibiotica kuur ondergaan. Hij had nogal hoge koorts (41 graden) dus vandaar naar het ziekenhuis.

en ja ik kan niet wachten tot ik er woon lekker geen files meer, op de fiets naar mijn werk, en uiteraard een plek van mezelf
gelukkig dat het weer goed met hem gaat

Fietsen naar het ewrk lijkt mij ook erg prettig, dat is het enige nadeel nu eigenlijk: ik moet iedere dag treinen van Amsterdam naar Leiden. Maarja, ik vind m'n baan ook erg leuk en wil er niet weg, maar dat reizen komt me zo langzamerhand wel een beetje m'n strot uit.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 12:51:47 #199
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35185006
quote:

[..]

Ben net terug.

Things are in motion
Klinkt leuk. Maar als het een jaarlijks festival is, wanneer en hoeveel uur zou je dan moeten werken?
pi_35185290
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 12:46 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Hee gefeliciteerd!
hoop dat het wat wordt voor je
Ze zoeken iemand op zeer korte termijn. En het leek iedereen vrij moeilijk om een juiste match te vinden. Toevallig kwam ik daar woensdag binnen en de vacature een paar uur later, blijkbaar.

Nu moet die persoon zelf me nog uitnodigen voor een gesprek. Zal maandag of dinsdag worden.

Kan me niet snel genoeg zijn.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_35185325
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 12:51 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Klinkt leuk. Maar als het een jaarlijks festival is, wanneer en hoeveel uur zou je dan moeten werken?
In de eerste instantie 20 met de mogelijkheid tot uitbouw.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 17 februari 2006 @ 13:00:23 #202
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_35185372
http://www.xerson.nl/content/view/199/2/

pff, lekker op mijn vrije dag weer.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 13:02:59 #203
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35185469
nok jij krijgt die baan

en mir gaat vandaag der kuiken droppen

het orakel heeft gesproken!!!11!!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  vrijdag 17 februari 2006 @ 13:04:23 #204
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_35185508
Zoo, mijn zusje en haar vriend blij gemaakt hehe, volgende week vrijdag een avondje sauna met ze op mijn kosten als dank voor de hulp in mijn huissie
  vrijdag 17 februari 2006 @ 13:05:02 #205
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35185529
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 12:39 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Het zou pas ongezond zijn als je hart niet sneller zou gaan kloppen en nee ongezond is het niet hoor je lichaam belasten, wel zal je lichaam zich aan gaan passen. Topsporters hebben bv een hart wat een stuk groter is dan dat van normale mensen, je lichaam past zich aan aan de condities waarin het moet werken, niet in 1 keer maar geleidelijk wel.

En roken, ach ik rook(te) ook wel eens een sigaretje, moet kunnen maarja mijn vriendin wil dat liever niet dus dan maar niet meer. Maar ik zie er weinig kwaad in om af en toe een ongezond te doen dat is af en toe best eens goed voor je lichaam dan in een volledig steriele omgeving te zitten.

Maar alles met mate natuurlijk Drank is ook niet goed voor je in enorme hoeveelheden maar in kleine hoeveelheden juist weer wel.
Heb je gelijk in, als je echt helemaal steriel gaat leven, dan ben je zo vatbaar voor ziektes. Een steriele omgeving is zo besmet ook.

Over dat sporten, het hart zal inderdaad sneller gaan kloppen als je niet stil blijft zitten. Maar ik vind het irritant als ik mijn hart voel kloppen. Die avater van Marietje kan mij ook nerveus maken. Hyperchondisch is het niet eens. Maar ik ben me dan te bewust dat ik levend ben, dan gaat het bewustzijn van het lichaam te hoog worden.

Maar het kan ook de kater zijn
  vrijdag 17 februari 2006 @ 13:05:20 #206
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35185539
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 12:59 schreef nokwanda het volgende:

[..]

In de eerste instantie 20 met de mogelijkheid tot uitbouw.
Leuk, ik hoop dat jij het wordt
  vrijdag 17 februari 2006 @ 13:06:19 #207
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35185569
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 13:00 schreef Metro2005 het volgende:
http://www.xerson.nl/content/view/199/2/

pff, lekker op mijn vrije dag weer.
damn, en de mijne
pi_35185621
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 13:05 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Leuk, ik hoop dat jij het wordt
Er is voor, zover ik weet, geen andere kandidaat.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 17 februari 2006 @ 13:11:23 #209
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35185734
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 13:08 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Er is voor, zover ik weet, geen andere kandidaat.
nouja, des te beter.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 13:18:11 #210
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35186013
Nokwanda

Go girl!!!!

Mooi dat je wat gevonden hebt!!!!! En nu maar hopen dat het gaat lukken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')